Naprawianie, zaklinanie, nazywanie… mała bania!

Ostatnio wspomniany w miniblogu projekt Dinnerbone przerodził się w coś większego i teraz dostaliśmy małą zajawkę, czego możemy się spodziewać w przyszłych aktualizacjach. Aktualnie zebrane doświadczenie możemy rozdać wyłącznie na zaklinanie naszych narzędzi i broni, ale już nie na długo. Niedawno wprowadzona opcja nazywania przedmiotów to tylko jeden z elementów, jakie oferuje jeszcze nieznany przedmiot o obecnej nazwie "Repair & Name" (Napraw i Nazwij). Nie wiemy, jak wygląda sam blok, ale jego interfejs jest już do obejrzenia. Prawdopodobnie jest to dopiero wersja wstępna, ale już teraz możemy zobaczyć, na czym polega działanie nowego wynalazku Dinnerbone.

Poniższe zrzuty prezentują proces naprawiania zaklętych przedmiotów. Jeśli złączymy ze sobą diamentowy kilof z "Efficiency V" (Wydajność V) i "Unbreaking III" (Niezniszczalność III) to uzyskamy, nie dość, że naprawiony kilof, to jeszcze ze złączonymi w jednym narzędziu ulepszeniami. Za pomocą tego możemy połączyć dwa tego samego typu ulepszone przedmioty i uzyskać jeden nietypowy, co kosztuje nas pewną ilość poziomów. Jednocześnie wraz z tą zmianą możemy nadać nazwę naszej rzeczy, co spowoduje, że ponowna próba połączenia przedmiotów będzie niemożliwa. Raz związane narzędzia nigdy nie mogą powiązać się z innymi. Jest to prosty zabieg zapobiegający tworzeniu kompletnie niezniszczalnego i maksymalnie ulepszonego sprzętu.

Warto też wspomnieć, że ulepszenia tego samego typu sumują się, ale nie przekraczają maksymalnego możliwego poziomu. W tej chwili algorytm obliczający potrzebną ilość poziomów do naprawy nie jest w pełni gotowy i wymaga skorygowania, ale finalnie na pewno dostaniemy zbalansowany system. Zapraszam do obejrzenia poniższych zrzutów i oczekiwania na wygląd nowego bloku, może będzie to kowadło?