Ta postać dziwnie wygląda ;-;
[C++, Allegro5] Alone - Czy zdołasz przetrwać?
#41
Napisano 07 March 2014 - 16:28
Error
#42
Napisano 07 March 2014 - 16:43
@Arc
@MrError
Bo to tylko randomowa grafika z animacjami znaleziona w necie. ;-;
#43
Napisano 07 March 2014 - 16:45
Jak masz możliwość to zalinkuj allegro statycznie, bo zawalasz folder plikami dll.
#45
Napisano 08 March 2014 - 17:03
Takie tam moje myślenie nad kolizjami: ;-;
Oprócz tego coraz bardziej rozbudowywuję klasę gracza.
A jak to zrobię, to dodam szybko modyfikowanie mapki i wrzucę pierwsze demko.
#46
Napisano 08 March 2014 - 17:43
,,Better call Neo." ~Modi1
#48
Napisano 18 March 2014 - 20:40
Zmień grafikę na 8 bitową, to będzie lepiej wyglądać, a poza tym te textury są okropne.
- quxxo lubi to
#49
Napisano 26 March 2014 - 22:16
Super się zapowiada czekam na demo
Moje mapy:
(kliknij w miniaturę)
http://craftsite.pl/forum/index.php?/topic/78009-162-easyandnice-parkour-map/
#50
Napisano 07 April 2014 - 19:42
Robisz jeszcze tę grę? ;-;
#51
Napisano 07 April 2014 - 19:55
Ta, jeno teraz czasu nie mam.
Dziewczyn szukać czas. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#52
Napisano 07 April 2014 - 20:14
poczekaj do czerwca,
- ReeCoo i Shamge lubią to
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey
#53
Napisano 08 April 2014 - 15:02
lel.
odezwał się pan dorosły, który lubi my little pony.
_______
Takie tam z poprawionego generatora.
#54
Napisano 08 April 2014 - 16:08
No patrz, a jednak aziz ma więcej lat od ciebie...
----------
Ta czerwień wygląda co najmniej dziwnie.
#55
Napisano 12 April 2014 - 09:59
//bump.
Nie miałem czasu na programowanie i przez ten czas wolny nazbierało mi się sporo pomysłów, które jeszcze bardziej urozmaicą grę
- Ciekawsza walka. Ładne animacje i różne zdolności. Na dodatek bohater będzie miał rozbudowany system obrażeń. Każda część ciała będzie miała osobne punkty życia i efekty. Np. potwór będzie mógł przeciąć ci skórę w lewej ręce, co będzie skutkowało wolniejszym wspinaniem się na drabiny i krwawieniem. Silne uderzenie w głowę będzie skutkowało rozmazaniem ekranu.
- Każdy obiekt w grze będzie miał wytrzymałość i siłę. Oznacza to, że jeśli położymy 'tonę' kamienia na pojedynczym kaflu desek, to możemy się spodziewać, że deska zostanie zniszczona, a kamienie spadną o kafel niżej(taki upadek kafla również obniży wytrzymałość klocka, albo go zniszczy). Dlatego budowa domu na powierzchni będzie niebezpieczna, gdyż potwór rozwalając jakiś kafel może łatwo przyczynić się do zawalenia całej konstrukcji(mówię tu o wadliwym i nieprzemyślanym wykonaniu budynku).
- W opcjach gry będzie można wygodnie wybrać odpowiednie textury, które danej osobie najbardziej się podobają.
Ogólnie ta przerwa dobrze mi zrobiła, bo dzięki niej naprawiłem wiele rzeczy, które tajemniczo nie chciały działać.
Ogólnie dużo pracy czeka jeszcze przede mną. Sądzę jednak, że nie będzie problemu z wprowadzeniem w życie tych pomysłów.
@elementiro
Ta dziwna czerwień to zachód słońca.. Eksperymentuje jeszcze z odpowiednim kolorem, ale na razie jestem zadowolony z efektu.
//edit
Naprawione kolizje. Od teraz postać koliduje tylko z odpowiednimi blokami. Wcześniej nawet kwiatek stanowił zaporę nie do przebicia.. Oprócz tego bohater jest teraz wyświetlany pod blokami pierwszoplanowymi i przed blokami drugoplanowymi.
Zacząłem też eksperymentować z kolorem powietrza i teraz nie będzie takiej sytuacji, że oświetlając w nocy teren zobaczymy błękitne niebo.
Zamierzam jeszcze poeksperymentować z kolorem światła, ale na razie chcę zająć się bardziej mechaniką.
To na razie tyle. Gierka zbliża się do fazy Alpha.
- quxxo lubi to
#56
Napisano 12 April 2014 - 13:57
Pomysły niezłe, ale raczej trudne do napisania, powodzenia
#57
Napisano 11 May 2014 - 15:31
Widze że dużo już jest, podziw dla ciebie że ci się chce czekam na demo
Moje mapy:
(kliknij w miniaturę)
http://craftsite.pl/forum/index.php?/topic/78009-162-easyandnice-parkour-map/
#58
Napisano 08 June 2014 - 10:38
#59
Napisano 28 June 2014 - 13:31
To do tej gry miałbym robić jakieś grafiki, o których mi od jakiegoś czasu marudzisz?