Minecraft Snapshot 16w44a

Tego tygodniowa wersja testowa nie wprowadza żadnych większych zmian, a po raz kolejny jest upustem błędów z bugtrackera na którym codziennie pojawiają się tysiące zgłoszeń. Społeczność zaczęła pomału narzekać na opieszałość twórców w tworzeniu nowych aktualizacji, szczególnie że wersja 1.10 przyniosła nadzieję na przyśpieszenie wydawania nowych wersji.

Ale są też i dobre wiadomości, jeb na swoim twitterze odpowiedział na pytanie fana dotyczące daty wydania nowej wersji, jego odpowiedź może wskazywać iż ukaże się ona już w tym miesiącu!

Naprawione błędy

  • [Bug MC-2334] – Gracz spada podczas skradania się na połówkach bloków.
  • [Bug MC-36360] – Brak dźwięków gracza po wyłączeniu dźwięków zwierząt.
  • [Bug MC-73494] – Błędne tłumaczenie nazw białej wełny oraz białego dywanu w wersji amerykańskiej.
  • [Bug MC-86818] – Trwałe i miotane mikstury pokazują niewłaściwe nazwy w statystykach
  • [Bug MC-87364] – Zły komunikat o błędzie dla tablicy wyników gracza.
  • [Bug MC-87989] – Błąd w renderowaniu linki wędki po dwukrotnym naciśnięciu klawisza F5.
  • [Bug MC-92105] – Rzucane oraz trwałe mikstury ignorują tagi „Ambient” oraz „ShowParticles”.
  • [Bug MC-99353] – Elytra założona razem z zaklętą zbroją staje się przezroczysta.
  • [Bug MC-102888] – Ubranie Straya staje się ciemnoniebieskie po ubraniu przez niego zaklętej zbroi.
  • [Bug MC-106040] – Błędne działanie komendy /testforblock.
  • [Bug MC-106586] – Wystrzelone śnieżki podwajają się.
  • [Bug MC-107172] – Nazwany znacznik stojaka na zbroję pozwala na wyświetlanie nazwy wyżej niż zazwyczaj.
  • [Bug MC-107189] – Elytra założona na małe moby lub mały stojak na zbroję ma pełnowymiarowy model.
  • [Bug MC-107321] – Znacznik stojaka na zbroję może się zapalić.
  • [Bug MC-107494] – Brak możliwości przywołania Vexa gdy prawa ręka jest pusta.
  • [Bug MC-107550] – Złe umiejscowienie książki z zaklęciem niewidzialności w ekwipunku trybu kreatywnego.
  • [Bug MC-107623] – Detektory zmian znajdujące się w linii natychmiast się aktualizują.
  • [Bug MC-107631] – Błędy w generowaniu bloków w leśnym dworze, andezyt zamienia się z innymi blokami.
  • [Bug MC-107639] – Błędne odczytywanie sygnałów przez Shulker Box.
  • [Bug MC-107697] – Lama obraca się i patrzy na gracza, gdy ten ją ujeżdża.
  • [Bug MC-107872] – Losowe generowanie brukowych murków przed leśnym dworem.
  • [Bug MC-107882] – Komparator nie działa poprawnie.
  • [Bug MC-108054] – Detektor zmian obraca się przy aktualizacji.
  • [Bug MC-108076] – Kartograf odblokowujący mapę powoduje ogromne spowolnienie gry.
  • [Bug MC-108109] – Ogień nie znika po śmierci gracza.
  • [Bug MC-108128] – Połączenie zbyt wielu Detektorów Zmian powoduje crash gry.
  • [Bug MC-108159] – Plik dungeona Leśna Posiadłość (Woodland Mansion) zapisuje się podwójnie.
  • [Bug MC-108168] – Shulker Box nie obraca się poprawnie po przeniesieniu za pomocą Bloku Struktur.
  • [Bug MC-108222] – Błędne domyślne wartości dla tagu „unlimitedTracking” przypisywanego mapom.
  • [Bug MC-108321] – Gdy czat jest wyłączony po stronie klienta, tekst nie pojawia się na pasku akcji.
  • [Bug MC-108373] – Chmura efektów pozostawiona po wybuchu Creepera igoruje tagi „ShowParticles” oraz „Ambient”.
  • [Bug MC-108496] – Przesuwanie zasilonej bramki tłokami błędnie aktualizuje stan bramki.
  • [Bug MC-108521] – Trzymane na smyczy zwierzęta mają problem z skokiem na wysokość 1 bloku.
  • [Bug MC-108560] – Błędne zachowanie podajnika / dyspozytora po otrzymaniu sygnału z detektora zmian.
  • [Bug MC-108616] – Osiągnięcie “Local Brewery” ma ikonę nieistniejącej mikstury.
  • [Bug MC-108697] – Detektor zmian stanu bloku wysyła sygnał trwający 2 ticki zegara, zamiast trwający 1 tick.
  • [Bug MC-108731] – Zasada „maxEntityCramming” zlicza pasażera i ujeżdżanego jako 2 różne byty, zamiast jako jeden.
  • [Bug MC-108865] – Kły (czar Evokera) nie może być przyzwany na przezroczystych blokach.
  • [Bug MC-108877] – Osiągnięcie “Local Brewery” można otrzymać w nieprawidłowy sposób.
  • [Bug MC-108945] – Totem nieśmiertelności pojawia się po przelogowaniu.
  • [Bug MC-108952] – Przygłupy (Illagers) uciekają od gracza oraz osadników, nawet jeśli na scoreboard tworzą tę samą drużynę.
  • [Bug MC-109020] – Błędy w logice tagowania i zaznaczania stojaków na zbroję.
  • [Bug MC-109021] – Trwała miotana mikstura wody tworzy chmurę efektów.
  • [Bug MC-109058] – Pociski w grze (poza strzałami) nie trafiają Vexów.
  • [Bug MC-109078] – Byty renderowane za zaczarowaną Elytrą stają się przezroczyste.
  • [Bug MC-109086] – Pustka Strukturalna (structule void) po przesunięciu przez tłok ma błędną teksturę.
  • [Bug MC-109150] – Błędna kolizja gracza podczas przesuwania przez tłok oraz skradania się jednocześnie.
  • [Bug MC-109240] – Zombie podnoszą wiele przedmiotów, lecz po śmierci pozostaje z nich jedynie jeden.
  • [Bug MC-109255] – Linka wędki jest nieskończenie długa.
  • [Bug MC-109256] – Użycie wędki podczas patrzenia prosto w dół zatrzymuje serwer.
  • [Bug MC-109269] – Błędna kolizja spławika gdy gracz użyje wędki podczas patrzenia prosto w górę.
  • [Bug MC-109276] – Zegar lejka spamuje pustymi informacjami w konsoli gry.
  • [Bug MC-109277] – Spławik wędki ma błędne wartości NBT.
  • [Bug MC-109290] – Spławik wędki traci grawitację (lewituje) gdy ginie mob, na którym jest on zawieszony.
  • [Bug MC-109306] – Zamknięte Shulker Boxy  po zniszczeniu i ponownym postawieniu stają się otwarte.