Od 1.2.5 do 1.5.2 Minecraft przestał mi się podobać na survivalu, ale od 1.6 i głównie na 1.7, widzę poprawę i chętnie będę grał, na nowym generatorze ;]
Nowe znaczy lepsze ?
#141
Napisano 13 September 2013 - 11:36
#142
Napisano 21 September 2013 - 12:39
Jak dla mnie w sumie jedyny minus to niszczenie unikalności, rzadkości. Przykład: konie. Świetny mob, pewnie się przyda ale już teraz widać dziesiątki koni na jakiejkolwiek równinie, powinny być rzadsze bo tak wszyscy przestaną zwracać na nie uwagę, jak było z psami. Albo zbroje dla konia, oczywiście teraz są w każdej możliwej do znalezienia skrzynce. Jeszcze handel z wieśniakami, to już zupełna porażka, kompletnie niezrównoważone, nie wiem czy ktoś z tego korzysta. Szmaragdy rzadki minerał, a za takich 20 można kupić ulepszenie sharpness II...
#143
Napisano 21 September 2013 - 18:58
Grałem od wersji 1.5 ale najbardziej do gustu przypadła mi 1.7.3
#144
Napisano 21 September 2013 - 19:12
Ja tam wolę tą nową wersję....
#145
Napisano 22 September 2013 - 14:06
Ja uwielbiałem stare wersje, jednak po zastanowieniu i tak bym wybrał obecną wersje Minecaft'a.
Ma więcej rzeczy, bloków, lepszą rozgrywke.
#148
Napisano 10 October 2013 - 15:32
Nowe znaczy gorsze.Nie dość że mogli to zrobić z MC
#149
Napisano 05 November 2013 - 16:40
Ahh ten stary generator map. Teraz to nie to samo. >.> Od 1.7.3 sporo się zmieniło, nie zawsze na lepsze
#150
Napisano 05 November 2013 - 18:28
Grając ostatnio sporo czasu na Beta 1.7.3 mogę powiedzieć, że zarówno stary i nowy Minecraft jest dobry W tych starszych czuć ten oryginalny "klimat" Minecrafta, można odwiedzić nietypowy teren, ale nie znajdę tam np. biomu grzybowego, czy drzewek akacjowych. Dla mnie i stare i nowe znaczy przyjemne i ciekawe.
#151
Napisano 07 November 2013 - 19:32
Nie chcę mi się długo pisać.
Zacząłem grać trzy lata temu. Na Becie 1.0.0. Zaś ostatnią prawdziwą wersją Minecraft'a była Beta 1.7.3.
Potem Mojang zaczął wciskać nam szajs. Owszem, nie uważam że wszystko co doszło po Becie 1.7.3 jest złe. Na przykład zaklinanie przedmiotów, Endermany, placki dyniowe, marchewki, rybiki cukrowe czy kolorowe szkło - to bardzo fajne dodatki, i muszę przyznać że czekałem na nie od dawna.
Ale kiczu jest dużo więcej niż tego dobrego. Nowy generator map (mam na myśli także ten z wersji 1.7.2), punkty XP, "End" i "Enderdragon", żywe bałwany z dyniami na głowach, gigantyczne grzyby, "opuszczone kopalnie", "wioski", "świątynie", długonosi kosmici z zezem, nowe tekstury oraz dźwięki (wiele z tych starych było już w Indevie i Infdevie), portale do Netheru o różnych kształtach... mógłbym długo jeszcze wymieniać. Kiedyś Minecraft miał "klimat", stracił go gdy wydano "Betę" 1.8. To wszystko.
Na szczęście istnieje pewien sympatyczny mod. Reklama jest w mojej sygnaturce. Jeżeli kiedyś jego rozwój zostanie porzucony, to w razie czego mam na kompie plik .jar z Bety 1.7.3.
Mam gdzieś tłum ludzi którzy niewolniczo tańczą jak im Mojang zagra i mówią starym wyjadaczom takim jak ja "jak coś ci się nie podoba to se graj w Classica". Oznajmiam im - jestem upartym indywidualistą, hipsterem, moherem, mam swoje zdanie i mam prawo do wyrażania opinii oraz dążenia do uczynienia Minecraft'a lepszym. Swoim brakiem zrozumienia prezentują swoją głupotę. Ja mam swój gust i się nim kieruję. Nie kraczę "jak ci się nie podoba to co nam się podoba to się wynoś", choć jest to dzisiaj w modzie. Wszyscy znają moją opinię, a podzielają ją setki tysięcy graczy na całym świecie. I nie polemizuję, nie wchodzę w kłótnie, nie daję się sprowokować, bo jak powiedział Wojciech Cejrowski - "z głupkami nie ma sensu rozmawiać".
- FullMocny lubi to
#152
Napisano 08 November 2013 - 20:11
Nie ważne, jak bardzo Hejcą nowe rzeczy, każda zmiana to krok w dobrą stronę. Jak Ci się coś nie podoba, nie musisz grać/ z tego korzystać. To proste. A jak ktoś nie rozumie tej podstawowej zasady, jest to jego problem.
Zapraszamy na forum o opowiadaniach RP. Są to gry forumowe PBF, w których wcielamy się w fickyjne postacie w fikcyjnych światach. Forum jest przystosowane specialnie pod opowiadania, więc nie musisz się przez nic przekopywać ani szukać. Zajrzyj już teraz i odkryj frajdę z rozmaitych PBF'ów o rozmaityvh gatunkach, światach i zasadach (Lub ewentualnie ich braku.)
