Heaven: The Gods Of Olympus
Heaven: The Gods of Olympus v0.1n [Minecraft 1.13.2]
Cześć wszystkim, witam po długiej przerwie! :)
Postanowiłem wznowić pracę nad modem - bogatszy o wiedzę i doświadczenie. Aktualnie wczytuję się w mitologię grecką i szukam inspiracji.
Muszę przepisać moda od nowa, więc prace nad nich potrwają dłuższą chwilę. Jestem teraz na etapie dodawania podstawowych przedmiotów, bloków itd.
Jak wyobrażam sobie przyszłość moda?
Postanowiłem że skupię się bardziej na eksploracji świata i epickich walkach - tworząc przeciwników mam zamiar wykorzystać bogactwo mitologii greckiej :D
Survival będzie raczej kwestią drugorzędną i najważniejszy będzie tylko na początku przygody w świecie greckich bogów.
Jeżeli chodzi o sam temat o modzie to niedługo postaram się zabrać ogarnianie go. Trzeba między innymi zaktualizować zdjęcia. Temat postaram się aktualizować na bieżąco kilka razy w tygodniu (głównie będę informował o pracach nad modem), więc nie zapomnijcie zaglądać tu co jakiś czas ;)
Wasze sugestie będą mile widziane! :D
Więcej informacji już wkrótce, stay tuned.
Pozdrawiam, kr1stoffer (kiedyś ChomikPL)
v0.1n (13.04.2019)
BLOKI
Sky stone, Sky dirt, Sky grass, Skylog planks, Sky log
Odpowiedniki podstawowych bloków ze zwykłego świata (tak, wiem, grafika 10/10)
PRZEDMIOTY
Skylog stick
Patyk robiony ze sky log'u. W połączeniu ze Skylog planks można z niego robić narzędzia
Ice ruby shard
Odpowiednik węgla w normalnym świecie. Później będzie można z niego robić pochodnie
Narzędzia ze Sky log'u
Odpowiednik drewnianych narzędzi
Narzędzia ze Sky stone'a
Odpowiednik kamiennych narzędzi
Heaven: The Gods of Olympus pre-alpha v1.0 [Minecraft 1.6.2]
Witam! Chciałbym wam dzisiaj przedstawić moją modyfikację do minecrafta.
SŁOWEM WSTĘPU
Modyfikację zacząłem tworzyć 15.09.2012, kiedy zaczynałem pierwszą klasę gimnazjum.
Byłem wtedy wielkim fanem moda The Aether (teraz też jestem, ale dawno na nim nie grałem).
Aether był rzadko aktualizowany, więc pomyślałem, że stworzę własnego moda i będę go często aktualizował.
Nie miałem wtedy żadnego pojęcia o programowaniu, ale jakoś dałem radę.
Przez te prawie 2 lata miałem też kilka 2-3 miesięcznych przerw.
O MODYFIKACJI
Modyfikacja dodaje całkowicie nowy wymiar.
Tworzona jest w oparciu o mitologię grecką, a inspirowana modyfikacją The Aether.
Głównym celem gracza jest pokonanie 3 bogów greckich: Zeusa, Posejdona i Hadesa.
BLOKI (zaktualizowano: 25.6.2014)
Aktualnie modyfikacja dodaje 55 nowych bloków (mam nadzieję, że będzie ich znacznie więcej). Opiszę teraz kilka z nich.
Chmury
Na chwilę obecną są 3 bloki chmur.
Białe - zwykłe chmury, bez żadnych właściwości.
Zielone - wyrzucają gracza na kilka bloków w górę.
Złote - gdy gracz po nich chodzi, przyśpieszają go.
Podniebny pień
Podstawowy surowiec w niebie. Można z niego zrobić deski z podniebnego pnia.
Świecący podniebny pień
Posiada beznadziejną teksturę, poza tym świeci w nocy.
