Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co byśmy dodali, zmienili, usunęli. (Burza muzgów)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 ponuryksych

ponuryksych

    Generator pomysłów

  • Użytkownik
  • 84 postów

Napisano 25 January 2012 - 11:07

Ten temat to miejsce dyskusji ogólnie o tym co byśmy chcieli widzieć w minecrafcie, oraz co nam w nim nie pasuje i zmienilibyśmy to.


Może macie pomysł na nowy tryb gry, nowy biom, albo nowy typ generatora, nowe moby, świat? Może nie pasuje wam wygląd dungeonów, nether, end, albo wygląd mobów?

Może chcielibyście żeby jakiś mod został dodany do gry?

Piszcie.


Na rozpoczęcie dyskusji powiem że bardzo brzydko to wygląda kiedy zaraz obok biomu śnieżnego generuje się pustynia. Biomy powinny przechodzić powoli,
np Dżungla -> Bagna -> Las -> Sawanna -> Biom Górzysty -> Tundra -> Śnieżne lasy.

Przydałoby się też bardziej zróżnicować te biomy dodając stworzenia występujące tylko w danym biomie. Np.
Dżungla - małpy, węże, wielkie koty
Bagna - zatruwające (zgniłe) zombie, ośmiornice które wciągają nas pod wodę i się dusimy.
Las - jelenie, dziki, lisy
Sawanna - lwy
Biom górzysty - czarne pantery, kozły
Tundra i śnieżne lasy - białe lisy, niedźwiedzie polarne


Piszcie wasze pomysły bo sam mam tyle pomysłów na ulepszenie minecrafta że jedna strona tematu by nie wystarczyła ;)

Może będę pisał do mojangu z naszymi pomysłami.

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 .R2D2

.R2D2

    Nowy

  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 25 January 2012 - 19:44

Żeby arbuzy spawniły się na świecie jak dynie, by w the endzie były jakieś skrzynie z pro itemami i jakieś nowe potwory oprócz endermanów i smoka. Jesze jakieś bossy jak z aether mod chroniące skrzynek z unikalnymi itemami. Może jeszcze pasek na akcesoria dające np: bonus do ataku, obrony, szybkości. I chyba tyle na dzisiaj. A jeszcze pory roku żeby w zimie padał śnieg a wiosną topniał.

#3 DragonSider

DragonSider

    Fallen Angel

  • Użytkownik
  • 369 postów

Napisano 25 January 2012 - 20:15

Dodal bym wielkie twierdze widm.
i ofc widma.
Wysysaly by one z ciebie hp.
I byly bardzo silne.
Chodzily na nocne polowania i zabijaly spotkanych ludzi.
Zeby czuc bylo ze to survival:p

#4 Neves

Neves

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 05 February 2012 - 09:57

Przed chwilą miałem pomysł na mob grinder działający na zasadzie piorunów. Niestety jak na razie nie da się wywoływać w surwiwalu piorunów samodzielnie więc fajnie by było gdyby bloki żelaza przyciągały pioruny w czasie burzy.

#5 dawcioj123

dawcioj123

    Nowy

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 02 March 2012 - 14:09

Dodał bym lochy,ruiny zamków,zamki.Potwory:widmo,krokodyle i fireballe.

#6 szymonpierzak

szymonpierzak

    Smoko Bójca

  • Użytkownik
  • 159 postów

Napisano 02 March 2012 - 14:12

dodałbym system questów dla vilagerów
Dołączona grafikaJa go pokona?em a ty?

#7 Neves

Neves

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 02 March 2012 - 20:18

Po pierwsze: wioski ewockich w dżungli!
Dołączona grafika

I chciałbym, żeby ze slimebali można było zrobić slima. powiedzmy z 4 slimebali najmniejszego, a z 9 średniego.

Dodatkowo jakieś zastosowanie dla blaze rod np. jako pochodnia albo do robienia ognistych strzał.

#8 Mixero2388

Mixero2388

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 137 postów

Napisano 02 March 2012 - 21:46

Zdecydowanie: Nowe rodzaje strzał, jak kilka postów wyżej : "Jakieś itemy w the endzie z pro itemami" Dlaczego ? Bo po pokaniu smoka według mnie trochę za małą nagrodę dostaliśmy...

#9 Builderek

Builderek

    Pogromca Lewactwa :_:

  • Użytkownik+
  • 1270 postów

Napisano 02 March 2012 - 21:56

Wszystko

Próbujesz być zabawny, prawda? Coś nie wyszło. //Danio

Kącik Fanów Total War.!

