Kolejny już snapshot dotyczący nadchodzącej wersji Minecraft 1.10, tym razem przynosi nam w większości bugfixy, dotyczące głównie rozgrywki.
O ile poprzedni snapshot, bogaty w treść napawał optymizmem i stwarzał pozory przyspieszonej pracy zespołu studia Mojang, o tyle dzisiejszy nie pozostawia nam złudzeń – tempo pracy i wprowadzenia zmian w najbliższej przyszłości raczej się nie zmieni!
ZmianyBugFixy
- Dodano tag NBT FallFlying (gdy mob spada i ma na sobie Elytry to aktywują się one)
- Tryb ładowania w blokach struktur posiada możliwość losowego zniszczenia struktury (Integrity, wartość od 0.0 do 1.0)
- [MC-10046] – Tryb losowego podążania u mobów ma tendencję do poruszania się w kierunku północno-zachodnim
- [MC-28424] – Nieoswojone oceloty i wilki znikają
- [MC-82425] – Tag insertion w komendzie tellraw nie działa na serwerach
- [MC-84422] – Teleportacja nie działa podczas bycia pasażerem moba
- [MC-86295] – Promień Kryształów Endu jest skierowany w złą stronę
- [MC-92165] – Wagoniki nie podnoszą mobów
- [MC-93642] – Kulki doświadczenia zmieniają swój kolor na szary tuż przed podniesieniem
- [MC-93830] – Wysokość ogona wilka nie jest proporcjonalna do punktów życia i maksymalnych punktów życia
- [MC-95910] – Nie da się aktywować portalu Endu, gdy w jego środku znajdują się bloki, które nie są powietrzem
- [MC-95973] – Konie nie mogą przedostać się przez wzniesienia o wysokości jednego bloku
- [MC-96131] – Komenda /execute detect powoduje zresetowanie się tablicy wyników mobów w chunku
- [MC-96269] – Moby nie mogą strzelać podczas bycia w łódce
- [MC-97201] – Elytry przestają działać po wejściu do gry
- [MC-97526] – Tabliczki, sztandary, czaszki i skrzynie zmieniają swój kolor, gdy w ich pobliżu znajduje się spawner
- [MC-97602] – Tarcze nie przenoszą się do odpowiedniego slotu po kliknięciu na nich z przyciskiem shift
- [MC-99945] – Upieczone ryby nie są poprawnie przenoszone ze starego formatu ID
- [MC-101001] – Wędki nie mogą przyciągać przedmiotów
- [MC-101680] – Crash podczas grupowania chunków
- [MC-102052] – Bloki struktur nie zapisują struktur
- [MC-102068] – Cząsteczka „fallingdust” nie działa poprawnie
- [MC-102085] – Niedźwiedzie polarne pozostają w pozycji atakowania
- [MC-102091] – Błędy z hitboxem / kursorem trybu F3
- [MC-102103] – Budynek kowala w wioskach na sawannie spala się
- [MC-102119] – Niedźwiedzie polarne wpadają w bloki po zaatakowaniu gracza
- [MC-102209] – Bloki struktur topią śnieg
- [MC-102238] – Opuszczone kopalnie generują się niepoprawnie
- [MC-102278] – Wyszukiwanie ścieżki nie unika bloków magmy
- [MC-102509] – Cząsteczki mają zły kolor
- [MC-102511] – Tekstura lawy jest niepoprawnie wyświetlana
- [MC-102524] – Błąd oświetlenia w ekwipunku
- [MC-102543] – Wszystko związane z blokami struktur ma czarny kolor
Jak oceniacie pracę studia Mojang? Zapraszamy was również do tematu na forum poświęconemu wersji 1.10!