Jeśli chcemy aby to był ,,ten minecraft'' to zróbmy serwer np. na beta 1.7.3.. W sumie to nie byłby najgorszy pomysł xd ale ludzi więcej nie zbierzemy.. Jedynie ci, co są na forum Więc mój zacny pomysł odpada w przedbiegach
Pomysly odnosnie serwera
#421
Napisano 24 September 2014 - 17:41
#422
Napisano 24 September 2014 - 20:17
#423
Napisano 25 September 2014 - 18:12
@bp
ten minecraft to obecnie 1.8
1.7.3 to była ostatnie wersja jeśli chodzi o "starą wersję gry" - była nie najgorsza ale jednak bardziej mi pasuje obecna. Deski 1 koloru, brak czegoś ciekawego w nether, brak kamiennych cegieł z których wszyscy pełno ludzi korzysta, 0 enchantów itp itd. Gra była przyjemna ale jak by nie patrzeć szybko ta koncepcja by padła - nudy po kilku tygodniach
#424
Napisano 25 September 2014 - 21:09
Jeżeli chcecie, aby na serwer przyszło więcej osób, jest jedna rada. Potrzebna jest reklama, wybiegająca po za strony, fora z minecraftem. W tym momencie bum na MC minął i ludzie poprzechodzili na inne gry. Chcąc by zaczęli grać muszą zobaczyć reklamę na jakimś forum, a następnie jak wejdą na serwer muszą zostać przekonani aby zostać.
#425
Napisano 25 September 2014 - 22:26
Taaaa...a następnie jak wejdą na serwer muszą zostać przekonani aby zostać.
Wchodzi nowy gracz, 70% wychodzi bez słowa i nie wraca. 15% nie umie używac czatu i wychodzi. Pozostałe 15 dzielimy następująco: Korzysta z czatu pisze ale serwer jest pusty, wieje nuda , niezrozumieniem idei - wychodzi. Pisze, nawet zaczyna coś budować ale nikt na serwerze nie gra a gra jak na singlu go nie bawi - wychodzi. Gość ma naprawdę duże pokłady ambicji, coś robi, buduje ale odkrywa ze poza suchym FB nie dzieje sie nic, nie ma handlu, nie ma eventów, nie ma ludzi - wychodzi.
Nie chce marudzić ale ostatnio na serwerze gram tylko ja i anuar. Do tego stopnia wieje nuda w tych pustych slotach że nawet handluję z anuarem! W najbliższa niedziele będzie zdjęcie grupowe do kroniki. Proponuje miejsce gdzie budują sie gracze Astyra, techk8, tk300, Kantuz, Shuma22, HEC003, anuador, Reus1702, damien86, Vault48, Feragon, Mugz, Cazic, paramime, Nernums, bonda1. Czesto grają, nic sie nie odzywają wiec pewnie tworzą razem bardzo epicki projekt i nie maja czasu na gadkę.
Użytkownik Theo edytował ten post 27 September 2014 - 11:40
- Pawełek lubi to
#426
Napisano 26 September 2014 - 23:35
Jeśli chodzi o generowanie mapy programem - za, tak bardzo, że przeciw.
Wole jednak zobaczyć takie struktury stworzone rękami Heńków i Mietków (wszak, po to istniały wioski) - niż robione generatorem. Jeśli coś takiego dostaje na singlu - jest fajnie, ale na multi wolę zobaczyć coś, co zrobiłeś ty czy on, niż to co zrobiło kilka linijek kodu. Wychodząc z Raionu można zobaczyć tęcze moją i Jasia, idąc kawałek można natrafić na szlak na grzybową wyspę. Możliwość eksplorowania jest niezastąpionym faworytem gry na serwerach, by oglądać cudeńka innych graczy.
Proponuje miejsce gdzie budują sie gracze Astyra, techk8, tk300, Shuma22, HEC003, Reus1702, damien86, Vault48, Feragon, Mugz, Cazic, paramime, Nernums, bonda1. Czesto grają, nic sie nie odzywają wiec pewnie tworzą razem bardzo epicki projekt i nie maja czasu na gadkę.
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#427
Napisano 01 December 2014 - 16:16
Ponieważ i tak lubisz się bawić w ingenerowanie struktury gry, a ja lubię wędkować i nie polować na pająki, a kilka owiec się znajdzie proponuje możliwość wprowadzenia "re-craftingu" wełny na 4 nitki przy użyciu nożyczek, co będzie zużywało ich wytrzymałość.
- Pitgram lubi to
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#428
Napisano 01 December 2014 - 20:32
#429
Napisano 09 December 2014 - 23:01
No i prośba, o przywrócenie "nieprawidłowej" mechaniki działania gąbek. Może nie do końca by jednak kazde postawienie gabki w rejonie wody ja zamaczało ale w nowej natywnej mechanice gąbki w 1.8 nie da się jej używać "z sensem".
