Słyszeliście już o kolekcjonerce Rome TW 2?
Tu jest screen:
A tu cały artykuł:
Napisano 09 May 2013 - 20:22
Słyszeliście już o kolekcjonerce Rome TW 2?
Tu jest screen:
A tu cały artykuł:
༼ʕっ•ᴥ•ʔっ(_̅_̅_̅__̅_̅_̲̅F̲̲̅̅I̲̲̅̅S̲̲̅̅S̲̲̅̅U̲̲̅̅R̲̲̅̅E̲̲̅̅_̅_̅_̅_̅_̅_()
Napisano 10 May 2013 - 18:07
Pewnie w Polsce nie będzie Najwyżej skądś się sprowadzi.
kompletnie pijany
Napisano 15 May 2013 - 15:27
Uwaga! Rodzice się wciąż wachają, ale pozwolili mi pobrać demo Medievala 2
Ratójmy Gleo Aira.
Napisano 22 May 2013 - 18:58
Nowy news!
Książka na podstawie RTW2 Ciekaw jestem, jak się będzie czytać
Opowiada ona historię rzymskiego legionisty i centuriona, Fabiusa Petroniusa Secundusa, zdobywającego chwałę i wpływy od pierwszej bitwy z Macedończykami aż po oblężenie Kartaginy. Warto zauważyć, że znakomita okładka książki jest autorstwa naszego rodaka, Mariusza Kozika vel Lacademona.
kompletnie pijany
Napisano 27 May 2013 - 09:53
Pozwolę sobie zrobić refresh'a:
W dniach 22-23 czerwca pokazana zostanie prawdziwa rozgrywka wraz z mapą kampanii. Prawdopodobnie będzie Livestream.
kompletnie pijany
Napisano 30 May 2013 - 21:54
Wybaczcie, ale kolejny ref
Pozwolę sobie skopiować coś na temat systemu regionów z TW Center:
Prowincje i regiony
- W Rome 2 znajdą się 183 regiony lądowe, czyli niemal dwa razy więcej niż w poprzedniku. Wprowadzony został również nowy system prowincji.
- Region wciąż będzie pojedynczą osadą i otaczającymi ją terenami, w której można wznosić nowe budynki, rekrutować armie i agentów oraz zarządzać zadowoleniem ludności i podatkami.
- Prowincje to wyższy poziom administracji – składają się z od 2 do 4 regionów. Każdy z regionów prowincji może być kontrolowany przez inną frakcję, ale jeżeli posiadasz całą prowincję możesz wydać edykty, skutkujące różnymi bonusami dla prowincji. Wszystkie opcje konstrukcyjne danej prowincji będą widoczne na jednym ekranie, tak samo jak poziom zadowolenia dla danej prowincji.
- Jedno z miast-regionów w każdej prowincji będzie jej stolicą, posiadającą więcej slotów na budynki i możliwość obrony za murami miasta. Inne osady mają mniejszy status i w razie ich zaatakowania rozgrywana będzie normalna bitwa lądowa, z osadą majaczącą na horyzoncie.Armie i generałowie
- Każda armia musi mieć generała, a dodatkowo wprowadzono limit, decydujący o możliwej liczbie armii. Związany jest on z potęgą danej frakcji, czynnikiem podobnym do systemu sławy w Shogunie 2.
- Bitwy mają być teraz zdecydowanie bardziej decydujące i mogą mięć znaczący wpływ na wynik cąłej wojny. Dzięki systemowi tradycji każda armia będzie miała własny charakter i większe znaczenie dla gracza.
- Armię tworzy się w mieście, po czym należy wyznaczyć jej generała. Następnie z menu wyboru armii rekrutujemy oddziały do niej. Podczas rekrutacji armia przechodzi w tryb werbunku i nie może się poruszać.
- Każdą armię można nazwać i nadać jej symbol. Zdobywa ona tradycje w miarę kolejnych toczonych bitew.
- Generałowie nadal mają umiejętności i cechy. Umiejętności są wybierane w miarę zdobywania doświadczenia, a cechy zależą od tego, czym dany generał się zajmuje.
- Armie mogą plądrować prowincje – obniża to ich utrzymanie i dodatkowo przynosi dochód do skarbca (na wrogim terytorium) lub zmniejsza zadowolenie ludności (na przyjaznym terytorium).
- Tryb forsownego marszu umożliwia szybkie poruszanie się na mapie kampanii, ale uniemożliwia atak w danej turze i skutkuje karą do morale w przypadku ataku wroga.
- W przypadku śmierci generała natychmiast można wyznaczyć nowego.
CIekawe...
kompletnie pijany
Napisano 31 May 2013 - 09:41
To może niech zrobią Civiization: Total War na podstawie Ciwilizacji Sid'a Meiers'a lecz z mapą i bitwami Total War?
kompletnie pijany
Napisano 06 June 2013 - 19:48
Coś cicho tu... Żeby rozruszyć teamt, porozmawiajmy o taktykach których używamy w bitwie
Ja nawet w Medku używam taktyki bardziej renesansowej, czyli linia strzelców, za nimi troszkę piechty, przed nimi artyleria, a na flankach konnica, by odganiać wroga od moich łuczników. A gdy jednak konnica zawiedzie, do walki rzucam piechotę, a resztę cofam, w tym strzelców na flankach prowadzę na tyły wroga, by im strzelali po plecach. W ten sposób wygrałem wiele bitew
A wy jak walczycie?
kompletnie pijany
Napisano 06 June 2013 - 19:50
Ja prawie zawsze stosuję inną taktykę, zależnie od terenu, wroga i jego wojska. Ale najczęściej używam tej Rererty'ego, prosta i skuteczna.
Napisano 07 June 2013 - 16:05
Nowy news!
Z uwagi na brak czasu, dam tylko link do strony:
Nie najgorsza ta mapa...
kompletnie pijany
Napisano 15 June 2013 - 11:01
Wybaczcie za kolejny Double post ale na E3 zostało pokazane Rome II: Total War, a dokładniej mapa kampanii i bitwa nad Nilem, w której było pokazane połączenie bitew morskich i lądowych.
Choć karty jednostek i budynków przepiękne nie są
kompletnie pijany
Napisano 15 June 2013 - 11:43
Sry że mnie nie było,ale miałem banana.
Udało mi się dostać na E3.
Bylem tam dwa dni,i ciągle chodziłem na pokazy od Wieśka do Rome.
Powiem wam że było za********e.
Udało mi się zgarnąć 3 figurki z ROME (Żołnierz Rzymski,Hiszpański,Egipcjański) za niecałe 350 złotych.
Już nawet zamówiłem nową szafkę na gry,z wyglądem antycznym,i już przygotowuje specjalne miejsce dla kolekcjonerki Rome
Podczas pokazu widziałem nowe taktyki jakimi możemy posłużyć się w ROME.
Najważniejszym czynnikiem taktyki będzie teren w jakim znajdują się dane jednostki.
Mianowicie
Rzymianie na pustyni szybciej się męczą od Egipcjan.
Dlatego najlepszą taktyką Rzymu na pustyni jest obrona
Co do taktyk to pokażę wam moją łatwą,ale skuteczną taktykę z Napoleona.
W pierwszej linii ustawiam jednostki z dalekim zasięgiem.
Zdarza się,że te jednostki rozbijają całe armie,zanim te zdążą dotrzeć do drugiej linii.
Jeśli linia pierwsza by padła (Np.Po szarży konnicy) wysyłam moją kawalerię do ataku na napastników,dając czas na ucieczkę jednostkom z pierwszej linii.
Gdy wyczerpane oddziały nieprzyjaciela dojdą do drugiej linii na której ustawiam armaty,zostaną ostrzelane i w większości przypadków rozbite przez salwy kartaczy.
Jeśli nie daj boże linia druga zostałaby złamana,przesuwam trzecią linię (Są tam Muszkieterzy) blisko armat,ostrzeliwując tym samym wszystkich żołnierzy w promieniu ostrzału.
Po tych salwach zwykle żołnierze wroga panikują.Wtedy dobijam ich szarżą kawalerii a ci spiepszają ;D
Napisano 15 June 2013 - 12:21
@Up Egipski.
"Prawdziwy Krasnolud powinien w życiu zbudować fortecę, ściąć dąb i regularnie chędożyć"~ Sheldon Skaags
Napisano 15 June 2013 - 12:26
To gdzie ty Builderek mieszkasz, że byłeś na E3? Nieźle...
A co do taktyk na polu bitwy w RII:TW- możnaby pewnie zaciągać lekksze oddziały do walki na pustyniach, wiadomo, że śledź w puszce ugotuje się na słońcu szybciej, niż taki w materiale
kompletnie pijany
Napisano 15 June 2013 - 19:36
To niezły z ciebie burżuj
Ostatnio oglądałem jeszcze raz ten materiał i zauważyłem, że ludzie nieźle lecą po trafieniu z katapulty
kompletnie pijany
Napisano 24 June 2013 - 20:16
A ty jaką frakcją zagrasz w Rome? ;D
Ja oczywiście Egiptem.
Na sam początek rozbuduję obiekty handlowe (Porty itp.)
Następnie uzbieram kaskę i rozbuduję obiekty przemysłowe (Farmy...)
Gdy już regiony którymi władam na początku będą w świetnym stanie zajmę się zdobywaniem wiosek buntowniczych,rozlokowanych wokół mnie.
Dalej to już zobaczymy jak przyniesie czas.
Planuję zrobić wojnę z Kartaginą lub Pontem,ale to zależy
Wszystkie frakcje grywalne
(Po lewej stronie w menu rozwijamy kategorię "Nacje".)