Skocz do zawartości


Zdjęcie

ComCraft - Minecraft 3D na telefony z Java


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
184 odpowiedzi w tym temacie

#21 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 11:46

@patryk4456: Dawaj, stwórz lepszą i pokaż ją.
@paladyn300: Tobie nie pasuje, że na short masz 15FPS? Ja na short mam zaledwie 5-6FPS i dla mnie już jest to dobrze.

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 Razor123

Razor123

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 550 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 12:37

Nie spinaj się tutaj tak, przychodzisz na forum i reklamujesz jakąś pracę, w dodatku nie potrafisz przyjąć zwykłej krytyki...

╭╮╭╮


#23 Szymas70

Szymas70

    Lubię Lapis Lazulit

  • Użytkownik
  • 385 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 14:05

Szymas70, a czy zaakceptowałeś odczytywanie i zapisywanie plików?


raczej tak , jeśli nic poza akceptowaniem tego co mi wyskakiwało podczas instalacji i uruchamianiu gry
Dołączona grafika

#24 grzdylek

grzdylek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 14:28

a może każdy bedzie podawał pomysły na nowe aktualizacje ComCraft a Queader , bedzie mówił co jest do wykonania i co zrobi?Moimi głownymi celami/pomysłami jest rozdzielczosc by była 240x400 ale podobno bedzie. w przyszłosci zrobilbym cos takiego , że sa 4 pola na bloki z ktorego wybieramy se ktory chcemy i w tych 4 polach byly by 3 bloki a4 pole to byl by caly ekwipunek blokow z ktorego wybieralibysmy se i w te 3pola by sie właczalo je.

#25 Razor123

Razor123

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 550 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 15:11

Na Delphi nie działa *sprawdzone*

╭╮╭╮


#26 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 16:28

grzdylek
myślę że z tymi bloczkami to dobry pomysł i do zrobienia ;)


Szymas70
wygląda na to, że nokia przyblokowała dostęp do zapisywania katalogu i trzeba wybrać jakiś inny <_< No cóż postaram się to naprawić w jednym z najbliższych updatów, a do tego czasu to musisz poczekać niestety :mellow:

#27 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 16:57

@Razor123: Czy ja się spinam? Do patryka powiedziałem, że jak umie, to niech zrobi lepsżą. A do paladyna, poprostu moje pytanie: "Tobie nie pasuje" było zdziwieniem, a nie spinaniem się. Zresztą po co mam przyjmować krytykę? Projekt jest Queadera, nie mój.

#28 patryk4465

patryk4465

    Miszcz Pajnta

  • Użytkownik+
  • 405 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 16:58

Jeb umie zrobić lepszą ,nie ja obejrzyj dokładnie mojego poprzedniego posta :|>

#29 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 17:01

Też prawda, nie skojarzyłem na początku. Ale wątpię, żeby Jeb zawracał sobie głowę taką platformą jak J2ME. W niej programista nie ma dużego pola do popisu, jak na Androidach.

#30 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 17:11

Poczułem się urażony <_< .... żart i tak jeszcze się uczę robić gry ;)

#31 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 17:40

Ej spokojnie, jakby co to nie chodziło mi o to, że gra jest lipna, tylko, że wielu rzeczy nie da rady zrobić na J2ME, bo ma procesor za słaby.

#32 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 17:48

Heh oczywiście masz rację bo przecież j2me to taka mocno okrojona java w wersji 1.3 chyba, a aktualna wersja pełnej javy to 1.7, więc bingo009 jak najbardziej masz rację z tą javą :P



#33 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 08 czerwiec 2012 - 18:07

Z wyjątkiem Javy, należy też brać pod uwagę procesor :D Raczej fony z J2ME nie mają zbyt dużej mocy.

