Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.14 Co nowego?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
423 odpowiedzi w tym temacie

#141 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 10 November 2018 - 18:27

Animowaną teksturę zawsze sam możesz im w respacku zrobić

To może niech nic już nie robią, bo 1.14 sobie na Forge'u zmajstrujemy


Użytkownik RupSon edytował ten post 10 November 2018 - 18:31

  • Aziz i luc78 lubią to

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#142 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 10 November 2018 - 20:52

Można zauważyć, że zapowiedź

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 zawiera rzeczy, które zostały zapowiedziane lub już się znajdują w 1.14. A są to: beczki, rozbójnicy z kuszami, osadnicy z nowymi teksturami, latarnie. Ciekawe co jeszcze zobaczymy. Może część z niego będzie powiązana z 1.15 jako podziemną aktualizację, którą domaga się mnóstwo graczy.



#143 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 10 November 2018 - 22:02

Można zauważyć, że zapowiedź

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 zawiera rzeczy, które zostały zapowiedziane lub już się znajdują w 1.14. A są to: beczki, rozbójnicy z kuszami, osadnicy z nowymi teksturami, latarnie. Ciekawe co jeszcze zobaczymy. Może część z niego będzie powiązana z 1.15 jako podziemną aktualizację, którą domaga się mnóstwo graczy.

Powiem szczerze, że też po zapowiedzi lamp o tym samym pomyślałem i nawet planuję zrobić film z analizą traileru z rzeczami, które jeszcze mogą zostać zapowiedziane :D Normalnie Matrix, bo o tym samym myślałem :D


  • BartheZz lubi to

tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#144 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 11 November 2018 - 00:18

Powiem szczerze, że też po zapowiedzi lamp o tym samym pomyślałem i nawet planuję zrobić film z analizą traileru z rzeczami, które jeszcze mogą zostać zapowiedziane :D Normalnie Matrix, bo o tym samym myślałem :D

Wiedziałem, że ukradniesz ode mnie pomysł na materiał, jak tylko o tym powiem.



#145 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 349 postów
  • TIDZIMI

Napisano 11 November 2018 - 00:59

Bardzo przykro mi o tym czytać, zwłaszcza, że pozdrowiłem cię na filmie, ale faktycznie, pewnie sam miałbym podobne odczucia.  Na pomysł wpadłem wczoraj, gdy zostały zapowiedziane lampy i po prostu skojarzyły mi się z tymi widocznymi pod koniec zwiastuna.. Obejrzałem trailer i cóż, ucieszyłem się, bo to oznacza, że takich ukrytych treści może być więcej. Przyznam szczerze, że dzięki twojemu wpisowi dojrzałem beczki, które też się niebawem pojawią. 


tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#146 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 11 November 2018 - 01:16

Bardzo przykro mi o tym czytać, zwłaszcza, że pozdrowiłem cię na filmie, ale faktycznie, pewnie sam miałbym podobne odczucia.  Na pomysł wpadłem wczoraj, gdy zostały zapowiedziane lampy i po prostu skojarzyły mi się z tymi widocznymi pod koniec zwiastuna.. Obejrzałem trailer i cóż, ucieszyłem się, bo to oznacza, że takich ukrytych treści może być więcej. Przyznam szczerze, że dzięki twojemu wpisowi dojrzałem beczki, które też się niebawem pojawią. 

Poprawnie: latarnie niebawem się pojawią, a beczki już są, lecz bez funkcji - w snapshotach, I dzięki? Napisałem do ciebie pod tym filmem, co ogółem ci umknęło.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik luc78 edytował ten post 14 November 2018 - 17:51

  • RupSon lubi to

#147 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 15 November 2018 - 15:39

Jest i nowy snapshot:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Ale poza zmianami w patrolach rozbójników, ulepszeniem rusztowań i dodaniem lamp to nihil novi



#148 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 301 postów
  • (Zmieniany)

Napisano 15 November 2018 - 16:19

Oddajcie bestię! :)

choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#149 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 15 November 2018 - 16:22

Jest i nowy snapshot:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Ale poza zmianami w patrolach rozbójników, ulepszeniem rusztowań i dodaniem lamp to nihil novi

+ zmiany tekstur i dodanie bloku konstrukcyjnego.



#150 Cordylus

Cordylus

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 171 postów
  • Lxd2

Napisano 15 November 2018 - 16:25

Faktycznie, ten nowy blok konstrukcyjny zapowiada nowe ciekawe właściwości:

"It is a junction block that allows to construct structures out of smaller templates.

"Target pool" refers to a pool of elements the jigsaw block can draw elements from (ie: the next template to place).

"Attachement type" refers to the "name" of the jigsaw block. Jigsaw blocks can only connect to other jigsaw blocks with the same "name" (attachement type).

"Turns into" is just the blockstate the jigsaw block will turn into once the whole feature is placed"

Moim zdaniem to jest preludium do generowania nowych wiosek. Już nie będzie to zakodowane na twardo do generatora a wioski będą się składać własnie z takich modułów wykorzystujących te bloki - mam nadzieję że edytowalnych


Użytkownik Cordylus edytował ten post 15 November 2018 - 16:42

  • luc78 i CichyCreeper lubią to

#151 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 15 November 2018 - 16:46

Jest i nowy snapshot:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Ale poza zmianami w patrolach rozbójników, ulepszeniem rusztowań i dodaniem lamp to nihil novi

Pewnie cały czas rewritowali silnik oświetlenia. Dodanie czegoś tak fundamentalnie nowego jak wsparcie dla kierunkowego oświetlania bloków wymagało zapewne mnóstwa roboty i przepisania dużej części całego systemu oświetlenia.