- Ice_trooper lubi to
#430
Napisano 09 December 2014 - 23:47
Mam prosbe, czy możliwe jest dodanie wyświetlania kto ma zapisane respawnowanie w danym łóżku? chce zniszczyć łóżko ale nie wiem kto z niego korzysta a chciałbym powiadomić innych. Np sprawdzanie łóżka uderzając w nie lewym trzymając łóżko.
Rzeczywiście mogłoby pojawić się coś takiego, zapiszę to sobie.
No i prośba, o przywrócenie "nieprawidłowej" mechaniki działania gąbek. Może nie do końca by jednak kazde postawienie gabki w rejonie wody ja zamaczało ale w nowej natywnej mechanice gąbki w 1.8 nie da się jej używać "z sensem".
Co za pech, no nie?
- Geroo, Ice_trooper i __lkjhgfdsa__ lubią to
#431
Napisano 10 December 2014 - 01:08
Co za pech, no nie?
Pech jak pech, wycofanie gąbki która działała była jednak bardziej serwer friendly gdyż teraz wielokrotne rozlewanie i zlewanie wody będzie zwyczajnie męczące i dla człowieka i dla maszyny. jCraft słynie z rzeczy "bardziej" - choćby jest inny handel z NPC. Już nie marudź i popraw poprzednia funkcje albo w jOccult dodaj magiczne gąbki które będa działać tak jak dawniej.
- Kodek i Toboe lubią to
#432
Napisano 10 December 2014 - 10:28
albo w jOccult dodaj magiczne gąbki które będa działać tak jak dawniej.
To mi się bardziej podoba, za to masz całusa.
- Ice_trooper, GeneralKovalsky, Toboe i 1 inna osoba lubią to
#433
Napisano 10 December 2014 - 12:21
jOccult dodaj magiczne gąbki które będa działać tak jak dawniej.
This. Stare gąbki pozwalały na robienie ciekawych fontann.=]
#435
Napisano 15 December 2014 - 12:56
Jak wiemy craftowanie sztandarów, szczególnie tych fajniejszych jest nieco kłopotliwe. Szczególnie na mapie Creative. Stad prośba - o dodanie możliwości użycia /GIVE dla niektórych rodzajów sztandarów stworzonych na stronie jak i możliwość ich powielenia poleceniem /more (//copy nie jest wygodne w tym wypadku w ogóle)
Nadal brak //move i kompasu
//count i //distr były by nie od rzeczy w sytuacji gdy chcemy policzyć ile jakich materiałów potrzeba na zbudowanie struktury na survivalu.
Użytkownik Theo edytował ten post 15 December 2014 - 13:30
#436
Napisano 30 December 2014 - 23:17
Skoro mamy możliwość tworzenia glowstona jak i kwarcu, to może odejdziemy od możliwości resetu netheru?
Chyba że zostało to ustalone a ja zaspałem.
Chciałbym wiedzieć czy opłaca się dekorowanie netheru czy nie
#437
Napisano 30 December 2014 - 23:40
#438
Napisano 01 January 2015 - 04:39
Stworzenie i odpalenie Areny !
Miejsca np na zasadzie the wall, że mamy po 10 minut na wydobycie surowców, stworzenie uzbrojenia oraz zbroi , posiadamy zamek który jest wykonany z obsydianu, posiada katapulty na tnt[ ktore trzeba wykonac samemu ] [ lub zdobyc ze skrzynek rozsiannych po mapie w ktorych mogą być gratisy np koks jabłka lub inne rzeczy ] i każda z wygranych drużyn, otrzymywała by bonus do następnej gry, np do kopania lub czegoś tego na 2 minuty
#439
Napisano 01 January 2015 - 13:17
@up nie no - zwykły świat wielkości 200x100 (100x100 dla drużyny) który się resetuje po 1 grze. surowce teren ttp. Taktyka dowolna - jedni zrobią zamek a drudzy będą atakować. Ciekawa sytuacja jak obie drużyny zrobią zamek hehe.
Wracając, i konkretyzując:
Mały świat co by się resetował. Moby z dobrym lootem co by urozmaicić grę. Drużyny mają po 20(?) żyć. Po wygranej nie ma tortu, tylko jakiś bonus jak wyżej napisano.
Tak bym widział pomysł Mrocznego.
#440
Napisano 01 January 2015 - 13:41
Fajnie, że fajerwerki lecą, ale strasznie zawalają one ekwipunek. Szkoda, że nie ma powiedzmy 10ciu typów, tak aby mogły się stackować. Byłoby miło, gdyby wraz z końcem tego dnia przestały wypadać z mobów.