Na szybko: Zmiany w AI

Jon Kagstrom, czyli przedstawiany jakiś czas temu nowy pracownik Mojangu, zaskakuje swoją aktywnością. Najprawdopodobniej już w następnym snapshocie, będziemy mogli zobaczyć kilka efektów jego pracy. Najważniejszą dla wszystkich, będzie rozbudowany system AI. Znacznie zmodyfikowany zostanie tzw. „pathfinder”. Tak moi drodzy, już nie będzie wam tak łatwo schować się przed mobami. Nie będzie więcej zacinania się na blokach, potwory będą szukały jak obejść przeszkodę i dojść do gracza. Istotnym faktem jest to, że wilki też będą posiadały ulepszone AI, więc spędzimy znacznie mniej czasu chcąc przepchnąć takiego delikwenta przez drzwi. Oprócz tego dodana została dość kosmetyczna zmiana, jednak miła dla oka. Głowy mobów zostały odseparowane od ciał. Od teraz kiedy będą poruszały się w jednym kierunku, jednocześnie będą mogły spoglądać w zupełnie inny. Liczymy na więcej poprawek, nie da się ukryć, że nowy pracownik pracuje ciężko i stara się polepszyć jakość gry. Nam nie pozostaje nic innego jak mieć nadzieję, że jego zapał nie ostudzi się za szybko.