ComCraft - Minecraft 3D na telefony z Java
#161
Napisano 17 July 2012 - 11:00
Wszystko działa tylko muszę dodać przezroczystość jeszcze raz.
#162
Napisano 17 July 2012 - 11:44
A co z kolizją z blokami? Trochę to głupię dla mnie, że możemy przelatywać przez bloki.
#163
Napisano 17 July 2012 - 16:05
#164
Napisano 17 July 2012 - 20:23
Kolizję będą dodane w tym uptade.
Już wiem jakie na pewno będą bloki w CC:
-Kamień
-Dirt
-Piasek
-Szkło
-Deski
-Drzewo
-Wełna(biała,czarna,czerwona,niebieska,żółta,zielona)
-Cobblestone
-Półki na książki
-Cegły
-Obsydian
Tyle wiem zobaczymy jakie jeszcze
#165
Napisano 17 July 2012 - 21:05
#166
Napisano 17 July 2012 - 21:19
#167
Napisano 18 July 2012 - 19:06
#168
Napisano 18 July 2012 - 21:24
Error message:Aplication not authorized to acces the restricted API.
Wersja 240x400.
#169
Napisano 29 July 2012 - 13:23
#170
Napisano 03 August 2012 - 21:14
Edit: Niestety, brak kolizji z blokami.
#171
Napisano 26 August 2012 - 13:30
-WZROST WYDAJNOŚCI
-3 nowe bloczki
-dodana wersja na zhackowanego Symbiana
-ulepszone kolizje
-przewijany ekwipunek
-nowa grafika
-dodana rozdzielczość: 320x240
-dodana rozdzielczość: 360x480
-możliwość utworzenia maksymalnie 5 światów
-zmniejszona ilość zapytań o odczyt plików
-poprawa błędów z wczytywaniem texturepacków
-możliwość usuwania światów z poziomu gry
-możliwość przechodzenia do górnego i dolnego bloczka w ekwipunku
Zapraszam do pobierania, testowania i dzielenia się swoją opinią o grze!
#172
Napisano 26 August 2012 - 17:26
#173
Napisano 30 August 2012 - 19:16
mam pytanie i kilka pomyslow
1. Czy ty autor tej gry zarabiasz na tym. Moim zdaniem powinienes, gra to hit (dziala na avili GPS na 2-4 fps ale jest ) a poza tym cos musisz miec wzamian za swoja ciezka prace.
2. Jak wlacza sie gre menu pionowo a sama gra jest poziomo. Moim zdaniem to leciutko niepotrzebne, jakbys mogl to zrobil bys tez menu poziomo? To nie przeszkadza ale ja co jakis czas musze grecic telem.
3. Co do zarabiania to jest takie cos jak paypal i hotline.pl ( to sie szczegolnie przyda).
4. Na avili mam 2-4 fps wiec czasami gra robi cos czego nie chce nie mowie tu o jakims strasznym bugu ale ja czasami klikajac na strzalki stawiam klocek za strzalka. To jest troche uciezliwe bo pozniej musze tamten kloc usunac a na 2-4 fps jest to czasochlonne.
5. Zbudowalem domek na far a jak zmienilem na normal domek zostal podzielony na 4 czesci kazda w innym chunku.
6. Ci ktorzy pomogli mogli by figurowac w Info jako pomyslodawcy. Ja osobiscie uwiwlbiam ta gre.
Mam kolejny pomysl
dobrze by bylo gdyby podczas gry leciala jakas fajna nuta np. z prawdziwego mc, albo jakas skomponowana przez fanow lub tworce, tu mozna zrobic KOMLURS NA NUTE DO COMCRAFTA. Nie chce opozniac ani odeslac comcrafta w zapomnienie ale mam kolejny pomuysl. Uzywajac silnika grafiki i pozostalych kodow zrobic symulator redstowna, oczywiscie to zalezy od tworcy. Byly by bloki stowna, redstowna, red torch, ripiter, piston, wajcha, lampa. Ja na przyklad z checia bym to uzywal ale w info pomyslodawcy oczywiscie bede prawda?
#174
Napisano 31 August 2012 - 08:17
Znalazłem błąd: gdy stawia się dynie jest ona ustawiona zawsze w jedną stronę.
Trochę szkoda, że laguje na mojej Nokii 5800 XM.
@UP: Mi te przestawianie pasuje. Lepiej się gra na obróconym ekranie. Tylko zablokowałem opcję na zmianę ekranu przy przekręceniu telefonu i gram w każdej możliwej pozycji
#175
Napisano 31 August 2012 - 08:52
A co z tymi teksturkami 1x1 ja mam 2-4 fps wiec sie przydadza ( ale gdybyscie mogli to te teksturki jakos tak wstawic do pobrania zebym mogl na tela sciagnac a ja pozniej sobie poradze)
#176
Napisano 14 September 2012 - 19:33
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#177
Napisano 18 September 2012 - 19:19
Tu możesz śledzić postępy gry
#178
Napisano 21 September 2012 - 20:04
(powtarzam) nuta do CC
symulator redstowna
(nowy) worms armagedon 2D ale na telefon, tam mapa jest totalnie zniszczalna. Wyobrazam sobie takiego minecrafta 2D w Twoim (Qeader'a) wykonaniu.
Reszta:
Znacie to chyba "Niechce odeslac CC w zapomnienie ale nic nie poradze na moje ideas ( chyba dobrze napisalem? ) Temat: IT'S LIVE, LIVE ale czasami niema o czym pisac. Z tym hotline.pl to chyba powinno byc hotfile.pl albl .com. Kontakt do mnie jest ale zadko. Mozecie pisac odrazu ja sobie wiadomosci odczytam pozniej. W next edit napisze nr gg
Użytkownik szug edytował ten post 21 September 2012 - 20:16
#179
Napisano 22 September 2012 - 09:20
pisalem o wormsach armagedon na tela i ze fajnie by bylo grac w podobnego mc ale telefon moze tegonie pociagnac a wiec moze taki Comcraft na kompa albo real minecraft 3D z zastosowaniem kompletnie nie kwatratowego swiata. Oczywiscie nie chce odeslac CC w zapomnienie (lubie ta gre) ale nic nie poradze na moje pomysly ( Chyba dodam to do mojego opisu)
#180
Napisano 25 September 2012 - 20:02
co z ta muzyka do CC? Robimy konkurs? A co z tymi teksturkami ( ja sobie poradze ) mozna by je dodac do CC jako textury zwiekszajace wydajnosc w nazwie.
No nie bylbym soba ( chyba ) gdybym nie napisal jakiegos pomysla a wiec:
multiplayer przez blootoch ( pomysl do bani bo za duzo roboty ale moze kiedys)
Tworca tej gry Queader masz 14 Lat, myslales aby pkonsultowac sie z kims bardziej doswiadczonym? Nie znam takiej osoby ale napewno jakas sie znajdzie.
Ja nie chce bys tylko uzytkownikiem tej gry, chce cos do niej wniesc (znowu "wiec") czyt moje poprzednie wpisy moze uda mi sie
jakos pomoc.
co do mojego gg to musze wykupic a narazie krucho z kasa mam (kolejny raz) wiec narazie nie wejde. Jeszcze raz prosze ja nie moge pisac na blogu comcrafta wiec poinformujcie Queadera aby tu zagladal.Kod mozna spbie poczytac? Chcialbym sie troche poduczyc kodowania. Moze pomoge.