W Polsce jest wiele serwerów Rpg. Jednak są to ,,Niby Rpg". My chcieliśmy stworzyć prawdziwy serwer Rpg.
Rozwój postaci(autorskie, w trakcie pisania)
Zdobywając poziomy będzie zdobywać się specjalne punkty tzw ,,umiejętności". Owe punkty będą służyły do ulepszania swoich umiejętności (Drwalstwo, górnictwo, magia itp). Na przykład żeby móc się posługiwać czarami z zakresu 3 księgi będą wymagane 4 pkt w magi, a do używania długiego łuku 6 punktów w łucznictwie.
Bossy, moby(autorskie)
Mapa serwera jest podzielona na kilka poziomów trudności (łatwy, normalny, trudny, hardkor, boss). Każda kraina posiada pewien z tych poziomów trudności. W zależności od poziomu trudności będą w tej krainie spawnować się odpowiednie moby. Wyjątkiem jest poziom boss, który występuje w dungeonach, gdzie nie można określić tego poziomu.
Questy i fabuła(questy w częsci autroskie, a fabuła cała, w trakcie pisania)
Na serwerze (będziemy) posiadamy ścierzkę questową składającą sie z 50+ zróżnicowanych questów.
Prolog (trochę krótki) do fabuły:
Po długich latach pokoju Sojusz odważył się zaatakować. Nie byliśmy na to przegotowani. Miasta były zdobywane jedno po drugim. Stolica Esgaroth była zagrożona. Dopiero zima ich powstrzymała. Przymierze musi się obronić... I zadać klęskę wrogowi.
Teraz jeszcze kilka informacji dotyczących fabuły. Mianowicie wynik wojny nie będzie ustalony z góry; to gracze będą ustalać losy świata i w dużej mierze kształtować fabułę przez co cały czas będzie rozwijana i ,,wydłużana".
Dungeony, teamy(autorskie)
Na mapie rozmieszczone jest kilka dungeonów, mniej więcej 1 przypada na 1-3 krainy. Jeden gracz może wejść do dungeonu w pojedynkę, dlatego powstał system drużyn. Gracz Vip może założyć własną drożynę i dodawać do niej graczy. W takiej grupie nie można się bić wzajemnie i można razem pójść walczyć w dungeonie/z bossem. Dodatkowa gracze w drużynach mogą się komunikować za pomocą chatu drużynowego.
Pvp i pojedynki(autorskie)
Niektórzy wolą zaryzykować swój ekwipunek w walce i coś stracić luz zyskać. Na mapie jest ogólnie Wyłączone pvp, ale w niektórych miejscach (Przed najtrudniejszymi dungeonami, rudami diamentów) pvp jest włączone . Ale dalej Istnieje problem walki solo. Bo co jeśli ktoś wam się wbije w czasie walce i przez to przegrasz. Dlatego po wpisaniu komendy będzie was teleportowało do specjalne areny pojedynkowej.
Dead'y, cmentarze(autorskie, w trakcie pisania)
Jeden z motywów wow'a. Po śmierci gracza nie będzie się tracić itemów. Gracze będą zostawać ,,duchami" na okres 10m. Jako duch gracz nie może nikogo bić/ sam nie może być bitym (zostaje wyłączony z gry). Duchy będą mogły wrócić do swojej postaci cielesnej bedąc w odległości 10 bloków i wpisując grę. Wtedy gracz się zrespi z 25% życia. Jeśli gracz będzie już duchem 10m (lub nie będzie chciał) straci możliwość odzyskania itemów.
Handlarze, Totemy(autorskie)
Na mapie są rozmieszczeni handlarze. Prócz miasta, gdzie jest wiele sklepów i dom aukcyjny to u nich można kupować różne rzeczy. Sprzedają oni najtaniej jedne z lepszych rzeczy i składnik potrzebne do craftingu wielu rzeczy. Istnieje również kilka totemów. Totem to magiczna rzecz umożliwiająca zakup mikstur (życia, siły, słabości itd).
Gildie kupców, rzemieślników i wojowników(autorskie, w trakcie pisania)
Każdy z graczy może dołączyć (lub założyć) do którejś z tych gildii. Gracze będący w gildii rzemieślników mogą wytwarzać najlepsze itemy, jednak nie mogą ich sprzedawać gildiom wojowników/ innym gildiom rzemieślników. Natomiast gracze w gildi kupców mogą tylko sprzedawać rzeczy zakupione od gildii rzemieślników, która je wytworzyła. Gildie wojowników mają natomiast zapewniać ochronę obydwu poprzednich gildii lub organizować napady/ataki na nie Założyciel gildii (lider) ustala ceny usług/towarów.
Afk(autorskie)
Nie raz pewnie ci się zdarzało, że musiałeś iść coś załatwić/odejść od komputera. Później kiedy wróciłeś musiałeś się znowu logować itp. Na tym serwerze jeśli się nie ruszasz przez 40s dostajesz goda(nieśmiertelność). Kiedy się ruszysz efekt zostaje usunięty i można dalej grać bez logowania się ponownie.
wersja serwera (rozwoju) 1.4.6
uff się napisałem...
Użytkownik ziutek130 edytował ten post 10 August 2014 - 14:57