Skocz do zawartości


Zdjęcie

Craftsite Game - Stwórzmy wspólnie coś fajnego!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#41 kryxkan

kryxkan

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 144 postów
  • kryxkan

Napisano 15 June 2015 - 13:59

A może dałoby radę zrobić grę na PC, a potem ją przeportować na Andrzejdroida?

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 Gość_pasiasta_zebra_*

Gość_pasiasta_zebra_*
  • Gość

Napisano 15 June 2015 - 14:06

Mogę się zająć mapą gry (jaka lokacja gdzie ma być) o ile taka będzie.



#43 Libter

Libter

    Legenda

  • Zbanowany
  • 3502 postów

Napisano 15 June 2015 - 14:15

@kryxkan

Zależy w czym zostanie napisana, ale raczej ciężko.



#44 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 15 June 2015 - 14:41

Można tworzyć grę w C++ i przekompilować to na Androida, można tak samo w Javie.

Zresztą jeśli będziemy (najprawdopodobniej) pisać w gotowym silniku, to trzeba będzie wybrać taki, który umożliwia kompilację zarówno na platformy stacjonarne jak i mobilne.


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#45 Libter

Libter

    Legenda

  • Zbanowany
  • 3502 postów

Napisano 15 June 2015 - 14:58

W Javie na pewno się da, ale w C++ raczej może być ciężko przekompilować na Androida.



#46 kryxkan

kryxkan

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 144 postów
  • kryxkan

Napisano 15 June 2015 - 15:10

Co do typu gry, to proponuję grę logiczną, ala Portal. Ale zamiast ASHPD byłby do dyspozycji Dozownik Katapult.

#47 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 15 June 2015 - 15:38

W Javie na pewno się da, ale w C++ raczej może być ciężko przekompilować na Androida.

Da się, są odpowiednie kompilatory, zamiast do bajtokodu kompiluje bezpośrednio do kodu maszynowego.


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#48 Libter

Libter

    Legenda

  • Zbanowany
  • 3502 postów

Napisano 15 June 2015 - 15:48

Wiem, że jest Android NDK.
Tylko czy taki kod maszynowy jest kompatybilny z każdym Androidowym urządzeniem?

#49 Gość_Adikso_*

Gość_Adikso_*
  • Gość

Napisano 15 June 2015 - 15:49

@programmerpeter

"Na Windowsie pobiorą grę raczej tylko użytkownicy CraftPortal.pl... " 

Dlaczego niby na Windowsie. Niby programista a sposób myślenia Windows=komputer.

 

Gry w C++ na androida się tworzy, ale najlepiej korzystać z frameworka pod Java takiego jak np. Libgdx. Jeden kod i masz grę na Linux, OS X, Android, iOS, Windows, HTML5, Blackberry.

Minecraft Pocket Edition jest w C++.


  • kuś lubi to

#50 Libter

Libter

    Legenda

  • Zbanowany
  • 3502 postów

Napisano 15 June 2015 - 15:53

Oj przepraszam, skrót myślowy [emoji14] Na moje usprawiedliwienie dodam, że mam zainstalowanego zarówno Linuxa jak i Windowa. Założyłem, że gra będzie tworzona najpierw na Windowsa.

Jeśli jest taka możliwość, to rzeczywiście dobrym pomysłem będzie zrobienie wieloplatformowej gry w C++.

Użytkownik programmerpeter edytował ten post 15 June 2015 - 15:54


#51 Miszla

Miszla

    Nie mam przyjaciół

  • Użytkownik+
  • 513 postów
  • Miszla

Napisano 15 June 2015 - 20:20

Dobra, muszę wrócić do blendera. Zgłaszam się, choć pewnie mało będę robić.



#52 Libter

Libter

    Legenda

  • Zbanowany
  • 3502 postów

Napisano 22 June 2015 - 12:34

Może by założyć na tym forum, jakiś dział o grze i tam dyskutować?

Na forum adikso.net, rzadko ktoś wchodzi i dyskusja toczy się w bardzo powolnym tempie.


Użytkownik programmerpeter edytował ten post 22 June 2015 - 13:21


#53 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 22 June 2015 - 17:20

Może by założyć na tym forum, jakiś dział o grze i tam dyskutować?

Na forum adikso.net, rzadko ktoś wchodzi i dyskusja toczy się w bardzo powolnym tempie.

 

1) Administracja raczej się nie zgodzi na tworzenie działu tylko dla małego projektu.

2) Zwiększenie widzialności niekoniecznie przyniesie wzrost aktywności.


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#54 Libter

Libter

    Legenda

  • Zbanowany
  • 3502 postów

Napisano 23 June 2015 - 09:03

@up

1. Kilka osób biorących udział w projekcie, jest Global Moderatorami ;)

2. Częściej siedzę na CraftPortal, na to forum wchodzę rzadziej - dyskusja toczyła by się raczej szybciej na CraftPortal.



#55 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 23 June 2015 - 11:28

Moderator nie może tworzyć nowego działu. Można próbować pisać do administracji, ale nie robiłbym dużych nadziei.

 

@Topic: ustalono, że gra powstaje w silniku Unity3D z wykorzystaniem języka C#.


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#56 elementiro

elementiro

    dog in disguise

  • Użytkownik+
  • 119 postów

Napisano 24 June 2015 - 22:13

A gatunek i tematykę już ustaliliście?



#57 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 24 June 2015 - 23:25

A gatunek i tematykę już ustaliliście?

 

Na razie mamy coś takiego, pomysł autorstwa Mr.RaTmAn:

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

Będzie to więc shooter w 2D, oprawa audiowizualna stylizowana na retro.


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#58 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 30 June 2015 - 06:41

W takim razie mi zostają jedynie grafiki promujące, jakieś grafiki w przerywnikach fabularnych.

 

A co do samej rozgrywki... Skoro będzie to gra 2D w retro stylistyce, to polecam zobaczyć Expendabros / BroForce. Taki silnik i rozgrywka byłaby super.


Użytkownik AdamsRX edytował ten post 30 June 2015 - 06:44


#59 tomangelo

tomangelo

    Ekspert

  • Weteran
  • 1795 postów
  • tomangelo

Napisano 30 June 2015 - 21:36

Ile mamy obecnie aktywnych członków?


Dołączona grafika <- dołącz do projektu Colobot: Gold Edition.

#60 kuś

kuś

    Oozengard

  • Użytkownik+
  • 332 postów

Napisano 30 June 2015 - 21:51

Ja jestem aktywny :)