Skocz do zawartości


Zdjęcie

[C++, Allegro5] Alone - Czy zdołasz przetrwać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#41 quxxo

quxxo

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 1118 postów

Napisano 07 March 2014 - 16:28

Ta postać dziwnie wygląda ;-;


Error


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 07 March 2014 - 16:43

@Arc

@MrError

Bo to tylko randomowa grafika z animacjami znaleziona w necie. ;-;



#43 Ciach

Ciach

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 231 postów

Napisano 07 March 2014 - 16:45

Jak masz możliwość to zalinkuj allegro statycznie, bo zawalasz folder plikami dll.



#44 BlueCraft

BlueCraft

    Nothing is true. Everything is permitted.

  • Użytkownik+
  • 390 postów
  • _BlueCraft

Napisano 07 March 2014 - 20:52

@rhagui

 

Jest jeszcze jakaś wolna posada grafika?


76561198109582802.pnga236b623bd49a4c97b20fc5e56209d1b.jpg


#45 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 08 March 2014 - 17:03

Takie tam moje myślenie nad kolizjami: ;-;

 

Oprócz tego coraz bardziej rozbudowywuję klasę gracza.

A jak to zrobię, to dodam szybko modyfikowanie mapki i wrzucę pierwsze demko.



#46 Equant

Equant

    I'll steal all the oxygen

  • Użytkownik+
  • 222 postów

Napisano 08 March 2014 - 17:43

Nie zapomnij o najważniejszym - potworach...

,,Better call Neo." ~Modi1

E52DBLl.gif


#47 Miki525ful

Miki525ful

    Nowy

  • Użytkownik
  • 72 postów
  • czajnik

Napisano 18 March 2014 - 16:40

Ciekawie się zapowiada. Trzymam kciuki za ten projekt!


Marzenia się nie spełniają, marzenia trzeba spełnić. 

 

  0a088f593c32b076d231a2da353ee2d6.jpg<------------------Panda diaxxa?

 

4 Luty 2014 roku godz: 11:01 wybił stack postów.

                                                                                 

                                                                        

 

                                                         

 

                                                                              


#48 WolfHunter17

WolfHunter17

    Kwadratowy:D

  • Użytkownik
  • 285 postów

Napisano 18 March 2014 - 20:40

Zmień grafikę na 8 bitową, to będzie lepiej wyglądać, a poza tym te textury są okropne.


  • quxxo lubi to

#49 T-Rex

T-Rex

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 31 postów

Napisano 26 March 2014 - 22:16

Super się zapowiada czekam na demo


Moje mapy:

                                                                                 (kliknij w miniaturę)

2hgqsyg.pnghttp://craftsite.pl/forum/index.php?/topic/78009-162-easyandnice-parkour-map/


#50 Ciach

Ciach

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 231 postów

Napisano 07 April 2014 - 19:42

Robisz jeszcze tę grę? ;-;



#51 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 07 April 2014 - 19:55

Ta, jeno teraz czasu nie mam.

 

Dziewczyn szukać czas. ( ͡° ͜ʖ ͡°)



#52 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4182 postów
  • Aziz

Napisano 07 April 2014 - 20:14

lel.
poczekaj do czerwca, będą kończyć podstawówkę
  • ReeCoo i Shamge lubią to
Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#53 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 08 April 2014 - 15:02

lel.

odezwał się pan dorosły, który lubi my little pony.

 

_______

 

Takie tam z poprawionego generatora.



#54 elementiro

elementiro

    dog in disguise

  • Użytkownik+
  • 119 postów

Napisano 08 April 2014 - 16:08

No patrz, a jednak aziz ma więcej lat od ciebie...
----------
Ta czerwień wygląda co najmniej dziwnie.



#55 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 12 April 2014 - 09:59

//bump.