Total_War_logo.png


#10 Somar

Somar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 99 postów

Napisano 03 March 2012 - 06:53

Mam kilka pomysłów:

1. Bloki:
Właściwie to już dawno Mojang powinien dodać 2 bloki - blok węgla i blok czerwonego proszku. Po co? otóż w chwili obecnej mam prawie całą skrzynie węgla i aby oszczędzić miejsce lepiej byłoby robić z niego bloki, tak jak robi się to z żelazem czy złotem. Dodatkowo dostajemy 2 nowe bloki do budowania.

Poza tym, wiele bloków jest zbyt mało lub wcale nie dostępna.
Przykładowo - blok z twierdzy ten z mchem. Nie ma jak go uzyskać. Chyba, że znajdziemy twierdze, a nie jest to przecież rzecz częsta. Ja zrobiłbym np. crafiting tego bloku poprzez dodanie zwykłego bloku z twierdzy i lian w crafting table.

Trzeba również dodać więcej różnorodności co do bloków. Jak dla mnie to powinien nawet wyjść update "Blocks: xD który dodawałby nowe bloki. Oczywiście jestem przeciwny dodawaniu jakiś nierealnych bloków, ale coś trzeba pododawać...

2. Bardziej tajemnicze podziemia

Właściwie w tym pomyśle zawrę 2 pomysły :P Pierwszym jest np. To żeby w podziemiach występowały rzadko Skarby. Taki skarb nie byłby skrzynią. Tu wchodzi 2 pomysł - Byłby nowym blokiem o wyglądzie złotej szkatułki mniejszej od skrzyni. Skarby znajdywałoby się tylko pod ziemią, jednakże im głębiej będziemy ich szukać tym MNIEJ znajdziemy. Co jest logiczne - no bo kto zakopuje skarb 100 metrów pod ziemią ? xD. Do tego coś takiego sprawi, że nie będziemy robili ciągle kopalni typu: "byle do poziomu 12 i szukać diamentów"

W skarbach oczywiście ciekawe rzeczy ale nie jakieś tam siodła bez użytku. Tylko np. jakieś wyjątkowe itemy których nie da się stworzyć. Przykładowo "magiczny kilof" który zaczyna promieniować (zmieniałby tak jakby barwę) jeśli w pobliżu 5 kratek są jakieś surowce.

Można by też wykorzystać różne pułapki w twierdzach. Np. Płytki naciskowe, które omyłkowo nadepnięte spawnowałby np. 5 creeperów.
Jeśli o niewidzialności mowa, to można dodać jakieś czujniki, których nie widać. Tak aby można na serwerach Multiplayer robić autentyczne pułapki, a nie tak jak teraz stawiać śmieszne płytki naciskowe w które jedynie nowicjusz wpadnie.

3. Pozostałe rzeczy :D

śnieg - wg. mnie system powstawania śniegu jest zbyt prosty i nudny. Powinno wyglądać to mniej więcej tak - śnieg pada przez 5 minut. Tworzy się warstwa śniegu. Pada dalej - tworzy się półpłytka śnieżna, kolejne 5 minut i tworzy się normalny blok śnieżny (ten sam który używamy do zrobienia bałwana). Następnie cykl się powtarza i dzięki temu może spaść nam np. 3 metry sniegu:D. Który oczywiście po jakimś czasie topiłby się w odwrotny sposób.

Powierzchnia minecrafta - W podziemiach można co prawda coś tam znaleźć ale na powierzchni wieje nudą. A przecież można by dodać wiele różnych rzeczy. Dajmy na to stare opuszczone... cmentarze xD. Na których rosłyby nowe rodzaje drzew, które wyglądałby bardziej mrocznie. W dodatku na takich cmentarzach występowałby nowy mob - duch. Który nic by nie robił (byłby tylko efektem wizualnym i mobem, którego nie da się zabić i który nas nie może zabić - jedynie by nas straszył) xD.

Dobra wystarczy tego fantazjowania.

#11 adi161999

adi161999

    Znawca MC

  • Użytkownik
  • 191 postów
  • adi168

Napisano 03 March 2012 - 08:46

Dodał bym lochy,ruiny zamków,zamki.Potwory:widmo,krokodyle i fireballe.

