Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin Serwera jCraft - 6 Stycznia 2015

Regulamin

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 Migo2468

Migo2468

    Znawca

  • Użytkownik
  • 251 postów
  • Migo2468

Napisano 18 November 2013 - 21:13

Oj Jasio moje piękne plany niszczysz. 

Co do samego biomu jest on problematyczny według mnie z kilku powodów: 
1. surowiec jest niezwykle urokliwy do budowy
2. surowca jest mało
3. usunięcie surowca niszczy krajobraz. 

 

Oznacza to ze prawdopodobnie w miesiąc biom zniknie, oczywiście zaproponuję coś od siebie jako propozycję mimo iż to zły dział, to luźna propozycja na przemyślenie. 

Stworzenie Ala piaskownicy "glinownice" która by była regularnie co 2 tygodnie resetowana, znajdował by się na niej zawsze biom gliniany. 
 


  • GeneralKovalsky i JASIO007 lubią to

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 19 November 2013 - 01:10

Dodano nową ogólną sugerującą zasadę:

1.7 Administracja usilnie podkreśla, że wielkie farmy zwierząt wpływają na jakość rozgrywki i sugeruje ograniczenie wielkości farm dla dobra serwera.


#23 Pelikanos94

Pelikanos94

    Nowy

  • Użytkownik
  • 72 postów
  • Barteek2010

Napisano 19 November 2013 - 15:25

Można równie dobrze przekopać najznamienitsze góry w poszukiwaniu rud oraz jaskiń i tym samym zniszczyć krajobraz, a przecież nikt z tego powodu nie cuboiduje połowy mapy. Co do zabierania gór dla siebie i trzepania kasy na handlu- no niestety, trzeba jakoś żyć. Mapa jest duża i na pewno gliny tej zwykłej, jak i utwardzonej starczy dla każdego ;).

 

Spodobał mi się pomysł Migo. Piaskownica pomaga w utrzymywaniu piękna na pustyni, więc to samo może zrobić 'gliniownica'.


 

#24 GreyHavens

GreyHavens

    jCraft forever

  • Użytkownik+
  • 1893 postów

Napisano 07 December 2013 - 11:34

Dodalam nowy punkt do regulaminu.

 

4.3 Każda budowla na galerii powinna zostać zgłoszona w dziale projekty.


  • tjanusik lubi to

 


#25 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 17 December 2013 - 12:58

Dodano nową sugerującą zasadę do budowli:

3.17 Silnie zalecane jest oznakowanie zajętego obszaru za pomocą widocznych tabliczek lub ogrodzenia, aby uniknąć nieporozumień z innymi graczami.



#26 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 23 December 2013 - 19:17

Wprowadzono zasadę 2.12, aby zapobiec dużej ilości pseudo cuboidów z piecy i innych bloków spowalniając pracę serwera niepotrzebną ilością zabezpieczeń LWC:

2.12 Zabronione jest tworzenie ogromu zabezpieczeń z LWC, konstruując w ten sposób zabezpieczone ściany oraz pokoje (pseudo cuboid).

 

---

Zaktualizowano zasadę 1.5:

1.5 Handel odbywający się poza systemem jShop, nie jest oficjalnie wspierany przez administrację i jest wykonywany na odpowiedzialność handlujących.

Na:

1.5 Handel odbywający się między graczami nie jest oficjalnie wspierany przez administrację i jest wykonywany na odpowiedzialność handlujących.

 

---



#27 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 04 January 2014 - 17:59

Wprowadzono nową zasadę rozjaśniającą problem latających osób za pomocą magii:

1.8 Wymagane jest zweryfikowanie czy osoba widocznie latająca nie używa magii przed złożeniem skargi[5].

[5] - https://craftportal.pl/forum/index.php?/topic/70968-jmagic-wszystko-ma-w-sobie-odrobinę-magii/?p=832007

 

---

 

Zaktualizowano również szablon do składnia skarg dodając wymaganie wpisania najdokładniejszej daty zdarzenia, jeśli to możliwe.



