W tym temacie chciałbym Wam przedstawić drugą odsłonę mojego amatorskiego moda do MC na wersję 1.6.2 - MoreRealismMod!
Opis programu: Modyfikacja dodaje do naszego kwadratowego świata MC więcej: narzędzi, broni, zbrój, potworów, zwierząt oraz biomów! Prace nad nim rozpocząłem 20.08.15r, jednakże nad wersją BETA rozpocząłem prace 30.10.15r. Modyfikacja jest w fazie BETA, więc trochę przedmiotów już się w niej znajduje.
*****Na początek dodałem naszyjniki i pierścienie. Są one wykonane z podstawowych materiałów: żelazo, złoto, lazuryt, redstone, diament, szmaragd.
*****Następnie są... krzaki truskawek! Z każdego krzaka wypadają 2-3 truskawki.
*****Następne są ciasteczka i zupa dyniowa! Ciasteczka dyniowe odnawiają 2 punkty głodu, a zupa 8 punktów. Wykonuje się je tak samo jak zwykłe ciastka i zupę, jednakże zamiast kakao używamy dyni, tak samo w przypadku zupy.
*****Ostatnie co dodaje modyfikacja to truskawki i algi. Truskawka odnawia 1 punkt zdrowia. Algi na razie nie da się zdobyć.
Modyfikacja nie dodaje więcej przedmiotów, ale zostało trochę w niej zmienione.
*Na razie naszyjniki są zwykłymi przedmiotami. Będzie można je założyć dopiero w późniejszych wersjach gry.
*Poprawiono teksturę Akwamarynowej Lampy oraz Zbrojonego Betonu.
*Usunięto drewniane przedmioty z modyfikacji.
*Poprawiono model dzika.
*Uran emituje lekkie światło.
*Poprawiono tekstury włóczni.
*Dodano crafting Akwamarynowej Lampy.
*Usunięto Pomarańczę.
*Zmieniono wysokość pojawiania się Jagód (jak i truskawek(generator jeszcze nie działa)).
Byłbym wdzięczny, gdybyście pisali mi swoje pomysły do tego, co może się pojawić w modzie, zgłaszali różne bugi, błędy itp.
W przyszłości mod będzie na wyższe, jak i na niższe wersje gry ,więc każdy będzie mógł się nim cieszyć
Śmiało można mnie dodać do znajomych na moim Facebook'u!
Facebook: Darkalienrv
POMYSŁY GRACZY:
*Pomysł przyjęty
*Zastanowię się
*Pomysł odrzucony
SOFIAK
*Przeszkody z życia ludzi jak np. lęk wysokości, którego będzie się można pozbyć po wchodzeniu na wyższe szczyty
KRISTOS
*Kolejna sugestia : Zdrowe odżywianie
Często się zdarza że gracze MC robią 64 chlebki albo schabowe i to non-stop jedzą.
Moja sugestia polega na dodaniu 4 pasków zapotrzebowania które sprawdzało by się w inventory :
zapotrzebowanie na :
- białko
- witaminy
- tłuszcze
- węglowodany (cukry)
Poprzez jedzenie dawałoby to nam "mięska" ale i wyżej pisane statystyki np.
schabowy - 10 2 5 3 ( w kolejności)
chleb - 0 1 0 8
jabłko - 1 (robaczek ) 6 1 4
itp. itd.
Owe staty wahałyby się od 0 do 100. Posiadani ich na wysokim poziomie zwiększało by szybkość ruszania się i regeneracji zdrowia a zmniejszało by szybkość głodnienie . Posiadanie tłuszczu powyżej 20 dawało by żółtą otoczkę dookoła mięska i kiedy mięsko by znikało tłuszcz bu je zastępował . Posiadanie dużo tłuszczu wiązało by się z otyłością (wiesz o co chodzi) . Zaczynało by się z 20 punktami każdej statystyki .
