[Zapowiedź][Pomysł] HeroWorld - Jedyny taki w Polsce
#41
Napisano 20 May 2014 - 16:13
Roberth1 to znajmoy, który oglądał mapę (trochę dawno). Jeśli chodzi o amulety to może dawać efekt, gdy kliknie się lewym, albo ma się go w ekwipunku.
#43
Napisano 20 May 2014 - 18:35
Jest 30 nowych mieczy, 8 kilofów, 10 łuków, 7 amoletów, 25 jedzeń/potraw, 5 toporów, 15 nowych rodzaju zbroji, a reszta to ,, składniki".
@smerf
To tak ja sądzę, że mój serwer można nazwać dobrym Rpg:
Wcielanie się w postacie-klasy
Fabuła-questy
Interakcja miedzy graczami- handel, teamy, chat
Gildie/klany-teamy
Rozbudowana ekonomia: domy aukcyjne, Npc, totemy
#45
Napisano 20 May 2014 - 21:31
Ykhym Ykhym, Powinniście sobie odpuścić "klasy" i zastosować ten mechanizm co miał być na overlandzie, a mianowicie: W to co dajesz punkty, to co nosisz tym jesteś, podział na rasy gdzie każda ma inne atrybuty a także to w jakie spelle i skille idziesz. W takim Bardul's gate 2 z tego co pamiętam to na początku sie ustawiało parametry postaci, i to było piękne, nawet w takim neverwinterze też tak mniej-więcej było. To jest Cudne móc zespolić się jeszcze bardziej z swoją postacią, a nie mieć Całkowicie narzucone klasy... Tyle ode mnie... I pamiętaj, do póki macie Hype to go podtrzymujcie bo na starcie nikt nie bedzię o was pamiętał ;d *A co do wojny z tym by pokazać mapę to też myślę, że powinieneś przynajmniej wygląd "mapy" jako mapy pokazać....
#46
Napisano 20 May 2014 - 21:35
Skoro MMORPG to czemu nie z modami ? Oczywiście jeżeli stworzycie launcher, tak aby automatycznie pobierały się pliki, wraz z modami.
Pomogłem? Cieszę się.
#47
Napisano 21 May 2014 - 14:19
Pomysły na gra, projektowanie gier
projektowanie-gier.pl
Game Based Learning
gamebasedlearning.edu.pl
#48
Napisano 21 May 2014 - 14:38
Taka atmosfera będzie utrzymywana. Dodatkowo żeby odselekcjonować ogarniętych graczy od noobów jest specjalny tutorial/test ogarniętości.
Fabuła mniej więcej opowiada o losach pewnego znakomitego rycerza, który stracił pamięć i próbuje odzyskać sławę. Co do skinów nie będzie jakiegoś szczególnego nakazu podobnie co do chatu również, gdyż to nieco by utrudniało rozgrywkę.
#49
Napisano 21 May 2014 - 14:56
Pomysły na gra, projektowanie gier
projektowanie-gier.pl
Game Based Learning
gamebasedlearning.edu.pl
#50
Napisano 21 May 2014 - 15:08
@up Test ogarniętości to najgłupsza rzecz o jakiej w życiu słyszałem. Powiedz mi jak jakiś test ma sprawdzić czy ktoś zachowuje się jak powinien czy jest debilem co nie potrafi grać na serwerach tylko utrudnia ludziom rozgrywkę? Na testach łatwo można oszukiwać tym bardziej że będzie przeprowadzony w postaci jakiejś ankiety na forum nieprawdaż? Test jak ty to nazwałeś "ogarniętości" może przeprowadzić jedynie dyplomowany psycholog który rozmawia z obiektem twarzą w twarz i po analizie jego zachowań i odpowiedzi może stwierdzić jaka jest ta osoba, a raczej wątpię żebyś ty lub ktoś z twojej ekipy był psychologiem.