Po jego zniszczeniu wypada zwykły pień (nie ten minecraftowy. Ten z mojego moda).
Podniebny kamień
Odpowiednik kamienia w zwykłym świecie. Można z niego zrobić narzędzia z podniebnego kamienia.
Ruda Gravitium
Jedna z 5 nowych rud.
Po jej zniszczeniu wypada kamień gravitium, z którego można zrobić blok gravitium, narzędzia (miecz wyrzuca potwory w powietrze), oraz zbroję (po założeniu całej zbroi z gravitium możemy wysoko skakać).
PRZEDMIOTY
Aktualnie mod dodaje 71 przedmiotów. Opiszę te najciekawsze.
Okulary przeciwsłoneczne
Gracz fajnie w nich wygląda :D
Na chwilę obecną nie mają zastosowania, ale w przyszłości mogłyby chronić przed meduzą.
Nie ma sposobu na ich zdobycie. Najprawdopodobniej będzie je można znaleźć w świątyniach.
Serce strażnika
Dodaje 4 dodatkowe punkty życia (2 serduszka).
Czasami wypada po zabiciu strażnika.
Pięści Zeusa
(brak tekstury)
Zakładając je gracz staje się silniejszy, lecz nieco wolniej się porusza.
Będzie można je zdobyć po zabiciu Zeusa.
ROŚLINNOŚĆ
Dużo uwagi poświęciłem roślinności.
W nowym wymiarze można spotkać 6 nowych kwiatów, 4 nowe typy drzew (między innymi świecące)
oraz nowe owoce takie jak truskawki, jagody a nawet krzewy ambrozji.
MOBY
Mobów jest 6, ale opiszę 5, ponieważ pozostały mob jest zbugowany.
Dusza
(w tle widać chmury, fioletowe drzewo i kawałek niebieskiego)
Dusza Steva. Jest to bardzo szybki i zwinny mob (czasami nawet ciężko go uderzyć).
Ma 10 punktów życia (5 serduszek) oraz zadaje 2 punktów obrażeń (1 serduszko).
Wypada z niego od 0 do 2 soul sandu (co jest chyba logiczne).
Nie płonie w dzień (tak jak każdy nowy mob z tego moda).
Anioł
(w tle widać kwiaty i świecące drzewo)
Zwykły przyjazny mob.
Ma 10 punktów życia (5 serduszek).
Nie miałem pomysłu co może z niego wypadać, więc wypada z niego skylogowy miecz (odpowiednik drewnianego w zwykłym świecie).
Bardzo prawdopodobne, że w przyszłych aktualizacjach anioły będą trzymały skylogowy miecz i walczyły z upadłymi aniołami.
Upadły anioł
Wrogi mob. Ma tyle samo punktów życia co anioł i również wypada z niego skylogowy miecz.
Strażnik
(w tle (dokładnie nad głową) widać spływające mleko, a obok krzak malin)
Jeżeli go nie zaatakujemy będzie dla nas przyjazny. Zabija dusze i upadłe anioły.
Tekstura wzorowana była na greckim hoplicie.
Ma 100 punktów życia (50 serduszek) i zadaje 6 punktów obrażeń (3 serduszka), lecz wolno się porusza.
Czasami wypada z niego serce strażnika, a w przyszłości będą również wypadać klucze do świątyń.
