Seggelin – zmiany

Czas leci bardzo szybko, tak samo postępują zmiany na serwerze. Nastąpiło sporo zmian, nie będę tu opisywał wszystkich naprawionych bugów i niedociągnięć. Jednak skupię się na najważniejszych zmianach.

Główne zmiany dotyczą systemu gild. Każda została zmodernizowana i otrzymała dodatkowe możliwości. Górnicy otrzymali piece do przetopu rudy, oraz poznali możliwości materiałów wybuchowych ( sprowadzonych do nas z najdalszych tuneli krasnoludzkich); leśniczy poznali tajniki alchemii a wojownicy przeszli gruntowne szkolenie w posługiwaniu się orężem.

Dodatkowo, nasze królestwo wchodzi w kolejną epokę – kamienia. W przeciągu kilku kolejnych dni zostaną wprowadzone zadania, które umożliwią każdemu posługiwanie się tym lepszym rodzajem narzędzi.

Nie zapomnieliśmy też o nowych, najuboższych obywatelach. Osoby o statusie plebejusza otrzymały możliwość przechowania swojego dobytku w stodole, w zamian za małą opłatę na rzecz rozwoju królestwa. Wybudowana została tez arena, na której każdy gracz będzie mógł spróbować swoich sił w walce na udeptanej ziemi. Zwiększona została też ilość slotów. Teraz 50 obywateli może w tym samym czasie korzystać z dobrodziejstw serwera. Cały czas trwa budowa kolejnych miejsc pracy, oraz modernizacje aktualnych. Wkrótce zostaną dodane zadania poboczne, które dodatkowo ułatwią start nowym graczom.

Trwa też budowa stolicy: wytyczono mury miejskie, zakończono budowę kamienic, wyrównywanie terenu, oraz powstają pierwsze domy gildyjne. Poniżej kilka miłych dla oka widoków ( bez sztucznego upiększania budowli texturepackami i modami).

Jutro od godziny 15:00 mogą wystąpić opóźnienia (lagi). Będziemy testować obciążenia generowane przez poszczególne pluginy w czasie działania serwera, by trafniej optymalizować ich kod. Testy potrwają kilka godzin i mogą zakończyć się kilku godzinnym offline.