Skocz do zawartości


Zdjęcie

Konie w 1.6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
177 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Co sądzicie o koniach w minecrafcie? (185 użytkowników oddało głos)

Czy podoba wam się możliwość dodania koni do minecrafta?

  1. Głosowano Tak! :D (140 głosów [72.92%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 72.92%

  2. Mam mieszane uczucia :/ (33 głosów [17.19%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 17.19%

  3. Nie podoba mi się! To będzie całkowicie zbędny dodatek >:( (19 głosów [9.90%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 9.90%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#21 Biały

Biały

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 83 postów
  • WhiteOrleander

Napisano 14 April 2013 - 19:31

Pytanie jaką prędkość uzyskaja ów konie i jak bedą zachowyac sie na nierównym terenie.
Wg tej tabelki

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Śwnia (8m/s) ma większe osiągi niż wagonik (7,1m/s), z kolei miksturka SPeed II daje predkosc 7,7m/s

Aby był sens używania konia jako srodka transportu dalekiego nie moze być on wolniejszy niż świnia z kolei wagoniki jeszcze bardziej stracą na znaczeniu.

Świnia ma 8 m/s dopiero po "boost".(Jeśli się myle, poprawcie :) )
Jeżeli twórcy podobny "boost" zastosują u konia, to może mieć on naturalnie w kłusie/galopie 8m/s, a po "boost" (w cwale) ciut więcej.

A co do tematu, myślę że taki wierzchowiec jest ciekawym urozmaiceniem gry. Oby tylko był rozbudowany(wszak domyślam się, że będą spawnować się dzikie konie do których podejdziemy z sianem i tym je oswajamy, czego sie obawiam bo to jest dość oklepana w tej grze metoda).



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 14 April 2013 - 21:53

Uważaj, bo dzikiego konia bedziesz musiał na lasso złapac :P

Świnia ma 8 m/s dopiero po "boost"


Liczy sie predkości maksymalne. Taka swinia powodzeniem wyprzedz a wagonik.
exRYBP0.png

#23 Biały

Biały

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 83 postów
  • WhiteOrleander

Napisano 14 April 2013 - 22:04

Na lasso, uwiązać, dopiero potem dać mu siana czy cukru, potem założyć zcraftowane ogłowie, siodło i można jeździć. ^^

Ale ogółem, miłoby było mieć sporą ilość interakcji z koniem(a nie znane nam już "siad" i "wstań").



#24 Senesaku

Senesaku

    Dragonica <3

  • Użytkownik
  • 556 postów
  • Asaki12

Napisano 14 April 2013 - 23:24

Mi tam bardzo podoba się pomysł ze wprowadzeniem koni.  Poza tym, w przeciwieństwie do niektórych osób według mnie dodatek zakładania zbroi na konia jest jak najbardziej trafiony. Myślę, że im więcej możliwości i urozmaiceń, tym lepiej. : P No ale zobaczymy, znając Mojang raczej nie ma co oczekiwać na jakiś przełom.  ^_^


ab52e3ec7e8af226med.jpg


#25 Maślak

Maślak

    Nie mam dziewczyny

  • Użytkownik+
  • 423 postów
  • Maślak ♪#0698
  • Maslak

Napisano 15 April 2013 - 16:24

Uważam, że to niemajnkraftowe. Konie? Proszę bardzo, mnóstwo modyfikacji dodaje je do gry. W aktualizacjach gry powinno być jak najwięcej nowości, ale konie? Enderman, creeper... Pająk wspinający się za pomocą głowy, slime. W świat MC to świat MC. Tutaj jeździ się na świniach. Usprawnienie PvP? Ja w ogólne nie uznaję PvP w Minecrafcie. Według mnie nie o to w tej grze chodzi.


  • Pimak lubi to

#26 Pimak

Pimak

    Craftsitowy piżmakowy błazen

  • Użytkownik
  • 379 postów
  • Pimak

Napisano 15 April 2013 - 16:32

@Up W pełni się zgadzam. Może chcecie dodać gołębie, słonie?

Będe czekał na moda usuwającego konie.


  • Russian_ lubi to

Ratójmy Gleo Aira.

 


#27 DarknessXIII

DarknessXIII

    grim & kvlt

  • Użytkownik+
  • 655 postów
  • KvltSinceBirth

Napisano 15 April 2013 - 17:26

Ku*wa mać, denerwujecie mnie.

Nic nie dodają - narzekacie.

Wypuszczają Redstone Update - narzekacie.

Chcą dodać konie - narzekacie.

