Animowaną teksturę zawsze sam możesz im w respacku zrobić
To może niech nic już nie robią, bo 1.14 sobie na Forge'u zmajstrujemy
Użytkownik RupSon edytował ten post 10 November 2018 - 18:31
Napisano 10 November 2018 - 18:27
Animowaną teksturę zawsze sam możesz im w respacku zrobić
To może niech nic już nie robią, bo 1.14 sobie na Forge'u zmajstrujemy
Użytkownik RupSon edytował ten post 10 November 2018 - 18:31
Napisano 10 November 2018 - 20:52
Można zauważyć, że zapowiedź
zawiera rzeczy, które zostały zapowiedziane lub już się znajdują w 1.14. A są to: beczki, rozbójnicy z kuszami, osadnicy z nowymi teksturami, latarnie. Ciekawe co jeszcze zobaczymy. Może część z niego będzie powiązana z 1.15 jako podziemną aktualizację, którą domaga się mnóstwo graczy.Napisano 10 November 2018 - 22:02
Można zauważyć, że zapowiedź
zawiera rzeczy, które zostały zapowiedziane lub już się znajdują w 1.14. A są to: beczki, rozbójnicy z kuszami, osadnicy z nowymi teksturami, latarnie. Ciekawe co jeszcze zobaczymy. Może część z niego będzie powiązana z 1.15 jako podziemną aktualizację, którą domaga się mnóstwo graczy.
Powiem szczerze, że też po zapowiedzi lamp o tym samym pomyślałem i nawet planuję zrobić film z analizą traileru z rzeczami, które jeszcze mogą zostać zapowiedziane Normalnie Matrix, bo o tym samym myślałem
Napisano 11 November 2018 - 00:18
Powiem szczerze, że też po zapowiedzi lamp o tym samym pomyślałem i nawet planuję zrobić film z analizą traileru z rzeczami, które jeszcze mogą zostać zapowiedziane Normalnie Matrix, bo o tym samym myślałem
Wiedziałem, że ukradniesz ode mnie pomysł na materiał, jak tylko o tym powiem.
Napisano 11 November 2018 - 00:59
Bardzo przykro mi o tym czytać, zwłaszcza, że pozdrowiłem cię na filmie, ale faktycznie, pewnie sam miałbym podobne odczucia. Na pomysł wpadłem wczoraj, gdy zostały zapowiedziane lampy i po prostu skojarzyły mi się z tymi widocznymi pod koniec zwiastuna.. Obejrzałem trailer i cóż, ucieszyłem się, bo to oznacza, że takich ukrytych treści może być więcej. Przyznam szczerze, że dzięki twojemu wpisowi dojrzałem beczki, które też się niebawem pojawią.
Napisano 11 November 2018 - 01:16
Bardzo przykro mi o tym czytać, zwłaszcza, że pozdrowiłem cię na filmie, ale faktycznie, pewnie sam miałbym podobne odczucia. Na pomysł wpadłem wczoraj, gdy zostały zapowiedziane lampy i po prostu skojarzyły mi się z tymi widocznymi pod koniec zwiastuna.. Obejrzałem trailer i cóż, ucieszyłem się, bo to oznacza, że takich ukrytych treści może być więcej. Przyznam szczerze, że dzięki twojemu wpisowi dojrzałem beczki, które też się niebawem pojawią.
Poprawnie: latarnie niebawem się pojawią, a beczki już są, lecz bez funkcji - w snapshotach, I dzięki? Napisałem do ciebie pod tym filmem, co ogółem ci umknęło.
Użytkownik luc78 edytował ten post 14 November 2018 - 17:51
Napisano 15 November 2018 - 15:39
Jest i nowy snapshot:
Napisano 15 November 2018 - 16:19
Napisano 15 November 2018 - 16:22
Jest i nowy snapshot:
Ale poza zmianami w patrolach rozbójników, ulepszeniem rusztowań i dodaniem lamp to nihil novi
+ zmiany tekstur i dodanie bloku konstrukcyjnego.
Napisano 15 November 2018 - 16:25
Faktycznie, ten nowy blok konstrukcyjny zapowiada nowe ciekawe właściwości:
"It is a junction block that allows to construct structures out of smaller templates.
