Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.14 Co nowego?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
423 odpowiedzi w tym temacie

#181 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 28 November 2018 - 17:12

Tym, co najpierw zwróciło moją uwagę, było to jak niesamowicie rozległa jest ta wioska z preview. Może to tylko zabieg kosmetyczny, żeby wyglądało ładnie "na tapecie", a może właśnie tak będą generować się nowe wioski - oby to drugie. Wygląda jak prawdziwa osada, a nie plac zabaw. Do tego duże odległości pomiędzy budynkami dałyby pole do popisu graczom, jeśli chodzi o dalszą rozbudowę. (wE nEeD tO bUiLd A wAlL)

Poza tym jest kilka innych elementów, na które warto zwrócić uwagę, takich jak ten budynek z kotłami. Potencjalna stajnia z poidłem dla koni ?

EDIT:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Czym jest to żółte coś w oknie domu po prawej  ?


Użytkownik RupSon edytował ten post 28 November 2018 - 17:16


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#182 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 28 November 2018 - 17:21

Ja obstawiam żółte łóżko. 


  • RupSon lubi to

tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#183 Somka

Somka

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 466 postów

Napisano 28 November 2018 - 18:22

Nowe wioski, o nie...
Według mnie te domy są gorsze o tych starszych, dużo spedzilem czasu w wioskach a nawet budowalem oryginalne domki, więc może to przyzwyczajenie, ale jak dla mnie te nowe są zbyt bardzo "wypasione", mojang powinien wziąć się za inne ważniejsze rzeczy.
Ta skrzynka u kowala, biblioteczki w bibliotece, oby coś z tego zostało a jednocześnie żeby nie było tego za dużo.
Cóż zostało czekać

#184 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 28 November 2018 - 18:47

Nowe wioski, o nie...
Według mnie te domy są gorsze o tych starszych, dużo spedzilem czasu w wioskach a nawet budowalem oryginalne domki, więc może to przyzwyczajenie, ale jak dla mnie te nowe są zbyt bardzo "wypasione", mojang powinien wziąć się za inne ważniejsze rzeczy.
Ta skrzynka u kowala, biblioteczki w bibliotece, oby coś z tego zostało a jednocześnie żeby nie było tego za dużo.
Cóż zostało czekać

NIE. Dobre są. Troche biedne i małe, ale ładne. Dobrze, że w końcu się biorą za coś co wyglądało jak g**no od czasu ich dodania do MC.


  • RupSon lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#185 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 28 November 2018 - 19:32

EDIT:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Czym jest to żółte coś w oknie domu po prawej  ?

To kapelusz słomiany rolnika, jednej z kilku nowych skórek dla osadników.



#186 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 28 November 2018 - 21:18

To na pewno nie jest słomiany kapelusz. Raz to coś jest zbyt żółte i grube na rondo kapelusza, a dwa na tym zdjęciu skiny villagerów nie są jeszcze zaktualizowane, co widać po zwykłym wieśniaku przy żółwiach. 


tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#187 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 28 November 2018 - 22:02

dwa na tym zdjęciu skiny villagerów nie są jeszcze zaktualizowane, co widać po zwykłym wieśniaku przy żółwiach. 

Nie bądź taki pewien. To, że zaprezentowano nam osobno architekturę osad i skórki osadników, nie oznacza, że wydadzą nam je w osobnych snapshotach. Mogą równie dobrze wydać je w tym samym. Pozostało nam tylko czekać na jutrzejszy snapshot, jeśli w ogóle się pojawi. Poza tym mógł być tam przypadek, że tylko kilka ze wszystkich profesji zostało objętych nowym wyglądem.


Użytkownik luc78 edytował ten post 28 November 2018 - 22:03


#188 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 29 November 2018 - 02:35

Niemniej jednak na pewno nie jest to kapelusz farmera ;) 


tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#189 Runfis

Runfis

    Uczony

  • Weteran
  • 461 postów
  • Runfiss

Napisano 29 November 2018 - 10:48

Przy okazji dużych zmian w wioskach, nie lepiej byłoby, żeby wieśniacy mieli model taki jak zwykły Steve? Teraz są do niczego nie podobni. Według mnie o wiele łatwiej byłoby się "wczuć w klimat", gdyby villagerzy wyglądali normalnie, bo świadomość, że jest się jedynym człowiekiem w MC (zakładając, że gramy na singleplayer) jest dość słaba. Ale to tylko moje zdane, co o tym myślicie?

 

Miałem jeszcze nawiązując do modeli napisać o potrzebie odświeżenia wyglądu świń, krów itd. ale za dużo tekstu by wyszło. ;]



#190 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 29 November 2018 - 13:10

Moim zdaniem to jest własnie zamierzone aby wieśniacy odróżniali się od graczy.



