Pomysly odnosnie serwera
#461
Napisano 22 February 2015 - 23:30
*mniej lub bardziej
#462
Napisano 23 February 2015 - 18:12
A taki pomysł co do eventów - po raz kolejny poruszam system nagród ale co tam
Zróbmy tak - sprawiedliwie będzie przynajmniej i dla każdego
Robiąc event nie róbmy 3 miejsc. Zróbmy 1 miejsce. Ale niech to miejsce będzie takie bardzo pojemne. Do rzeczy:
Robiąc event każdy kto dojdzie do końca dostaje taką samą nagrodę. Ci szybsi dostaną ja szybciej, a ci wolniejsi później, ale każdy ma szanse.
Taki event może trwać jednak w nieskończoność. Administracja mówi "mamy pół godzinki - grajcie".
Proste i moim zdaniem genialne ;p
Taki Pawełek i Jasio mogą stanąć obok siebie na końcu ^^
- Pitgram i KoksuLaczek lubią to
#463
Napisano 04 March 2015 - 22:15
1. Dodanie regulaminu frakcji i czym są frakcje, jako co je traktować jako tylko czat grupowy czy jako organizacje graczy?
2. Usunąć zapis o możliwości przejmowania terenu po 7 dniach. Gracz nie ma pewności sprawdzenia aktywności 7 dni, nie sposób jest tez ciągle cos budować w sytuacji gdy ktos zawiesza budowanie na rzecz rozwijania np jocculta, inna rzecz to brak definicji "czym jest brak budowania".
3. Dodać zapis o tym czym jest działka i na jakich zasadach powstaje - tego nie ma a regulamin sie mniej wiecej do tego odwołuje
4. Razem w tym w definicji działki powinna znaleźć sie wzmianka ze minimalna odległość miedzy obszarami zajmowanymi przez użytkownika wynosi 128bloków (8 chunków widoczności) oczywscie zapis nie dotyczył by znajomych ktorzy działaja razem, wązne by np uwzględnić też ewentualna rozbudowę swojego lub obcego projektu i odsunąć sie o tyle bloków ile przewidujemy lub wiemy ile przewiduje sąsiad.
5. Wprowadzić zapis o budowlach liniowych prywatnych dla graczy - wszystkie tego typu konstrukcje należy realizować później Y32, najlepiej miedzy Y16 w Y32. Chodzi o to by szpecace kolejki na jendym bloku znikły z krajobrazu (a przynajmniej nie pojawiały sie na mapie) W sytuacji kolizji obiektu liniowego z innym obiektem, nowszy obiekt przesuwa obiekt liniowy zgodnie z sekwencją w przypadku napotkania przez obiekt liniowy w czasie budowy omija tamta konstrukcję.
#464
Napisano 09 March 2015 - 00:56
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#465
Napisano 09 March 2015 - 06:20
Zarządzać co jakiś czas ptasią grypę która morduje wszystkie kurczaki. Powód? Dziesiątki kurczaków po spiderjockeyach w podziemiach. Że wpływ na serwer ma to oczywiste jednak frustruje ciągle zbieranie randomowych jajek i zapchanie sobie nimi ekwipunku ze o gdakaniu zza ściany nie wspomnę. Chorobie nie podlegały by kurczaki nazwane.
#466
Napisano 09 March 2015 - 15:32
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#467
Napisano 09 March 2015 - 16:40
#468
Napisano 11 March 2015 - 20:13
P.S konia którego będziesz chciał namierzać, musisz oznaczyć klikając na niego prawym przyciskiem myszy, a receptury już nie wymyśle, ale może jakieś połączenie kompasu i smyczy, kto to wie
Użytkownik Robosztyk edytował ten post 11 March 2015 - 21:49
- __lkjhgfdsa__ lubi to
#469
Napisano 11 March 2015 - 21:49
@up niech kompas po prostu pokazuje twojego najbliższego konia, po co się komplikować w oznaczanie. Sam już kilka razy przeżyłem sytuację w której zapodziałem mojego Biegunkę, więc jak najbardziej mi się podoba
#470
Napisano 13 March 2015 - 15:33
Lepszym na moje rozwiązaniem mógłby być "Gwizdek Przywoływacza" do Ocultusa. Dwufunkcyjny, nie ograniczający się do koni - uprzyjemni przenoszenie zwierzątek.
Klikając lewym myszy wybieramy zwierze, które chcemy "oznaczyć". Następnie idziemy w określone miejsce i klikając prawym "przywołujemy je" do siebie (na określony blok). Ale by nie było łatwo koszt wynosiłby Dystans*10=Koszt energii. Dla ułatwienia, można zrobić sobie takich klika, by np mieć na jednej zapisane konia a drugiego używać do przenoszenia innych stworzeń. Obok "odmładzacza" byłaby to chyba najlepsza opcja dla handlujących npcami czy po prostu jak znajdę jakieś zwierzę to mogę je sobie "przynieść" do domu.
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#471
Napisano 13 March 2015 - 21:19
Wydaje mi się że "drugi" item kompasu byłby dobrym rozwiązaniem - mógłby się nazywać inaczej i wskazywać najbliższego konia, tak jak pisał __lkjhgfdsa__. Oczywiście powinien być trochę bardziej kosztowny - np. wymagać otoczenia kompasu 8 złotymi marchewkami. Natomiast zwykły kompas ustawiłbym tak, aby pokazywał położenie łóżka, dzięki czemu można by znaleźć swój aktualny punkt respawnu.
Użytkownik Fifi edytował ten post 13 March 2015 - 21:20
#472
Napisano 14 March 2015 - 21:03
(..) mógłby się nazywać inaczej i wskazywać najbliższego konia (..)
Hmm ... końpas? ;-)
- Fifi i Reciderr lubią to