Hadenir ma rację co do zwierząt. Niech spawnują się, gdzie powinny, a nie papugi na biomie zimowym.
Na początek proponuję dać tygrysa lub dzika, bo wydaje się łatwe w tworzeniu
Napisano 26 August 2015 - 12:04
Hadenir ma rację co do zwierząt. Niech spawnują się, gdzie powinny, a nie papugi na biomie zimowym.
Na początek proponuję dać tygrysa lub dzika, bo wydaje się łatwe w tworzeniu
Napisano 26 August 2015 - 13:32
Sry, że tak późno, ale kompletnie o tym zapomniałem.
Tytaj masz
do .minecrafta 1.6.4. Nie martw się 1.6.4 i 1.6.2 są praktycznie takimi samymi wersjami i wszystko powinno Ci działać.@Edit
W kwesti skontaktowania się ze mną możesz napisać do mnie na forum prywatną wiadomość
Użytkownik TheSilver edytował ten post 26 August 2015 - 13:34
Napisano 26 August 2015 - 16:47
Sry, że tak późno, ale kompletnie o tym zapomniałem.
Tytaj masz
do .minecrafta 1.6.4. Nie martw się 1.6.4 i 1.6.2 są praktycznie takimi samymi wersjami i wszystko powinno Ci działać.@Edit
W kwesti skontaktowania się ze mną możesz napisać do mnie na forum prywatną wiadomość
Nie chodziło mi o .minecraft, tylko o MCP...
Napisano 26 August 2015 - 18:12
Nie chodziło mi o .minecraft, tylko o MCP...
No i godzina uploadu poszła w pizdu
Napisano 26 August 2015 - 19:09
No i godzina uploadu poszła w pizdu
No sorry, ale trzeba było wyraźniej czytać...
Napisano 26 August 2015 - 19:54
Nie wiem czy dalej potrzebujesz tego mcp, ale znalazłem go, proszę
Napisano 27 August 2015 - 17:09
stal jest stopem! wydobywanie jej z rudy jest supernierealistyczne proponuję żeby robiło się "carbonized iron ore" w ten sposób:
legenda: W-węgiel Z-ruda żelaza
W
W Z W
W
i przepalało z tego wychodziło by 5 steel nugget(kawałek stali) z których można by było zrobić:
steel ingot (sztabka stali):
S-steel nugget
S S
large steel ingot(duża sztabka stali:
S S S
S S S
S S S
PS: proponuję żeby obsydianowe narzędzia miała atak/szybkość jak kamienne a wytrzymałość większą od diamentowych
i stalowe narzędzia miały by wytrzymałość pomiędzy diamentowymi i żelaznymi a najsilniejszy atak/szybkość
Użytkownik Qplu111 edytował ten post 27 August 2015 - 17:14
Napisano 27 August 2015 - 18:11
Nie wiem czy dalej potrzebujesz tego mcp, ale znalazłem go, proszę
Dzięki, że się starasz, ale... pisałem, żeby był już gotowy do modowania, bo mi się psuje i nie moge nic zrobić!
Tutaj masz poradnik:
Napisano 27 August 2015 - 19:02
@up
Sorry ale nie ogarniam za bardzo (w sumie to wcale) tych programów do modowania i wogule rzeczy związanych z tym (poza instalacją modów ).
Dzięki jednak za nadesłania poradnika, może kiedyś sam zrobię swojego moda.
@down
(napisałem to tutaj, żeby nie robić offtopu)
ok
Użytkownik TheSilver edytował ten post 27 August 2015 - 21:29
Napisano 27 August 2015 - 19:59
@up
Sorry ale nie ogarniam za bardzo (w sumie to wcale) tych programów do modowania i wogule rzeczy związanych z tym (poza instalacją modów ).
Dzięki jednak za nadesłania poradnika, może kiedyś sam zrobię swojego moda.
Spoko, już jedna osoba wysłała mi wiadomość na priv, że dzięki mojej modyfikacji zachęciłem ją do zrobienia swojej Mam nadzieję, że w "modowaniu" tobie również ci się powiedzie, a jeżeli zaczniesz robić moda, podeślij mi linka, ok?
Napisano 29 August 2015 - 19:39
Właśnie zabieram się za robienie dzika! Jak myślicie, jakie zwierzęta jeszcze dodać?
Napisano 29 August 2015 - 21:27
Perliczki , Indyki i Kury
W minecraft jest mało ptactwa a ja je bardzo lubię .
Perliczka biegała by bardzo szybko i krzyczała a po jej zabiciu wypadało by pióro perlica z którego można zrobić ocieplane zbroje .
Napisano 30 August 2015 - 09:37
Napisano 30 August 2015 - 15:34
Skorzystasz z mojego pomysłu na stal?
Na pewno, ale w późniejszych czasach moda, ale jeszcze Alpha, gdyż robię te mody do przodu bo wiecie, szkoła się zaczyna i mało czasu, a teraz idę do gimnazjum i dużo pracy będzie
Ale mogę wam powiedzieć, że niedługo wyjdzie versja, w której będzie ogrom nowości, dlatego teraz nad nimi pracuję
Napisano 02 September 2015 - 19:32
proponuję dodać bronie np.buzdygany,halabardy,topoty,włócznie,glewie itp.
Napisano 08 September 2015 - 21:03
Trochę się spóźniłem, ale jutro na pewno wyjdzie mod, obiecuję to wam
Napisano 09 September 2015 - 20:05
Ludzie, naprawdę was przepraszam, ale modyfikacje ulegnie opóźnieniu, z powodu nakładu pracy w szkole, bardzo was przepraszam
Jeżeli ktoś jeszcze sprawdza tą modyfikację, to bardzo mu dziękuję, że jest taki wytrwały. Każda osoba, która dotrwała, i da mi dotację w postaci diaxa otrzyma nagrodę, jeżeli naprawdę mnie ktoś lubi i chce się dowiadywać o nowościach w modyfikacji szybciej od innych
Napisano 10 September 2015 - 14:54
Właśnie wyszła aktualizacja! Powiedzcie, jak wam się podoba mod? (narazie, i czy myślicię jak się rozwinie, czy bd ciekawy itp)
A tak poza tym: Jak wam się gra na moim modzie? Opiszcie swoje wrażenia, a ja będę wiedział co dodać, i co usunąć
A do tego: Czy ktoś już dał mi ditację w postaci diaxx'a? Info w komentarzu <UP>
Napisano 11 September 2015 - 08:42
Użytkownik Qplu111 edytował ten post 11 September 2015 - 08:42
Napisano 12 September 2015 - 09:57
Qplu111 już wiele razy mówiłem, że mam problemy i nie mogę stworzyć nowej klasy EnumToolMaterials (klasy, która odpowiada za wytrzymałośc, speeda, obrazenia itp. przedmiotu)