#153
Napisano 09 November 2013 - 15:27
Nie ważne, jak bardzo Hejcą nowe rzeczy, każda zmiana to krok w dobrą stronę.
He he, zabawne. Możemy spekulować, co nowego dodadzą w następnych wersjach. A gdyby tak... craftowanie "diaxów" z "dirtu", możliwość kastrowania krów, nowe moby - Teletubisie, albo nowy biom w którym na drzewach rosłyby kałamarnice? Rzeczywiście, "każda zmiana to krok w dobrą stronę". Zmiany są dobre, ale należy zachować umiar, o czym Mojang dawno zapomniał!
Jak Ci się coś nie podoba, nie musisz grać/ z tego korzystać.
A powiedz mi, jak mam nie korzystać z nowego generatora map, skoro to on tworzy świat w którym gram? A jak mam nie korzystać z "opuszczonych kopalni", skoro ryjąc podziemne korytarze w poszukiwaniu diamentów prędzej czy później na jakąś trafię? Mam udawać, że jej nie ma? A jak mam "nie korzystać" z punktów XP, skoro od początku gry mam przed nosem pasek, a po zabiciu moba, wykopaniu rudy lub złowieniu ryby i tak polecą do niego owe punkty?
To proste. A jak ktoś nie rozumie tej podstawowej zasady, jest to jego problem.
Mniej delikatnie - "Nikt nie będzie odczuwał lojalności wobec nikogo i niczego oprócz Partii. Nie będzie kochał nikogo oprócz Wielkiego Brata.". Cytat z powieści "Rok 1984".
#154
Napisano 09 November 2013 - 15:47
Według mnie, Minecraft skończył się na wersji Beta 1.7, wtedy, gdy był jeszcze ten piękny, stary generator. Jedyne, co podoba mi się w tych "nowych" wersjach, to usprawnienia dla trybu Multiplayer i możliwość tworzenia nowych minigier. Dać wersję Beta 1.7, nieliczne dodatki typu nowe rośliny, command blocki, nowe biomy, resource packi i mamy dobrego Minecrafta
I jak dla mnie, Notch popełnił straszne głupstwo, powierzając swoją najlepszą grę jakiemuś Jebowi... On ją tylko niszczy, nie słucha, czego chcą gracze, a czego nie, a teraz z każdym update powoli doprowadza grę do upadku. Nie podoba mi się też sztuczne ułatwianie gry. Wiem, że średnia wieku graczy to 10 lat, ale utrudnianie spodoba się normalnym graczom, a przy tym, może ta "elita" graczy wyniesie się i przestane psuć rozgrywkę i reputację Minecrafta.
Amen.
- Moihear Bearead, eDuardo i McRaul lubią to
kompletnie pijany
#155
Napisano 08 December 2013 - 00:25
Wolę starsze wersje Mc. Wtedy był ten kilmat... A teraz ten Minecraft to nie Minecraft...
#156
Napisano 08 December 2013 - 07:35
Mnie osobiście nie fascynuje to że jest tak dużo itemów np te miksturki ja bym chciał żeby dodali nowe rudy i nowe enchanty
#157 Gość_Michaukso_*
Napisano 08 December 2013 - 15:56
@wojorowski I tak krowa rogami nie zabrała by dużo HP.
Co do tematu to end i smok nie jest takim nie wiadomo jakim ruchem do rpg, nowe bloki są ciekawe i mają ciekawe zastosowanie, czym więcej aktualizacji tym więcej bloków i craftingów, więc nie poznasz wszystkich, gdyż będą nowe i nowe i nowe...
Lecz z połączeniem kurczaka i zombie w jedno w 1.7.3 to lekkie przegięcie... No co to ma być??? Jakieś zombiako-atakujący-kurczako-znoszący-jaja-mob ?
No z klimatem i umiarem jest chyba najlepiej a i bez tego lvl.
#158
Napisano 08 December 2013 - 16:07
Wszyscy narzekają na nowości, a jak ich nie było, też było źle
Przecież w dowolnym momencie możemy wrócić do dowolnej wersji gry, nie ma co narzekać, nowości przyciągają więcej ludzi, a o to chyba wszystkim chodzi.
#159
Napisano 08 December 2013 - 16:21
Mnie w starym MC podobało się to co większości, czyli stary generator + kolor trawy. Ludzie wiele razy pisali że "idę grać w stary dobry Mc" lub "Zapraszam na serwer Beta 1.7.3 czysty Survival !!"... Takie serwery upadały po góra 3 tygodniach (na początku szał bo 1.7.3 brak expa trelele.. a potem 0/10 i Can't reach server". Jak wbijecie na taki świat z Bety, powiedzcie ile na nim usiedzicie ??? Nie ma niektórych klocków, zwierząt, upraw, jaki dom postawicie ? Bo mi tylko na myśl przychodzi "dom Dzejdzeya". Wiadomo, raz dodadzą coś fajnego a raz jakiś syf, jak coś można wyłączyć "Generowanie Struktur", ale expa i tym podobnych to nie usunie. Osobiście w Survival grałem chyba na 1.8 ostatnio, teraz nie ze względu na generator który jest (Ampiefield to troche zmienił), ja lubiłem budować w zwykłym lesie, wiadomo że w Beta i do tyłu był tylko taki. Ale od 1.8 nie ma już dużego lasu, teraz jest lasek, obok pustynia, za górką bagna no i wielka gwiazda-Dzungla. Nigdy wszystkich nie zadowolisz, to też powstało (i powstają) masy Modów, dzięki którym można dostosować sobie rozgrywkę tak, aby każdego porwał wir przygody.
Żem się rozpisał...