#28 Kisuke

Kisuke

    Nowy

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Kisuke_Jinkuro

Napisano 06 January 2014 - 05:32

Mmm~ skoro nikt nie zajął się czepialstwem matematycznym to zrobi to Kisuke [aplauz na widowni]
No to po kolei (bez cytowania całych punktów bo zrobi się tl;dr; z tego)
$1.7 - co to znaczy "wielkie farmy" i "ograniczenie wielkości farm"? 9 Kaczek (kur?) to "dużo" czy "mało" &c. Nietrudno będzie o kłótnię między graczem a administracją typu "ale to TYLKO 20 krów..."
$2.3 - jedna jedyna rzecz mnie ciekawi, tak zwane migające latarnie, czy mogą sobie być włączone na czas bycia "właściciela" online? (ponoć obciążają serwer dlatego pytam czy mimo wszystko nie, czy mogą być tak długo jak delikwent przy nich "stoi")
$2.4 - trochę śliska sprawa z tymi skrótami, ktoś napisze HWDP i już będzie, że bluzg a będzie tłumaczył, że chodziło mu o Hugo Wraca Do Polsatu...
$2.6 - tutaj tylko pół żartem -> kapitalizm ponoć mamy! XD
$3.8 - czysta ciekawość, dlaczego? Taki "dryfujący" domek mógłby być ładny
$3.9 - mmm a projekty typu "zamek w chmurach"? (niekoniecznie dosłownie w chmurach)

Po za tym mały dodatek humorystyczny~

Wprowadzono zasadę 2.12, aby zapobiec dużej ilości pseudo cuboidów z piecy i innych bloków spowalniając pracę serwera niepotrzebną ilością zabezpieczeń LWC:

2.12 Zabronione jest tworzenie ogromu zabezpieczeń z LWC, konstruując w ten sposób zabezpieczone ściany oraz pokoje (pseudo cuboid).

There we go, mój mroczny plan został w końcu załatany...
Nieno tak serio to rozwiązanie na nowej edycji znalazło się samo i raczej lepsze...acz przyznaję na poprzedniej już trzymałem w pogotowiu z 5-6 stacków piecyków w skrzyni (nie bijcie proszę xD)

wyjdzie i zabije wszystkie żywe stworzenia jakie napotka na drodze.

Te martwe też zabije...raz jeszcze ;)

A na koniec jeszcze troszkę matematyki ;] [skończ już! - głos z widowni]
Przypuśćmy, że mamy budowlę na powerzchni płaskiego terenu, dajmy na to Y==64 (o!)
Wybudujemy tam budowlę, która najwyższy punkt ma na Y==76 (o!)
Zabezpieczyliśmy poziom gruntowy po płaskiej przestrzeni powiedzmy 40x1x40 na wysokości Y==64
Jednakże nie było nas stać na zabezpieczenie wyższych warstw (bo wbrew pozorom Cuboid nie jest taki uber tani)
Co się dzieje dalej? poziomu powierzchni nam nie ruszą, ale pozostałe są otwarte na ataki, co jeśli jakiś żartowniś zechce nabroić? (niech go ręka dowolnego boga broni ;] )

To tyle upierdliwości Kisuke, nie bijcie go proszę :P

Pozdrawiam i życzę miłego dnia~

Kisuke

Dai zero-shiki kōsoku kikan kaihō, jigen kanshō kyosū hōjin tenkai, koyū kyōkai ni setsuzoku, Tsukuyomi Yunitto, kidō.
 
vBlun.pngyieldst.pngpotion.png


#29 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 06 January 2014 - 11:45

$1.7 - co to znaczy "wielkie farmy" i "ograniczenie wielkości farm"? 9 Kaczek (kur?) to "dużo" czy "mało" &c. Nietrudno będzie o kłótnię między graczem a administracją typu "ale to TYLKO 20 krów..."

To nie ma znaczenia, zasada tylko sugeruje ograniczenie wedle swojego uznania.

