Dzisiaj wydana została wersja próbna nadchodzącej wersji 1.9.3. Changelog ponownie ma nieco żartobliwy charakter, ze względu na tylko jedną główną zmianę – poprawę wydajności:
- Wydajność powinna być zwiększona dla większości graczy
- Niektórzy gracze mogą odczuć taką samą wydajność, jaka była przedtem
- Bardzo mało graczy może doświadczyć niższej wydajności
- Nie powinno być nikogo, kto nie miałby żadnej wydajności w grze
Naprawiono także następujące błędy:
- [82464] – Pokolorowany ‚martwy’ szablon skina powodował problemy w grze
- [89760] – Części korpusu skina nie były widoczne w pewnych sytuacjach
- [95973] – Problem z systemem szukania ścieżki („Pathfinding”) u dorosłego konia lub osła: jeden blok podwyższenia traktowany był jako nieprzesuwalny teren
- [100410] – Możliwość uszkodzenia świata przez teleportację do y=(-)Infinity (nieskończoności)