Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowe znaczy lepsze ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
170 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gerlint

Gerlint

    Nowy

  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 30 March 2012 - 12:23

@up
Jedna osoba by to odkryła, podzieliła by się na forum, cały świat by już to znał...

Nie chce offtopować, ale nie bardzo rozumiem o co ci chodzi...
Dołączona grafika

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 The Karol

The Karol

    Love Sens Music

  • Użytkownik
  • 619 postów
  • Karol1998P

Napisano 30 March 2012 - 12:56

Teraz jest lepiej. Kiedyś nie było szans, na spotkanie przecudnych widoków. Mała wioska, pełnia księżyca, i to wszystko z dżunglą w tle. Nikt wam nie broni ściągnąć starej wersji MC i w nią grać.
Sygnatura została ukradnięta :c

#23 Fizyk

Fizyk

    Podcierający Się Diamentami

  • Użytkownik
  • 321 postów

Napisano 30 March 2012 - 20:48

Chodzi mi o to, że taki sekret byłby odkryty po bardzo krótkim czasie i ukazał by się na jakimś forum jako jakiś easter egg.
Dołączona grafika

#24 Neves

Neves

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 31 March 2012 - 14:08

Według mnie? MC staje się coraz lepszy, ale chętnie wróciłbym do czasów 1.3 kiedy to zacząłem grać. Bynajmniej nie z powodu wersji, a z powodu tego, że wtedy dopiero zaczynałem poznawac MC. Jeśli się zastanowicie to pewnie część z was dojdzie do tego samego wniosku. Kiedyś zbudowałeś sześcian z cobbla i byłeś wielce zadowolony, że jesteś w miarę bezpieczny, postawiłeś tory i byłeś wniebowzięty gdy odkryłeś, że moga one skręcać itd.!
  • Mich2B lubi to

#25 Francio30

Francio30

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 184 postów

Napisano 05 April 2012 - 08:46

@UP: Ja tez na mojej pierwszej mapie zbudowałem kwadrat z cobbla i myślałem ze to jakiś super ładny domek etc. :lol: :D
@Topic: Ja zacząłem grac na wersji 1.4._1 i jakoś nie chce wracac do tej wersji. Mało było w niej rzeczy ale potem to już było coraz lepiej. W 1.5 nowe tory, w 1.6 Nether na multiplayer. w 1.7.3 Pistony, 1.8.1 głód i animacja jedzenia.1.0.0 zaklinanie i alchemia(Nie wiem ale ja jakoś ogarniam alchemię choc mam 10 lat,a niektórzy mają 15,16 i nie ogarniają jej!)1.1 jajka mobów i 1.2 z Dżunglą i kotkami. Ogólnie co nowa wersja to coraz fajniejsze rzeczy dodają. To jest moja opinia.
Dołączona grafika

#26 komiks42

komiks42

    Kagan

  • Użytkownik
  • 770 postów

Napisano 05 April 2012 - 09:24

Gre zaczełem w wersji 1.2.3 tydzień przed 1,3. Ale każda aktualizacja dodawała więcej przygód, chociaż w 1.8 przeszkadzał mi głód (na servie wszystko wybite było) to było fajnie. Każda wersja jest coraz lepsza.
W?a?nie zmarnowa?e? 3 sekundy swojego ?ycia. Gratulacje!

#27 Aracz

Aracz

    Elektryk

  • Użytkownik
  • 317 postów

Napisano 05 April 2012 - 22:55

Jeśli wam się coś nie podoba, wyłączcie wioski, nie używajcie alchemii i magi, możecie se nawet na starą wersję zmienić.
Według mnie teraz jest dużo lepiej. Gram od 1.2 (alpha) i sądzę że jest lepiej. W tedy wszystko było nowe i jak pokazałem koledze moje ognisko zasłaniane klapami (nawet wersji nie pamiętam) to "koksiłem". Teraz wszystko wiem, i szukam ciekawostek w modach. Według mnie minecraft idzie w dobrym kierunku ponieważ mamy wolność...wyboru.
Dołączona grafika
o/
o/ o/ o/ o/
o/ o/ o/ o/

#28 RedSugar

RedSugar

    Nowy

  • Użytkownik
  • 57 postów

Napisano 06 April 2012 - 09:52

Ja pamiętam pierwsze czasy, kiedy to wydawało się, że patyk jest mocniejszy od ręki.... Osobiście uważam, że najlepsza jest wersja 1.8.1
Dołączona grafika

