Hoho, mnie to interesuje Wygląda super. Też mam słaby sprzęt, a nawet gó*****y, więc nie ma nad czym się zastanawiać, ale wygląda świetnie
Fanklub serii Gothic
#1141
Napisano 07 February 2015 - 17:09
#1142 Gość_Murshtin_*
Napisano 07 February 2015 - 17:39
Śledzę ten projekt od dość dawna. Sam bym chętnie z tym pokombinował, gdybym się na tym znał.
#1143
Napisano 26 February 2015 - 21:52
Mogę być Skipem?
Ten pirat z Gothic 2 NK
#1144
Napisano 04 May 2015 - 17:50
Od miesiąca tworzę własną modyfikację do G2NK. Nowy świat, nowy bohater, nowe wydarzenia... może za 10 lat wydam jakąś grywalną wersję. D: Oceni ktoś lvl design?
- Evoken lubi to
#1145
Napisano 04 May 2015 - 18:50
Prezentuje się dobrze. Fajny model i tekstura pancerza.
Ten pierwszy screen bardzo przypomina mi "koniec świata" z Diccurica, tylko tabliczkę informującą po prawej dodać
#1146
Napisano 04 May 2015 - 20:01
Pancerz jak i wszystkie nowe texturki i meshe są z modyfikacji l'hiver. Póki co zajmuję się tylko projektowaniem poziomów, ale w przyszłości zabiorę się za ruchomości dla bohatera. W Gothicu jest troszku mało lekkich pancerzy i chcę to zmienić. D:
#1147 Gość_Murshtin_*
Napisano 08 June 2015 - 13:42
#1150 Gość_Murshtin_*
Napisano 14 June 2015 - 08:47
@tomangelo @Comrade Jar
Autor modyfikacji właśnie zaimplementował teselację. M.in. postać przestała być kanciasta.
#1151
Napisano 14 June 2015 - 11:17
Niby Dx11, ale dłonie ciągle kwadratowe
Dx11 niewiele może poradzić na modele o bardzo niskiej ilości polygonów, to jest tylko biblioteka m.in. do obsługi istniejących modeli. Teselacja pewnie trochę pomoże, chociaż tak czy inaczej autor będzie musiał zwiększyć ilość polygonów na modelach i pomyśleć o normalmappingu, żeby modele dorównały technologii. Będzie to też okazja do poprawienia animacji.
#1152 Gość_Murshtin_*
Napisano 14 June 2015 - 19:40
@tomangelo
Normalmapping już jest i prezentuje się całkiem nieźle. Co do teselacji to widać już pozytywny jej efekt w nowej wersji modyfikacji.
#1153 Gość_Murshtin_*
Napisano 23 August 2015 - 18:15
Odświeżam.
Po ostatnim filmie wiele osób pytało się jak to wgrać. Zrobiłem więc poradnik instalacji modyfikacji D3D11 Renderer + L'Hiver (są też wszystkie inne mody (jak np. System Pack), które są wymagane do działania wyżej wymienionych). Pod koniec (od 4:50) jest nawet krótki 'gameplay'. :-)
Twórca modyfikacji D3D11 Renderer cały czas ją rozwija, co jakiś czas pojawiają się nowe opcje graficzne itp. Na GTX670 i Windows 10 x64 stałe 60 FPS.
Użytkownik Murshtin edytował ten post 24 August 2015 - 08:27
- Maślak lubi to
#1154
Napisano 24 August 2015 - 20:16
Nie jestam jakimś mega fanem Gothica ale przyznam parodie czy inne filmiki dla humoru są świetne .
Nie mogę jednego znaleść ale dialog był beka
Bezi.
Najemnik z nowego obozu.Cóż...chodziły takie plotki
#1155 Gość_Murshtin_*
Napisano 13 November 2017 - 09:55
#1156
Napisano 13 November 2017 - 11:09
#1157
Napisano 25 July 2018 - 01:18
Arcania to nie Gothic.
#1158
Napisano 25 July 2018 - 11:02
2k18, a Arcania nadal jest w liście gier.
"Po wielu latach, z twarzą przez zmarszczki zoraną,
Opowiem to, z westchnieniem i mglistym morałem:
Zdarzyło mi się niegdyś ujrzeć w lesie rano
Dwie drogi; pojechałem tą mniej uczęszczaną -
Reszta wzięła się z tego, że to ja wybrałem."
- Robert Frost "Droga nie wybrana"