Zdecydujcie się już w końcu, bo szlag mnie trafi. Nie podoba się to nie, nikt was nie zmusza do używania tych rzeczy czy do grania w MC.

Co do "niemajnkraftowe" - ŻE JAK? To co mają dodać, żebyście nie mówili "niemajnkraftowe"?! Redstone block - "nieminkraftowy", panel słoneczny - "niemajnkraftowy".

 

W świat MC to świat MC. Tutaj jeździ się na świniach.

To może jeszcze wywalmy pochodnie i sprawmy, żeby stone świecił, bo to takie "niemajnkraftowe", że pochodnie świecą.

 

@Topic

Jak dla mnie fajny pomysł, ale mam nadzieję, że to nie będzie standardowy schemat w stylu "dajesz zboże - koń jest twój". Najlepiej by było tak jak powiedział ktoś UP - złapać na lasso, próbować go oswajać, np. próbą ujeżdżania czy dawaniem jedzenia - po prostu, żeby nie było to takie hop siup.


Profile:
RYM
MAL


#28 RRRycerz

RRRycerz

    Fan Gothic'a

  • Użytkownik+
  • 984 postów

Napisano 15 April 2013 - 18:04

@up 
W pełni popieram. Jak nic nie dodają w MC to narzekają że źle i nudy. Ale jak się postarają i chcą dodać coś dobrego to też narzekacie. Co wy byście chcieli do tego MC co ? 


Jakby ktoś chciał moje wypociny ;) :

https://www.youtube....r/BlackTavish98


#29 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 15 April 2013 - 20:35

 Co wy byście chcieli do tego MC co ? 

Zapewne to co zawsze: nowe rudy służące do robienia niczego, narzędzia oraz zbroje ze szmaragdu i redstone'a (a czemu nie z węgla?), diamentowe łuki rozwalające wszystko na hita, automatyczne stoły craftingowe przerabiające pełną zawartośc skrzyń na zaprogramowane przedmioty, szybkie wiertnice do kopania ogromnych ilości surowców, miecze dwuręczne, półtoraręczne, sztylety, broń palna w tym czarnoprochowa, topory bojowe, tasaki do mięsa, kosy, młotki i noże do rzucania, czapka maga do lepszego zaklinania...

Niestety żadnej z tych pozycji nie wymyśliłem. To wszystko są prawdziwe propozycje. Widziałem nawet gościa, co na Twitterze pytał się Jeba kiedy dodadzą samochody i samoloty...

 

A na tym tle pojawiają się konie.

Konie będą super. Na serwerze buduję wioskę w stylu XIX wieku. Konie będą tam pasowały jak znalazł. I kto tu mówi, że to nie minecraftowe?


  • Ersan lubi to

#30 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 16 April 2013 - 20:27

Co wy byście chcieli do tego MC co ?

 

Konsekwncji. Mojang coś wprowadza, i zostawia. Patrz miksturki. Patrz enchanty, patrz trujące ziemniaki. Jest dodanych mnóswto rozpoczętych pomysłow a nie jest skończone połowa.


exRYBP0.png

#31 Shota

Shota

    Łajza

  • Użytkownik+
  • 1468 postów
  • Shotyslawa

Napisano 17 April 2013 - 12:43

@up - A nie wpadł waść na to, iż gdyby wszystko, co nowego wprowadzą, mieli rozwijać w nieskończoność, to ta gra stopniowo stałaby się coraz bardziej przekombinowana? Zastosowanie dla trującego ziemniaka, poważnie? Enchanty i miksturki stoją w mojej opinii na przyzwoitym poziomie.

 

A konie w MC to całkiem niezły pomysł, jak już wspominałam w innym topicu. Bo jak tu przemierzać swoje włości, like a Lady... na grzbiecie świni?


"Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...

I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!"

 

~ Bolesław Leśmian "Dziewczyna"


#32 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 18 April 2013 - 13:50

ż gdyby wszystko, co nowego wprowadzą, mieli rozwijać w nieskończoność, to ta gra stopniowo stałaby się coraz bardziej przekombinowana?

 

O to własnie chodzi! ma być zajmująca, wielowątkowa!

 

 

Zastosowanie dla trującego ziemniaka, poważnie?

 

Czemu by nie? mozna by go używac jako insekcyd dla upraw abny nam robale ich nie zeżarły.

 

 

 

Enchanty i miksturki stoją w mojej opinii na przyzwoitym poziomie.

 

Jak wyjasnisz prawie 14 nazw mieksturek nie wykorzystanych w grze?

Dlaczego tak mało składników?

