Konie fajny pomysł, a z tego co widze co dodają co wersje to pewnie samochody też bedą kiedyś.
Konie w 1.6
#41
Napisano 19 April 2013 - 16:55
#42
Napisano 19 April 2013 - 16:57
Jakby dodawali konie to przydałyby się rasy koni, jedna jedzie szybciej druga wolniej, ale ma więcej życia itp. Żeby to miało jakieś urozmaicenie, a nie, ze koń służy tylko do jazdy
Kon nie ma sluzyc tylko jako srodek transportu, glownym zastosowaniem ma być walka na multiplayerze. A co do ras, to mogliby cos takiego zrobić, chociaz z drugiej strony maja byc jakies zbroje dla tych koni Poczekamy, zobaczymy !
#43
Napisano 19 April 2013 - 16:58
Jakby dodawali konie to przydałyby się rasy koni, jedna jedzie szybciej druga wolniej, ale ma więcej życia itp. Żeby to miało jakieś urozmaicenie, a nie, ze koń służy tylko do jazdy
Kon nie ma sluzyc tylko jako srodek transportu, glownym zastosowaniem ma być walka na multiplayerze. A co do ras, to mogliby cos takiego zrobić, chociaz z drugiej strony maja byc jakies zbroje dla tych koni Poczekamy, zobaczymy !
- roszymek lubi to
#44
Napisano 19 April 2013 - 17:46
A dzięki konią poczuje się jak husaria
.
Będą podjazdy, pościgi i walka na miecze.
#45
Napisano 19 April 2013 - 17:57
A dzięki konią poczuje się jak husaria
.
Będą podjazdy, pościgi i walka na miecze.
Brakuje jeszcze skrzydeł na na zbroję
#46
Napisano 19 April 2013 - 18:00
Brakuje jeszcze skrzydeł na na zbroję
Drobiazg xd Zrobi się w skinie, ew.teksturpacku.
#48 Gość_matik7_*
Napisano 20 April 2013 - 13:22
@Up - zakładam, że w następnym Snapshocie już dodadzą
#49
Napisano 20 April 2013 - 13:22
Poza tym konie powinny zadawać graczowi obrażenia gdy go z siebie zrzucają. A jak już się zajmą końmi to było by miło gdyby dodali opcję siania nasion przez dozowniki.
#50
Napisano 20 April 2013 - 13:50
Może zły temat, ale się zapytam, w changelogu jest napisane, że muły mogą nosić skrzynie; a nigdzie nie jest napisane, że dodali muły.
#51
Napisano 20 April 2013 - 14:30
Moim zdaniem konie to super pomysł!
Szybsze poruszanie się , walka na koniach (jak kogoś przejedziesz koniem może to zadawać obrażenia)
Jest to dobre urozmaicenie i doda jeszcze lepszy klimat w grze:)
Pozdro
#52
Napisano 20 April 2013 - 18:06
Skoro jest koń to mogli by też dodać...pług.:)Podpinało by się go do konia i by się orało np.:dwa pasy ziemi zamiast 1 motyką,konie i tak fajne bo wreście w zagrodzie nie będą krowy a stajni będzie można kolekcjonować rasy i robic krzyżówki.
#53
Napisano 20 April 2013 - 18:51
Ja tam bardzo cieszę się z tego że zrobiona zbroja dla konia jak i siodło nie przepada po jego śmierci w raz z nim. Lecz dropi z nich. Przez co taki koń w diax zbroi nawet po śmierci diamenty nie przepadną. Co do koni najbardziej podoba mi się kościana odmiana. W końcu będzie można pojeździć na takim bawiąc się w nekromantę. Jak dla mnie całkowicie bez sensu są konie zombie. Nie dość że brzydkie to kto chciałby na takim usiąść? Ogólnie mówiąc konie będą przydatne jak i fajne.
#54
Napisano 20 April 2013 - 20:12
@UP Całkowicie się zgadzam. Wtedy to by dopiero była jazda.
A co do tematu, to jestem zdecydowanie na tak. Już widzę ten wysyp pluginów na konie. Jeszcze konne walki gildii. Dla serwerów RPG to będzie znaczący update.
#55
Napisano 20 April 2013 - 20:45
#56
Napisano 21 April 2013 - 15:10
Moim zdaniem konie są zbędne. No bo skoro dodali marchewkę na kiju dla świń to moim zdaniem nie potrzeba innych ,,wierzchowców". Po drugie mają taki ,,nie minecraftowy wygląd".
Officjalnie zteletubisiowany.
#57
Napisano 21 April 2013 - 17:14
Może zły temat, ale się zapytam, w changelogu jest napisane, że muły mogą nosić skrzynie; a nigdzie nie jest napisane, że dodali muły.
Ty chyba czytać nie umiesz
Zmiany:
- Dodano konie – oparte o modyfikację Mo’ Creatures:
- Odmiany: Czarny, brązowy, kasztanowy, kremowy, ciemnobrązowy, szary i biały.
- Specjalne odmiany: Koń szkielet i koń nieumarły. [Obrazek]
- Dodatkowo dodano muła oraz osła.
- Możesz założyć skrzynię na muła lub osła klikając za pomocą niej na zwierze. [Obrazek]
- Możesz założyć zbroję (żelazną, złotą lub diamentową) na konia. [Receptura] [Obrazek]
- Dodano nowe siodło dla konia. [Receptura]
- Dodano bele słomy. [
Receptura] [Obrazek]- Dodano smycz: [
Receptura]- Możesz prowadzić za smycz dowolnego zwierzaka. [Obrazek]
- Smycz możesz przywiązać do płotu. [Obrazek]
- Dodano dywany z wełny. [Receptura] [Obrazek]
- Ulepszenie na hełm Respiracja (Respiration) pozwala lepiej widzieć pod wodą. [Obrazek]
- Poprawiono problemy z działaniem kowadła podczas używania innych języków niż angielski.
- Poprawiono zachowanie Endermana podczas otrzymywania obrażeń środowiskowych.
Więcej o NAS*:
My żyjemy normalnie, piszemy na forach i gramy w Minecrafta. Jednak jesteśmy na każde JEGO zawołanie! Nie wolno nam robić tego, czego ON zabrania ani nie robić tego, co ON każe, w przeciwnym wypadku ON rzuci na nas klątwę, której boją się wszyscy "nieustraszeńcy" świata. Każdy, kto zostanie dotknięty tą klątwą, kiedyś umiera. <scary music> Zbieramy dla NIEGO informacje. Rozmawiając z jednym z nas, nigdy nie możesz wiedzieć, czy twój rozmówca normalnie z tobą rozmawia, czy też podstępnie zbiera informacje o tobie dla NIEGO. Strzeż się nas!
* - Sługach Herobirne'a
Zapraszam do oglądania mojej rezydencji!
Cóż za paskudna autoreklama! >
Emotka mojego autorstwa: <o>_(o> - Copyright Kasztanek - Sługa Herobrine inc. Do not distribute!
!!!Jeśli nie chcesz popsuć sobie życia, nie czytaj zawartości spoilerów!!!
#58
Napisano 21 April 2013 - 17:45
Pisali chyba ze będzie kilka rożnych rodzajów koni, z tego co pamiętam to ma się to opierać na MO' Creatures, wiec nie zdziwiłbym się gdyby dodano jednorożce itp.
Šuŋgmánitu Tȟaŋka Ob'wačhi.
#60 Gość_matik7_*
Napisano 21 April 2013 - 18:13
@Up - raczek "Kopia"
A takie różne jeździeckie zbroje to wcale nie głupi pomysł, ale to raczej tylko w modyfikacjach ;d