Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomysly odnosnie serwera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
471 odpowiedzi w tym temacie

#461 Toboe

Toboe

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 350 postów

Napisano 22 February 2015 - 23:30

Pozostaje nam życzyć powrotu do formy i wykaraskania się z kłopotów. Postaramy się sami grzecznie* bawić, a Ty nam zdrowiej. =]

*mniej lub bardziej

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#462 Pawełek

Pawełek

    Ekspert

  • Weteran
  • 1474 postów
  • Evolveye#7100
  • Evolveye

Napisano 23 February 2015 - 18:12

A taki pomysł co do eventów - po raz kolejny poruszam system nagród ale co tam

 

Zróbmy tak - sprawiedliwie będzie przynajmniej i dla każdego

Robiąc event nie róbmy 3 miejsc. Zróbmy 1 miejsce. Ale niech to miejsce będzie takie bardzo pojemne. Do rzeczy:

 

Robiąc event każdy kto dojdzie do końca dostaje taką samą nagrodę. Ci szybsi dostaną ja szybciej, a ci wolniejsi później, ale każdy ma szanse.

Taki event może trwać jednak w nieskończoność. Administracja mówi "mamy pół godzinki - grajcie".

 

Proste i moim zdaniem genialne ;p

Taki Pawełek i Jasio mogą stanąć obok siebie na końcu ^^


  • Pitgram i KoksuLaczek lubią to

#463 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 04 March 2015 - 22:15

Proponowane zmiany w regulaminie, nie podam punktów bo nie o to chodzi ale generalnie pare rzeczy wymaga zmiany

1. Dodanie regulaminu frakcji i czym są frakcje, jako co je traktować jako tylko czat grupowy czy jako organizacje graczy?
2. Usunąć zapis o możliwości przejmowania terenu po 7 dniach. Gracz nie ma pewności sprawdzenia aktywności 7 dni, nie sposób jest tez ciągle cos budować w sytuacji gdy ktos zawiesza budowanie na rzecz rozwijania np jocculta, inna rzecz to brak definicji "czym jest brak budowania".
3. Dodać zapis o tym czym jest działka i na jakich zasadach powstaje - tego nie ma a regulamin sie mniej wiecej do tego odwołuje
4. Razem w tym w definicji działki powinna znaleźć sie wzmianka ze minimalna odległość miedzy obszarami zajmowanymi przez użytkownika wynosi 128bloków (8 chunków widoczności) oczywscie zapis nie dotyczył by znajomych ktorzy działaja razem, wązne by np uwzględnić też ewentualna rozbudowę swojego lub obcego projektu i odsunąć sie o tyle bloków ile przewidujemy lub wiemy ile przewiduje sąsiad.
5. Wprowadzić zapis o budowlach liniowych prywatnych dla graczy - wszystkie tego typu konstrukcje należy realizować później Y32, najlepiej miedzy Y16 w Y32. Chodzi o to by szpecace kolejki na jendym bloku znikły z krajobrazu (a przynajmniej nie pojawiały sie na mapie) W sytuacji kolizji obiektu liniowego z innym obiektem, nowszy obiekt przesuwa obiekt liniowy zgodnie z sekwencją w przypadku napotkania przez obiekt liniowy w czasie budowy omija tamta konstrukcję.
exRYBP0.png

#464 Likore

Likore

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 241 postów
  • Likore

Napisano 09 March 2015 - 00:56

Dałoby się zaimplementować zapomnianą przez boga opcję "bielenia" wełny mączką kostną? Czasem zalega nam zbędna barwiona, gdy potrzebna jest czysta.

X2YBzqf.png
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#465 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 09 March 2015 - 06:20

Pomysł:
Zarządzać co jakiś czas ptasią grypę która morduje wszystkie kurczaki. Powód? Dziesiątki kurczaków po spiderjockeyach w podziemiach. Że wpływ na serwer ma to oczywiste jednak frustruje ciągle zbieranie randomowych jajek i zapchanie sobie nimi ekwipunku ze o gdakaniu zza ściany nie wspomnę. Chorobie nie podlegały by kurczaki nazwane.
exRYBP0.png

#466 Likore

Likore

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 241 postów
  • Likore

Napisano 09 March 2015 - 15:32

Prostsze by było wyłączenie spawnu chickenjokeyów (to one powodują nadmierne generowanie kurczaków) analogicznie do nietoperzy i królików. Bo kurczaki powstają w skutek braku nietoperzy, a tym samym blokuje się spawn innych neturalnych mobów (koni, krów czy owiec, a zdarzają się sytuację ich respu = u nas raz się koń pojawił) - kurczaki są nawet w netherze.

