Coraz bliżej… piszę tak już któryś raz z rzędu – dzisiaj mam dla was natomiast dowód, że mam rację – developerzy przygotowali wczesne wydanie wersji 1.12!
Lista zmian i nowości:
Dodano nowe postępy: „A furious cocktail”, „Postmortal”, „Subspace Bubble”, „Uneasy Alliance”;
Optymalizacja książki z recepturami;
Przedmioty i byty w postępach mają teraz specjalne pole „nbt”;
Byty w postępach mają dodatkowe pole na efekty i lokalizacje;
Dodano nowe wyzwalacze – „effects_changed”, „used_totem”, „nether_travel” do menu postępów;
Usunięto „komendy” z nagród za postępy;
Usunięto „arbitrary_player_tick” z wyzwalaczy postępów;
Dodano „funkcja” do nagród za postępy;
Dodano nowy system funkcji, skupionego wokół world/data/functions/namespace/file.txt
Funkcje to listy komend, jedna linia dla jednej komendy oraz możliwość wstawiania komentarzy (za pomocą //<text> lub #<text>)
Dodano nową komendę: „/function namespace:file”
Nowa zasada: „gameLoopFunction”;
Dodano rubrykę „ukryte” do postępów, domyślnie ustawiona na fałsz (czyt. uwaga – jest ukryta! :o)