Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * - 7 głosy

[AUTORSKA][16x16][1.2.3] Charlotte Pack by Uziush [Resource Pack] Ponad 25K ściągnięć!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#1 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 16 June 2013 - 14:53

*
Popularny

Aktualna wersja to:

v1.2.3

(The Ghastly Mob Update)

 


1) Opis:

Charlotte Pack by Uziush to paczka tekstur mojego autorstwa. Powstawała od marca tego roku i jest stale rozwijana. Jej głównym przeznaczeniem jest tryb Creative, ale jak najbardziej można z niej korzystać w trybie Survival (w ten sposób była testowana na LANie) jak i Multiplayer (jeżeli widzicie mnie na serwerze i przechadzam się bezsensu po miastach oglądając budowle graczy = testuję nową wersję, lub nową teksturę).

Główne założenia, które towarzyszyły mi przy tworzeniu Charlotte Pack:
- Minecraft potrzebuje ujednoliconych bloków: dlatego bloki kamienia, piaskowca, obsydianu, dyrtu, netheracku, glowstone itd. mają tekstury, które się zazębiają i są dość podobne w ogólnym wzorze.
- Duże buildy cierpią przez zmianę koloru wegetacji i wody, gdy zmienia się biom. Charlotte Pack umożliwia budowę na prawdę zielonych pustynnych ogrodów, ponieważ bloki liści i trawy posiadają własny kolor, a nie pobierają go z plików grasscolor i foliagecolor. Podobnie jest z wodą.
- Chciałem stworzyć Texture Pack o ciepłych barwach
- Chciałem stworzyć Texture Pack, który będzie ładny, ale nie będzie lagował wolnych komputerów (równolegle pracuję nad wersją mocno animowaną, która będzie wypuszczona później)

Myślę, że założenia zostały spełnione... przynajmniej dla mnie. TP jest stale rozwijany, tekstury są dodawane i zmieniane (głównie moby, które uzupełniane są od pierwszego wydania). Aktualizacje pojawiają się najczęściej dwa razy w tygodniu. Jeżeli macie konkretne sugestie to przyjmuję je na PW, lub przez oficjalną stronę.


2) Strona autora:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować




3) Strona z linkiem do pobrania:

 

 

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

4) Zdjęcia:


Najnowsze bloki kwarcu. Motyw kwiatowy obecny jest na wszystkich pozostałych ciosanych blokach (kamień i piaskowiec):




Krowy się pasą:



Nowy dyrt:



Bronie i narzędzia:



Nowe kwiaty i trawa (od wersji 1.1.0b):


To koniec prezentacji :) Zapraszam do komentowania :)


uziush_1221958_sig.jpg


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Cranckey

Cranckey

    Kranik

  • Weteran
  • 866 postów
  • CranckeyPL

Napisano 16 June 2013 - 19:12

Całkiem fajnie ci to wyszło.

Leci like :)


Dołączona grafika

#3 FrapyFrape

FrapyFrape

    Nowy

  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 19 June 2013 - 13:22

Całkiem fajne... Wzorowałeś się na jakiejś paczce czy wszystko robiłeś sam ?



#4 RErErty

RErErty

    Pancerny Stalker

  • Użytkownik+
  • 422 postów

Napisano 19 June 2013 - 17:21

Trochę mi to przypomina PainterlyPack... Ale nawet jeśli jest z niego, dobrze je wybrałeś i edytowałeś, plus leci ;)



kompletnie pijany


#5 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 19 June 2013 - 19:13

Jeżeli chodzi o inspiracje to były dwie: John Smith i Ultra Realism. Wpływ pierwszej paczki widać między innymi na kamiennych półpłytkach i tablicach. Druga paczka zainspirowała mnie do zrobienia łączonej tekstury dyrta i kamienia, co uznałem za genialny pomysł. Sam wzór obecny na teksturze jest inspirowany jedną starą grą, a mianowicie "Tyrian 2000" w którą zagrywałem się w gimnazjum i liceum. Wzór, który stworzyłem tak bardzo mi się podobał, że postanowiłem rozszerzyć go na inne bloki i stał się podstawą całego pomysłu na TP.

 

Mówiąc "inspirowany" nie mam na myśli kopiowany, a bardziej coś na zasadzie: "fajnie to zrobił, narysuję coś podobnego, ale w moim stylu". Wprawne oko zauważy celowe podobieństwa między pewnymi grupami tekstur z mojej paczki. Tak jak to napisałem na oficjalnej stronie ma być "coherent and consistent".

 

Tekstury łączą się w grupy: drewno (ustawcie bloki desek obok siebie i zrozumiecie), półpłytki z kamieni (wzór z kamiennych półpłytek obecny jest m.in. na górze tekstury piaskowca i kwarcu), cegieł (kamienne cegły, gliniane cegły, netherowe cegły), motyw miski (zupa, barwniki i... miska), motyw żelaza (blok żelazny, wagoniki, lejek, kocioł). Najważniejsze są powtarzające się motywy, które powodują, że tekstury wyglądają znajomo i ładnie się łączą. Dodatkowo tworząc przedmioty z danego materiału np. złote, korzystam z góry ustalonej palety dla złota, aby "złoto było złote", a "żelazo żelazne".

 

Starałem się też, aby motyw kamieni szlachetnych z przycisków głównego menu powtarzał się w interfejsie gry. Tuż przed wydaniem interfejs dostał obecne barwy, wcześniej był to motyw kamienia (wersja 1.0.0, która nigdy nie wyszła poza mojego kompa). Jestem zadowolony ze zmiany (czytelność).

 

Wszystko rysowane jest od podstaw w Paint.NET (Sam Notch poleca program). Nieliczne tekstury opierają się na mojangowym oryginale, po którym nie pozostał ani jeden oryginalny piksel. Po narysowaniu wczesnej wersji tekstury odświeżam ją w MC, oglądam na wszystkie strony i dorysowuję szczegóły. Pierwsze wersje tekstury na ogół są dwu lub trzykolorowe, a potem poprawiane o cieniowanie, motywy itp.


uziush_1221958_sig.jpg


#6 MiltenSilk

MiltenSilk

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1018 postów
  • miltenkot

Napisano 21 June 2013 - 08:14

Świetny Klimat! Bardzo mi się podoba na prawdę ładny Textur Pack!



#7 Inquernal

Inquernal

    Get out of here, stalker

  • Użytkownik+
  • 175 postów

Napisano 26 June 2013 - 14:12

Ładne, i do tego udało ci się utrzymać początkowe założenia. Chętnie ściągnę.


LhrBkHs.jpg


#8 slodkimis

slodkimis

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 177 postów
  • slodkimis

Napisano 26 June 2013 - 14:59

Bardzo ładny ten textur pack będę na nim grał. Nie odbiega od podstawowego a bardzo go upiększa.



#9 Ayna

Ayna

    always hungry

  • Użytkownik
  • 249 postów
  • ayna

Napisano 27 June 2013 - 23:37

Ładnie, najbardziej podoba mi się pustynia. ;) Ciekawe kolory, taka dość stonowana, no i nie odbiega mocno od defaultowej teksturki. ;) 


tumblr_mo9wntxMFz1rkf2rso1_500.gif


#10 Vermello

Vermello

    Władczyni Słoików

  • Użytkownik+
  • 592 postów

Napisano 02 July 2013 - 11:32

Tak naprawdę to jedyne takstury, które podobają mi się w 16x16. +


  • Fifi lubi to

"Ja też nie mam tego z przodu i jakoś robię sobie"

~Sherds o robieniu sobie selfie.


#11 slodkimis

slodkimis

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 177 postów
  • slodkimis

Napisano 02 July 2013 - 14:46

Zrobisz coś podobnego tylko w 32x32?



#12 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 02 July 2013 - 16:44

W pierwszej kolejności powstanie wersja animowana lub dark. Ta wersja ma działać szybko i ładnie wyglądać. Nad 32x32 się zastanawiałem, ale to praca na długi czas dla jednej osoby. W tej chwili mam problemy z uploadem wersji pod MC 1.6.1

 

Proponuję zaglądać co jakiś czas i sprawdzać. Charlotte Pack v1.1.0 jest gotowy, ale czeka na rozwiązanie problemu z uploadem.

 

Jakby co to daję changelog:


uziush_1221958_sig.jpg


#13 PaBloPlayGames

PaBloPlayGames

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów
  • pablofootball

Napisano 06 July 2013 - 20:33

Textury są piękne ;D Idealne do średniowiecza, pasują też do modern i budowli w dżungli. Podoba mi się ciemna trawa oraz narzędzia. Ładna woda (kontrastuje z zielenią), zarośla i wszystkie bloki. Te texturki są w moim stylu. Na pewno na nich pogram :D


Pablo! Pasja budowania! www.youtube.com/pablofootball


#14 Redokan

Redokan

    Cichociemny

  • Użytkownik
  • 105 postów
  • Redokan

Napisano 08 July 2013 - 08:48

Ładny TP pobieram :D


xd


#15 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 09 July 2013 - 00:01

Charlotte Pack został zaktualizowany do wersji 1.1.0 i został przekształcony na Resource Pack.

 

Zapraszam do ściągania! Paczka jest kompatybilna za najnowszą wersją MC. Problemy z uploadem są już zakończone i wznawiam regularne aktualizacje!


uziush_1221958_sig.jpg


#16 kacper2232

kacper2232

    Nowy

  • Użytkownik
  • 22 postów

Napisano 11 July 2013 - 08:24

bardzo fajna texturka



#17 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 12 July 2013 - 19:40

Opublikowałem nową wersję (v1.1.0c) z kosmetycznymi zmianami istniejących tekstur (półka na książki, wiaderka) i nową teksturą słońca.

 

Na dniach wypuszczam następną dużą wersję (v1.1.1) do której dodam małą niespodziankę... no dobra, dużą niespodziankę ;)


uziush_1221958_sig.jpg


#18 quxxo

quxxo

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 1118 postów

Napisano 19 July 2013 - 01:51

Taa, połowa textur z innych texture packów.


Error


#19 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 19 July 2013 - 11:47

Proszę o odpowiedź jakich i porównanie grafik. Takie teksty to możesz rzucać w każdym temacie i póki nie przedstawisz dowodów nie mają pokrycia.

 

Wszystkie tekstury osobiście narysowałem i dlatego jestem pewien swego (kontrowersyjna jest tylko tekstura emeraldu, która jest bazowana na defaultowej). Jedyne obce tekstury, które widzisz to defaultowe tekstury MC, których nie ma w paczce, a gra uzupełnia sama brakujące pliki.

 

Zachęcam do pobrania i rozebrania paczki na czynniki pierwsze.

 

 

EDIT: Żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr. Daję linki, żeby każdy mógł sobie sprawdzić:

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

 

EDIT2: Wyjaśniliśmy z MrErrorem wątpliwości, ale zostawiam linki, żeby każdy mógł z nich korzystać.


uziush_1221958_sig.jpg


#20 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 27 July 2013 - 21:25

Odświeżam

 

Polecam najnowszą wersję ze znacznie poprawionym kwarcem. Po weekendzie update z kolorową gliną, którego nie udało mi się niestety zrobić na czas. Dopasowuję kolory w tej chwili.


uziush_1221958_sig.jpg