Skocz do zawartości


Zdjęcie

ComCraft - Minecraft 3D na telefony z Java


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
181 odpowiedzi w tym temacie

#81 Spino

Spino

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 155 postów

Napisano 13 June 2012 - 18:06

Nawet jakby to był tylko tryb creative to gra i tak będzie najlepszą na telefony z Javą :)

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#82 geralt

geralt

    Nowy

  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 14 June 2012 - 14:55

Queader to ja dodałem twoją grę na 3gplay, nie wiedziałem, że napisałeś, aby nie była rozpowszechniania. Przepraszam, ale dałem tam w opisie link do strony. Gra zapowiada się ciekawie, z niecierpliwością czekam na następną wersję.

#83 Skiron

Skiron

    Ulfrbjörn

  • Użytkownik+
  • 489 postów
  • Ulfrbjorn

Napisano 14 June 2012 - 15:02

dodaj na rozdzielczość 320X240

#84 Osiot

Osiot

    Nowy

  • Użytkownik
  • 33 postów

Napisano 14 June 2012 - 16:34

A niemożna kopiować niektórych zrobionych rzeczy ze starego do nowego Comcrafta, zaoszczędził byś troche czasu ;D

#85 scoterr

scoterr

    Nowy

  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 14 June 2012 - 16:51

Na Sony Ericsson K770i oraz K800i gra nie działa. Bląd: IOException: Can not mkdir: file:///c:/ComCraftSaves/

Jest to spowodowane ograniczeniem dostępu do plików systemowych znajdujących się w pamięci telefonu.

Sposób naprawienia błędu?

Przenieść folder zapis na "dysk" "e" który oznacza kartę pamięci.

A teraz:

Czy mogę otrzymać zgodę na dekompilację Twojego kodu w celu naprawienia błędu do własnych potrzeb?
Dołączona grafika

#86 Braders

Braders

    I love avila

  • Użytkownik
  • 166 postów

Napisano 14 June 2012 - 17:18

mam pytanie ile uczyłeś się Javy aby napisać taką grę?

#87 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 14 June 2012 - 19:37

Queader to ja dodałem twoją grę na 3gplay, nie wiedziałem, że napisałeś, aby nie była rozpowszechniania. Przepraszam, ale dałem tam w opisie link do strony. Gra zapowiada się ciekawie, z niecierpliwością czekam na następną wersję.


Nie nic się nie stało, bo wtedy jeszcze tego tam nie było, więc pretensji w żadnym bądź razie nie mam ;)

A niemożna kopiować niektórych zrobionych rzeczy ze starego do nowego Comcrafta, zaoszczędził byś troche czasu ;D


Właśnie tak robię :) Do teraz zrobiłem już wczytywanie zasobów, które o wiele bardziej oszczędza pamięć.

Na Sony Ericsson K770i oraz K800i gra nie działa. Bląd: IOException: Can not mkdir: file:///c:/ComCraftSaves/

Jest to spowodowane ograniczeniem dostępu do plików systemowych znajdujących się w pamięci telefonu.

Sposób naprawienia błędu?

Przenieść folder zapis na "dysk" "e" który oznacza kartę pamięci.

A teraz:

Czy mogę otrzymać zgodę na dekompilację Twojego kodu w celu naprawienia błędu do własnych potrzeb?


Zdekompilować możesz, tylko kod został poddany obfuskacji, ale może coś tam dasz radę odczytać ;)

mam pytanie ile uczyłeś się Javy aby napisać taką grę?


Samej Javy to uczyłem się dosyć krótko 1.5 - 2 miesiące, ale przedtem uczyłem się z megatutoriala "Od zera do gier kodera" przez ok rok, oczywiście z dłuższymi lub krótszymi przerwami.

#88 scoterr

scoterr

    Nowy

  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 14 June 2012 - 21:58

Jest problem z ponowną kompilacją więc jakby Ci się nudziło w pliku f.class zamień

public static void a()
	{
		Object obj;
		a_java_lang_String_static_fld = (String)((Enumeration) (obj = FileSystemRegistry.listRoots())).nextElement();
		if(!((FileConnection) (obj = (FileConnection)Connector.open("file:///" + a_java_lang_String_static_fld + "ComCraftSaves/"))).exists())
			((FileConnection) (obj)).mkdir();
	}

na:

public static void a()
	{
		Object obj;
		a_java_lang_String_static_fld = (String)((Enumeration) (obj = FileSystemRegistry.listRoots())).nextElement();
		if(!((FileConnection) (obj = (FileConnection)Connector.open("file:///e:/ComCraftSaves/"))).exists())
			((FileConnection) (obj)).mkdir();
	}

Niestety nie mam jak to przetestować :< Ale to powinno naprawić błąd z uprawnieniami na Soniaczach. Mógłbym Cię o to prosić?
Dołączona grafika

#89 Osiot

Osiot

    Nowy

  • Użytkownik
  • 33 postów

Napisano 15 June 2012 - 20:40

Co masz już gotowe w projekcie ?