PanLisz
*1. Ulepsz uprawianie roślin, a konkretnie:
-nawożenie ziemi nowym przedmiotem - nawozem (tworzy się go po połączeniu ziemi, grzyba i liści) przyspiesza wzrost roślin -po zebraniu plonów ziemia staje się jałowa (nowy blok) i nie można na niej sadzić roślin. Dopiero po nawożeniu staje się normalnym polem uprawnym -usuń możliwość nawadniania ziemi za pomocą źródeł. Można to robić tylko za pomocą konewki (resztę obmyśl) -coś jeszcze wymyślę[SPOKO, fajna koncepcja xD] 2. Dodaj nowe rośliny uprawne (nowe rodzaje zboża, pomidory, ogórki, kukurydza itp.) 3. Niezarośnięta trawą ziemia zamienia się podczas deszczu w błoto, działające jak ruchome piaski. Błoto można wykopać łopatą, i ''wysuszyć'' je w piecu
*Siarka - w połączeniu z butelką wody daje butelkę kwasu siarkowego. Ten można wykorzystać do przetapiania bez użycia pieca.
*Złoto można wydobywać za pomocą sita. Klikając na dirta, piasek lub glinę pod wodą jest szansa około 10% że dostaniemy samorodek złot
KOŚCISTY
-Wapień (skała osadowa)
-Marmur (skała przetworzona)
-Stalagmity, stalaktyty
Polerowany marmur - można go otrzymać po przepaleniu Marmuru
KAKTUS12345
*Gdy kładziemy się spać jest 25% na to, że coś nam się przyśni. 55% na dobry sen, a 45% na koszmar. I jak już mamy jakiś to niech będzie 5% szans na sen na jawie.
ZENEK
*Zamiast od raz otrzymywać chleb z craftingu to dodaj najpierw ciasto. chleb niech się robi w piecu.
*Niech pochodnie po jakimś czasie gasną. Będzie się je dało zapalić ponownie zapalniczką.
BENIO1394
*nowe rudy zamiast standardowej miedzi
*beton tworzony w betoniarce: znajdowałby się w niej slot na wiaderko z wodą, wskaźnik poziomu wody, sloty na piasek, żwir, glina, włącznik (w maszynie), betoniarka zasilana dorabianą korbką *zamiast truskawek i jagód- coś orginalnego żurawina i borówki, agrest, do znalezienia tylko na bagnach, można użyć w wielu nowych recepturach, np dżem *może cukinia? *proponuję dodanie nowych rodzajów zboża np owies, żyto, len?, itd. z tym, że dodatkowo w specjalnej maszynie, zboże będzie przerabiane na mąkę i dopiero ona będzie stosowana w craftingach (w tym nowe rodzaje chleba), dodatkowo do zrobienia chleba potrzeba też wody lub mleka (co wybierzesz) *może niech jedzenie gnije, proces ten spowalniałaby lodowa skrzynia, z tym że z zaznaczeniem, że np tag mięso w id przedmiotu oznacza pewną wytrzymałość, co pozwoli by jedzenie z każdej innej modyfikacji również gniło, można też dać maszynę puszkująca i puszki z glinu, dodatkowo trzeba dodać przedmiot- zgniła papka powstająca z owoców i warzyw, oraz spleśniały chleb i zgniła papka z ciasta *proponuję przedłużyć dzień i noc o 5 minut *proponuję zmianę, iż dziecko zwierzęcia dorasta w 3 prawdziwe godziny, za to dropi więcej mięsa i przedmiotów oraz wnętrzności np mózg, serce wątroba oraz wydzieliny np żółć, ale nie dropi naraz każdego organu tylko losowo *ciśnieniowy stapiacz rud- maszyna zasilana lawą, posiadająca dwa sloty na metale, oraz trzecina efekt- stop metali *myślę, że uran się w tym modzie nie przyda gdyż no cóż... reaktorów raczej nie będzie, za to kauczuk ma potencjał, można zrobić np gumowe buty lub może zostać użyty w craftingach, proponuję, żeby powstawał tylko w dżunglach, a owoce rosły na liściach, po przepaleniu owocu w stapiaczu rud(można go nazwać syntezator) z dodatkiem barwnika otrzymamy gumę danego koloru *uważam, że biżuteria jest zbędna, nierealistyczne byłoby dostawanie efektów od takiego przedmiotu *zmniejsz na razie ilość zakładek na creativie *proponuję użyć systemu składników odżywczych z terrafirmy, również proponuję przypisać danemu id właściwości np (owoc, daje 1 punkt głodu- daje 2 punkty witamin 1 węglowodanów) proponuję, żeby efekty były tylko za niedobór danego składnika, a startowalibyśmy z 100