No, fireballe już masz :P
Ja osobiście dodałbym coś do upiększenia domków (stoły, krzesła) ponieważ jak się takiego zbuduje, to stoi cały pusty :(
Nowe moby również by się przydały. Tutaj popieram wizję autora tematu :)
Tak jak pisał Somar powierzchnia w MC jest strasznie nudna, to również przydałoby się zmienić.
Ale najbardziej liczę na urozmaicenie mechanizmów, dodając coś na wzór better than wolves i powercraft.

adi%C5%9B168_eune_39_2_logo.png


#12 Neves

Neves

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 03 March 2012 - 09:48

Slimy - gdy chodzą to pozostawiają po sobie jakiś śluz, który spowalnia gracza (tylko duże slimy). Magma cube zostawiałoby lawę (oczywiście tylko ten duży i nie całe źródełko ale tylko małą warstwę, która zaraz by znikała). Dodatkowo w czasie deszczu mogłyby się tworzyć niewielkie kałuże.@edit: Myślę, że moglibyśmy kiedyś wybrać najlepsze i najciekawsze pomysły i podesłać je do Notch'a/Jeb_'a/Jon'a tak jak to napisał twórca tematu.

#13 RRRycerz

RRRycerz

    Fan Gothic'a

  • Użytkownik+
  • 984 postów

Napisano 03 March 2012 - 11:13

Hmmm może to głupie ale skoro już mamy AI mobów no to przecież można by zrobić "tajemniczego herobrine" czyli że będzie to taki tajemny update.Może to głupie ale już przecież umieją robic AI więc....Pomysł dobry :D

Jakby ktoś chciał moje wypociny ;) :

https://www.youtube....r/BlackTavish98


#14 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 03 March 2012 - 12:49

1. Maski do nurkowania, płetwy i butla z tlenem
2. Stare zatopione miasta pod wodą :3
3. Rybki (nie chodzi o itemy)
4. Wyjące wilki w nocy
5. Zaprzęg wilków
6. Zboże na patyku - podczas jeżdżenia na świni będzie podążała właśnie za zbożem

#15 Mixero2388

Mixero2388

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 137 postów

Napisano 03 March 2012 - 13:27

Wszystko


Mniej nie mogłeś napisać? A i dlaczego chcesz wszystko ?

#16 Mixero2388

Mixero2388

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 137 postów

Napisano 03 March 2012 - 13:28

1. Maski do nurkowania, płetwy i butla z tlenem
2. Stare zatopione miasta pod wodą :3
3. Rybki (nie chodzi o itemy)
4. Wyjące wilki w nocy
5. Zaprzęg wilków
6. Zboże na patyku - podczas jeżdżenia na świni będzie podążała właśnie za zbożem


Nie musiałeś pisać rybki nie jako itemy bo ryby jako itemy istnieją... :D

#17 Neves

Neves

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 03 March 2012 - 13:30

Nowy dodatek do biegania: jeśli rozpędzeni wskoczymy na jakąś ścianę to możemy się od niej odbić. Oczywiście można by do tego dodać też, że ta funkcja jest dostępna jedynie jeśli mamy odpowiednio zaklęte buty.

#18 Velta

Velta

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 772 postów
  • Velciakk

Napisano 03 March 2012 - 17:13

Nie musiałeś pisać rybki nie jako itemy bo ryby jako itemy istnieją... :D


Naucz się czytać.

giphy.gif


#19 Neves

Neves

    Znawca

  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 06 March 2012 - 20:07

Wulkany. Albo wielkie kratery po uderzeniu meteorytu :D Dodatkowo zrobiłbym tak, żeby dżungle były rzadsze.

#20 Maeglin

Maeglin

    Tolkienista

  • Użytkownik+
  • 315 postów

Napisano 06 March 2012 - 21:10

Zmniejszyć wielkość biomów, zrobić łagodniejsze przejścia między nimi. Poprawić alchemię, tj:
1. Usunąć ten obrzydliwy statyw alchemiczny i umożliwić warzenie eliksirów w kotle
2. Usunąć panel warzenia eliksirów, umożliwić warzenie poprzez wrzucanie składników do kotła "od zewnątrz"
3. Umożliwić rozlewanie eliksirów na ziemi za pomocą specjalnej butelki, tworzyłyby wtedy cienką warstwę (jak śnieg). Eliksir działałby po wejściu moba/gracza na niego. Usunąć eliksiry rzucane.
Takie drobne uwagi od piotpasza, pozdrawiam.
"Nie zgasną światła gdy świat trwa,
nie przyćmi ich mijając czas
choć wiatr niezmierną ciemność gna
nad staw, nad górę i nad las!"