X2YBzqf.png
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#467 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 09 March 2015 - 16:40

Niestety, to nie jest takie oczywiste. Problem jednak jest i narasta.
exRYBP0.png

#468 Robosztyk

Robosztyk

    Nowy

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Robosztyk

Napisano 11 March 2015 - 20:13

Mam taki pomydł żeby wprowadzić coś takiego jak "Radar" który będzie ci namierzać twojego konia (jako item, najlepiej żeby był to kompas, chociaż to pewnie oczywiste :P). Podam przykład który nie raz już mi się zdarzył, podjechałem gdzieś na moim rumaku, coś tam zrobiłem i jako że jestem zapominalski(i myślę że nie tylko ja) wróciłem dzięki zegarkowi do domu, zostawiając biednego konia na pastwę losu. A swoją drogą w ostatniej złożonej skardze czytałem o zakopywaniu kogoś konia-wiem to raczej sporadyczne zdarzenie w sumie pierwszy raz od kiedy gram na tym serwerze słyszałem o takim zachowaniu, ale myślę że taki radar byłby bardzo przydatną rzeczą. Napiszcie co o tym sądzicie



P.S konia którego będziesz chciał namierzać, musisz oznaczyć klikając na niego prawym przyciskiem myszy, a receptury już nie wymyśle, ale może jakieś połączenie kompasu i smyczy, kto to wie :P

Użytkownik Robosztyk edytował ten post 11 March 2015 - 21:49

  • __lkjhgfdsa__ lubi to

#469 __lkjhgfdsa__

__lkjhgfdsa__

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 115 postów
  • __lkjhgfdsa__

Napisano 11 March 2015 - 21:49

@up niech kompas po prostu pokazuje twojego najbliższego konia, po co się komplikować w oznaczanie. Sam już kilka razy przeżyłem sytuację w której zapodziałem mojego Biegunkę, więc jak najbardziej mi się podoba



#470 Likore

Likore

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 241 postów
  • Likore

Napisano 13 March 2015 - 15:33

M, kompas już ma (miał?) swego rodzaju funkcje wskazywania kierunku do punktu x,z oraz odległości od niego.

Lepszym na moje rozwiązaniem mógłby być "Gwizdek Przywoływacza" do Ocultusa. Dwufunkcyjny, nie ograniczający się do koni - uprzyjemni przenoszenie zwierzątek.

Klikając lewym myszy wybieramy zwierze, które chcemy "oznaczyć". Następnie idziemy w określone miejsce i klikając prawym "przywołujemy je" do siebie (na określony blok). Ale by nie było łatwo koszt wynosiłby Dystans*10=Koszt energii. Dla ułatwienia, można zrobić sobie takich klika, by np mieć na jednej zapisane konia a drugiego używać do przenoszenia innych stworzeń. Obok "odmładzacza" byłaby to chyba najlepsza opcja dla handlujących npcami czy po prostu jak znajdę jakieś zwierzę to mogę je sobie "przynieść" do domu.

X2YBzqf.png
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#471 Fifi

Fifi

  • Weteran
  • 1370 postów

Napisano 13 March 2015 - 21:19

Wydaje mi się że "drugi" item kompasu byłby dobrym rozwiązaniem - mógłby się nazywać inaczej i wskazywać najbliższego konia, tak jak pisał __lkjhgfdsa__. Oczywiście powinien być trochę bardziej kosztowny - np. wymagać otoczenia kompasu 8 złotymi marchewkami. Natomiast zwykły kompas ustawiłbym tak, aby pokazywał położenie łóżka, dzięki czemu można by znaleźć swój aktualny punkt respawnu.


Użytkownik Fifi edytował ten post 13 March 2015 - 21:20


#472 croowka

croowka

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 66 postów
  • croowka

Napisano 14 March 2015 - 21:03

(..) mógłby się nazywać inaczej i wskazywać najbliższego konia (..)

 

Hmm ... końpas? ;-)


  • Fifi i Reciderr lubią to