Złoty kurczak
Taki sam jak zwykły kurczak, tylko że znosi złote jaja :D
SCREENY Tak świat wygląda w dzień:
A tak w nocy:
Gacz z założonymi pięściami Zeusa i okularami przeciwsłonecznymi:
Tak wygląda portal:
Zielona lista Planuję dodać w przyszłości konto premium do mojej modyfikacji. Użytkownik będzie dostawał dzięki temu dodatki w modzie np. specjalną zbroję. Oczywiście konto będzie trzeba kupić. Zielona lista to spis użytkowników, którzy pomogli w rozwoju modyfikacji i po zebraniu odpowiedniej liczby punktów otrzymają bezpłatne konto premium. Do otrzymania konta premium potrzeba 50 punktów Jantomedes - za pomoc w na początku tworzenia modyfikacji. Poniżej znajdują się specjalne wpisy, w których opisuję przedmioty, bloki, moby itd. które dodaje mod. Wpisy będą się pojawiać w miarę możliwości codziennie. 26.06.2014 - Rudy Mod dodaje 3 bloki rud. W przyszłości zostanie dodana jeszcze 4 ruda - marmur. Ruda Lodowego Rubinu
Odpowiednik węgla. Po zniszczeniu wypada odłamek lodowego rubinu, z którego można robić pochodnie. Jeżeli gracz trzyma w ręce odłamek lodowego rubinu i kliknie na podniebną trawę, ta zamieni się w zamrożoną podniebną trawę. Jest to najczęściej występująca w niebie ruda. Ruda Gravitium
Odpowiednik żelaza. Po zniszczeniu wypada gravitium, z którego można robić zbroje i narzędzia oraz blok gravitium. W przyszłości na rudę gravitium będzie działała grawitacja. Ruda Kryształu
Odpowiednik diamentu. Trudna do znalezienia. Po zniszczeniu wypada kryształ, z którego można robić zbroje i narzędzia oraz blok kryształu. Ruda kryształu zastąpiła rudę platyny. 27.06.2014 - Fontanny i marmur Wczorajszy dzień poświęciłem tworzeniu nowej struktury - fontanny oraz marmuru. Ruda marmuru generuje się losowo na świecie. Po jej zniszczeniu wypada 2-4 odłamku marmuru. Z 9 odłamków marmuru można stworzyć blok marmuru. Wszystko pokazane jest na screenshocie:
Jeżeli idziecie np. do kopalni na dłuższy czas to zapewne bierzecie ze sobą kilka kilofów. Nie w moim modzie! Narzędzia można tworzyć z bloków danego surowca i są wtedy 2,5 raza mocniejsze. Niestety kosztuje to trochę więcej surowców. Na przykład z 12 kryształów można stworzyć 4 kryształowe kilofy, które zajmują 4 miejsca w ekwipunku. Z 12 kryształów można też stworzyć 3 kryształowe bloki, a z nich 1 kryształowy kilof, który jest 2,5 raza mocniejszy od zwykłego i zabiera 1 miejsce w ekwipunku! Serce Strażnika ma teraz 5 poziomów. Jeżeli zdobędziemy 2 serca strażnika można je połączyć i będziemy mieli Serce Strażnika na poziomie 2. Im większy poziom, tym więcej życia dostajemy i dłużej trwa efekt. Dodałem: marmurowe płyty, marmurowe schody (powinniście się domyślić jak to scraftować), marmur z mchem i złoty blok marmuru. Dodam jeszcze filary i zabieram się za świątynie :) Pracowałem trochę nad świątynią. Jest pewien problem. Świątynia jest duża. Za duża. Zajmuje 6 chunków. Nie da jej się normalnie wygenerować. Dzisiaj zabiorę się za mniejszą świątynię, która powinna zmieścić się w chunku. a tak wygląda jeszcze nie dokończona świątynia:
Kilka osób pisało mi, żeby dodać piorun Zeusa. Miałem go w planach od dawna. Wczoraj po kilkunastu minutach pracy udało mi się go stworzyć. Piorun będzie można w małych ilościach (1-3 sztuki) znaleźć w świątyniach. W przyszłości większą ilość będzie można znaleźć w świątyniach Zeusa. Piorun stackuje się po 16 sztuk. Jeżeli bezpośrednio trafimy nim moba, zabiera mu 4 punkty (2 serduszka) życia. W miejsce, w które upadnie piorun Zeusa uderza kilka piorunów, które mogą podpalić moby. Udało mi się wygenerować świątynię :) Problem nie leżał po stronie jej wielkości, lecz po stronie bloków, z których się składała. Dzisiaj postaram się ja dopracować. Jeszcze małe info o świątyniach: Będą ich 3 typy: Opuszczone - nieduże świątynie znajdujące się na powierzchni wysp. Marmurowe - sporych rozmiarów świątynie. Znajdziecie w nich skrzynki z łupami. Walki również nie zabraknie :) Złote - świątynie ze złotego marmuru. Znajdziecie w nich wartościowe przedmioty oraz będziecie mogli zawalczyć z minibossem. Prawie skończyłem marmurową świątynię. Trzeba dodać jeszcze kilka szczegółów. W międzyczasie zabrałem się za opuszczone świątynie. Prawie skończona marmurowa świątynia wygląda tak:
Mam jeszcze kilka informacji odnośnie aktualizacji tematu. Temat będzie aktualizowany rzadziej. Chcę w pełni skupić się na świątyniach. Oczywiście swoje propozycje tego, co mogę dodać możecie dalej pisać. Będę tu codziennie zaglądał. I Najważniejsza informacja. Napisałem,że jeżeli na fanpage na Facebooku będzie 10 polubień, we wrześniu wydam wersję pre-alpha. Aktualnie jest 12 polubień. Prace nad modem idą tak szybko, że bardzo możliwe, że zagracie w niego jeszcze w sierpniu :) Wersja pre-alpha nie będzie aktualizowana. Aktualizowana będzie dopiero alpha. Nie jestem w stanie jeszcze stwierdzić, kiedy ją wydam. Niedługo zobaczycie trailer wersji pre-alpha, w którym poznacie datę wydania tej wersji. Mod będzie działał na Minecraft 1.6.2. Nie zamierzam go wydawać na nowsze wersje, bo nie opłacało by mi się to. Witam ponownie po dłuuuugiej przerwie :) Kiedyś w modzie istniały milfy. Były to niewielkie moby chodzące bez celu po świecie. Postanowiłem je na nowo dodać. Były 3 rodzaje milfów: zielony, złoty oraz różowy, który dawał różowe mleko uleczające gracza po wypiciu Znalazłem oryginalne pliki z teksturami oraz cały kod tych stworów. Tak wyglądały/wyglądają A teraz informacje. Prace nad modem wznowione :) Za jakiś czas ukaże się wersja pre-alpha v.1.1, ale bardzo możliwe, że wydam przed nią jeszcze jakąś aktualizację. Najprawdopodobniej będzie to patch naprawiający błędy. Może jeszcze dodam w nim jakieś nowe bloki/przedmioty. Miłej gry! Pozdrawiam, Chomik. 01.03.2015 - Labirynt Minotaura Zaczęliśmy prace nad Labiryntem Minotaura. Będzie to ogromna struktura 100x100. Będziecie mogli zawalczyć z 4 minibossami oraz samym Minotaurem. Poniżej opis oraz screenshoty :) autor: Digital Shadow Steve stał wpatrując się w monumentalny budynek. "Zapowiada się ciekawie" pomyślał. Był w drodze powrotnej z trzydniowej wyprawy mającej na celu zbadanie tajemniczego wymiaru. Uniósł włócznię, będąca darem od strażnika i ostrożnym krokiem zgłębił się w czeluści labiryntu.