 

Nie miałem czasu na programowanie i przez ten czas wolny nazbierało mi się sporo pomysłów, które jeszcze bardziej urozmaicą grę

  • Ciekawsza walka. Ładne animacje i różne zdolności. Na dodatek bohater będzie miał rozbudowany system obrażeń. Każda część ciała będzie miała osobne punkty życia i efekty. Np. potwór będzie mógł przeciąć ci skórę w lewej ręce, co będzie skutkowało wolniejszym wspinaniem się na drabiny i krwawieniem. Silne uderzenie w głowę będzie skutkowało rozmazaniem ekranu.
  • Każdy obiekt w grze będzie miał wytrzymałość i siłę. Oznacza to, że jeśli położymy 'tonę' kamienia na pojedynczym kaflu desek, to możemy się spodziewać, że deska zostanie zniszczona, a kamienie spadną o kafel niżej(taki upadek kafla również obniży wytrzymałość klocka, albo go zniszczy). Dlatego budowa domu na powierzchni będzie niebezpieczna, gdyż potwór rozwalając jakiś kafel może łatwo przyczynić się do zawalenia całej konstrukcji(mówię tu o wadliwym i nieprzemyślanym wykonaniu budynku).
  • W opcjach gry będzie można wygodnie wybrać odpowiednie textury, które danej osobie najbardziej się podobają. 

Ogólnie ta przerwa dobrze mi zrobiła, bo dzięki niej naprawiłem wiele rzeczy, które tajemniczo nie chciały działać.

 

Ogólnie dużo pracy czeka jeszcze przede mną. Sądzę jednak, że nie będzie problemu z wprowadzeniem w życie tych pomysłów.

 

 

@elementiro

Ta dziwna czerwień to zachód słońca.. Eksperymentuje jeszcze z odpowiednim kolorem, ale na razie jestem zadowolony z efektu.

 

//edit

Naprawione kolizje. Od teraz postać koliduje tylko z odpowiednimi blokami. Wcześniej nawet kwiatek stanowił zaporę nie do przebicia.. Oprócz tego bohater jest teraz wyświetlany pod blokami pierwszoplanowymi i przed blokami drugoplanowymi.

Zacząłem też eksperymentować z kolorem powietrza i teraz nie będzie takiej sytuacji, że oświetlając w nocy teren zobaczymy błękitne niebo.

Zamierzam jeszcze poeksperymentować z kolorem światła, ale na razie chcę zająć się bardziej mechaniką.

To na razie tyle. Gierka zbliża się do fazy Alpha.


  • quxxo lubi to

#56 Marcin129

Marcin129

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 441 postów

Napisano 12 April 2014 - 13:57

Pomysły niezłe, ale raczej trudne do napisania, powodzenia :)



#57 T-Rex

T-Rex

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 31 postów

Napisano 11 May 2014 - 15:31

Widze że dużo już jest, podziw dla ciebie że ci się chce czekam na demo ;)


Moje mapy:

                                                                                 (kliknij w miniaturę)

2hgqsyg.pnghttp://craftsite.pl/forum/index.php?/topic/78009-162-easyandnice-parkour-map/


#58 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 08 June 2014 - 10:38

Po dość długiej przerwie wypadałoby coś napisać.
 
Od czasu ostatniego screena pracowałem jeszcze nad poprawkami i nad piaskiem, który posiada fizykę. Działa bardzo ładnie, ale to dopiero początek moich innowacji w tym kierunku. Po tym wpadłem na pomysł, aby dodać multiplayer i od tego czasu nie otwierałem projektu z grą.
Idąc w kierunku sieciowości udało mi się stworzyć dobry system komunikacji server<->client. Roboty było dużo, ale udało się. Jest tu duży krok dla mnie.
 
Istnieje tylko jeden problem. 'Sieć' i gierkę napisałem w osobnych bibliotekach graficznych. I abym mógł wprowadzić multi, muszę przepisać całą grę na SFML.
Nie obawiam się tego, bo wiem, że przepisując grę, można to zrobić tylko lepiej. A dodając obsługę wielu graczy, trzeba też pozmieniać wiele mechanizmów.
 
Sieć -

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Nie wszystko dało się ująć, ale możecie być pewni, że system działa dobrze.*
Gierka -

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 
Tak więc do usłyszenia. Możecie być pewni, że zrobię z tego projektu naprawdę grywalną grę.
 
*Tak, serwer na screenie dodał dwóch graczy do bazy i specjalnie wysłał dwa razy mapę do jednego użytkownika. :P


#59 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 28 June 2014 - 13:31

To do tej gry miałbym robić jakieś grafiki, o których mi od jakiegoś czasu marudzisz? :D