*limonka-rośnie na drzewku limonkowym (podobnym do dębu, ale z innymi liśćmi, oraz pniem z inną teksturą kory oraz białym w środku (białe deski), rośnie w liściach, zebrana pojawia się znowu po około 20 minutach. Rzadko spotykane w dżungli drzewo. Sama limonka ma działanie mleka, można ją zjeść będąc najedzonym, odnawia nam 1 punkt głodu. Crafting: butelka wody, 3 limonki, cukier=limoniada, która działa tak jak mleko, plus daje nam regenerację na 7 sekund oraz nudności na 5 sekund
*kasztany- do znalezienia na nowym drzewie- kasztanie (występuje tylko w lasach liściastych), rosną na liściach, można zebrać raz na 40 minut, każdy kasztan daje nam na surowo nudności na 20 sekund oraz spowolnienie na 15 i truciznę II na 8 sekund ale upieczonyzamienia się w prawdziwy kąsek, odnawia 2 punkty głodu i jest zjadany dwa razy szybciej niż cokolwiek innego, można nim złagodzić dzika lub rozmnażać wiewiórki, craftingi: 2 kasztany+3 kartki= pyszny rożek kasztanów, daje nam siłę na 15 sekund *nowe grzyby- grzyby tworzące się wszędzie- muchomor czerwony i sromotnikowy- po ich zjedzeniu na surowo otrzymujemy efekt obumierania na 2 minuty, podgrzybek- w użytku do przepisów kuchennych, kania, gołąbek jadalny i niejadalny, huba-powstaje na drzewach, kurka- wygląda jak żółty meszek, do przepisów, siniak- wygląda jak borowik l, ale po zebraniu zmienia kolor na fioletowy, jadalny po zjedzeniu daje 12 sekund niewidzialności, o grzybach jeszcze się rozpiszę *nowy mob- wiewiórka- spawnuje się w biomach leśnych, często w koronach drzew, po zabiciu otrzymujemy mięso z wiewiórki (100% szansy na drop), jakieś wnętrzności, kłaki (można zrobić nić), rudą kitkę (nie mam pomysłu na zastosowanie), wiewiórki rosłyby szybciej niż inne zwierzęta rozmnażalne kasztanami *nowy miecz- kordelas- ma 15 użyć i siłę ataku 4, ale także niesamowitą moc- zabity nim mob dropi głowę- crafting: drewniany miecz, czaszka mrocznego szkieleta, dwa bloki diamentu, sztabka stali damasceńskiej *stal damasceńska (wiem, już była ale zobaczcie moją propozycję) powstaje w połączeniu węgla ze sztabką żelaza w syntetyzatorze, nie jest to stal i nie może być w innych modach jako ona używana, stworzymy z niej zbroję (najlepiej żeby miała orginalną texturę), nieco gorszą od żelaznej, lecz dająca nam efekt odporności (tylko kompletna), jest bardziej wytrzymała od diamentowej (diament jest najtwardszym przedmiotem na ziemi!!!), szablę ze stali damasceńskiej, z zakrzywionym ostrzem, oraz standardowe narzędzia
*Może niedźwiedź polarny... dropiłoby z niego futro niedźwiedzia (takie do położenia na podłodze), mięso z niedźwiedzia i lodowe kryształy, miałby 500hp i powstawał tylko w biomie zimowym, na zimowej arenie, napiszcie też inne propozycje na drop z niego (model proponuję by był to większy i bardziej puszysty oraz biały miś z mo`creatures
TOP LISTA
W tej liście będą znajdować się osoby, które dały najciekawsze pomysły możliwe do zrealizowania. Za każdy pomysł który wejdzie do mojej modyfikacji, będą oni dostawali za to punkty. A więc uruchomcie swoje głowy i do dzieła . Oczywiście nowe osoby również będą dostawać punkty, ale te osoby które było dotychczas najbardziej aktywne dostają po 5, 10 bądź 15 (w zależności od aktywności i pomysłów) punktów. Myślę, że dzięki takiej liście TOP będzie więcej pomysłów, a zarówno ja będę mógł ciągle rozwijać modyfikacje, a za to wy - będziecie mieli z tego większą satysfakcję
P.S Punkty się zresetowały, gdyż teraz tworzymy nową wersję
!TYLKO PAMIĘTAJCIE, POMYSŁY MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA!