"Target pool" refers to a pool of elements the jigsaw block can draw elements from (ie: the next template to place).
"Attachement type" refers to the "name" of the jigsaw block. Jigsaw blocks can only connect to other jigsaw blocks with the same "name" (attachement type).
"Turns into" is just the blockstate the jigsaw block will turn into once the whole feature is placed"
Moim zdaniem to jest preludium do generowania nowych wiosek. Już nie będzie to zakodowane na twardo do generatora a wioski będą się składać własnie z takich modułów wykorzystujących te bloki - mam nadzieję że edytowalnych
Użytkownik Cordylus edytował ten post 15 November 2018 - 16:42
Napisano 15 November 2018 - 16:46
Jest i nowy snapshot:
Ale poza zmianami w patrolach rozbójników, ulepszeniem rusztowań i dodaniem lamp to nihil novi
Pewnie cały czas rewritowali silnik oświetlenia. Dodanie czegoś tak fundamentalnie nowego jak wsparcie dla kierunkowego oświetlania bloków wymagało zapewne mnóstwa roboty i przepisania dużej części całego systemu oświetlenia.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 15 November 2018 - 18:33
Pewnie cały czas rewritowali silnik oświetlenia. Dodanie czegoś tak fundamentalnie nowego jak wsparcie dla kierunkowego oświetlania bloków wymagało zapewne mnóstwa roboty i przepisania dużej części całego systemu oświetlenia.
Może ktoś "po polsku" wytłumaczyć to całe kierunkowe oświetlanie bloków ?
Napisano 15 November 2018 - 20:29
Może ktoś "po polsku" wytłumaczyć to całe kierunkowe oświetlanie bloków ?
Bloki mogą teraz decydować czy przepuścić światło biorąc pod uwagę z której strony światło pada.
Wcześniej miałeś taki system, że albo blok przepuszczał światło, albo go nie przepuszczał. Teraz blok może decydować o tym osobno dla każdej z jego 6 stron.
@Edit
Also, da się za pomocą komend przywołać kuszę, która strzeli dwoma strzałami, zamiast normalnych trzech (jednostrzałowa) dzięki tagu, który przechowuje tablicę projectili do strzału.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 19 November 2018 - 18:30
Koteł który wygrał konkurs:
Napisano 19 November 2018 - 19:55
Napisano 19 November 2018 - 19:58
Stare deski były lepsze, tekstura góry i spodu pnia też. Jedynie kora nowa jest ładniejsza.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 19 November 2018 - 21:25
IMHO Jappa niepotrzebnie dodaje ten shading. Póki będzie to robił, zmienione tekstury desek zawsze będą materiałem na tekstury wypolerowanych paneli podłogowych.
Napisano 19 November 2018 - 21:55
IMHO Jappa niepotrzebnie dodaje ten shading. Póki będzie to robił, zmienione tekstury desek zawsze będą materiałem na tekstury wypolerowanych paneli podłogowych.
I tak lepsze od tych pierwszych, co wyglądały jakby były półokrągłe w przekroju.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 21 November 2018 - 17:12
Wyszedł snapshot 18w47a
Dodano posterunek:
-na każdym biomie gdzie wioski
-zbudowany dzięki tajemniczemu blokowi z zeszłego tygodnia
Dodano rajdy:
-jeśli znajdziesz na głowie illagera noszącego banner, uważaj, aby go nie zabić!
-jeśli go zabijesz, możesz spotkać się z Bad Omem
-jeśli znajdziesz się twarzą w twarz z Bad Omem, bądź szczególnie ostrożny, aby nie wejść do wioski
-jeśli pójdziesz do wioski ... powodzenia
Zmieniono bloki na podstawie opinii ludzi
FIXED BUGS IN 18W47A
Użytkownik Wojzen edytował ten post 21 November 2018 - 17:19
Napisano 21 November 2018 - 17:34
Jeśli jesteś pod wpływem złego omen we wiosce, napad na tę wioskę zorganizuje 4-osobowa grupa złosadników. A wieża fajna.
Co ciekawe, nie można teraz handlować z osadnikami i mają teraz 70 punktów zdrowia. Profesja łucarz nie jest dostępna.
Użytkownik luc78 edytował ten post 21 November 2018 - 17:44