Pomysły graczy: Ciekawostki Bestiariusz autor: DigitalShadow zredagował: BartoszKonkol Dusza Dusze, gdy ich ciało zostało zbezczeszczone, nie zostawały wpuszczone na łódź Charona. Przez dziesiątki lat błąkały się, próbując się dostać do Podziemnego Świata. Głodne, spragnione duchy, uwięzione pomiędzy dwoma światami popadały w szaleństwo. Pozbawione ciała, domu, schronienia i odpoczynku, niektóre postanowiły powrócić, by zemścić się za wieczne potępienie. Ich żądza krwi jest niepowstrzymana i nie spoczną, póki nie zginie ostatnia żywa istota. Strażnik Najdzielniejszym spośród hoplitów dawany był wybór: odpocząć od wojennych trudów w erebie, albo kontynuować swoją służbę jako strażnicy świątyń. Wielu z nich, zmęczonych i złamanych ludzkim okrucieństwem wybierało spoczynek. Jednak ci, których wola walki nie gasła mimo przeciwności, zostawali strażnikami. Anioł Anioły to uskrzydleni wysłannicy bogów. Te olśniewające i przychylne istoty pomagają ludziom i bronią ich. Są uosobieniem dobroci, zawsze cnotliwe i szlachetne. Upadły anioł Każdy anioł, który stracił cnotę, zostawał wygnany przez współbraci. Podobnie jak dusze, tracił dom, przyjaciół i zostawał skazany na życie w cierpieniu i nędzy - przechodząc w tym czasie wewnętrzną mutację. Jego oczy zmieniały barwę na czerwoną, a skrzydła i włosy ciemniały. W ciągu nocy potrafił przemienić się w krwiożerczego potwora. DOWNLOAD i małe info By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Arkhnen - za stworzenie świetnych tekstur.
The Voidek (25/50) - za podsunięcie ciekawych pomysłów do modyfikacji.
Kamil500 (40/50) - za podsunięcie ciekawych pomysłów do modyfikacji i dotację w postaci diaxxów.
ActionPVP (15/50) - za podsunięcie ciekawych pomysłów do modyfikacji.
red12 (20/50) - za podsunięcie ciekawych pomysłów do modyfikacji i dotację w postaci diaxxów.
Terogion (10/50) - za dotację w postaci diaxxów.
Lord_Gumis (5/50) - za dotację w postaci diaxxów
28.06.2014 - Usprawnienie narzędzi
30.06.2014 - Zmiany dotyczące Serca Strażnika
04.07.2014 - Marmur część 2
06.07.2014 - Świątynie
07.07.2014 - Piorun Zeusa
08.07.2014 - Kilka informacji o Hadesie
Hades - bóg Tartaru - rozpadającego się świata potępionych dusz.
Jak dostać się do Tartaru?
Będą 2 opcje.
Opcja pierwsza:
Będzie można zeskoczyć z wysp i po wpadnięciu w próżnię gracz przeteleportuje się do Tartaru. Istnieje wtedy duże ryzyko, że gracz zginie.
Opcja druga:
W świątyniach będzie można znaleźć złotą monetę. Po wrzuceniu jej do wody pojawi się portal. Po wejściu do portalu czeka nas walka z Charonem, który nie będzie chciał nas wpuścić. Po pokonaniu Charona gracz będzie mógł wejść do Tartaru.
Jak będzie wyglądała walka z Hadesem?
Walka z Hadesem będzie składała się z 3 etapów. Aby z nim zawalczyć będzie trzeba najpierw pokonać erynię. Będzie ona czymś w rodzaju minibosa. Później będzie można zawalczyć z Hadesem. Walka na pewno nie będzie należała do łatwych i trzeba będzie przed nią zgromadzić kilka dobrych przedmiotów. Jeżeli już gracz pokona boga i będzie chciał wyjść z Tartaru, czeka go walka z cerberem - strażnikiem tego świata.
Po pokonaniu cerbera będzie już można wyjść z Tartaru.
Co gracz otrzyma za wygraną walkę z Hadesem?
-3 klucze do świątyń Hadesa. W tych świątyniach będzie można znaleźć cenne przedmioty :)
-64 rubiny. Hadesa można pokonać tylko raz, więc trzeba będzie dokładnie wiedzieć co z nimi zrobić. W świątyniach Hadesa będzie czasami można zdobyć zaledwie parę sztuk tych kamieni. Będzie można z nich zrobić klucze do świątyń Hadesa (2 sztuki rubinu na 1 klucz), zbroję Hadesa (po założeniu wszystkich elementów gracz zyskuje niewidzialność) oraz berło Hadesa zadające 10 punktów obrażeń i potrafiące podpalać moby.
