Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.14 Co nowego?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
423 odpowiedzi w tym temacie

#201 Somka

Somka

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 466 postów

Napisano 29 November 2018 - 20:50

Grindstone i kowadło to 2 zupełnie różne niepowiązane ze sobą elementy, nie wiem dlaczego mieszacie mechanikę kowadła do grindstone'a.

@Topic

Nope, zdaje się, że to jedynie usuwa zawartość NBT {Enchantments:[]} z itemu który się tam włoży(zostawia tylko klątwy), tag RepairCost zostaje.

Przed:


Po:

No to bardzo użyteczny ten kamień szlifierski, w każdym przypadku bardziej opłaca się stworzyć nowy item (no chyba że nie ma go z czego zrobić) i enchantowac xd

Oczywiście 95% graczy nie wie że jest coś takiego jak repaircost i będzie wychwalac kamień no i pozostanie bezużyteczny :/

Użytkownik Somka edytował ten post 29 November 2018 - 20:54


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#202 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 29 November 2018 - 20:59

No to bardzo użyteczny ten kamień szlifierski, w każdym przypadku bardziej opłaca się stworzyć nowy item (no chyba że nie ma go z czego zrobić) i enchantowac xd

Oczywiście 95% graczy nie wie że jest coś takiego jak repaircost i będzie wychwalac kamień no i pozostanie bezużyteczny :/

Te 95% graczy już i tak nie gra na survivalu i jedyne co utrzymuje ich przy MC to minigry, mapy, mody i komendy.


  • Zeus1970, HelloDoggo i ZdzisiuMaszWulkanik lubią to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#203 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 30 November 2018 - 18:51

Wygląda na to, że będziemy mieć bezrobotnego osadnika, widzę go w plikach gry.



#204 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 30 November 2018 - 20:06

Być może będzie to ten jeden "brązowy", bez nowego skina :D O to chodzi? :) 


tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#205 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 30 November 2018 - 21:18

To prawdopodobnie on. Czyli zostanie pamiątka.  :ocelot:


Użytkownik luc78 edytował ten post 30 November 2018 - 21:18


#206 stawarski

stawarski

    Distinguished Whovian

  • Użytkownik+
  • 137 postów
  • Stawarski

Napisano 30 November 2018 - 23:25

Rip Nitwitt


tumblr_mvt6ndou7B1s14fjso1_r1_500.gif


#207 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 01 December 2018 - 16:55

Jeśli Mojang nic nowego przed nami nie chowa, to zostało im do roboty:

72 nowe tekstury dla osadników

10 bloków funkcyjnych: stół łuczarski, stół kowalski, stół kartograficzny, piec hutniczy, beczka, pulpit, wędzarka, przecinarka, dzwon i ognisko.

5 osad nowej architektury: pustynia, sawanna, tajga, tundra i dżungla.

1 nowa roślina: krzew jagodowy

1 nowy mob: lis

A także usprawnienie wydajności gry oraz obecnych systemów: generator osad, SI najazdów, SI osadników i silnik oświetlenia. 

Bym zapomniał, jeszcze nowe tekstury!


Użytkownik luc78 edytował ten post 01 December 2018 - 22:01


#208 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 01 December 2018 - 18:30

Jeśli Mojang nic nowego przed nami nie chowa, to zostało im do roboty:

72 nowe tekstury dla osadników

10 bloków funkcyjnych: stół łuczarski, stół kowalski, stół kartograficzny, piec hutniczy, beczka, pulpit, wędzarka, przecinarka, dzwon i ognisko.

5 osad nowej architektury: pustynia, sawanna, tajga, tundra i dżungla.

1 nowa roślina: krzew jagodowy

1 nowy mob: lis

A także usprawnienie wydajności gry oraz obecnych systemów: generator osad, SI najazdów, SI osadników i silnik oświetlenia. 

Jak przed lutym wydadzą, to będzie cud nad Szwecją


Użytkownik RupSon edytował ten post 01 December 2018 - 18:31


#209 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 02 December 2018 - 05:54

Ja obstawiam najwcześniej marzec/kwiecień wydanie aktualizacji. Jeśli do stycznia/lutego wprowadzą wszystko co chcą to zostanie im miesiąc/dwa na wyszlifowanie wszystkiego i oficjalne wydanie. 


tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#210 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 02 December 2018 - 08:29

Jeśli Mojang nic nowego przed nami nie chowa, to zostało im do roboty:

72 nowe tekstury dla osadników

10 bloków funkcyjnych: stół łuczarski, stół kowalski, stół kartograficzny, piec hutniczy, beczka, pulpit, wędzarka, przecinarka, dzwon i ognisko.