Co do tej fabuły to zapowiada się bardzo słabo. Wyjaśnij mi czy gracz będzie rycerzem czy raczej będzie wykonywać jakieś denne quest dla npc "rycerz" dzięki którym odzyska pamięć, a gracz po wykonaniu ostatniego questa usłyszy coś w stylu "Dzięki tobie wszystko sobie przypomniałem"? Jak dla mnie jesteś zwykłym oszustem który nie chce pokazać mapy bo jej po prostu nie ma fabułę wymyśliłeś na poczekaniu, a nawet nie fabułę tylko jej temat przewodni co do klas to co drugi serwer "RPG" ma to samo więc nawet nie jest to zbytnio oryginalne.
100 post
Użytkownik 2PacHaliMery edytował ten post 21 May 2014 - 15:10
- Mydełko lubi to
#51
Napisano 21 May 2014 - 15:31
Z tym testem chodzi o to by noobki, które nic nie umieją nie przejdą (podstawowe rzecz o serwerze itp). Będzie on wykonywany na serwerze. Możesz sobie sądzić co chcesz
#52
Napisano 21 May 2014 - 15:31
Co do Amuletów, może byś rozpisał co one dają jakieś nowe efekty czy tylko te standardowe z potków i czy autorski. Życzę, żeby nic się nie stało w czasie startu i przed startem Aby wszystko było ok. bo jak na razie zapowiada się dobrze..
Mam nadzieję, że docenisz moją prace i klikniesz "Lubię to" lub dasz mi diaxa to naprawdę motywuje do pomagania innym i siedzenia na tym forum.
#53
Napisano 21 May 2014 - 15:42
Amulet Zaginionego Króla dodaje nam +4 dmg do ataku na zombie, 2hp i regenerację HP. Dodatkowo niektóre amulety są wymagane do walki w dungeonie.
#54
Napisano 21 May 2014 - 16:14
Do dangeonu może wejść tylko 1 osoba czy cały serwer.
Mam nadzieję, że docenisz moją prace i klikniesz "Lubię to" lub dasz mi diaxa to naprawdę motywuje do pomagania innym i siedzenia na tym forum.
#55
Napisano 21 May 2014 - 16:22
Do dungeonu może wejść 1 osoba, albo team. Cały serwer nie może wejść i będzie musiał poczekać aż w dungeonie ,,zwolni się miejsce". Bossów będzie kilka
#56
Napisano 21 May 2014 - 16:30
Wygloda Fajnie Czekam Na Beta Testy!!!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
╔═ Posty ══════╗
║ ●●●○○○○○○○ ║
║ 300 ≠ 3000 ║
╚═ Posty ══════╝
Sygnatura I Post na Forum Od 2014/2015. © Wszelkie Prawa Zastrzeżone
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
#57
Napisano 21 May 2014 - 17:30
@Up Dlaczego piszesz każde słowo z dużej litery? Dlaczego piszesz "Wygloda"? Skoro nic nie widziałeś no chyba, że jesteś kolejnym kolegą pana tego o to super hiper projektu.
Ziutek, bossy z modów czy pluginów
PS. 140 broni nawet nie ma na Metinie(Nie gram w to ale wiem, dawne lata..) I zdaje mi się, że też tyle nie ma World of warcraft.
- 2PacHaliMery lubi to
#58
Napisano 21 May 2014 - 18:31
@edit Dobra, dobra nie doczytałem mieczy będzie 30 tak. To i tak za dużo skoro w zwykłym Minecrafcie jest 4 z modami będziesz miał max.20
Poza tym połowę tych mieczy zapomnisz wszystkie miecze będą miał 1 teksturkę to bez sensu, oprócz 1 bo tak czytałem.
Mam nadzieję, że docenisz moją prace i klikniesz "Lubię to" lub dasz mi diaxa to naprawdę motywuje do pomagania innym i siedzenia na tym forum.
#59
Napisano 21 May 2014 - 19:03
#60
Napisano 21 May 2014 - 19:09