[Amator] [1.6.2] MoreRealismMod-Beta
#41
Napisano 21 November 2015 - 16:14
Niedźwiedź polarny 500hp!? To więcej niż wither ja proponuję 50 będzie realistyczniej
#42
Napisano 21 November 2015 - 20:12
#43
Napisano 22 November 2015 - 15:11
@up
czemu stal musi być niekomatybilna
weapon mod nie dodaje glewii
i wszystkie bronie z tego moda są słabsze od miecza
a tu większość jest lepsza
i napisałeś żeby stalowa broń była słabsza od żelaznej powinna być lepsza
(silniejsza o od diamentu i mniej wytrymała)
#44
Napisano 22 November 2015 - 21:50
#45
Napisano 23 November 2015 - 18:49
@up
i jeśli mod zawiera podobne itemy to nie plagiat bo mogą mieć inne zastosowanie lub inne statystyki
#46
Napisano 23 November 2015 - 22:55
#47
Napisano 24 November 2015 - 20:32
#48
Napisano 25 November 2015 - 17:01
Wiecie co, tak podajecie te pomysły ciągle, a mi tak naprawdę...nie chce się już robić tego moda.Może kiedyś wrzucę tutaj link do innego moda, którego zaczynam tworzyć. Dodawałby on również bronie białe ale też leki i karabiny, coś w stylu Unturned w MC. Wiem, że tą wiadomością was zasmuciłem, jednakże tworzenie modów jest tylko moim hobby co mówię któryś raz z kolei. Bardziej kręcą mnie inne gry, do tego mam szkołę (gimnazjum),życie prywatne, dziewczynę, muszę mieć czas na odpoczynek a do tego dzielę komputer wraz z bratem. Mam prace domowe, jak np. wynoszenie śmieci, noszenie drewna (czasem kilka godzin) itd.
Ściśle uczę się matematyki oraz fizyki gdyż w przyszłości chcę zostać albo architektem, albo tłumaczem (język angielski). Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś podesłał mi czystą paczkę DO TWORZENIA MODYFIKACJI (PACZKA DO ECLIPSE) na versję 1.7.2, gdyż na tej wersji chciałbym stworzyć moda. Jeżeli nie, to będzie on na wersję 1.6.2, jak ten.
Na pewno nie opuszczę CraftPortal, nigdy. jest to bardzo dobra strona gdzie można pomagać osobom, a zarazem dowiadywać się ciekawych wiadomości. na dodatek mój mod chyba uzyskał największą popularność na forum, czując się na początku jak wielka gwiazda forumowa pracowałem bez przerwy, ale wymienione powyżej obowiązki zabierają większość mojego cennego czasu. Jestem również grafikiem i każdy chce, żeby mu coś stworzyć. Nie dość, że to jest trudne to większość projektów mi się nie podoba, przez co zaczynam pracę od nowa, i od nowa, i od nowa...
Mam nadzieję, że nie rzucicie się na mnie za mój wybór. Wiem, że kilka osób dzięki popularności mojej modyfikacji tworzą swoją, dzięki czemu to co robię daje mi małą satysfakcję, że ktoś dzięki mnie odkrywa w sobie swój talent. Miłe
#49
Napisano 25 November 2015 - 17:39
#50
Napisano 25 November 2015 - 17:52
A już się na tego moda tak nastawiałem... a niech to, szkoda
No niestety :c
#51
Napisano 25 November 2015 - 18:20
@3up
to się wyzbyłem konurencji (ja też tworzę podobnego moda (uczę się)) (zacząłem uczyć się podstaw javy (z przerwami) zanim ztworzyłeś moda)
Użytkownik Qplu111 edytował ten post 25 November 2015 - 18:21
#52
Napisano 25 November 2015 - 18:52
@3up
to się wyzbyłem konurencji (ja też tworzę podobnego moda (uczę się)) (zacząłem uczyć się podstaw javy (z przerwami) zanim ztworzyłeś moda)
Gdy przeczytałem pierwszą część..xD. Na pewno mnie się nie pozbędziesz z CraftPortal ;D. Ja, zanim wydałem MoreRealismMod znałem podstawy programowania od ponad roku, jednakże nie za bardzo chciało mi się programować. Bardziej pomagałem w tworzeniu Heaven: The Gods Of Olumpus, ta,m dużo pomysłów i grafiki jest mojego autorstwa. Tak btw. grafika to mój pierwszy TEXTUREPACK (nie resourcepack(texturepacki były jeszcze do starszych wersji mc(stworzyłem paczkę gdy nie miałem bladego pojęcia o zajmowaniu się grafiką))). A do tego ID przedmiotów z modyfikacji która tworzę będzie inne niż z tego moda, więc będzie można łączyć go z owym modem
#53
Napisano 25 November 2015 - 18:57
@up
nie chodziło o forum tylko o mody
#54
Napisano 25 November 2015 - 19:39
@up
nie chodziło o forum tylko o mody
Mody nadal będę tworzył
#55
Napisano 26 November 2015 - 15:00
#56
Napisano 26 November 2015 - 19:33
Szkoda, że kończysz go robić. Ten mod naprawdę ma potencjał i ty również. Gdybyś dalej dobrze rozwijał tego moda, doszedłby on naprawdę wysoko. Ale trudno. Nie poradzimy nic na to, że ten mod ci się znudził. Gdybyś go musiał robić bo my byśmy ci kazali to by gorzej wychodził. Ale mod jest i tak wspaniały.
#57
Napisano 26 November 2015 - 20:00
Proponuję mój mod History mod który już niedługo powstanie jest on podobny jednak większy nacisk jest n broń i metalurgie a nie na rośliny i środowisko jak tutaj
#58
Napisano 26 November 2015 - 21:00
@up
Nie sadze zeby on wyszedl jak ty nawet na CraftPortal nie umiesz dac obrazka i nie wiesz co to Hosting...
- Sofiak lubi to
KACARE - 131 - Chcę do sygnaturki. Dzięki i pozdrawiam
adrianCK - 25 - Chcę do sygnatury
FunnyCraft1998 - 15 - Pozdrawia ekipa CreativeCast
krfcm - 11 - For candy - opinia w prezentacji mypixel.pl
KrychuPolska - 10 - 10
Krzysiu2121 - 7 - daj mnie do dotacji
Rohen Tahir - 6 - ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
HelloDoggo - 3 - Dodgo pozdrawia
#59
Napisano 27 November 2015 - 15:09
Dlaczego coraz więcej ludzi sądzi że zmienią lekko texturę rudy żelaza i od razu to mod? Nie wciskajcie ludziom gruzu do gęby, bo to już żałosne się robi. W sensie o History Mod.
O tej modyfikacji nie mogę się zbyt rozpisać... bo nie grałem. Ale obczaję w najbliższym czasie .
Mój obecny "level" :
Akcja AntyEasyHardcore
Pomoc.
#60
Napisano 27 November 2015 - 15:12