Dinnerbone wprowadził do Minecrafta możliwość włączenia opcji synchronizacji pionowej. Była to najczęstsza prośba do Mojang, ponieważ V-Sync pozwoli zsynchronizować relację pomiędzy ilością renderowanych klatek przez twoja kartę graficzną a ilością wyświetlanych klatek na monitorze. Może to mieć dobry skutek dla niektórych użytkowników, bo wasza karta graficzna nie będzie marnować czasu na tworzenie bezsensownych klatek, których […]
Minecraft Xbox 360: Paczka skinów
Niestety nie jest tak dobrze jak myślicie. Niektórym brakuje możliwości edycji skinów na Xboxie, tak jak mogą zrobić to na PC. Nie ma co się dziwić, wiele graczy korzysta ze swojego indywidualnego wyglądu, żeby wyróżnić się z tłumu. Od wersji 1.7.3 zostanie wprowadzona paczka, zawierająca 40 skinów.
jCraft Event – Creative Event #2
Eventów na jCraft nie brak, ale ten pozwala zbudować fortecę w grupie, a następnie przenieść ją na mapę survival pod warunkiem, że wygracie. Weź udział w drugim evencie creative i zbuduj zamek swoich marzeń, który zawita za darmo na głównej mapie w dowolnym miejscu. Zapraszam do przeczytania tego tematu aby uzyskać więcej informacji oraz żeby […]
Początki tworzenia API
Po pierwszej rozmowie na temat API, gdzie zgromadziło się mnóstwo twórców modyfikacji oraz osób odpowiedzialnych za wspieranie społeczności moderów, zorganizowano plan. Zdecydowano co trzeba wziąć pod uwagę, aby całe społeczeństwo mogło razem tworzyć interfejs programowania. Wszystkie zmiany, jakie będą w nim zachodzić, będą odpowiednio dokumentowane. Każdy znaleziony błąd będzie można zgłosić na specjalnie przygotowanej stronie. […]
Aktualizacja: Minecraft Snapshot 12w27a[!]
Następny snapshot przynoszący wyłącznie poprawki w grze nie jest niczym nadzwyczajnym. Mojang aktualnie skupia się na poprawieniu wszelkich błędów przed wypuszczeniem kolejnej aktualizacji. Nie warto spodziewać się zbyt wiele przez najbliższe tygodnie.
Seggelin – Kolejne zmiany + NoPremium
Na serwerze zmiany następują coraz dynamiczniej. Ostatnimi czasy wprowadziliśmy kilka nowych rzeczy. Między innymi: plecaki, które umożliwiają Wam przetrzymywanie większej ilości rzeczy i chroniące je przed utratą w przypadku śmierci, usprawniony system walki z potworami, dostęp do nowych przedmiotów (pierwsze zadania epoki żelaza) i areny PvP (w wiosce plebów) na której możecie wypróbować swoje umiejętności […]
Planowana data premiery Minecraft 1.3
Poznaliśmy planowaną datę premiery Minecraft 1.3, a jest nią 1 sierpnia. Co prawda, ostatnia wersja testowa była pewnym przygotowaniem, to trzeba jeszcze trochę pozmieniać i pododawać. Nie wiem, co Mojang planuje, ale wypada być cierpliwym, przynajmniej mamy pojęcie, kiedy powinniśmy się spodziewać aktualizacji. Poza tym kilka dni przed premierą pojawią się wersje kandydujące do oficjalnego […]
Co z tym API do modów?
Pytacie co z tym API do modów, a odpowiedź może wam się nie spodobać. Otóż jutro, czyli 30 czerwca odbędzie się dyskusja na temat nadchodzącego interfejsu programowania, czyli tego, co ludzie chcą dopiero w nim zobaczyć. Oznacza to, że nie otrzymamy API modyfikacji w wersji Minecraft 1.3. Dla graczy niemogących obejść się bez zmodyfikowanej gry […]
Aktualizacja: Minecraft Snapshot 12w26a
Tym razem dostaliśmy wersję testową w środę! Pojawiła się ona niespodziewanie i jest pierwszym podejściem do zdecydowania czy Minecraft 1.3 powinien ujrzeć światło dzienne. Mojang liczy na to, ze nie znajdziecie żadnych błędów i będzie można zacząć operacje wprowadzania oficjalnej wersji gry.
Parę plotek o mob spawnerach
Z różnych oficjalnych i mniej oficjalnych źródeł, dane nam było ostatnio usłyszeć o zmianach, które mogą wprowadzić duży przełom dla twórców map typu adventure. Dzięki jednemu z twórców map przygodowych – Vechs – który dziś rozmawiał z Dinnerbone’em, możemy się mniej więcej zorientować w sytuacji. Najprawdopodobniej, w trybie creative będziemy mogli stawiać mob spawner o […]