Użytkownik DarkAlienRV edytował ten post 30 November 2015 - 15:20
Zagrałbym, ale jest na 1.6. Proponuję, żebyś zaktualizował moda ponieważ nowe API wcale nie jest trudne a może przyciągnie to takich graczy jak ja.
Właśnie instaluje eclipse'a na nowym kompie, tam na 1.7.2, tutaj na 1.6.2. Tworzenie obydwu modyfikacji będzie lekko problematyczne, jednak myślę, że gdy wyjdzie pełna wersja modyfikacji to nie będzie ona się tak szybko rozwijać, ale za to będzie na wersję 1.7.2. I mam nadzieję, że przyciągnie
Często się zdarza że gracze MC robią 64 chlebki albo schabowe i to non-stop jedzą.
Moja sugestia polega na dodaniu 4 pasków zapotrzebowania które sprawdzało by się w inventory :
zapotrzebowanie na :
- białko
- witaminy
- tłuszcze
- węglowodany (cukry)
Poprzez jedzenie dawałoby to nam "mięska" ale i wyżej pisane statystyki np.
schabowy - 10 2 5 3 ( w kolejności)
chleb - 0 1 0 8
jabłko - 1 (robaczek ) 6 1 4
itp. itd.
Owe staty wahałyby się od 0 do 100. Posiadani ich na wysokim poziomie zwiększało by szybkość ruszania się i regeneracji zdrowia a zmniejszało by szybkość głodnienie . Posiadanie tłuszczu powyżej 20 dawało by żółtą otoczkę dookoła mięska i kiedy mięsko by znikało tłuszcz bu je zastępował . Posiadanie dużo tłuszczu wiązało by się z otyłością (wiesz o co chodzi) . Zaczynało by się z 20 punktami każdej statystyki .
Popraw nazwę tematu bo zamiast Realism jest Mealism.
Moje sugestie:
1. Ulepsz uprawianie roślin, a konkretnie:
-nawożenie ziemi nowym przedmiotem - nawozem (tworzy się go po połączeniu ziemi, grzyba i liści) przyspiesza wzrost roślin
-po zebraniu plonów ziemia staje się jałowa (nowy blok) i nie można na niej sadzić roślin. Dopiero po nawożeniu staje się normalnym polem uprawnym
-usuń możliwość nawadniania ziemi za pomocą źródeł. Można to robić tylko za pomocą konewki (resztę obmyśl)
-coś jeszcze wymyślę
2. Dodaj nowe rośliny uprawne (nowe rodzaje zboża, pomidory, ogórki, kukurydza itp.)
3. Niezarośnięta trawą ziemia zamienia się podczas deszczu w błoto, działające jak ruchome piaski. Błoto można wykopać łopatą, i ''wysuszyć'' je w piecu
Potem może coś jeszcze dodam. Modyfikacja zapowiada się nieźle. Powodzenia w pisaniu!
Fajne pomysły, ale według mnie mogłoby zostać nawadnianie przez źródło wody, a co do przemiany w błoto po deszczu to dodam, że np. po 3h (minecraftowych) błoto mogłoby się z powrotem zmieniać w dirt, a później w blok z trawą.
Popraw nazwę tematu bo zamiast Realism jest Mealism.
