Nowa gra typu Minecraft, Terraria
#241
Napisano 15 February 2012 - 20:44
Może nie każdy spodziewał się finalnej aktualizacji dziś w dodatku z tak małą listą zmian. Ba praktycznie zmian nie ma... Jedyne za co się wziąłem to tak jak wcześniej wspominałem Daemon Accont. Na chwilę obecną jest to tylko dodatkowe menu, ale jak wezmę się za stronę i ostro pomyślę to w zamyśle chcę stworzyć sprytny system.
Daemon Accont ma być czymś w rodzaju konta, w którym znajdować się będą inne moje projekty... Czyli nie będę musiał bawić się w 20 plikach, a wszystko będzie się dziać w kliencie MT więc mniej ściągania i dostęp do gry w każdym momencie.
Na stronie będzie można założyć proste konto, a po jego założeniu do klienta MT zostanie dodany kod, który dana osoba wpisze aby odblokować grę w DA.
Daemon Accont to wstęp do czegoś wielkiego ale nie będę o tym jeszcze pisać... Głównie jest to udogodnienie dla was i dla mnie.
Jaki to ma sens?
W sumie to nie wiem. Użyłbym tu słowa "płatność" ale byłoby to źle odebrane jako: "Nishi jednak chcesz brać kasę za swoje marne gry?" NIE! Płatność za wirtualne punkty, które zdobyć można w różnoraki sposób.
Poczynając od zdobywania osiągnięć w MT kończąc na zwykłej aktywności. To tylko domysły.
Po co mi to?
Chcę mieć dostęp do tego jakie gry wybieracie w łatwy dla mnie sposób oraz dodać troch "rywalizacji". Bardziej jednak traktuje to jako eksperyment niż stały plan.
Więc jeśli punkty i konta nie wypalą zawsze pozostaje dostęp do wszystkich gier w jednej aplikacji
fileserve:
#242
Napisano 16 February 2012 - 14:06
#243
Napisano 16 February 2012 - 17:20
Obecnie pracuję nad przeniesieniem kilku moich projektów do Daemon Accont i wydaje mi się, że odpuszczę punkty i konta... Oby projekt przez AC nie ucierpiał
Użytkownik thenishishiro edytował ten post 16 February 2012 - 17:31
#244
Napisano 16 February 2012 - 18:46
#245
Napisano 17 February 2012 - 19:50
#246
Napisano 17 February 2012 - 22:49
-Świecący kamień teraz już świeci xD (na żółto)
-Lawa świeci na czerwono
-Uran na zielono.
-Naprawiono przycisk exit
-skrócono intro ;P
Mimo małej ilości zmian gra zajmuje prawie 2x tyle xD... Ostrzegam (bo nie wiem) ale te dynamiczne światła mogą sprawiać problemy na słabszych kompach.
Fileserve:
Sendspace:
Przykro mi meksyk ale luncher zostanie choćby ze względu na mnie i na to jakie plany z tym wiąże, myślę, ze jedno okno więcej nie jest problemem.
#247
Napisano 18 February 2012 - 15:05
#248
Napisano 19 February 2012 - 18:10
Otóż chodzi mi o to jak wam chodzi ten oto update... Jak daleko generuje się mapa, jakieś błędy generatora/światła bo u mnie chodzi dobrze ale z doświadczenia wiem, że u mnie chodzi git, a u niektórych już nie. Więc zanim dodam coś co dodatkowo "dołoży" grze muszę wiedzieć czy mogę.
Change:
-Nowy wygląd menu
-Usunięcie DA
-Świetliki
-Moby można zabić
-Kilof (znowu) działa
I to chyba wszystko bo muszę wiedzieć jak u was to chodzi.
Fileserve:
sendspace:
#249
Napisano 19 February 2012 - 23:09
#250
Napisano 20 February 2012 - 20:44
craft.pl/forum/showthread.php?tid=226
Ponieważ zostałem nie słusznie zbanowany. Więc MT kończy się na tym forum i zacznie się na życzliwszym.
usuńcie spację między diamont i craft bo nie mogę wrzucić linka
#251
Napisano 21 February 2012 - 21:34
Bo teraz tam będą pojawiać się newsy no i na [Nie lubimy takich linków].pl
#252
Napisano 21 February 2012 - 22:20
#253
Napisano 21 February 2012 - 22:57
#254
Napisano 22 February 2012 - 13:40
#255
Napisano 22 February 2012 - 17:00
Po drugie grafika to nie wszystko
Po trzecie to dopiero początek
No chyba, że ja źle zrozumiałem i pisałeś o Terrari jak tak to przepraszam.
Dobra skoro korzystacie to zajmę się dalszą rozbudową strony
Pewnie też zmienię nazwę gry na coś oryginalniejszego. Jak na razie to tyle.
Pytanie do was.
Co dodać na stronkę aby była przyjemniejsza, "zapraszała" i w ogóle?
#256
Napisano 22 February 2012 - 22:27