Dziś mam dla was coś innego – swego rodzaju podsumowanie tygodnia pod względem nowości związanych z grą. 1.12 coraz bliżej, z każdym snapshotem naprawiane są błędy (oraz dodawane nowe!).
Zmiany w 17w18a:
Dodano nowe postępy dla tresury i hodowli zwierząt;
Poprawiono Narratora – powinien działać dla większej liczby graczy;
Zmieniono zakres osiągnięcia związanego z lewitację na 50 bloków;
Zmieniono zakres osiągnięcia dla pojedynku snajperskiego na horyzontalny;
Dodano powiadomienia na chacie o nowych postępach;
Zmieniono niektóre kolory mapy ponownie;
Dodano nową zasadę – announceAdvancements, domyślnie jest ustawniona na tak (true);
Dodano komendę /reload, która służy do przeładowania postępów;
Techniczne: optymalizacja książki z recepturami;
Techniczne: optymalizacja błędów w blokach poleceń;
Pełna lista zmian technicznych oraz bugfixów tutaj;
Zmiany w 17w18b:
Dodanie kilku nowych postępów do nowej zakładki „rolnictwo” (ang. husbandry);
Narrator pracuje teraz wszędzie (użytkownicy z linuksem muszą zainstalować flite);
Techniczne: dodano nowe wyzwalacze do paska postępów – zjedzony_przedmiot, postawiony_blok, oraz arbitrary_player_tick;