#34 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 08 czerwiec 2012 - 20:41

Wersja pełnej Javy to 7, nie 1.7.
Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#35 Szymas70

Szymas70

    Lubię Lapis Lazulit

  • Użytkownik
  • 385 postów

Napisano 09 czerwiec 2012 - 09:48

grzdylek
myślę że z tymi bloczkami to dobry pomysł i do zrobienia ;)


Szymas70
wygląda na to, że nokia przyblokowała dostęp do zapisywania katalogu i trzeba wybrać jakiś inny <_< No cóż postaram się to naprawić w jednym z najbliższych updatów, a do tego czasu to musisz poczekać niestety :mellow:


no to poczekam , mam nadziej , że nie zbyt długo . Kiedy możemy się spodziewać updatu ?
Dołączona grafika

#36 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 09 czerwiec 2012 - 10:42

Hehe...obawiam się, że trochę trzeba będzie poczekać, bo właśnie niedawno sobie uświadomiłem (przeglądając kod prawdziwego MC), że grę będę musiał generalne poprawić ( no mówiłem przecież że uczę się tego i owego jeszcze, a na pewno oni MC zrobili lepiej niż ja Comcrafta :) )

#37 grzdylek

grzdylek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 09 czerwiec 2012 - 10:54

Specjalnie dla Queader zrobiłem EQ w formie graficznej jak by fajnie mogło wyglądać w ComCraft. Jeśli Ci się spodoba to moze zrobisz takie :) EQ jest proste i przejrzyste (sorry , troche niewyraźnie wyszły bloki). A więc zaczynamy:
Mamy normalną gre , a zachciało nam sie innych bloków. Włączamy więc pole z 3 kropkami obok bloków:
Dołączona grafika
Po włączeniu mamy ładne EQ z wyborem bloków , jest włączone co pokazuje zielona obwódka (aktywny):
Dołączona grafika
Teraz zaznaczamy palcem pole które chcemy zmienić , będziemy to widziec gdyz zostanie zaznaczony czerwona obwódką:
Dołączona grafika
Teraz wybieramy palcem który blok chcemy , ja wybrałem drewno , blok nam sie zamienia:
Dołączona grafika
Na koniec , naciskamy ponownie pole z trzema kropkami , EQ wyłącza sie , a obwódka pola 3 kropek juz nie jest zielona co znaczy że jest wyłączona:
Dołączona grafika
Mamy juz drewno i cieszymy sie dalsza grą.
Jeśli ci się podoba , napisz. Myślę , że Queader się to spodoba i nad tym pomyśli , dziekuję :)

#38 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 09 czerwiec 2012 - 11:04

Wygląda naprawdę nieźle tylko dodać jeszcze trzeba do tego menu przewijanie, bo bloczki wszystkie się nie zmieszczą :) No a pomysł świetny! Dodam na pewno, tylko nie wiem kiedy (patrz 2 posty wyżej)

#39 grzdylek

grzdylek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 09 czerwiec 2012 - 11:07

Kurde , no z tym czasem to ciężko , a pasek przewijania dodac to nieproblem , nie robiłem tego teraz bo niewiedziałem czy byłoby to do zrobienia ale jeżeli tak do fajnie . Myślę że to chyba dobry pomysł , jęsli bedzie to super , no ja oczywiście czekam jeszcze na rozdziałke 240x400 . Początek wakacji mozna sie spodziewać czego nowego , update???


EDIT: Zrobiłem ten suwak troche zagruby chyba , ale palec jednak nie jest jakiś niewiadomo jaki chudy a to jest tylko projekt . Wiadomo , ze juz skończone dzieło będzie wyglądało inaczej :
Dołączona grafika

#40 grzdylek

grzdylek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 09 czerwiec 2012 - 15:02

Zmieniłem także wygląd menu , może się spodoba , jeśli tak to w przyszłej pracy trzeba by było zmienić kolor napisów zewnetrznych (autor , notka w ustawieniach , info) na bardziej widoczniejszy.
Dołączona grafika Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych