Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * - 7 głosy

[AUTORSKA][16x16][1.2.3] Charlotte Pack by Uziush [Resource Pack] Ponad 25K ściągnięć!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#21 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 30 July 2013 - 21:53

Odświeżam!

 

Dodałem tekstury kolorowej gliny. Polecam zapoznać się z nowymi kolorami.


uziush_1221958_sig.jpg


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 30 July 2013 - 23:30

Bardzo fajna paczka, tak czymaj!


ned2.jpg


#23 MyszqPl

MyszqPl

    Nowy

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • MyszaPl

Napisano 31 July 2013 - 07:46

Uziush świetna tekstura do Mc ściągnąłem i gram cały czas na niej na singlu Bardzo mi się podoba
Podoba mi się to że woda kontrastuje z zielenią i ten tp pasuje do średniowiecza :D
Dobra robota Uzi ;)



#24 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 01 August 2013 - 22:11

Jest nowa aktualizacja, jednak głównie w formie grzebania w dokumentacji. Dodałem polski changelog do archiwum paczki i oto jego fragment dotyczący tej aktualizacji:

 

 

Główną atrakcją są nowe Splashe! Ciekawe czy ktoś skojarzy do jakich książek się odnoszą, lub chociażby do jakich autorów. Jeden ze Spashy! jest polski, reszta po angielsku i poza powyższymi aluzyjnymi tekstami są to zwykłe dowcipy w formie losowego tekstu ;)


uziush_1221958_sig.jpg


#25 Shaditore

Shaditore

    Nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 02 August 2013 - 14:53

Napisałaś, że chciałaś stworzyć Texture Pack o ciepłych barwach. Wyszło Ci to naprawdę świetnie, lecz ziemia jest zbyt ciemna jak na zamierzoną kolorystykę.

Chętnie skorzystam z twojej paczki, ale mam jedno pytanie.

Czy wszystkie przedmioty dostały nową teksturę?

 

PS. W pierwszym poście jest błąd - "Na prawdę"(powinno być "naprawdę")



#26 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 02 August 2013 - 20:03

Jeżeli chodzi o braki w itemkach to są to elementy pancerza (wszystkie rodzaje), kurczak, nametag, zegar, kompas i fireball (+ kilka rzadko widzianych małostek). Od następnej wersji będą dodawane już te itemki (żelazny set jest już skończony,a le nie jestem z niego w pełni zadowolony). To właśnie najtrudniejsza część TP. Potem dodam obrazy ,które w większości będą pochodziły z obrobionych fotografii, które zrobiłem na urlopie, a potem zacznę serię 1.2.x, gdzie uporządkuję bloki.

 

W skład tego uporządkowania wejdą: rozjaśnienie dyrta, lekka zmiana trawy (bloku), rozjaśnienie i nadanie leciutko cieplejszej barwy skale, rozjaśnienie i uszczegółowienie cegieł (wszystkie rodzaje). Jak już to zrobię to narysuję wszystkie rudy od początku, bo aktualne pamiętają jeszcze pierwszą wersję paczki, a od tego czasu potrafię zrobić to lepiej. Równolegle powstaje inna wersja tej paczki w zupełnie innych odcieniach, ale nie publikuję jej w tej chwili, bo jest zbyt niedopracowana i ma zbyt dużo zapełniaczy z przedstawianej tu paczki.

 

To są plany na najbliższy miesiąc. Nie zapominajcie, że ja robię to hobbystycznie w resztkach wolnego czasu, po pracy. Dlatego też zastanawiam się czy nie dać opcji dotacji. Kiedyś to zrobię, ale przy trochę ponad 5500 ściągnięć to nie jest wielki projekt, żeby o tym myśleć.


uziush_1221958_sig.jpg


#27 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 06 August 2013 - 23:29

Zaczyna się czas intensywnych update'ów. W najbliższym czasie zamierzam udostępnić kompletne zbroje wszystkich rodzajów (przedmioty + założone elementy pancerza). Oto (polski) changelog do wersji 1.1.3:

 

 

W ciągu dwóch dni udostępnię tekstury założonej żelaznej zbroi. Jestem średnio zadowolony z obecnej i prawdopodobnie zwiększę trochę rozdzielczość. Paradoksalnie w paczkach 16x16px części pancerza wyglądają jakby miały dwa razy niższą rozdziałkę (tak samo jak skin). Słabsze komputery nie powinny się mulić przy takiej zmianie, a paczka zyska na wyglądzie. Wersja noszona pancerza jest już gotowa, ale właśnie z powodu rozdzielczości, z której nie jestem zadowolony, ujrzycie ją za 2- 4 dni.

 

Screen z obecnej wersji pancerza:

 

EDIT

 

Trochę pracuję nad pancerzem, ale jeszcze nie jest w pełni gotowy. Muszę dorobić kilka szczegółów i udostępnię go gdy będę w pełni zadowolony. Na tę chwilę można obejrzeć to co robię i porównać z poprzednim spoilerem w tym poście. Dzisiaj i tak wypuszczę update. Jeżeli nie z pancerzem to z kilkoma mniejszymi rzeczami.

 

 

 

EDIT 2

 

Zbroja jest w trakcie poprawiania, ale mogę powiedzieć, że jest praktycznie gotowa. Jutro trochę testów, jeżeli będę przed północą w domu. Zbroja trafi w wasze ręce jutro lub w sobotę. Tymczasem wysyłam mały update z poprawionym śniegiem i suchymi krzakami. Efekty można zobaczyć w spoilerze poniżej:

 


Użytkownik Uziush edytował ten post 08 August 2013 - 21:28

uziush_1221958_sig.jpg


#28 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 11 August 2013 - 10:00

Odświeżam. Opublikowałem najnowszą wersję 1.1.3c

 

To powinien być duży update, ale mam już zaplanowany przyszły, więc sklasyfikowałem jako małą aktualizację. Długo siedziałem nad nowym dyrtem i wyszedł całkiem nieźle. Dodałem oczywiście cały żelazny set do noszenia.

 

Changelog PL:

 

Download i screeny:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


uziush_1221958_sig.jpg


#29 zapora1pol1

zapora1pol1

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów
  • mrzagrajmer12

Napisano 12 August 2013 - 11:45

super ci to wyszlo masz like :D



#30 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 12 August 2013 - 20:02

Ta nowa zbroja jest super, chciałbym bardzo zobaczyć diaxową C: także tego, wyczekuję diaxuf, i w ogóle gotowej paczki tekstur, wtedy z chęcią pobiorę. Na niepełnych nie lubię grać :o


ned2.jpg


#31 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 12 August 2013 - 20:39

Zbroje pojawią się w kolejności:

1. Żelazna (opublikowana) w paczce v1.1.3

2. Złota (w trakcie robienia) w przyszłej paczce v.1.1.4

3. Kolczuga (w trakcie robienia) w przyszłej paczce v1.1.5

4. Diaxowa (zacznę robić w weekend) w przyszłej paczce v1.1.6

5. Skórzana (zacznę robić w przyszłym tygodniu) w przyszłej paczce v1.1.7

 

Jeszcze dzisiaj chcę opublikować update 1.1.4 w którym będą itemki do złotej zbroi. Złoty hełm jest w formie korony. Sama złota zbroja do noszenia pojawi się w czwartek lub piątek, bo niestety czeka mnie jutro i po jutrze wyjazd bez laptopa,a dzisiaj już nie zdążę jej poprawić. Pojawiły się sugestie co do zbroi żelaznej i zostanie lekko poprawiona jak znajdę czas (zrobię cieniowanie uwypuklające zbroję).

 

@Up TP jest praktycznie skończony i uznaję go za w pełni grywalnego gdyby nie zbroje. Szczerze mówiąc bardziej interesuje mnie dopracowanie na maksa najczęściej spotykanych itemów, które już zrobiłem, ale nie jestem z nich zadowolony (przyznaję tekstura diaxa i sztabek jest okropna, tak samo jak bloków żelaza i złota) i to te tekstury mają pierwszeństwo w rysowaniu.