 

$2.3 - jedna jedyna rzecz mnie ciekawi, tak zwane migające latarnie, czy mogą sobie być włączone na czas bycia "właściciela" online? (ponoć obciążają serwer dlatego pytam czy mimo wszystko nie, czy mogą być tak długo jak delikwent przy nich "stoi")

Zasada mówi że nie możesz tego zostawić bez opieki, więc to że stoisz w pobliżu mechanizmu, ale nie jesteś aktywnie w grze oznacza, że nie opiekujesz się stale pracującym mechanizmem.

 

$2.4 - trochę śliska sprawa z tymi skrótami, ktoś napisze HWDP i już będzie, że bluzg a będzie tłumaczył, że chodziło mu o Hugo Wraca Do Polsatu...

To nie ma znaczenia co sądzi osoba, która to napisze jeśli pozostałym osobom kojarzy się to z wulgarnym stwierdzeniem, zwłaszcza administracji.

 

$2.6 - tutaj tylko pół żartem -> kapitalizm ponoć mamy! XD

Wszelkie reklamy innych serwerów, stron internetowych, osób prywatnych, a nawet produktów obwieszczane globalnie na czacie nie są mile widziane, jeśli nie są bezpośrednio związane z jCraft.

 

$3.8 - czysta ciekawość, dlaczego? Taki "dryfujący" domek mógłby być ładny

$3.9 - mmm a projekty typu "zamek w chmurach"? (niekoniecznie dosłownie w chmurach)

Ze względu na to, że w twoim stwierdzeniu znajduje się "mógłby". Jeśli nie będzie zawsze ładny, to najpewniej będzie brzydki. Budowle, które rzeczywiście są ładne lub domyślnie prezentują obiekt, który powinien znajdować się na wspomnianym środowisku może zostać. Łódż na wodzie, samolot w powietrzu.

 

A na koniec jeszcze troszkę matematyki ;] [skończ już! - głos z widowni]
Przypuśćmy, że mamy budowlę na powerzchni płaskiego terenu, dajmy na to Y==64 (o!)
Wybudujemy tam budowlę, która najwyższy punkt ma na Y==76 (o!)
Zabezpieczyliśmy poziom gruntowy po płaskiej przestrzeni powiedzmy 40x1x40 na wysokości Y==64
Jednakże nie było nas stać na zabezpieczenie wyższych warstw (bo wbrew pozorom Cuboid nie jest taki uber tani)
Co się dzieje dalej? poziomu powierzchni nam nie ruszą, ale pozostałe są otwarte na ataki, co jeśli jakiś żartowniś zechce nabroić? (niech go ręka dowolnego boga broni ;] )

Jakiś wniosek?



#30 Kisuke

Kisuke

    Nowy

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • Kisuke_Jinkuro

Napisano 06 January 2014 - 20:33

1) Rozumiem, zmniejszyłem ilość kaczek do 8 bo raz, że parzyste a dwa, że zawsze jedną wredną kaczkę mniej
2) Zrozumiałem
3) Zrozumiałem
4) Zrozumiałem
5) Zrozumiałem, challenge accepted (someday)
6) Raczej nadzieja na to, że nadal obowiązuje prawo modreq na takiego smyka : P


EDIT #1
UH coś zepsuło post o_o spróbuję to naprawić

EDIT #2
Może teraz...

Dai zero-shiki kōsoku kikan kaihō, jigen kanshō kyosū hōjin tenkai, koyū kyōkai ni setsuzoku, Tsukuyomi Yunitto, kidō.
 
vBlun.pngyieldst.pngpotion.png


#31 GreyHavens

GreyHavens

    jCraft forever

  • Użytkownik+
  • 1893 postów

Napisano 01 February 2014 - 12:45

Dodany nowy punkt w regulaminie:

 

3.18 Zabezpieczanie miejsc publicznych (dot. magicznych węzłów oraz portalu do The End) w taki sposób, który uniemożliwia graczom dostęp jest zakazane.
 

oraz zmieniony

 

3.5 W przypadku miesięcznej nieobecności któregoś z graczy, inny gracz ma prawo o wystąpienie do administracji o przejęcie działki tego gracza.