-1 część zbroi Hadesa lub berło Hadesa.
Jak będzie wyglądał Tartar?
Będzie to 1 latająca wyspa (tak jak w kresie) składająca się z nowych bloków. Będzie można tam znaleźć nowy rodzaj chmur oraz roślin. Będzie też możliwość wygenerowania się świątyń Hadesa (ich ilość zależeć będzie tylko i wyłącznie od szczęścia). Po Tartarze będą się błąkać złowrogie dusze.
13.07.2014 - O świątyniach ciąg dalszy
18.07.2014 - Świątynie część 3 i kilka informacji
15.12.2014 - Milfy i kilka informacji
27.12.2014 - lekka optymalizacja kodu
Usunąłem z moda kilka rzeczy. Przy okazji udało mi się namierzyć przyczynę wieszania się gry podczas eksploracji nieba. Były to chmury. Być może później to naprawię.
Dodałem też polskie znaki oraz znacznie skróciłem nazwy przedmiotów.
Chyba znowu zacznę publikować co jakiś czas nowe posty. Warto zatem zaglądać tu co 2-3 dni :)
~~~
Na początku zwiedzanie korytarzy i oglądanie starożytnych płaskorzeźb widocznych czasem na ścianach wydawało się ciekawe. Ale tylko dopóki nie zaczęło się ściemniać. W półmroku wszystkie korytarze wyglądały tak samo, a boczne korytarze pojawiały się w miejscach, w których wcześniej ich nie było. Przerażenie potęgowało uczucie bycia obserwowanym. Steve mógł przysiąc, że gdy odwracał się, w mroku chwilę mrugały dwa czerwone ślepia. Ściany wydawały się coraz bliższe. Steve nigdy wcześniej nie cierpiał na lęk przed byciem zamkniętym w małej przestrzeni. "To tylko paranoja" próbował sobie wmówić. Krew krążyła szybciej, adrenalina rozkazywała rzucić się przed siebie w szalonej próbie ucieczki. Zdał sobie sprawę, że jego przyśpieszone bicie serca i uderzenia butów o podłogę nie są jedynymi słyszalnymi dźwiękami. Odgłosy przypominające skrobanie pazurem o szybę roznosiły się echem po labiryncie. Dołączyły do tego głośne kroki i ciężki oddech.
~~~
Steve przygarbiony, z potem na czole i łzami w oczach znalazł się w słabo oświetlonej sali. Wszystkie budzące grozę odgłosy ucichły, ale w pomieszczeniu panował jeszcze gorszy nastrój. Rysunki na ścianach nie były już wykonane pewną ręką wprawnych artystów, a wyglądały jak zrobione na szybko, w stresie, który prawdopodobnie powodowało to ponure miejsce. Trzy z nich przedstawiały bestię - pół człowieka, pół byka z pianą w pysku i okropnym wyrazem twarzy, przedstawiającym coś pomiędzy wielkim cierpieniem, a bezgraniczną nienawiścią. Czwarty był niedokończony. Stała przed nim bestia z obrazów.
