Odświeżam!
Dodałem tekstury kolorowej gliny. Polecam zapoznać się z nowymi kolorami.
Napisano 30 July 2013 - 23:30
Bardzo fajna paczka, tak czymaj!
Napisano 31 July 2013 - 07:46
Uziush świetna tekstura do Mc ściągnąłem i gram cały czas na niej na singlu Bardzo mi się podoba
Podoba mi się to że woda kontrastuje z zielenią i ten tp pasuje do średniowiecza
Dobra robota Uzi
Napisano 01 August 2013 - 22:11
Jest nowa aktualizacja, jednak głównie w formie grzebania w dokumentacji. Dodałem polski changelog do archiwum paczki i oto jego fragment dotyczący tej aktualizacji:
Główną atrakcją są nowe Splashe! Ciekawe czy ktoś skojarzy do jakich książek się odnoszą, lub chociażby do jakich autorów. Jeden ze Spashy! jest polski, reszta po angielsku i poza powyższymi aluzyjnymi tekstami są to zwykłe dowcipy w formie losowego tekstu
Napisano 02 August 2013 - 14:53
Napisałaś, że chciałaś stworzyć Texture Pack o ciepłych barwach. Wyszło Ci to naprawdę świetnie, lecz ziemia jest zbyt ciemna jak na zamierzoną kolorystykę.
Chętnie skorzystam z twojej paczki, ale mam jedno pytanie.
Czy wszystkie przedmioty dostały nową teksturę?
PS. W pierwszym poście jest błąd - "Na prawdę"(powinno być "naprawdę")
Napisano 02 August 2013 - 20:03
Jeżeli chodzi o braki w itemkach to są to elementy pancerza (wszystkie rodzaje), kurczak, nametag, zegar, kompas i fireball (+ kilka rzadko widzianych małostek). Od następnej wersji będą dodawane już te itemki (żelazny set jest już skończony,a le nie jestem z niego w pełni zadowolony). To właśnie najtrudniejsza część TP. Potem dodam obrazy ,które w większości będą pochodziły z obrobionych fotografii, które zrobiłem na urlopie, a potem zacznę serię 1.2.x, gdzie uporządkuję bloki.
W skład tego uporządkowania wejdą: rozjaśnienie dyrta, lekka zmiana trawy (bloku), rozjaśnienie i nadanie leciutko cieplejszej barwy skale, rozjaśnienie i uszczegółowienie cegieł (wszystkie rodzaje). Jak już to zrobię to narysuję wszystkie rudy od początku, bo aktualne pamiętają jeszcze pierwszą wersję paczki, a od tego czasu potrafię zrobić to lepiej. Równolegle powstaje inna wersja tej paczki w zupełnie innych odcieniach, ale nie publikuję jej w tej chwili, bo jest zbyt niedopracowana i ma zbyt dużo zapełniaczy z przedstawianej tu paczki.
To są plany na najbliższy miesiąc. Nie zapominajcie, że ja robię to hobbystycznie w resztkach wolnego czasu, po pracy. Dlatego też zastanawiam się czy nie dać opcji dotacji. Kiedyś to zrobię, ale przy trochę ponad 5500 ściągnięć to nie jest wielki projekt, żeby o tym myśleć.
Napisano 06 August 2013 - 23:29
Zaczyna się czas intensywnych update'ów. W najbliższym czasie zamierzam udostępnić kompletne zbroje wszystkich rodzajów (przedmioty + założone elementy pancerza). Oto (polski) changelog do wersji 1.1.3:
W ciągu dwóch dni udostępnię tekstury założonej żelaznej zbroi. Jestem średnio zadowolony z obecnej i prawdopodobnie zwiększę trochę rozdzielczość. Paradoksalnie w paczkach 16x16px części pancerza wyglądają jakby miały dwa razy niższą rozdziałkę (tak samo jak skin). Słabsze komputery nie powinny się mulić przy takiej zmianie, a paczka zyska na wyglądzie. Wersja noszona pancerza jest już gotowa, ale właśnie z powodu rozdzielczości, z której nie jestem zadowolony, ujrzycie ją za 2- 4 dni.
Screen z obecnej wersji pancerza:
EDIT
Trochę pracuję nad pancerzem, ale jeszcze nie jest w pełni gotowy. Muszę dorobić kilka szczegółów i udostępnię go gdy będę w pełni zadowolony. Na tę chwilę można obejrzeć to co robię i porównać z poprzednim spoilerem w tym poście. Dzisiaj i tak wypuszczę update. Jeżeli nie z pancerzem to z kilkoma mniejszymi rzeczami.