#29 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 06 April 2012 - 13:15

Beta 1.8 najlepsza? Bo się uśmieję. Najlepsza to była tylko i wyłącznie Alpha i Indev. Ten klimat był nieziemski. Nocne walki z mobami to było super. Brak łóżek był super, bo nie traciliśmy nocy, tylko szliśmy na polowania lub kopaliśmy. Było co robić podczas nocy. A teraz? Każdy się wali do łóżka i w dzień idzie ulepszać przedmioty. To ulepszanie jest do kitu. Wcześniej może i tak, najlepsze narzędzia to były tylko diamentowe, ale przynajmniej podczas walk, liczyło się coś więcej, niż tylko poziom ulepszenia. Liczyły się umiejętności. Co z tego, że nie musimy korzystać z tych rzeczy? Z niektórych rzeczy nie da się poprostu nie korzystać. Na przykład głód, czy zmiejszony spawn zwierząt. No ludzie. W starych wersjach uwielbiałem, jak w nocy zwierzątka skakały koło mojego domku. A teraz? Żeby znaleźć świnie, to trzeba się namęczyć. I ten głód to lipny jest. Co z tego, że gra jest realniejsza? Ten głód tylko zniszczył dobry klimat MC. MC skończył się na wersji 1.7, dalej już to była zupełnie inna gra. Ja i tak nie gram w te nowe wersje, bo mnie nudzą po kilku dniach. Pykam sobie w Alphe, Indev i inne stare Bety i nie interesują mnie te śmieci które dodali od 1.8.

#30 Marcin129

Marcin129

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 441 postów

Napisano 07 April 2012 - 16:07

@up

1. Kto ci każe używać łóżek?
2. Jest mod na wyłączenie głodu.
3. Żeby znaleźć świnie nie trzeba się namęczyć - wystarczy wszystkiego bezmyślnie nie zabijać.

#31 Plaz

Plaz

    Mario Fan

  • Użytkownik
  • 51 postów

Napisano 07 April 2012 - 16:43

Tak wam się niepodoba minecraft teraz? To myślicie, po cholerę KodekPL napisał MVC?

#32 ReVoL

ReVoL

    Bezprzewodowy kabel

  • Użytkownik
  • 1676 postów
  • Kusy

Napisano 08 April 2012 - 08:26

Ja bym ten temat do kosza wsadził bo zaraz rozpęta tu się wojna pomiędzy hejterami a obrońcami nowych wersji minecrafta -.-

#33 RRRycerz

RRRycerz

    Fan Gothic'a

  • Użytkownik+
  • 984 postów

Napisano 08 April 2012 - 16:47

This is Starsza wersja!! Nie no tak na serio to ja zacząłem grać od wersji 1.7.3. Ahh pamiętam ten czas kiedy myślałem że lapis lazuli to diaxy.Ale już bym nie wrócił do starszych wersji bo są nudniejsze.Ale w starszych wersjach podobają mi się 2 rzeczy: klimat i generator.

Jakby ktoś chciał moje wypociny ;) :

https://www.youtube....r/BlackTavish98


#34 IiiI

IiiI

    Look at the right.

  • Użytkownik
  • 242 postów

Napisano 08 April 2012 - 19:05

Fajnie że Minecraft się rozwija. Mimo klimatu początkowych wersji nie mam zamiaru w nie grać jedynie dla odczucia jakiejś melancholii czy czegoś w tym stylu. Wg. mnie: nowe- lepsze. Jak się nie podoba, to tak jak ktoś zaproponował, istnieje MVC.

Teraz puszczę jednak wodze fantazji.

Wiem że jest to praktycznie nierealne na dzisiejsze warunki technologiczne, ale...
Tak sobie myślę- dodać nowy crafting. Bez ustalonej z góry listy przedmiotów oraz przepisów. Napisać jakiś silnik fizyczny, dający ogromne możliwości mechaniczne oraz elektroniczne, dzięki któremu możesz stworzyć mechanizmy w obszarze o wiele mniejszym niż 1 klocek. Budujesz np. silnik. Łączysz go z wiertłem, skomplikowaną przekładnią z regulacją szybkości- na serwerze tworzysz monopol na superwydajne wiertła automatyczne, nikt oprócz ciebie nie wie jak je zrobić- sprzedajesz patent za 10 stacków nowej rudy, którą możesz zużyć do budowy następnego mechanizmu.