 

Mam nadzieję, że podczas urlopu nastrzelam trochę fotek, które przerobię na obrazy. Gdy skończę zbroje to będzie priorytetem, jak również przeróbka bloków typu skały, rudy i trawa. Aktualne są ok, ale uważam, że mogą być lepsze, a od czasu zrobienia ich rysuję dużo lepiej.

 

EDIT:

 

Właśnie wypuściłem v.1.1.4

 

Krótki changelog PL:

 

W czwartek spodziewajcie się złotego setu do noszenia :D

 

Tradycyjnie download:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik Uziush edytował ten post 12 August 2013 - 23:00

uziush_1221958_sig.jpg


#32 asiekierka

asiekierka

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 64 postów
  • asiekierka

Napisano 15 August 2013 - 19:11

Wreszcie jakis texture pack, ktory mnie nie odpychal od pierwszego wejrzenia. Brawo.

 

Taa, połowa textur z innych texture packów.

 

Taa, i co z tego? Jesli wyglada dobrze, to niech tworzy.

 

"Good artists copy, great artists steal"


Robię mody. Czasami też streamuję.


#33 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 15 August 2013 - 20:37

Co do powyższego cytatu, to już udowodniłem, że żadne z tekstur kradzione nie są (przy okazji udostępniając repozytorium na poprzedniej stronie tematu) i dlatego tekst jest skreślony przez autora.

 

Niedługo szykują się duże usprawnienia paczki. Dzisiaj przed północą wysyłam złoty set (do noszenia) w najnowszym update.


uziush_1221958_sig.jpg


#34 Gość_Murshtin_*

Gość_Murshtin_*
  • Gość

Napisano 15 August 2013 - 21:01

Brawo. Świetnie ci to wychodzi. Oby tak dalej. Tak trzymaj. ;)

#35 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 15 August 2013 - 22:25

Właśnie wypuściłem update 1.1.4b a w nim złoty set. Pokusiłem się o zamianę hełmu na koronę:

 

 

Od jutra zaczynam pracę nad kolczugą. Przy okazji chcę zrobić plik z nakładką do cieniowania, który wykorzystam, żeby poprawić dotychczasowe zbroje, bo wyglądają trochę płasko. Poza tym taki filtr można potem wykorzystywać przy robieniu skinów nie związanych z TP.

 

Tradycyjnie podaję Changelog PL:

 

Resource Pack do ściągnięcia

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


uziush_1221958_sig.jpg


#36 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 20 August 2013 - 22:09

Odświeżam

 

Wydałem wersję 1.1.5

 

Przygotowuję się do opublikowania kolczugi do noszenia. Na razie dodałem wszystkie itemy kolczugi, 5 splashy i rozjaśniłem teksturę kory brzozy. Changelog PL:

 

 

 

Do ściągnięcia:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


uziush_1221958_sig.jpg


#37 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 21 August 2013 - 12:45

masz jakieś plany po zbrojach ?



#38 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 21 August 2013 - 14:25

Po zbrojach chcę zabrać się za zmianę tekstury skały. Nadal będzie na niej obecny motyw, ale bardziej dopracuję szczegóły i ją rozjaśnię. Potem nowe tekstury rud bazowane na tych skałach. rozjaśnione będą tekstury piaskowca i bloków pochodnych, a przy okazji nabiorą cieplejszej barwy. Kiedy to skończę zabiorę się za wieśniaków i ich tekstury i dźwięki (sam nagram). Takie są plany na najbliższy czas.

uziush_1221958_sig.jpg


#39 Grewest

Grewest

    Znawca

  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 21 August 2013 - 14:50

zrodził byś w 32x 



#40 radekrad

radekrad

    Noscoper

  • Użytkownik+
  • 997 postów

Napisano 21 August 2013 - 19:06

Paczka ogólnie fajna, tylko moby trochę nie pasują do otoczenia w mojej opinii.


giphy.gif