Moje sugestie:
1. Ulepsz uprawianie roślin, a konkretnie:
-nawożenie ziemi nowym przedmiotem - nawozem (tworzy się go po połączeniu ziemi, grzyba i liści) przyspiesza wzrost roślin
-po zebraniu plonów ziemia staje się jałowa (nowy blok) i nie można na niej sadzić roślin. Dopiero po nawożeniu staje się normalnym polem uprawnym
-usuń możliwość nawadniania ziemi za pomocą źródeł. Można to robić tylko za pomocą konewki (resztę obmyśl)
-coś jeszcze wymyślę
2. Dodaj nowe rośliny uprawne (nowe rodzaje zboża, pomidory, ogórki, kukurydza itp.)
3. Niezarośnięta trawą ziemia zamienia się podczas deszczu w błoto, działające jak ruchome piaski. Błoto można wykopać łopatą, i ''wysuszyć'' je w piecu
Potem może coś jeszcze dodam. Modyfikacja zapowiada się nieźle. Powodzenia w pisaniu!
Jeszcze nie za bardzo jestem ogarnięty, jak się zmienia temat?
Dodaj może sny. Gdy kładziemy się spać jest 25% na to, że coś nam się przyśni. 55% na dobry sen, a 45% na koszmar. I jak już mamy jakiś to niech będzie 5% szans na sen na jawie tzn. że to co zdarzy się we śnie będzie miało wpływ na normalny świat.
Użytkownik kaktus12345 edytował ten post 02 November 2015 - 21:16
Witajcie. Inicjatywa stworzenia moda na realizm jest bardzo ciekawa, ale jest pewna sprawa: wiele pomysłów które widziałem jest już niestety wykorzystana w innych modyfikacjach takich jak agricraft,enviro mod , balkons weapons mod czy still hungry mod. Dodatkowo uważam, że nie warto dodawać cyny, miedzi, czy aluminium, gdyż robi to już wielemodyfikacji (stal byłaby też przeszkodą dla tych którzy grają na modach technicznych). Dlatego, proponuję zamiast nich dodać takie rudy: magnez, glin, ołów, siarka. Na zastosowania narazie nie mam pomysłu. W kwestii betonu proponuję, by był on do stworzenia w specjalnej maszynie: betoniarce, posiadającej zbiornik na wodę, pewną ilość żwiru, piasku i gliny. Zasilana mogła by być na korbkę. Myślę, że nie warto dodawać truskawek (co najmniej cztery mody je dodają) ale coś bardziej orginalnego, co daje możliwości tworzenia przepisów: żurawinę lub borówki, które można znaleźć i jeśli się da to uprawiać tylko na bagnach. Myślę, że warto dodać też gruszki, a algi móc wyłowić wędką. Na razie to tyle, ale pomysłów będzie więcej. Pozdrawiam (nie chcę hejtować wielu pomysłów, no ale cóż, są niestety uklepane)
A, w kwestii nawozu polecam pigmanure mod. Pomysł na jałowość ziemi jest ciekawy i warty rozwinięcia, owoce i warzywa takie jak ogórek pomidor itd już są, ale nowe rodzaje zboża to nowe rodzaje chleba, proponuję zmianę systemu tworzenia chleba: zamiast łanów: mąka, pozyskiwana przez zmielenie ich w specjalnej maszynie- myłnie, zasilanej np węglem. Myślę, że pomysł na składniki odżywcze jest fajny, ale powinien być tak zrobiony, że wszystko co ma w id itemu np mięso dodaje odpowiednie składniki, żeby mogło to działać na inne mody. Myślę, że warto dodać też możliwość gnicia jedzenia na tej samej zasadzie co wcześniej. Chroniłaby przed tym lodówka. Z ambitniejszych pomysłów mam też: przedłużenie czasu rośnięcia małego zwierzaczka z 10 czy 15 minut na około 3 godziny (zwierzęta dają natomiast po śmierci 3 sztuki więcej mięsa niż normalnie, 1-2 skóry więcej oraz wnętrzności takie jak płuco, wątroba jelito itd, z tym że niektóre z nich byłyby niejadalne i na raz nie wypadłyby wszystkie organy) proponuję też przedłużyć dzień i noc o 5 minut oraz wschód i zachód słońca o 1-2 minuty. A uran uważam za niepotrzebny. Myślę, że większy potencjał ma chodowanie kauczuku (proponuję żeby tworzył się tylko w dżungli), biżuteria myślę że nie ma specjalnego sensu bo np jak zakładam pierścionek to nie biegam szybciej... myślę, że na to wszystko starczy jedna zakładka na creativie. A pomysł ze składnikami odżywczymi jest dobrze rozwiązany w terrafirmie, ale ona nie jest prawie z niczym niekompatybilna.
