Nowa gra typu Minecraft, Terraria
#201
Napisano 06 February 2012 - 13:54
Twoje rad jest tyle, ze na pewno coś z tym wykorzystam
Mam nadzieję, że twoja lista będzie nadal uzupełniana .
Pewnie już nie długo będzie nowa wersja
#202
Napisano 06 February 2012 - 14:09
#203
Napisano 06 February 2012 - 14:13
EDIT:
Ok zabrałem się do roboty i udało mi się zrobić epickie wręcz oświetlenie tylko nie jest tak płynne jak poprzednie za to światło jest w miarę dynamiczne
Będę informował na bieżąco , będę realizował po troszku pomysły meksyka zaraz wrzucę screen z nowego oświetlenia i napiszcie czy coś zmienić.
Screen:
#204
Napisano 06 February 2012 - 14:49
Jeszcze by się Noc przydała .....Tylko nie tak ciemna jak w podziemiach xD
#205
Napisano 06 February 2012 - 15:09
#206
Napisano 06 February 2012 - 15:21
Jak będzie następna wersja to może zrób ją w win rar ok?
Dodaj sadzonki Drzew i żeby rosły ok?
Mój domek w MineTerra drzwi nie umiem robić .
#207
Napisano 06 February 2012 - 15:58
Bardzo dziękuję za screen
Wersja Alpha oznaczonego pre-relase
Nie wiem ile będzie przed-wydań postaram się aby jak najmniej
Spakowałem do .rar ponieważ w paczce znajdują się kartki z craftingiem... Nie wiem czy zupełny bo sam się w nim gubię xD
Zmiany w grze:
-Nowe oświetlenie
-Łopata i kilof
-Wydłużenie zbierania kamienia i surowców
-Wydłużony czas rośnięcia drzew
Światło się zacina ponieważ wykorzystuję małą paletę odcieni szarości ale postaram się to zmienić w najbliższych wersjach.
LINL:
LINK fileserv:
#208
Napisano 06 February 2012 - 16:17
Dzięki już się ściągneło
Nowa Lista
Kilka porad więc tak żeby gra była w miarę dobra....b.dobr zmień albo dodaj to
-Mniejsza częstotliwość deszczu (Y)
-Noc (Y)
-Krzaki rosną wolniej (Y)
-Optymalizacja poprzez usunięcie klocków z dołu np 20 (N)
-Więcej użytku dla ore (N)
-Śmierc (N)
-Wolniejsze niszczenie kamienia i innych klocków (Y)
-Narzędzia typu kilof i inne (Y)
-Przcisk wyłączający hud (N)
-Nowe rodzaje drzewa (Wiem jest dużo ale w dżungli) (N)
-Krzewy (N)
-Lilie rosną koło rzek (N)
-Rzeki (N)
-Więcej mobów (N)
-Poprawa Generatora (N)
-Więcej menu (N)
-Kilka popraw menu (N)
-Popraw cienie w jaskiniach bo trochę dziwne to (Y)
-Dodaj łuk (N)
-Aracz masz rację te poradniki to super sprawa to też może dodaj......to z craftingiem były by te poradniki (N-Y)
-Dodaj miecz (definitywnie nie musi być) (N)
-Dodaj Moba (Y)
-Skróty craftingu (N)
-Pół klocki (N)
-Więcej jaskiń (N)
-Ciekawsze jaskinie (N)
-Redstone? (N)
-Wełna Się bardzo przyda (N)
-Kolorowe pochodnie? (N)
-Kakaowce (N)
-Ładniejsza tekstura lian (N)
-muchomor (N)
-zupa grzybowa (N)
-Textur pack? (N)
-Krzaki uschłe na pustyni (N)
-Ogień zadaje obrażenia (N)
-Dźwięki chodzenia,lawy itp (N)
-Więcej dźwięków (N)
-Poprawa animacji niszczenia od tyłu gostek chodzi (N)
-Lepsze oświetlenie (Y)
-Łóżko i możliwość spania (N)
-Profil gracza na światy tak jak w terrari (N)
-Półki (Y)
Aktualizacja 8 luty 17.53
Legenda:
(Y) JEST
(N) NIEMA
(y-n) JEST W POŁOWIE
Lista z czasem będzie uzupełniana
Więc jest git poczekamy zobaczymy co będzie z MineTerra
#209
Napisano 07 February 2012 - 15:40
Change:
-Noc (bez wschodu i zachodu ;P)
-Nowy generator jaskiń
-Nowy generator węgla i żelaza
Pytanie do meksyk'a bo nie których elementów nie rozumiem za bardzo.
Więcej menu - chodzi o więcej skinów menu?
Poprawy menu - Jakie?
Poprawa generatora - Jakie elementy? lub co?
#210
Napisano 07 February 2012 - 17:55
Poprawy menu - Np liany idą w duł w menu
Poprawa generatora - Już jest
#211
Napisano 07 February 2012 - 18:26
#212
Napisano 07 February 2012 - 20:03
Zmiany te co już opisałem, pozostało mi jeszcze kilka błędów do naprawienia.
LINK:
Użytkownik thenishishiro edytował ten post 07 February 2012 - 21:04
#213
Napisano 08 February 2012 - 12:57
#214
Napisano 09 February 2012 - 19:37
Jeśli szukacie nowości w tej aktualizacji to nie ma co patrzeć bop jest to aktualizacja "wyglądowa".
Change:
-Zmiana 70% grafiki gry (świnia i często spotykane bloki)
-Oddalenie widoku
-Po-czerwienie światła pochodni
Wrzucacz:
Fileserve:
#215
Napisano 10 February 2012 - 10:46
Sygnatura stworzona przez NikusGFX
#216
Napisano 10 February 2012 - 16:03
Dzięki usłyszeć (przeczytać ;P) coś takiego, że dla kogoś grafika nie gra większej roli od możliwości
Teraz do gry.
Pracowałem troszkę nad małymi nowościami, które urozmaicą świat gry.
Change:
-nowy mob (jakiś ptaszek)
-Pochodnie można podnieść i nosić w ręku
-Pochodnie mogą się wypalić
być może koleina wersja zostanie wydana jeszcze dziś ale mam kilka spraw/popraw do zrobienia
#217
Napisano 10 February 2012 - 16:06
#219
Napisano 11 February 2012 - 12:30
pisz na PW
#220
Napisano 11 February 2012 - 23:04