Nowe znaczy lepsze ?
#81
Napisano 05 June 2012 - 21:31
Niby czemu gorsze ? Niby czemu ?
MineCraft musi się rozwijać , inaczej straciłby graczy .
#83
Napisano 06 June 2012 - 07:19
Od Adventure Update weszło naprawdę wiele zmian, jednym się podoba, jednym nie, lecz i o tym pomyśleli twórcy gry, że jeśli nie podoba ci się zmiana, nie musisz z niej korzystać:
Nie podoba ci się End? Nie wchodz do niego
Nie podoba ci się system handlu? Nie korzystaj z niego
Nie podobają ci się struktury? Wyłącz je
Nie podoba ci się enchart i exp? Nie zważaj na niego
Proste, wszystko jest zaplanowane - więc proszę, skończcie z postami typu "MINEjncraft to był lepży jak była alfa bo nie było fiosek!" (oh god, where is poprawna polszczyzna?)
Ktoś napomknął o multiplayer
Tu jest tak samo, lecz jest jeden mały problem, że niektórym ludziom się podobają te zmiany i z nimi grają, więc nadciąga fala hejtu "a na multi to się bez tego nie da grac" Macie rzyciowe(dosłownie) problemy, znajdzcie ludzi którym nie podobają się także zmiany i sobie bez nich grajcie, proste, to oczywiste, że większośc będzie z tymi zmianami grała z racji iż są dla nich ciekawe, zróbcie sobie Hamacza czy też dedyka i grajcie bez twierdz, zmian i tych innych co by długo wymieniać, problem?
Tyle ode mnie, pozdrawiam dragonitex
#84
Napisano 06 June 2012 - 15:10
#85
Napisano 25 June 2012 - 15:10
Zacząłem grać w MC właśnie na tej wersji ..
Brakuje mi tego dreszczu emocji, jak np. kumpel u mnie nocował, i np. on idzie spać, i za to, że gdy rano wstanie, będzie mieć 20 DX, on mi da 10 zł ..
Takie fajne jazdy były i nigdy nie było problemów z pomysłami co zbudować etc., zawsze jaki pomysł był na serwer czy coś.
A teraz ? Teraz, to ja na survivalu nawet nie potrafię grać, bo zaraz mi się nudzi ...
Brakuje niespodzianek, starego generatora ...
I przez was... przez was pobiorę chyba MVC i zagram znowu w 1.6.4, ale to i tak nie będzie już to samo co na początku ..
#86
Napisano 25 June 2012 - 16:41
Nabijanie postów, spam.
Warn 20%.
zalogooJ
#87
Napisano 02 July 2012 - 21:29
#88
Napisano 12 July 2012 - 13:35
#89
Napisano 12 July 2012 - 13:55
Szczerze?, chce alphe.
//Rafkos
spam/nabijanie postów - brak uzasadnienia
3pkt warna
#90
Napisano 13 July 2012 - 19:35
Szczerze?, chce alphe.
użyj MVC
//Rafkos
offtopic
2pkt
#91
Napisano 13 July 2012 - 20:23
Jakby ktoś chciał moje wypociny :
https://www.youtube....r/BlackTavish98
#92
Napisano 15 July 2012 - 21:05
#93
Napisano 16 July 2012 - 00:57
Dla mnie ta gra to klocki, a nie jakieś rpg...
Człeczku ... czy każda gra, w której są smoki musi być RPG'iem ?
Tak samo mikstury i to ulepszanie ... wcale ono nie czyni z gry RPG'a ;P
A jak takie coś jest dla ciebie już elementami gry RPG ... to równie dobrze można to samo powiedzieć o dużo wcześniejszych wersjach gry, w których to utożsamialiśmy się z tym ludkiem, łaziliśmy z nim po kopalniach, aby zdobywać lepsze przedmioty itd. ... nie sądzisz, że to jest taki sam argument za "RPG" jak ten twój
A jeżeli chodzi już o to rozwijanie się gry .... niech się rozwija ... ale niech również dotrzymują danego słowa! Już od dawna mieliśmy mieć wiele nowości przygodowych (Adventure Update), a dostaliśmy jedynie marne twierdze i kilka innych pierdół ... To samo tyczy się innych aspektów gry ... Nie jest rozwijany aspekt dotyczący rud minerałów ... A przecież właśnie na tym powinna opierać się gra
#94
Napisano 16 July 2012 - 11:48
A przede wszystkim generatorem.Już wspominałem wiele razy i wspomnę i teraz.Mówili że ten nowy ma być realistyczny a ja co widzę?Tundra,dżungla,pustynia,bagno.Niby nic dziwnego gdyby nie to że są wszystkie koło siebie.Dziękuje za taką realność.
Wcale nie uważam że Minecraft idzie w RPG chociaż kiedyś tak uważałem.Niech się rozwija.Jednakże tęsknie za Betą.Za tym ukrywaniem się i siedzeniem w domku na poziomie Hard gdzie przedtem nawet na easy bałem się z domku wychodzić.A teraz?Na Hardzie spokojnie sobie chodze bez żadnej obawy.Nie wiem czy ktoś na to zwrócił uwagę ale..Czy wam też się wydaje że poprzednie wersje minecrafta (<1.7.3)był takie..ciemne.Gdzie nic nie było widać w jaskiniach i pochodnie były potrzebne.
Jakby ktoś chciał moje wypociny :
https://www.youtube....r/BlackTavish98
#95
Napisano 16 July 2012 - 12:51
#96
Napisano 16 July 2012 - 20:28
Po pierwsze: kiedyś miałeś gorsze doświadczenie więc wiadomo że się ukrywałeś. Teraz wiesz co cię może czekać i jesteś odważniejszy. Tak ma każdy który gra dłużej w minecrafta. Pokonując potwory oprócz doświadczenie w grze dostajemy "mentalnego expa" po walkach z potworami i budowaniu coraz lepszych budowli.Jednakże tęsknie za Betą.Za tym ukrywaniem się i siedzeniem w domku na poziomie Hard gdzie przedtem nawet na easy bałem się z domku wychodzić.A teraz?Na Hardzie spokojnie sobie chodze bez żadnej obawy.Nie wiem czy ktoś na to zwrócił uwagę ale..Czy wam też się wydaje że poprzednie wersje minecrafta (<1.7.3)był takie..ciemne.Gdzie nic nie było widać w jaskiniach i pochodnie były potrzebne.
Po drugiego: Ciemne? Jeśli gra się na maksymalnym oświetleniu które można ustawić w opcjach to nie dziwota że jest jaśniej xD
http://www.youtube.c...L?feature=guide - zapraszam na mój kana? na YT! Nagrywam Minecrafta i inne gierki
#97
Napisano 16 July 2012 - 20:33
Jakby ktoś chciał moje wypociny :
https://www.youtube....r/BlackTavish98
#98
Napisano 18 July 2012 - 10:34
Jeśli chodzi o MVC powiedźcie coś o nim bo na razie używam multiCraft.
klog222 łap +
#100
Napisano 19 July 2012 - 20:19
Pozdro
Jakby ktoś chciał moje wypociny :
https://www.youtube....r/BlackTavish98