#90 Razor123

Razor123

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 550 postów

Napisano 15 June 2012 - 21:16

Nie popędzaj go, jak zrobi to zrobi ;_;

╭╮╭╮


#91 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 16 June 2012 - 11:25

Na teraz mam gotowe coś w rodzaju początków GUI

#92 The Karol

The Karol

    Love Sens Music

  • Użytkownik
  • 619 postów
  • Karol1998P

Napisano 16 June 2012 - 11:38

360x640 TAK TAK TAK!!! Dzięki koleś, nie masz pojęcia jak chciałem coś takiego ;] Nie ważne, że tylko kilka bloków, zawsze to coś :]


EDIT: FUUUU! Włączam grę i pokazuje mi się te logo. Potem informacja "Zezwolić aplikacji na odczytywanie danych użytkownika?" Czy kliknę tak, czy nie wyskakuje czarny ekran i "Unknown Exception Sorry :( Access denied." Co mam zrobić? Zależy mi na tej grze. Telefon to Nokia 5800, pobrane na Nokię, rozmiary idealne, bo 360x640, takie jak ma telefon. Grę instaluję jak każdą inną: ściągam na komputer, instalkę przez USB wrzucam do odpowiedniego folderu (Games) i na telefonie instaluję.

@DOWN: Myślę, że będzie warto :] Jeśli można wiedzieć, kiedy mniej więcej będzie update?
Sygnatura została ukradnięta :c

#93 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 16 June 2012 - 12:08

Tak jak pisałem wcześniej niektóre telefony blokują dostęp do plików, a naprawię to w następnym updacie. Musisz niestety poczekać :(

#94 Szymas70

Szymas70

    Lubię Lapis Lazulit

  • Użytkownik
  • 385 postów

Napisano 16 June 2012 - 13:37

360x640 TAK TAK TAK!!! Dzięki koleś, nie masz pojęcia jak chciałem coś takiego ;] Nie ważne, że tylko kilka bloków, zawsze to coś :]


EDIT: FUUUU! Włączam grę i pokazuje mi się te logo. Potem informacja "Zezwolić aplikacji na odczytywanie danych użytkownika?" Czy kliknę tak, czy nie wyskakuje czarny ekran i "Unknown Exception Sorry :( Access denied." Co mam zrobić? Zależy mi na tej grze. Telefon to Nokia 5800, pobrane na Nokię, rozmiary idealne, bo 360x640, takie jak ma telefon. Grę instaluję jak każdą inną: ściągam na komputer, instalkę przez USB wrzucam do odpowiedniego folderu (Games) i na telefonie instaluję.

@DOWN: Myślę, że będzie warto :] Jeśli można wiedzieć, kiedy mniej więcej będzie update?


ja ma identycznie na podobnym modelu noki ( 5530 )

Poczekasz około 2-3 tygodnie :(
Dołączona grafika

#95 Osiot

Osiot

    Nowy

  • Użytkownik
  • 33 postów

Napisano 18 June 2012 - 14:30

Czy w dniu zakończenia roku szkolnego można spodziewać się premiery Comcrafta ?

#96 enter11

enter11

    Znawca

  • Użytkownik
  • 240 postów
  • enter11

Napisano 18 June 2012 - 15:36

Ja też mam taki błąd. Jeśli gra się rozwinie przemyśl opcję własnej strony i przycisku "donate" bo pracować nad taką grą nie jest łatwe. I przy okazji może zagrzeje cię do pracy. ;)

#97 grzdylek

grzdylek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 20 June 2012 - 11:15

Będą w przyszłości cienie ??? aha no i mam pytanie . Jak wchodze w texture i tam sa bloki , jest tam blok liści a nie widze nigdzie w grze jakis drzew , cy one sa wogle ???

#98 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 20 June 2012 - 13:55

Z cieniami spróbuję, ale nie wiem jak z wydajnością. Blok liści znalazł się tam przez przypadek :)

#99 grzdylek

grzdylek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 20 June 2012 - 20:51

Queader - Powiesz co zobaczymy w nowej wersji / update Comcrafta ? Co zostanie dodane , co ulepszone a co poprawione ? I jakie plany na rozdzielczości dla telefonów ?

#100 Osiot

Osiot

    Nowy

  • Użytkownik
  • 33 postów

Napisano 22 June 2012 - 18:35

Queader robi się bardzo tajemniczo :D