@up Dzięki bardzo
Map making concepts!
#81
Napisano 25 May 2014 - 11:24
#82
Napisano 25 May 2014 - 19:08
Stała się rzecz podła i niegodziwa! mój temat jest tak świetny, że koleś nie dał rady go skopioać całego
lecz i tak hańba mu za to!
#83
Napisano 29 May 2014 - 13:52
Oto ja i mój kolejny straszny pomysł. Zrób tak aby odpalał się command block czy coś tylko wtedy gdy będziemy mieć dany itemek na danym slocie. To będzie magic
Zmiany biomów na są niemożliwe?
Do 13 wystawiane oceny więc czekam na to aż ruszą projekty ;]
- DzikiBóbr lubi to
#84
Napisano 03 June 2014 - 19:26
A oto ten sławny bugs bummy Niestety jakiś błąd z głowami :C
/summon Skeleton ~ ~1 ~ {CustomName:"Dinnerbone",Riding:{id:"Skeleton",CustomName:"Bugs Bunny",Invulnerable:1,Attributes:[{Name:generic.followRange,Base:1.0},{Name:generic.attackDamage,Base:100}],Equipment:[{id:391},{},{},{},{Damage:3,id:397,tag:{SkullOwner:"rabbit2077"}}]},Equipment:[{},{},{},{},{Damage:3,id:397,tag:{SkullOwner:"slenderman213"}}],Invulnerable:1}
- DzikiBóbr lubi to
#85
Napisano 03 June 2014 - 21:08
#86
Napisano 04 June 2014 - 14:27
Ty lajkogadzie jeden. A mi nikt za pomysły nieda
#87
Napisano 04 June 2014 - 16:53
Bugs bunny!
#88
Napisano 05 June 2014 - 16:44
JutroKiedyś to rozbuduje, bo musze spadać
Mam nadzieję, że to "kiedyś" jeszcze nastąpi bo komenda title to nie do samo co holograficzny napis. Dlaczego więc hologramy są [OLD]?
Akurat mi hologramy się przydadzą, bo z zazdrością patrze na mapki sethblinga i nie wiem jak zrobić te napisy, których on tam używa. (a ja lubię wiedzieć różne rzeczy, dociekliwy jestem )
#89
Napisano 06 June 2014 - 14:25
Dlatego napisałem post odnośnie nich - popacz. Pisałem, że title pokazuje jedynie napis przed twarzą a nie gdzieś gdzie chce aby był na stałe
#90
Napisano 06 June 2014 - 15:22
#91
Napisano 06 June 2014 - 15:32
niecze zerkać ale czy -> Bez sensu jest rozbudowywać hologramy jeśli -> Jeżeli można kolorować nazwy to czemu by nie wykorzystać opcji na niepodnoszące się itemki i ich wyświetlaną nazwę? Fakt faktem hologramem wyświetlimy różna czcionkę (kolor raczej da się zmienić w nicku ale nwm jak)
I kolejny pomysł -> "nienaturalne przedmioty" tj lewitujące które da się podnieść *hehe coinsy z mario można tak zrobić* oraz rzeczy których niemożna podnieść. Nie chce mi się myśleć ad kolejnymi modyfikacjami itemasków ale pewnie coś się znajdzie
Szczałki so najs -> Bober czekam na wprowadzenie pomysłu ;3
Czyli po polskiemu:
Można wykorzystać opcję niepodnoszących itemków aby wyświetlać ich nazwę i mamy pseudo hologram. Do tego dodajmy opcję z lewitującymi rzeczami i mamy coinsy z Mario lub hologramy gdzieś w powietrzu.
Medzik
#92
Napisano 06 June 2014 - 15:45
/summon WitherSkull ~ ~ ~ {direction:[],CustomName:"tresc",CustomNameVisible:1}
Uzaleznienie od minecrafta widzę wtedy, gdy takie komendy pisze na tel z pamieci...
niestety item ujezdzajacy cokolwiek jest niepodnoszalny więc mario coins to item tepany ciągle w 1 miejsce (jak na razie, potem może to ulepsze.)
#93
Napisano 06 June 2014 - 17:04
Myślę, że pomogłem
- DzikiBóbr lubi to
#94
Napisano 08 June 2014 - 16:54
Bober wklep gdzieś to na posta głównego -
*po wpisaniu nicku wyświetla się jego uuid - przydatna sprawa
#95
Napisano 08 June 2014 - 21:06
@up nie
double post report, hate you!!!!
double post report, hate you!!!!
double post report, hate you!!!!
double post report, hate you!!!!
double post report, hate you!!!!
#96
Napisano 09 June 2014 - 16:55
Bober, umiesz zrobić żeby jak np. jesteśmy w hełmie to nie zadaje nam obrażeń a kiedy nie jesteśmy to dostajemy efekt obumarcia?
Posty:
1, 5 ,10, 15, 50, 100, 150, 200, 300, 400, 500, 1000, 1500
Charmander wspiera akcje przeciwko izi hace, bądź jak czarmander
ENTRY NUMBER 420
DANK, DANKER, YET DANKER, THE DANKNESS KEEPS GROWING.
THE DORITOS PIERCE MY SKIN. SCRUB READINGS NEGATIVE.
THIS NEXT MONTAGE PARODY WILL BE VERY VERY MLG
WAT U 2 THINK?
#97
Napisano 09 June 2014 - 18:46
@up
To jest możliwe do zrobienia. Wystarczy odpowiednią komendą i data tagami sprawdzić czy gracz ma dany item na danym slocie, i później już poprowadzić redstone do command blocków w zależności jak ma być efekt ; ]
#98
Napisano 10 June 2014 - 16:27
@up pomysł zapodany już jakiś czas temu, tylko trzeba poszukać
Kwestia poczekania aż pomysł zostanie zrealizowany
#100
Napisano 13 June 2014 - 19:36
nie będe tego robił, bo mnie na yt dawno wyprzedzili