  • HelloDoggo lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#152 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Rupson

Napisano 15 November 2018 - 18:33

Pewnie cały czas rewritowali silnik oświetlenia. Dodanie czegoś tak fundamentalnie nowego jak wsparcie dla kierunkowego oświetlania bloków wymagało zapewne mnóstwa roboty i przepisania dużej części całego systemu oświetlenia.

Może ktoś "po polsku" wytłumaczyć to całe kierunkowe oświetlanie bloków ?



#153 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 15 November 2018 - 20:29

Może ktoś "po polsku" wytłumaczyć to całe kierunkowe oświetlanie bloków ?

Bloki mogą teraz decydować czy przepuścić światło biorąc pod uwagę z której strony światło pada.

Wcześniej miałeś taki system, że albo blok przepuszczał światło, albo go nie przepuszczał. Teraz blok może decydować o tym osobno dla każdej z jego 6 stron.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

@Edit

 

Also, da się za pomocą komend przywołać kuszę, która strzeli dwoma strzałami, zamiast normalnych trzech (jednostrzałowa) dzięki tagu, który przechowuje tablicę projectili do strzału.

 


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#154 Wojzen

Wojzen

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 219 postów

Napisano 19 November 2018 - 18:30

Koteł który wygrał konkurs: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

DsYI2P8WkAA4baz.jpg



#155 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 19 November 2018 - 19:55

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



#156 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 19 November 2018 - 19:58

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Stare deski były lepsze, tekstura góry i spodu pnia też. Jedynie kora nowa jest ładniejsza.


  • HelloDoggo lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#157 Zeus1970

Zeus1970

    ಠ_ಠ

  • Użytkownik+
  • 1019 postów

Napisano 19 November 2018 - 21:25

IMHO Jappa niepotrzebnie dodaje ten shading. Póki będzie to robił, zmienione tekstury desek zawsze będą materiałem na tekstury wypolerowanych paneli podłogowych.


  • Katniss i HelloDoggo lubią to

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.net
Ostatnio żebractwo (i zgapianie sygnatur) jest bardzo w modzie, więc jeśli nie macie co zrobić z bezwartościową walutą, możecie mi jej trochę dać. Treść dotacji będzie się pojawiać w sygnaturze razem z jej autorem. Ciekawe czy wymyślicie coś, co będę się bał tam umieścić (ಠ ͜つಠ).
[/url]
zeber: 50 :diament: ,,Bo ty chyba wpis na główną napisałeś"
josziPL: 11 :diament: ,,nie dostaniesz bana na czatowisku"
Murshtin: 10 :diament: ,,
https://i.imgur.com/x87PgEg.png"
pasiasta_zebra: 8 :diament: ,,wpisz mnie do sygnatury :3"
Grepolis: 8 :diament: ,,Daj mnie do sygnatury"

defu:5 :diament: ,,Synatura plz"
NightFireDragon: 1 :diament: ,,Mam horom curke daj pan 2 diaxy" (użytkownik nie otrzymał dwóch diaxów)
Grzesiek11: 1 :diament: ,, Cel: być w każdej sygnaturce"
CichyCreeper: 1 :diament: ,,Русский текст"

#158 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 19 November 2018 - 21:55

IMHO Jappa niepotrzebnie dodaje ten shading. Póki będzie to robił, zmienione tekstury desek zawsze będą materiałem na tekstury wypolerowanych paneli podłogowych.

I tak lepsze od tych pierwszych, co wyglądały jakby były półokrągłe w przekroju.


  • HelloDoggo lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#159 Wojzen

Wojzen

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 219 postów

Napisano 21 November 2018 - 17:12

Wyszedł snapshot 18w47a 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Dodano posterunek:

-na każdym biomie gdzie wioski

-zbudowany dzięki tajemniczemu blokowi z zeszłego tygodnia

Dodano rajdy:

-jeśli znajdziesz na głowie illagera noszącego banner, uważaj, aby go nie zabić!

-jeśli go zabijesz, możesz spotkać się z Bad Omem

-jeśli znajdziesz się twarzą w twarz z Bad Omem, bądź szczególnie ostrożny, aby nie wejść do wioski

-jeśli pójdziesz do wioski ... powodzenia

Zmieniono bloki na podstawie opinii ludzi

afe75b45a50c993b74882854d3519f99-Header.

 

 

 

FIXED BUGS IN 18W47A

Użytkownik Wojzen edytował ten post 21 November 2018 - 17:19


#160 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów
  • luc78

Napisano 21 November 2018 - 17:34

Jeśli jesteś pod wpływem złego omen we wiosce, napad na tę wioskę zorganizuje 4-osobowa grupa złosadników. A wieża fajna.

 

Co ciekawe, nie można teraz handlować z osadnikami i mają teraz 70 punktów zdrowia.  :huh:  Profesja łucarz nie jest dostępna.  :>


Użytkownik luc78 edytował ten post 21 November 2018 - 17:44