Witajcie. Inicjatywa stworzenia moda na realizm jest bardzo ciekawa, ale jest pewna sprawa: wiele pomysłów które widziałem jest już niestety wykorzystana w innych modyfikacjach takich jak agricraft,enviro mod , balkons weapons mod czy still hungry mod. Dodatkowo uważam, że nie warto dodawać cyny, miedzi, czy aluminium, gdyż robi to już wielemodyfikacji (stal byłaby też przeszkodą dla tych którzy grają na modach technicznych). Dlatego, proponuję zamiast nich dodać takie rudy: magnez, glin, ołów, siarka. Na zastosowania narazie nie mam pomysłu. W kwestii betonu proponuję, by był on do stworzenia w specjalnej maszynie: betoniarce, posiadającej zbiornik na wodę, pewną ilość żwiru, piasku i gliny. Zasilana mogła by być na korbkę. Myślę, że nie warto dodawać truskawek (co najmniej cztery mody je dodają) ale coś bardziej orginalnego, co daje możliwości tworzenia przepisów: żurawinę lub borówki, które można znaleźć i jeśli się da to uprawiać tylko na bagnach. Myślę, że warto dodać też gruszki, a algi móc wyłowić wędką. Na razie to tyle, ale pomysłów będzie więcej. Pozdrawiam (nie chcę hejtować wielu pomysłów, no ale cóż, są niestety uklepane)
Wyłowienie alg wędką to bardzo ciekawy pomysł, miałem zrobić coś jak rafa koralowa, gdzie by one sb żyły (wiem(Coral Reef Mod)), jednakże to bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Masz rację, wiele modyfikacji go dodaje, jednakże może ktoś ich nie lubi (nie gra na nich). Oczywiście, wezmę twoje sgestie też pod uwagę, jednakże miedzi nie usunę - mam na nią oryginalny pomysł.
I czy mógłbyś napisać same twoje pomysły, bo przegrzebać się przez to wszystko będzie trudno
Ok, ale na prawdę zmień rudy na niedodawane przez inne mody, bo jak człowiek robi paczkę modów to się zaczyna robić problem. Moje pomysły uszereguję i napiszę od myślników
Ostatnio przeglądałem internet i natrafiłem na pewien artykuł w którym była przedstawiona "Teoria Minecraftowej rzeczywistości". Dokładniej pisząc, jest to spis "suchych faktów" w Minecraftcie np.: chleb nie wymaga pieczenia w piecu, a wyrabia go się w craftingu. I wpadłem na taki pomysł. Skoro tworzysz moda, który ma dodawać więcej realizmu do gry, to pozmieniaj tą rzeczywistość. W przypadku chleba, zamiast otrzymywania w stole rzemieślniczym od razu chleba, dostajemy ciasto, a następnie trzeba je przepalić w piecu. Kolejna rzecz to fakt, iż pochodnie palą się w nieskończoność. Fajną sprawą było by aby te pochodnie po kilku dniach spędzonych w grze, gasły i aby ponownie świeciły musimy je podpalić zapalniczką. Wprowadzało by to pewne utrudnienia w rozgrywce ale znacząco podnosiły realizm.
Użytkownik Zenek edytował ten post 03 November 2015 - 18:04
Korzystając z jego propozycji na nowe minerały wpadkem na pomysł:
1. Siarka - w połączeniu z butelką wody daje butelkę kwasu siarkowego. Ten można wykorzystać do przetapiania bez użycia pieca.