#191 Wojzen

Wojzen

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 219 postów

Napisano 29 November 2018 - 14:37

Snapshot 18w48a wyszedł 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

d4bcbc974c02d33f4a395272c5d9466f-Header%

 

-kamień szlifierski:

  • Moved inventory/crafting table repairing into the Grindstone, this will be its new home
  • Has the ability to remove all non-curse enchantments from an item; for each enchant removed some XP is reimbursed

-Wioski na równinach

  • The plains villages have got an updated look
  • The new look is adapted to the Plains biome, both when it comes to climate and to available resources
  • Uses the mysterious Jigsaw block for generation
  • Adds new structure files, quite a lot actually

Użytkownik Wojzen edytował ten post 29 November 2018 - 14:41


#192 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 29 November 2018 - 15:02

Czyli "recykling" enchantów? podoba mi się.


  • luc78 lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#193 Somka

Somka

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 466 postów

Napisano 29 November 2018 - 17:17

Ciekawe czy zostają kary na itemie...

#194 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4182 postów
  • Aziz

Napisano 29 November 2018 - 17:43

Ciekawe czy zostają kary na itemie...

 

ability to remove all non-curse enchantments

 

Tak.


Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#195 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 29 November 2018 - 17:44

Ciekawe czy zostają kary na itemie...

Chodzi Ci o klątwy ? Nie, zostają

 

-kamień szlifierski:

  • Moved inventory/crafting table repairing into the Grindstone, this will be its new home
  • Has the ability to remove all non-curse enchantments from an item; for each enchant removed some XP is reimbursed

-Wioski na równinach

  • The plains villages have got an updated look
  • The new look is adapted to the Plains biome, both when it comes to climate and to available resources
  • Uses the mysterious Jigsaw block for generation
  • Adds new structure files, quite a lot actually

 

- przeniesiono naprawianie przedmiotów (mowa o "łączeniu" dwóch uszkodzonych przedmiotów w jeden) z crafting table / ekwipunku do kamienia szlifierskiego, tam się to teraz będzie robić

- ma funkcję zdejmowania z przedmiotów zaklęć (poza klątwami); za każdy enchant jest przywracana pewna ilość XP

 

- Wioski na biomach równinnych mają odświeżony wygląd

- Nowy wygląd jest dostosowany do biomu równinnego, zarówno jeśli chodzi o jego klimat, jak i dostępne tam materiały budownicze

- wykorzystują tajemniczy blog Jigsaw do generowania

- dodano nowe pliki struktur (?), w zasadzie całkiem sporo plików

 

EDIT: Przy podejściu do większości nowych wiosek (New_Village w komendzie locate) gra od razu zalicza crash to desktop. Ciekawe, który element to powoduje.


Użytkownik RupSon edytował ten post 29 November 2018 - 18:06


#196 Somka

Somka

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 466 postów

Napisano 29 November 2018 - 18:09

Mam na myśli kary za łączenie książek enchantowanych/zakletych itemow lub ich naprawę w kowadle, kara ta w postaci xp uniemożliwia dalsze naprawy itd.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Jeśli nie usuwa to kamień szlifierski jak dla mnie jest bezużyteczny.

Użytkownik Somka edytował ten post 29 November 2018 - 18:39


#197 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 29 November 2018 - 18:36

Mam na myśli kary za łączenie książek enchantowanych/zakletych itemow lub ich naprawę w kowadle, kara ta w postaci xp uniemożliwia dalsze naprawy itd.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Jeśli tak to kamień szlifierski jak dla mnie jest bezużyteczny.

Testowałem przed chwilą i rzeczywiście, da się "za drogi" przedmiot naprawić za pomocą kamienia. Problem w tym, że automatycznie zdejmuję to z niego wszystkie enchanty. Czyli jak na obecną chwilę, grindstone jest raczej kompletnie bezużyteczny



#198 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 29 November 2018 - 18:49

Testowałem przed chwilą i rzeczywiście, da się "za drogi" przedmiot naprawić za pomocą kamienia. Problem w tym, że automatycznie zdejmuję to z niego wszystkie enchanty. Czyli jak na obecną chwilę, grindstone jest raczej kompletnie bezużyteczny

Nie próbowałeś "za drogi" przedmiot naprawić w kowadle?



#199 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 29 November 2018 - 18:53

Nie próbowałeś "za drogi" przedmiot naprawić w kowadle?

Od tego zacząłem cały proces. Gdy kowadło powiadomiło mnie, że przedmiot jest za drogi do naprawy, użyłem grindstone'a. Ten jednak z biegu zdejmuje wszelkie enchanty z umieszczonych w nim przedmiotów



#200 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 29 November 2018 - 19:40

Grindstone i kowadło to 2 zupełnie różne niepowiązane ze sobą elementy, nie wiem dlaczego mieszacie mechanikę kowadła do grindstone'a.
 
@Topic
 
Nope, zdaje się, że to jedynie usuwa zawartość NBT {Enchantments:[]} z itemu który się tam włoży(zostawia tylko klątwy), tag RepairCost zostaje.
 

Przed:


Po:


  • luc78 i Somka lubią to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/