12-Bugs Bunny:
Już nie działa!
Napisano 27 October 2014 - 18:05
12-Bugs Bunny:
Już nie działa!
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
Napisano 18 November 2014 - 03:31
Czy da się zrobić coś w stylu łuku specjalnego, który po trafieniu zawiesi nas na smyczy? coś w rodzaju liny wspinaczkowej z hakiem / huśtawki czy cuś?
bądź co bądź przydatna sprawa jeśli wpadniemy w tarapaty + ważna kwestia: jak się uwolnić z takiego uwiązania.
Drugi pomysł: strzała lecąca ciągnie nas za smycz? Smycz trzyma się strzały do czasu jej zniknięcia czy jakoś tak... albo znika jeśli zmienimy łuk w ręce na coś innego - możliwe do zrobienia?
Użytkownik Piachogryzarka edytował ten post 18 November 2014 - 03:32
Napisano 22 January 2015 - 23:17
Temat stał się nieaktywny, z powodu długiej nieobecności właściciela.
Potrzebujesz pomocy? Chcesz napisać coś odnośnie tego tematu? Zajrzyj [tutaj]
Wiadomość typu "informacja" aby forumowicze nie pisali błędnych postów
Użytkownik Pawełek edytował ten post 09 February 2015 - 13:28
Napisano 07 February 2015 - 17:44
A jeżeli zamiast
/summon Slime ~ ~1 ~ {Size:3,Riding:{id:Silverfish,Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:0.0001},],ActiveEffects:[{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999990,Id:14},{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999999,Id:12}]},Fire:9999,Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:0.0001},],ActiveEffects:[{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999990,Id:14},{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999999,Id:12}]}
wpiszemy
/summon LavaSlime ~ ~1 ~ {Size:3,Riding:{id:Silverfish,Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:0.0001},],ActiveEffects:[{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999990,Id:14},{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999999,Id:12}]},Fire:9999,Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:0.0001},],ActiveEffects:[{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999990,Id:14},{Ambient:1,Amplifier:0,Duration:999999999,Id:12}]}
To będzie to niewidzialne wszystko ale będzie słychać sliverficha.
A to jest ciekawostka:
Jak zrespimy komendą o taką
Użytkownik tomangelo edytował ten post 07 February 2015 - 17:55
Poprawiono formatowanie. Przy okazji czytaj lepiej temat, wyżej jest temat gdzie można takie ciekawostki umieszczać.
Napisano 07 April 2015 - 12:52
Napewno mi sie przyda a ktoś wie jak usunąć te hologramy?
Tzn chodzi ci o to że zrobiłeś hologram i nie wiesz jak go usunąć?
# Jeśli o to chodzi to /kill @e[type=ArmorStand,r=<promień>]
# Naturalnie promień to odległość do której działa komenda. nwm czy dobrze ułożyłem zdanie ale wiesz o co chodzi
Napisano 23 June 2015 - 13:19
DzikiBobr a napisz jak sie robi zatruty luk w poradniku o Special Bows
Ewentualnie zatrute ostrze
Użytkownik GhostRider123 edytował ten post 23 June 2015 - 13:20
...
Napisano 25 June 2015 - 17:55
Czemu w minecraft 1.7.2 bugs bunny mnie raz walnął i zginąłem???