EDIT 2
Zbroja jest w trakcie poprawiania, ale mogę powiedzieć, że jest praktycznie gotowa. Jutro trochę testów, jeżeli będę przed północą w domu. Zbroja trafi w wasze ręce jutro lub w sobotę. Tymczasem wysyłam mały update z poprawionym śniegiem i suchymi krzakami. Efekty można zobaczyć w spoilerze poniżej:
Użytkownik Uziush edytował ten post 08 August 2013 - 21:28
Napisano 11 August 2013 - 10:00
Odświeżam. Opublikowałem najnowszą wersję 1.1.3c
To powinien być duży update, ale mam już zaplanowany przyszły, więc sklasyfikowałem jako małą aktualizację. Długo siedziałem nad nowym dyrtem i wyszedł całkiem nieźle. Dodałem oczywiście cały żelazny set do noszenia.
Changelog PL:
Download i screeny:
Napisano 12 August 2013 - 11:45
super ci to wyszlo masz like
Napisano 12 August 2013 - 20:02
Ta nowa zbroja jest super, chciałbym bardzo zobaczyć diaxową C: także tego, wyczekuję diaxuf, i w ogóle gotowej paczki tekstur, wtedy z chęcią pobiorę. Na niepełnych nie lubię grać
Napisano 12 August 2013 - 20:39
Zbroje pojawią się w kolejności:
1. Żelazna (opublikowana) w paczce v1.1.3
2. Złota (w trakcie robienia) w przyszłej paczce v.1.1.4
3. Kolczuga (w trakcie robienia) w przyszłej paczce v1.1.5
4. Diaxowa (zacznę robić w weekend) w przyszłej paczce v1.1.6
5. Skórzana (zacznę robić w przyszłym tygodniu) w przyszłej paczce v1.1.7
Jeszcze dzisiaj chcę opublikować update 1.1.4 w którym będą itemki do złotej zbroi. Złoty hełm jest w formie korony. Sama złota zbroja do noszenia pojawi się w czwartek lub piątek, bo niestety czeka mnie jutro i po jutrze wyjazd bez laptopa,a dzisiaj już nie zdążę jej poprawić. Pojawiły się sugestie co do zbroi żelaznej i zostanie lekko poprawiona jak znajdę czas (zrobię cieniowanie uwypuklające zbroję).
@Up TP jest praktycznie skończony i uznaję go za w pełni grywalnego gdyby nie zbroje. Szczerze mówiąc bardziej interesuje mnie dopracowanie na maksa najczęściej spotykanych itemów, które już zrobiłem, ale nie jestem z nich zadowolony (przyznaję tekstura diaxa i sztabek jest okropna, tak samo jak bloków żelaza i złota) i to te tekstury mają pierwszeństwo w rysowaniu.
Mam nadzieję, że podczas urlopu nastrzelam trochę fotek, które przerobię na obrazy. Gdy skończę zbroje to będzie priorytetem, jak również przeróbka bloków typu skały, rudy i trawa. Aktualne są ok, ale uważam, że mogą być lepsze, a od czasu zrobienia ich rysuję dużo lepiej.
EDIT:
Właśnie wypuściłem v.1.1.4
Krótki changelog PL:
W czwartek spodziewajcie się złotego setu do noszenia
Tradycyjnie download:
Użytkownik Uziush edytował ten post 12 August 2013 - 23:00
Napisano 15 August 2013 - 20:37
Co do powyższego cytatu, to już udowodniłem, że żadne z tekstur kradzione nie są (przy okazji udostępniając repozytorium na poprzedniej stronie tematu) i dlatego tekst jest skreślony przez autora.
Niedługo szykują się duże usprawnienia paczki. Dzisiaj przed północą wysyłam złoty set (do noszenia) w najnowszym update.
Napisano 15 August 2013 - 21:01
Napisano 15 August 2013 - 22:25
Właśnie wypuściłem update 1.1.4b a w nim złoty set. Pokusiłem się o zamianę hełmu na koronę:
Od jutra zaczynam pracę nad kolczugą. Przy okazji chcę zrobić plik z nakładką do cieniowania, który wykorzystam, żeby poprawić dotychczasowe zbroje, bo wyglądają trochę płasko. Poza tym taki filtr można potem wykorzystywać przy robieniu skinów nie związanych z TP.
Tradycyjnie podaję Changelog PL:
Resource Pack do ściągnięcia
Napisano 21 August 2013 - 12:45
masz jakieś plany po zbrojach ?
Napisano 21 August 2013 - 14:25
Napisano 21 August 2013 - 14:50
zrodził byś w 32x
Napisano 21 August 2013 - 19:06
Paczka ogólnie fajna, tylko moby trochę nie pasują do otoczenia w mojej opinii.