Legenda:
Na pewno pojawi się w modyfikacji
Być może pojawi się w modyfikacji
Nie pojawi się w modyfikacji
Marmurowe świątynie
Złote mosty
Buty Hermesa
Harpie
Głowa Meduzy
Łuk Apollo
Walkirie
Opaska na oczy zastępująca okulary
Minotaur i labirynt minotaura jako dungeon
Kronos
Persefona
Olimp
Heaven: The Gods Of Olympus na multiplayer (wymaga sporo pracy)
Helios
Głowa Heliosa (trzymana w ręku daje światło)
Questy (nie chcę, aby mod szedł w stronę RPG)
Mieszkańcy (w przyszłości mogę zmienić zdanie)
Gracz jako heros
Nić Ariadny
Złote szkielety
Księga z opisem wszystkich mobów i bogów
Charon
Ogród Bogów (nowy biom)
Niebiański królik
Złota krowa
Rośliny, które ożywają i atakują gracza
Jeziora miodu
Pegazy
Centaury
Wiśniowe drzewa
Pomarańczowe drzewa
Złote okulary
Podniebne creepery
Inny wygląd hotbaru i ekwipunku
Świecące grzyby
Nimfy
Węże jako pomocnicy Meduzy
Cyklop
Tytani
-Na początku modyfikacja nazywała się Paradise mod.
-Pierwsza wersja modyfikacji to vQ_14.56. Została wydana 13 października 2012 roku. Niestety już nie można jej pobrać.
-Kiedyś zamiast gravitium był szmaragd, a zamiast kryształu platyna.
-Pierwszym dodanym przedmiotem jest odłamek lodowego rubinu, a blokiem - podniebny kamień.
-Kiedyś w modyfikacji były kolorowe pióra, ale zostały usunięte bo nie miały zastosowania.
-Pierwszym mobem był milf. Został usunięty, gdy dowiedziałem się co to znaczy.
-Kiedyś w modzie była czerwona chmura, która regenerowała życie. Nie pamiętam dlaczego ją usunąłem.
-Z mobów z modyfikacji nie wypada doświadczenie.
-Narzędzi i zbroi z modyfikacji nie można enchantować.
-Kiedyś w modyfikacji istniał przedmiot o nazwie Axe of Chomik. Został później zastąpiony przez młot Hefajstosa, który później został usunięty. Przedmiot ten mógł podpalać moby i zadawał 10 punktów obrażeń.
-W plikach moda istnieje tekstura motyki z podniebnego kamienia, która nigdy nie została dodana.
Mod działa na wersji 1.6.2!
1. Pobierz Minecraft Forge stąd:
2. Otwórz plik. Wyświetli się małe okienko. Niczego nie zmieniając kliknij przycisk "OK".
3. Pobierz modyfikację stąd:
4. Wejdź w uruchom. Wpisz %appdata%. Wejdź w folder .minecraft. Rozpakuj moda do pliku mods (jeżeli go nie masz, stwórz go).
5. Uruchom launcher. Z listy profili wybierz Forge i uruchom grę.
6. Ciesz się modem :)
Pre-alpha to tylko wersja testowa!
Na 99.9% zawiera błędy. Jeżeli znajdziesz jakiś błąd wyślij mi plik z crashem na w wiadomości na facebooku lub CraftPortal.pl (mój nick to ChomikPL), opisz kiedy występuje błąd.
Niestety pre-alpha nie zawiera polskich znaków. Rekompilator ich nie rozpoznaje i uważa za błąd.
Jeżeli ktoś ma komputer z epoki kamienia łupanego za bardzo sobie nie pogra. Gra się ciągle ścina.
Na początku chcę skupić się głównie na optymalizowaniu kodu i usuwaniu błędów. W pierwszych aktualizacjach raczej nie zobaczycie żadnych nowości.
Występuje błąd z portalem. Wejście do nowego wymiaru w trybie przetrwania jest niemożliwe
Jeżeli chcesz dostać się do nieba, stwórz nowy świat w trybie kreatywnym. W zakładce creative "Niebianskie bloki" znajdziesz blok portalu, dzięki któremu dostaniesz się do nowego wymiaru :)
Ten wpis pewnie kiedyś zaginie na forum, więc zapraszam na fanpage modyfikacji By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Jeżeli macie jakieś pomysły albo pytania, piszcie śmiało :)
Użytkownik ChomikPL edytował ten post 13 April 2019 - 06:15