Minecraft Snapshot 16w43a

Kolejny i tydzień i kolejny snapshot, Mojang powoli zaczyna nas przyzwyczajać do powolnego tempa powstawania najnowszej aktualizacji. Większość zmian zawartych w nowej wersji testowej to poprawki błędów, miejmy nadzieję iż wzmożone łatanie gry jest oznaką zbliżającej się aktualizacji.

Zmiany:

  • Dodano nowe pomieszczenie do leśnych pałaców: 2x2_s1
  • Obrócono górną teksturę obserwatorów

Naprawione błędy:

  • [MC-1040] – Narzędzia z zaklęciem Niezniszalność niszą się, ale potem znów się pojawiają
  • [MC-2920] – Żyłka wędki jest źle wyświetlana
  • [MC-6579] – Żyłka wędki jest niepoprawnie wyświetlana po zmianie FOV
  • [MC-11877] – Spławik pojawia się nad powierzchnią wody
  • [MC-47508] – Ujeżdżane byty znikają po przelogowaniu
  • [MC-55851] – Smycze są niewidoczne po przywołaniu komendą
  • [MC-79996] – Bloki takie jak rośliny i tory blokują spławik wędki
  • [MC-80500] – Błąd podczas stawiania warstw śniegu
  • [MC-87988] – Wędki czasami nie przyciągają bytów
  • [MC-93286] – Wędki nie przyciągają bytów
  • [MC-94169] – Bład kolizji spławika
  • [MC-94502] – Wklejanie liczb do ekranu ustawień generatora świata nie odblokowuje przycisku Domyślne
  • [MC-95450] – Niektóre moby nie posiadają tablic lootu
  • [MC-95944] – Wyłowione przedmioty nie docierają do gracza
  • [MC-96205] – Animacja wiosłowania jest wyświetlana po naciśnięciu klawisza A lub D
  • [MC-98922] – Spławik znika po 1200 tiknięciach
  • [MC-98995] – Biom Birch Forest M nie jest generowany
  • [MC-99427] – Czasami spławik przyczepia się do bytu tylko wizualnie
  • [MC-100964] – Resetowanie trybu demo nie może być anulowane przyciskiem
  • [MC-103100] – Wędki nie zawsze przyciągają przedmioty
  • [MC-103313] – Hitboxy małych mobów / szlamów / kostek magmy / lam są przesunięte na przez kilka sekund
  • [MC-104663] – Błąd cząsteczek łowienia
  • [MC-106082] – Próba przyciągnięcia TNT przez wędkę rzadko kończy się sukcesem
  • [MC-106892] – Ilość cząsteczek oddechu smoka nie jest zmniejszana przez ustawienia cząsteczek
  • [MC-107149] – Wiadomość o śmierci ze względu na zasadę gry maxEntityCramming brzmi „utonął w ścianie”
  • [MC-107515] – Vexy nie mogą przechodzić przez portale
  • [MC-107818] – Leśne pałace generują się z pustym pokojem
  • [MC-107844] – Tekstura Vexa posiada dodatkowy czerwony piksel
  • [MC-107846] – Kły Evokera ranią go po przeładowaniu gry
  • [MC-108095] – Karawany lam nie wyszukują scieżki w dół i wokół przeszkód
  • [MC-108238] – Teleportowanie się zdala od bytu przyczepionego na smycz powoduje, że ta smycz pojawia się na współrzędnych 0,0,0
  • [MC-108797] – Vexy nie mogą poruszać się w wodzie
  • [MC-108897] – Zasilone bloki nie zasilają pobliskich przewodów Redstone dopóki nie są zaktualizowane

Jak zawsze zapraszamy was na nasze forum do specjalnie stworzonego do dyskusji na temat nowych wersji tematu.