Nowa gra typu Minecraft, Terraria
#101
Napisano 08 December 2011 - 06:52
A co do menu, niech najpierw zrobi crafting do końca, potem niech się tym zajmie.
Sygnaturka z galerii Looney&Niewiarygodny - Z innego forum
#102
Napisano 08 December 2011 - 07:01
A co do Christmas Update to myślałem aby dodać:
-Śnieg (biom i opad)
-Nowe choinki
-I wiele możliwości craftingu tylko za bardzo pomysły na crafting mi uciekają xD bo lagorytmika tego jest nadzwyczaj pogmatwana
#103
Napisano 08 December 2011 - 07:05
Jak tak, by możnadodać crafting na choinki...
...C
CDC
CDC
...D
C- Coś, nie wiem jeszcze co x^X
D- Drewno
Sygnaturka z galerii Looney&Niewiarygodny - Z innego forum
#104
Napisano 10 December 2011 - 10:16
#105
Napisano 10 December 2011 - 18:35
Co nowego w tej wersji?
-Światło
-Crafting pochodni
-Pochodnie
-Słońce
-cień
Update naprawdę mały ale myślę, że cienie (mimo, że zbugowane) dadzą radę
LINK:
#106
Napisano 10 December 2011 - 18:53
Pracuj i rozwijaj MineTerre dalej.
Sygnaturka z galerii Looney&Niewiarygodny - Z innego forum
#107
Napisano 12 December 2011 - 19:49
O pod spodem kilka informacji co jest i co mam zamiar dodać
Jest:
-Nowy generator (bardzo szybki)
-Mapa o długości około 31000 tyś bloków (wcześniejsza miała 600)
-Generator generuje "nierówny teren"
-Opady atmosferyczne
-Naprawione cienie
Dodam:
-Biomy
-Wpływ opadów na świat
-Nowe możliwości generatora (może: wulkany, ładniejsze jaskinie)
-Kilka nowych surowców
-Testowy mob
-Nowe drzewo
-Tryb dwóch graczy
-Pory roku
-Kilka nowych metod craftingu
Trzymajcie kciuki bo lista jest długa a czasu do update'u mało (23.12.2011)
Napiszcie co sądzicie
#108
Napisano 12 December 2011 - 21:38
Nie mogę się doczekać update'u!
Sygnaturka z galerii Looney&Niewiarygodny - Z innego forum
#109
Napisano 12 December 2011 - 22:26
╭╮╭╮
#110
Napisano 13 December 2011 - 12:11
Chba będę musiał do tego czasu zmniejszyć mapkę
#112
Napisano 13 December 2011 - 15:41
#113
Napisano 13 December 2011 - 15:48
#114
Napisano 13 December 2011 - 16:15
#115
Napisano 13 December 2011 - 16:32
#116
Napisano 13 December 2011 - 16:53
Jedyne co mi stoi na przeszkodzie nad robieniem dalszych rzeczy to fakt, że mój skrypt na optymalizację działa nieco za słabo...
Konkretnie problem polega na tym iż przy wygenerowaniu mapy o długości około 600 bloków jest tak dużo, że skrypt nie jest w stanie ich wyłączyć :\ w rezultacie aby mapa była większa muszę wymyślić coś innego
PS.
Możliwe, że nagram znów livestream z tej gry jutro bądź w czwartek
jeszcze was poinformuje
Link ten sam co wcześniej:
Pewnie nie będzie tak ciekawie bo tym razem zrobienie czegoś zajmie więcej czasu
PS.
Jakby ktoś chciał czegoś się szybko dowiedzieć, podsunąć pomysł, być zawsze na bieżąco lub po prostu pogadać czy cokolwiek zapraszam na mój twitter
#117
Napisano 13 December 2011 - 19:34
#118
Napisano 13 December 2011 - 20:16
Użyj wczytywania z tablic (ang.Array)Wow jaka burzliwa dyskusja xD
Jedyne co mi stoi na przeszkodzie nad robieniem dalszych rzeczy to fakt, że mój skrypt na optymalizację działa nieco za słabo...
Konkretnie problem polega na tym iż przy wygenerowaniu mapy o długości około 600 bloków jest tak dużo, że skrypt nie jest w stanie ich wyłączyć :\ w rezultacie aby mapa była większa muszę wymyślić coś innego
PS.
Możliwe, że nagram znów livestream z tej gry jutro bądź w czwartek
jeszcze was poinformuje
Link ten sam co wcześniej:
Pewnie nie będzie tak ciekawie bo tym razem zrobienie czegoś zajmie więcej czasu
PS.
Jakby ktoś chciał czegoś się szybko dowiedzieć, podsunąć pomysł, być zawsze na bieżąco lub po prostu pogadać czy cokolwiek zapraszam na mój twitter
╭╮╭╮
#119 Gość_Adikso_*
Napisano 13 December 2011 - 20:38
#120
Napisano 14 December 2011 - 06:21
Ze mnąUżyj wczytywania tablic, aby wczytywać jedynie klocki które są widziane przez gracza. Też zacząłem robić grę
╭╮╭╮