Nowa gra typu Minecraft, Terraria
#121
Napisano 14 December 2011 - 13:56
Byłbym wdzięczny
#122
Napisano 20 December 2011 - 14:10
Nie miałem wiele czasu na siedzenie nad grą, a każdy jaki dostałem przeznaczałem na... Testy multiplayer'a
Nie jest on jeszcze grywalny i nie wiem kiedy pojawi się w MT ale może wydam jakieś demo małej gry multiplayer abyście mogli zobaczyć o co chodzi
No i oprócz multi trzeba się zająć optymalizacją, której nie ogarniam =_=
#123
Napisano 21 December 2011 - 16:10
#124
Napisano 22 December 2011 - 11:09
Change:
-Biomy (pustynia, las i zima)
-Lepsze oświetlenie
-TNT
-Siarka
-Nowe drzewa
-Nowa ziemia
-Nowy generator
-Opady (deszcz, śnieg, deszcz ze śniegiem)
-Usunięte wielkie góry
Nie jest tego wiele choćby z tych powodów:
Zaspy miał być w tej wersji aczkolwiek nie miałem czasu aby to ogarnąć, crafting tnt jest raczej denny z tego samego powodu, można by wymieniać długo.
Mam nadzieję, że do 23-24 uda mi się wprowadzić pełny świąteczny update
oby...
LINK:
LINK2:
Jakby komuś nie działał pierwszy ^^
Użytkownik thenishishiro edytował ten post 22 December 2011 - 17:46
#125
Napisano 23 December 2011 - 12:19
#126
Napisano 24 December 2011 - 12:31
#127
Napisano 24 December 2011 - 12:43
Rozebrałem prawie wszystkie elementy MineTerry aby umożliwić granie na nieskończonej mapie... Daleko mi jednak do ponownej optymalizacji.
Chyba, że granie na tak małej mapie nie sprawia problemu to zajmę się czymś innym
Newsy: (nie wiele)
-Generator gór (jako biom)
-Większe i mniejsze biomy (wcześniej były identyczne)
-Zmiana stona (na poziome silnika gry)
-Naprawiono siarkę
-Zmiana skórki Menu
#128
Napisano 24 December 2011 - 14:25
-Zmienione Menu
-Opcja dwóch graczy (wysoce eksperymentalne)
-Nowe przyciski:
-Check Update
-Graphics (dla grafików)
-Change log
-Escape nie zamyka gry
Link:
I to by było na tyle bo najbardziej jednak skupiłem się nad menu... Na pewno oczekiwaliście więcej ale niestety miałem mało czasu
Mimo wszystko, mam nadzieję, że jest to grywalna wersja ^^
I tak przy okazji: Życzę wam wszystkim wesołych i spokojnych świąt, miłości, super prezentów, dużo diamentów, spełnienia marzeń i ciepłych posiłków
Ale jednak przede wszystkim miłości (sami się dowiecie czemu )
#130
Napisano 25 December 2011 - 17:34
Pełna lista zmian:
-Dodano kaktusy
-Śnieg zmienia kolor trawy i liści (to samo deszcz)
-Poprawiony generator gór
-Hamulec generatora (Niszczy generator gdy fps spadną do 26 co powoduje powrót do 30 fps )
-Qbqnal Ureboevar
Rot13
Link:
Mogę tylko powiedzieć, że zbliża się następny update i tu mam do was kilka pytań:
Odnośnie menu:
-Zmienić wystrój menu czy dać możliwość zmienienia go?
Odnośnie gry:
-Dodałem coś takiego jak pozycja X... Macie różne komputery więc tu pojawia się moje pytanie, na jakim X zaczynają spadać wam fps do około 27?
I to chyba wszystko Oby udało mi się zrobić szybko następny update i dodać kilka klocków
#131
Napisano 25 December 2011 - 19:35
#132
Napisano 27 December 2011 - 18:45
#133
Napisano 28 December 2011 - 08:26
A niestety nowa wersja wymagałaby tej optymalizacji bo dodanie niektórych elementów znowu spowolni grę
Jak na razie skonsultowałem się ze specjalistami (xD) zobaczę jak mi oni pomogą
-Dodałem zmianę wystroju menu
-2 nowe klocki, których nie ma jeszcze w grze
A robię ekwipunek
taki normalny bo ten nie bardzo ogarnia i dodatkowo zamula.
#134
Napisano 28 December 2011 - 13:42
No i może optymalizacje
#135
Napisano 28 December 2011 - 17:00
Tu chyba możliwości tego całego Game Maker'a się kończą... Oczywiście będę próbował optymalizować grę ale wszystkie znane mi i wymyślone sposoby na przyspieszenie gry skończyły się fiaskiem co zdecydowanie zmniejsza moje możliwości. zastanawiam się nad zmniejszeniem głębokości mapy co pozwoli znacząco ją wydłużyć .
Niestety planowane przeze mnie dodatki bez optymalizacji nie będą miały sensu
Jednak aby zmniejszyć głębokość mapki trzeba by przerobić połowę skryptów
#136
Napisano 28 December 2011 - 17:18
A jaką masz wersję programu?
Może to ci pomoże
#137
Napisano 28 December 2011 - 18:37
#138
Napisano 28 December 2011 - 19:24
#139
Napisano 28 December 2011 - 19:45
A jak nie to pobierz Game Marker Lite 8.1
Albo możesz dać stary generator na 600 tylko bardziej wydajny ;D
#140
Napisano 28 December 2011 - 19:54
przyspieszyłoby to grę, mianowicie: chcę usunąć cały niewidoczny stone a następnie wczytać go gdy jest potrzebny bo kod optymalizujący nic nie da bo obiektów jest ponad 40 tyś. i każdy nawet nie aktywny zabiera miejsce w pamięci komputera
Muszę coś z tym zrobić ale nie wiem jak O_o
EDIT:
Ta stary generator był dobry ale nudny i długo się ładował, a 300 klocków różnicy to nie wiele xD (jestem tak załamany, że się wszystkim próbuje pocieszyć
Użytkownik thenishishiro edytował ten post 28 December 2011 - 20:01