Pojawiła się wersja przedpremierowa z małą poprawką, a nawet małym dodatkiem dla twórców map. Premiera wciąż jest zaplanowana na 1 lipca. Lepiej aby jakiekolwiek poprawki pojawiały się jeszcze przed oficjalnym wydaniem Minecraft 1.6. Zapraszam do przeczytania jakże krótkiej listy zmian i grania!
Zmiany:
- Dodano komendę /playsound
- Pozwala odtwarzać dowolne dźwięki z gry.
- W planach jest dodanie możliwości rejestrowania dźwięków za pomocą paczek zasobów, co pozwoli odtwarzać niestandardowe dźwięki.
- Nazwy dźwięków określa się przez lokalizację pliku, wprowadzając kropki zamiast ukośników (np. random.break).
- Pod uwagę brane są tylko dźwięki znajdujące się w katalogu ../assets/sounds/.
- Użycie: /playsound <Nazwa dźwięku> <Gracz> [x] [y] [z] [Głośność] [Wysokość tonu] [Minimalna głośność]
- Przykład użycia: /playsound random.break Kodek
- Dodano efekt Saturacji:
- Możliwy do nadania tylko poprzez komendy.
- Uzupełnia poziom saturacji gracza.
- Poprawiono problem z wyrzuceniem serwera po użyciu statywu alchemicznego.
Minecraft 1.6.1 Pre-Release
Launcher
(Windows / Linux / Mac)
Serwer
Do zmiany wersji użyj nowego MVC Beta! Dostępne na Windows, Linux i Mac!