5 osad nowej architektury: pustynia, sawanna, tajga, tundra i dżungla.

1 nowa roślina: krzew jagodowy

1 nowy mob: lis

A także usprawnienie wydajności gry oraz obecnych systemów: generator osad, SI najazdów, SI osadników i silnik oświetlenia. 

Bym zapomniał, jeszcze nowe tekstury!

Ja obstawiam, że dodadzą więcej niż to. Tak samo jak dodali więcej niż zapowiadali w 1.13.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#211 ZdzisiuMaszWulkanik

ZdzisiuMaszWulkanik

    Znawca

  • Zbanowany
  • 224 postów
  • cipkawokresie

Napisano 02 December 2018 - 21:06

Hmm Ja bym chciał aby kiedyś dodali więcej drapieżnych zwierząt lub gadów. 


  • Cordylus lubi to

#212 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 03 December 2018 - 14:49

Deweloper 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 ujawnił nam jak wyglądają krzewy jagodowe. Przypuszczam, że będą w tym tygodniu w snapshocie.

GjKk7bS.jpg


Użytkownik luc78 edytował ten post 03 December 2018 - 16:38

  • RupSon lubi to

#213 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 03 December 2018 - 16:55

Hmm Ja bym chciał aby kiedyś dodali więcej drapieżnych zwierząt lub gadów. 

Nie ukrywam. Kochałbym Mojang gdyby dodali jakieś jaszczury. Albo może nawet dinozaurów kilka... Najlepiej w jakieś takiej ogromnej podziemnej jaskini typu Pellucidar gdzie prehistoryczne gady by sobie żyły...
...ale to tylko takie marzenia...



#214 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4182 postów
  • Aziz

Napisano 03 December 2018 - 17:00

Blueberry_Bush.gif

Yum.

 

Uwielbiam te spoilery od możangu, najczęściej nic na nich nie widać. Pokazują coś nowego ale bez lupy ni chu


Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#215 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 03 December 2018 - 17:09

W międzyczasie developer BartekBok wrzucił coś, co wygląda na teaser kolejnej technicznej zmiany, na temat której się nie wypowiem, bo się nie znam

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik RupSon edytował ten post 03 December 2018 - 17:10

  • luc78 i HelloDoggo lubią to

#216 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 03 December 2018 - 17:12

W międzyczasie developer BartekBok wrzucił coś, co wygląda na teaser kolejnej technicznej zmiany, na temat której się nie wypowiem, bo się nie znam

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Creeperowe fajerwerki stały się możliwe.


Użytkownik luc78 edytował ten post 03 December 2018 - 17:12


#217 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 03 December 2018 - 17:17

W międzyczasie developer BartekBok wrzucił coś, co wygląda na teaser kolejnej technicznej zmiany, na temat której się nie wypowiem, bo się nie znam

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Pachnie mi niestandardowymi modelami 3D dla bytów.

Albo co najmniej projectile'i. Ciekawe tylko jak rozwiążą animacje.


  • HelloDoggo lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#218 ZdzisiuMaszWulkanik

ZdzisiuMaszWulkanik

    Znawca

  • Zbanowany
  • 224 postów
  • cipkawokresie

Napisano 03 December 2018 - 20:20

Nie ukrywam. Kochałbym Mojang gdyby dodali jakieś jaszczury. Albo może nawet dinozaurów kilka... Najlepiej w jakieś takiej ogromnej podziemnej jaskini typu Pellucidar gdzie prehistoryczne gady by sobie żyły...
...ale to tylko takie marzenia...

Jaszczury, jaszczurami ale szczury pasowałyby idealnie do jaskiń, mamy małe stworzenia zwane nietoperzami więc przydałyby się szczury do podkreślenia klimatu w jaskiniach.


Użytkownik CallOfDuty edytował ten post 03 December 2018 - 20:21


#219 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 03 December 2018 - 21:33

Jaszczury, jaszczurami ale szczury pasowałyby idealnie do jaskiń, mamy małe stworzenia zwane nietoperzami więc przydałyby się szczury do podkreślenia klimatu w jaskiniach.

Bo więcej bezsensownych mobów to DOKŁADNIE TO, na czym twórcy powinni się teraz skupić. Nie powiem, pierdółki pokroju niedźwiedzi polarnych cieszą oko, ale nie mają najmniejszego wpływu na żadną z mechanik gameplayu.



#220 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 03 December 2018 - 23:46

Rybiki cukrowe są już w czymś w rodzaju szczurów. Bez przesady, CoDzie.

Przypuszczam, że lis będzie wariantem wilka o lekko innym SI.


Użytkownik luc78 edytował ten post 04 December 2018 - 14:07