Brakuje mi większej dowolności sandboxowej. Brakuje mi tego uczucia z wczesnej alphy, kiedy odkryłem (sam!) jak zrobić patyk. Potem łopatę. Potem wpadłem do dungeona- nie zbliżałem się do tego przez 2 dni, czując drzeszczyk emocji, uciekałem przed zombie po pagórkach. Brakuje mi w Minecrafcie jakiś elementów losowych oprócz generacji terenu, czegoś co możesz odkryć ty, tylko ty. I nie napiszą o tym na forum niszcząc ci frajdę z odkrywania. jakiegoś tajemniczego niebezpieczeństwa czyhającego w głębiach kopalni wyrażającego się czymś więcej niż dźwiękami. Jakiegoś Herobina! Jakiegoś opuszczonego zamku, na który natrafiasz szukając jaskini. Po prostu tajemnicy i możliwości jej prywatnego zgłębiania. I po zgłębieniu, pojawienia się kolejnej...

kdy.png


#35 RRRycerz

RRRycerz

    Fan Gothic'a

  • Użytkownik+
  • 984 postów

Napisano 08 April 2012 - 20:30

@up
Z twoich pomysłów wybrałbym tylko Herobrine.Bo pryzdał by sięmroczny klimacik do mine. Reszta jak na dzień dzisiejszy jest nierealna ;D

Jakby ktoś chciał moje wypociny ;) :

https://www.youtube....r/BlackTavish98


#36 IiiI

IiiI

    Look at the right.

  • Użytkownik
  • 242 postów

Napisano 08 April 2012 - 23:10

@up: Wiem, zaznaczylem że jedynie puszczam wodze fantazji :)

A co się tyczy Herobina- chodziło mi raczej o pewien typ elementów niż o niego dosłownie.

kdy.png


#37 RRRycerz

RRRycerz

    Fan Gothic'a

  • Użytkownik+
  • 984 postów

Napisano 09 April 2012 - 06:22

Może go nie takiego samego ale jest przecież nowe Al no to przecież herobrine może być jak z nut ;p

Jakby ktoś chciał moje wypociny ;) :

https://www.youtube....r/BlackTavish98


#38 Krzyku12

Krzyku12

    Nowy

  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 09 April 2012 - 11:14

Ja osobiście gram od hallowen update, i uważam, że wersja 1.8.1 była rpg'owym początkiem końca minecraft'a którego znamy. Miksturki, echanting, koniec gry (dla mnie to był największy błąd ze strony mojangu). Ta gra zrobiła się bardzo "turystyczna". Mojang kładzie coraz mniejszy nacisk na kopanie co kiedyś było głównym sensem tej gry. Mam nadzieje, że przyszłe update dodadzą coś związanego z kopaniem (nowy materiał, podziemna struktura). Bo jak na razie kompletnie straciłem chęć grania.

#39 Argo

Argo

    Diamond Miner

  • Użytkownik
  • 110 postów

Napisano 09 April 2012 - 14:04

Według mnie Mojang postanowił wykonać troszke za duży krok do przodu (mikstury enchenting itp.), ale myślę, że do tego można łatwo przywyknąć i na dłuższą metę ułatwia i urozmaica dotychczas dostępną rozgrywkę, np. dzięki enchentowi Silk Touch mamy dostęp do dużej ilości nowych bloków (niedługo nawet lód będzie do zdobycia). Więc jak to mówią: "nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło" :D

#40 Builderek

Builderek

    Pogromca Lewactwa :_:

  • Użytkownik+
  • 1270 postów

Napisano 09 April 2012 - 15:37

Dla mnie mc 1.2_02 do 1.3 Był najlepszy.
Mogli tam wprowadzić tylko tłoki i to mi by wystarczyło.
Te wioski,end to już lekka przesada.
Minecraft stracił klimat kiedy to chodziło się w nocy po kopalniach i szukało złóż a w dzień chodziło się po świecie w nadziej znalezienia gliny lub Bambusa :)

Kącik Fanów Total War.!

Total_War_logo.png