2. Złoto można wydobywać za pomocą sita. Klikając na dirta, piasek lub glinę pod wodą jest szansa około 10% że dostaniemy samorodek złot
-nowe rudy zamiast standardowej miedzi, cyny itd -beton tworzony w betoniarce: znajdowałby się w niej slot na wiaderko z wodą, wskaźnik poziomu wody, sloty na piasek, żwir, glina, włącznik (w maszynie), betoniarka zasilana dorabianą korbką -zamiast truskawek i jagód- coś orginalnego żurawina i borówki, agrest, do znalezienia tylko na bagnach, można użyć w wielu nowych recepturach, np dżem -może cukinia? -proponuję dodanie nowych rodzajów zboża np owies, żyto, len?, itd. z tym, że dodatkowo w specjalnej maszynie, zboże będzie przerabiane na mąkę i dopiero ona będzie stosowana w craftingach (w tym nowe rodzaje chleba), dodatkowo do zrobienia chleba potrzeba też wody lub mleka (co wybierzesz) -może niech jedzenie gnije, proces ten spowalniałaby lodowa skrzynia, z tym że z zaznaczeniem, że np tag mięso w id przedmiotu oznacza pewną wytrzymałość, co pozwoli by jedzenie z każdej innej modyfikacji również gniło, można też dać maszynę puszkująca i puszki z glinu, dodatkowo trzeba dodać przedmiot- zgniła papka powstająca z owoców i warzyw, oraz spleśniały chleb i zgniła papka z ciasta -proponuję przedłużyć dzień i noc o 5 minut -proponuję zmianę, iż dziecko zwierzęcia dorasta w 3 prawdziwe godziny, za to dropi więcej mięsa i przedmiotów oraz wnętrzności np mózg, serce wątroba oraz wydzieliny np żółć, ale nie dropi naraz każdego organu tylko losowo -ciśnieniowy stapiacz rud- maszyna zasilana lawą, posiadająca dwa sloty na metale, oraz trzecina efekt- stop metali -myślę, że uran się w tym modzie nie przyda gdyż no cóż... reaktorów raczej nie będzie, za to kauczuk ma potencjał, można zrobić np gumowe buty lub może zostać użyty w craftingach, proponuję, żeby powstawał tylko w dżunglach, a owoce rosły na liściach, po przepaleniu owocu w stapiaczu rud(można go nazwać syntezator) z dodatkiem barwnika otrzymamy gumę danego koloru -uważam, że biżuteria jest zbędna, nierealistyczne byłoby dostawanie efektów od takiego przedmiotu -zmniejsz na razie ilość zakładek na creativie -proponuję użyć systemu składników odżywczych z terrafirmy, również proponuję przypisać danemu id właściwości np (owoc, daje 1 punkt głodu- daje 2 punkty witamin 1 węglowodanów) proponuję, żeby efekty były tylko za niedobór danego składnika, a startowalibyśmy z 100
Kolejna dawka moich pomysłów:
Korzystając z jego propozycji na nowe minerały wpadkem na pomysł: 1. Siarka - w połączeniu z butelką wody daje butelkę kwasu siarkowego. Ten można wykorzystać do przetapiania bez użycia pieca. 2. Złoto można wydobywać za pomocą sita. Klikając na dirta, piasek lub glinę pod wodą jest szansa około 10% że dostaniemy samorodek złot
Myślę, że to średni pomysł z tym kwasem siarkowym, bo jak on ma przepalać, choć sam kwas to dobry pomysł Co do złota to myślę, że wystarczy kliknąć po prostu na wodę, a szansa powinna wynosić około 1% No faktycznie, z mąki i reszty składników można by robić ciato, a je przepalać w specjalnym piecu chlebowym, z użyciem tego narzędzia do wyciągania chleba, proponuję dodać możliwość tworzenia oleju słonecznikowego, wykorzystywanego np w tym piecu, oraz do innych operacji