Beacon est przekombinowany bo nawet zrobiony z żelaza daje power.


exRYBP0.png

#33 HelpBay

HelpBay

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów

Napisano 18 April 2013 - 14:03

Dlaczego w tym temacie jest wirus ? Tak wiem że offtop ale... dafuq?



#34 8-bit

8-bit

    Ten od Gothica

  • Użytkownik+
  • 317 postów
  • polski8bit

Napisano 18 April 2013 - 14:12

Nie mam nic przeciwko koniom. Ale przyznajcie: Mojang dodaje rzeczy z modów. Nie robią jak kiedyś: myślą, szkicują, dodają. Mo'Creatures to mod, który będą powoli inplementować w grę, żeby nie było, że "Mojang nic nie robi". Spójrzmy prawdzie w oczy: Mojang nie dodaje autorskich dodatków, nie robi rzeczy najważniejszych: optymalizacji i bugfix'ów. Choć Minecraft zawsze będzie zbugowany, to niech zajmą się tą cholerną optymalizacją i wnerwiającymi bugami. Nie mogę się doczekać: "Big Opti&Bugfix Update". Na razie dodają duperele z modów lub niepotrzebne bloki, itemy, a Minecraft staje się grą, którą niedługo uciągnął tylko najlepsze komputery! Tak trudno o bardziej komfortową grę?

g5Lab.gifZsmTS.gifVETXY.gifc3Kii.gifzAkLl.gif

 

 hUCPQ.gif
Jak chcesz to klikaj smoki, nie to nie. ¯\_(ツ)_/¯

ouruGVt.jpg
Jestem pixelludem.

 
 

#35 HelpBay

HelpBay

    Nowy

  • Użytkownik
  • 29 postów

Napisano 18 April 2013 - 14:16

@up ja nie mam żadnych bugów w grze, poza ściemniającą się tabliczką ale to raczej wina mojego drewnianego komputera. Nie zgodzę się z tobą, bo wiele autorskich itemków zostało dodanych w "Redstone Update". Więc nie mów głupot że Mojang nic nie robi ;)



#36 maties7

maties7

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 824 postów

Napisano 18 April 2013 - 22:08

@2xup
Szczerze mówiąc to obecnie ciężko jest wymyślić w miarę sensowny pomysł, który nigdy nie pojawił się w jakimś modzie. Nawet jeśli się wzorują na jakimś modzie to zwykle się starają wprowadzić własne rozwiązania np. taki hopper był wzorowany na allocatorze, a pomimo tego można znaleźć wiele różnić między tymi blokami.

#37 Cookie M.

Cookie M.

    Seggelin <3

  • Użytkownik
  • 846 postów

Napisano 19 April 2013 - 13:55

No cóż, spodziewałem się czegoś więcej po tym snapshocie. Konie są wręcz niegrywalne: strasznie klatkowała mi gra podczas jazdy na koniu (a na 1.5.1 spokojnie śmiga mi gra na ustawieniu far oraz fency), co jest spowodowane złą optymalizacją. Mam nadzieję, że poprawią to do następnej aktualizacji bo na dzień dzisiejszy jazda wygląda okropnie. Podobnie z resztą jak niektóre ruchy koni.


Nie ?pi?, bo rozwi?zuje sprawy na forum!


#38 Ronix157

Ronix157

    Nowy

  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Ronix157

Napisano 19 April 2013 - 14:17

Jeden walony problem. Tylko dla premium!!!!!! :(



#39 Yunius

Yunius

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 522 postów
  • Yunius

Napisano 19 April 2013 - 14:24

Wersja koni na Mo creatures przedstawia się zdecydowanie lepiej, nie wspominając już o opancerzeniu. Moim zdaniem zrobili to na odpierdziel.


  • Cookie M. lubi to

#40 komiks42

komiks42

    Kagan

  • Użytkownik
  • 770 postów

Napisano 19 April 2013 - 14:49

Jeden walony problem. Tylko dla premium!!!!!! :(

 

 

A gdzie to jest napisane?

 

 

Konie? Dobry pomysł. Bo świnie sa takie nierycerskie. Na końiu będzie ładniej, oraz da się go przykoksować.

Wyobrażacie sobie sttarcie gilldi na koniach? Łucznicy konni, ucieczka ludzi bez kon, przeskakiwanie przez fosy itp.

A i jeszcze opcja transportu przedmiotów, nie zabraknie zaopatrzenia, nawet 5 slotów się przyda (np: tnt do wyburzania).


W?a?nie zmarnowa?e? 3 sekundy swojego ?ycia. Gratulacje!