 


#32 Likore

Likore

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 241 postów
  • Likore

Napisano 01 February 2014 - 12:48


 3.5 W przypadku miesięcznej nieobecności któregoś z graczy, inny gracz ma prawo o wystąpienie do administracji o przejęcie działki tego gracza.


Czy zapowiedziana nieobecność również będzie karana stratą terenu?

X2YBzqf.png
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#33 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 01 February 2014 - 12:49

3.18 Zabezpieczanie miejsc publicznych (węzły, wejścia do endu itp) w taki sposób, który uniemożliwia graczom dostęp do owych dóbr, jest zakazane.

 

Czy mob spawner jest uznawany za takie dobro?



#34 GreyHavens

GreyHavens

    jCraft forever

  • Użytkownik+
  • 1893 postów

Napisano 01 February 2014 - 12:52

Nie. Usune to itp zeby nie bylo watpliwosci ;)

Natomiast o zapowiadanych nieobecnosciach juz jest w regulaminie :)


 


#35 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 01 February 2014 - 13:38

Poprawiono niektóre błędy językowe zasad oraz zaktualizowano tytuł tematu.



#36 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 13 March 2014 - 20:56

Dodano nowe zasady:

2.3 Zabronione jest niszczenie wizerunku mapy świata, pozostawiając nieestetyczne konstrukcje i dewastując otoczenie.

...

2.9 Zabronione jest używanie błędów w grze nieuczciwie ułatwiających rozgrywkę.

...

2.12 Okresy czasowe tymczasowych banicji zwiększają się z każdą następną karą (1 dzień, 3 dni, 7 dni), kończąc na permanentnej banicji.



#37 Pawełek

Pawełek

    Ekspert

  • Weteran
  • 1474 postów
  • Evolveye#7100
  • Evolveye

Napisano 13 March 2014 - 21:17

A takie pytanie - czy te punkty liczą się od teraz czy trzeba poprawiać to co już jest



#38 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 13 March 2014 - 22:26

A takie pytanie - czy te punkty liczą się od teraz czy trzeba poprawiać to co już jest

Te punkty?

 

Masz na myśli okresy czasowe? Nie wiem co miałbyś tam poprawiać.

 

A może mówisz o nieuczciwym używaniu błędów w grze? Jeśli naspawnowałeś miliony diamentów, to lepiej żeby zniknęły.

 

Ale pewnie mówisz o nieestetycznych konstrukcjach, tak, musisz je usunąć lub poprawić. To jest coś na co zwracamy uwagę od zawsze, po prostu nie było to nigdy wpisane w karach, ale zawsze było wpisane w budowaniu pod zasadę 3.13. Jeśli o to pytasz to powinieneś o tym wiedzieć.



#39 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 14 March 2014 - 16:23

Tylko co uznajemy za "nieestetyczne" niedawno widziałem wzorcowy grinder na ciemność wiszący w powietrzu. Ogolnie to był monstrualny latający kloc z cobbla. Niemniej /modreq zgłosiłem.

Podobny aspekt dotyczy węzłów magicznych,. ja staram sie jakos to "obudować" ale często niestety jest to dirtowieża albo inne dziadostwo.
exRYBP0.png

#40 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 14 March 2014 - 17:57

Tylko co uznajemy za "nieestetyczne" niedawno widziałem wzorcowy grinder na ciemność wiszący w powietrzu. Ogolnie to był monstrualny latający kloc z cobbla. Niemniej /modreq zgłosiłem.

Podobny aspekt dotyczy węzłów magicznych,. ja staram sie jakos to "obudować" ale często niestety jest to dirtowieża albo inne dziadostwo.

I dobrze, że zgłosiłeś. Najprostsze zasady, które powinny być przestrzegane aby utrzymać estetykę konstrukcji to : 3.7, 3.8 i 3.9. Nie da się niczego określić dokładniej ze względu na nieskończone możliwości w wyglądzie budowli.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Regulamin