1.12 Pre-Release wydane!

Coraz bliżej… piszę tak już któryś raz z rzędu – dzisiaj mam dla was natomiast dowód, że mam rację – developerzy przygotowali wczesne wydanie wersji 1.12!


Lista zmian i nowości:

  • Dodano nowe postępy: „A furious cocktail”, „Postmortal”, „Subspace Bubble”, „Uneasy Alliance”;
  • Optymalizacja książki z recepturami;
  • Przedmioty i byty w postępach mają teraz specjalne pole „nbt”;
  • Byty w postępach mają dodatkowe pole na efekty i lokalizacje;
  • Dodano nowe wyzwalacze – „effects_changed”, „used_totem”, „nether_travel” do menu postępów;
  • Usunięto „komendy” z nagród za postępy;
  • Usunięto „arbitrary_player_tick” z wyzwalaczy postępów;
  • Dodano „funkcja” do nagród za postępy;
  • Dodano nowy system funkcji, skupionego wokół world/data/functions/namespace/file.txt
  • Funkcje to listy komend, jedna linia dla jednej komendy oraz możliwość wstawiania komentarzy (za pomocą //<text> lub #<text>)
  • Dodano nową komendę: „/function namespace:file”
  • Nowa zasada: „gameLoopFunction”;
  • Dodano rubrykę „ukryte” do postępów, domyślnie ustawiona na fałsz (czyt. uwaga – jest ukryta! :o)