ZAPŁATA 2
No panowie, odpoczęliście chwilę, teraz pora na poważniejszą robotę, ten jubiler był tylko czubkiem góry lodowej. Przemieszczamy się do Waszyngtonu, tam pokażecie prawdziwą klasę. Załatwiłem wam już nie byle jaką kryjówkę, więc teraz wy musicie się odwdzięczyć wujkowi Bane'owi. Tym razem mam kilka kontaktów, więc będziecie mieli trochę roboty i ubrudzicie sobie rączki, ale żadna praca nie hańbi, prawda ? Wszyscy potrzebujemy zapłaty...i już niedługo jedziemy ją odebrać.
Klasy:
Technik - Zna się świetnie na sejfach, potrafi korzystać z piły, która może pomóc w otwieraniu skrzynek depozytowych, bankomatów, a nawet ciężkich do przedarcia się drzwi.
Strzelec Wyborowy - Jego nazwa mówi sama za siebie, jego celność jest o wiele lepsza niż reszty ekipy dzięki wielokrotnym treningom na strzelnicach, może on korzystać ze snajperek.
Haker - Jego komputerowe umiejętności pozwalają na wyłączenie alarmu, kamer, czy nawet telefonów komórkowych w określonym terenie.
Człowiek Demolka - Ten to dopiero lubi wybuchy, lepiej w niego zainwestować, jak nie chcecie zbierać flaków kogoś z ekipy, "bo źle złączył kabelki"
Przeciwnicy:
Policjant - Niedzielny bohater ludzkości, uzbrojony w glocka i kamizelkę kuloodporną.
S.W.A.T. - Cięższy przeciwnik, mają na sobie pancerz, wszyscy uzbrojeni są w MP5 w grupie mogą być bardzo upierdliwi.
F.B.I. - Nie mają tyle na sobie pancerza co S.W.A.T. lecz wciąż stanowią zagrożenie, uzbrojeni w strzelby Remington 870.
Tazer - Nosi ciężki pancerz, nieprzyjemnych typów likwiduje MP5'tką, a jeśli stawiają opór...50 tysięcy woltów zmieni jego zdanie.
Tarczownik - S.W.A.T. z tarczą, wystarczy zajść go od tyłu i wpakować kilka naboi w plecy, nic trudnego.
Buldożer - Najcięższy ze wszystkich przeciwników, nosi strój saperski i uzbrojony jest w strzelbę pół-automatyczną SPAS-12. Strzelajcie w głowę, to jego słaby punkt.
Bane:
Możecie mnie jeszcze nie znać, jestem Bane, będę waszym "menadżerem" do spraw napadów na banki i inne tego typu budynki publiczne. Spróbuję kontaktować was z innymi kryminalistami, za opłatą możecie otrzymać jakąś pomoc w waszych robotach, niedługo zadzwonię do was odnośnie nowej, o wiele większej niż ten syfiasty jubiler.
Zasady:
-Nie OP'ić
-Nie zabijać innych graczy
-Współpracować
-Strzelając w przeciwnika czekamy na odpowiedź GM'a. Bez PG.
-(Mam nadzieję) Dobrze się bawić.
-Nie odwalać, starajcie się wczuć w postać i nie wybiegać na pałę.
Rozgrywka:
To ten...druga część, hura. Próbujemy jeszcze raz, tym razem jestem trochę bardziej doświadczony, wiem co robić, czego nie. Po pierwsze, klasycznie do posta będzie dołączona mapa z zaznaczoną pozycją gracza i wroga. Przed napadem będzie można kupić bonusy które tym razem mam nadzieję będą bardziej rozwinięte. Usunąłem profesję Kierowcy bo gdy ktoś pisze KP to w sumie nie ma nic do roboty oprócz grzania silnika w uliczce. Usunąłem też Złotoustego bo ta profesja wydała mi się jakaś bezsensowna po prostu. Autko i bronie dostaniecie na koszt firmy, cobyście nie wybrali najdroższych znowu. Posługujemy się teraz normalnie ksywkami które sami sobie wybierzecie, kolory będą tylko do mapy. Usuwam umiejętności, które będą obecne tylko w opisach innych kryminalistów których możecie na jedną robotę zrekrutować by wam w jakiś sposób pomogli np. Snajpera. I to by chyba było na tyle, mam nadzieję, że jest to proste do ogarnięcia. Nie dajcie się zabić i bawcie się dobrze.
Gracze (MAKS 5):
Karta Postaci:
Imię, nazwisko:
Ksywka:
Płeć:
Wiek:
Historia: (Opcjonalnie)
Pochodzenie:
Wygląd:
Klasa:
Kolor na mapie:
ZACZYNAMY 5 CZERWCA
Użytkownik Adikso edytował ten post 07 June 2015 - 22:50