Te nowe wioski chyba nie lubią się z terenem w MC zbytnio.
Napisano 12 December 2018 - 19:37
Te nowe wioski chyba nie lubią się z terenem w MC zbytnio.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 12 December 2018 - 22:54
szkoda tylko, że skiny villagerów są wciąż takie same niezależnie od biomu.
Przecież mają nowe skórki zależne od biomu i profesji.
Napisano 13 December 2018 - 13:56
Przecież mają nowe skórki zależne od biomu i profesji.
Ło matko, rzeczywiście. Nie wiem, czy to zamierzone ze strony Mojangu, czy jakiś błąd z mojej strony, ale mi we wszystkich wioskach niezależnie od ich biomu respi się tylko "polanowy" wariant. Dopiero ci zespawnowani jajkami działają jak trzeba
Co do bagiennych villagerów... Jako że wątpię, żeby do gry miały być dodane bagienne wioski, zgaduję, że dodany zostanie jakiś sposób na "oswajanie/leczenie" wiedźm. Jeszcze żeby mieli jakieś unikatowe oferty i to naprawdę mogłoby być ciekawe.
Napisano 13 December 2018 - 16:19
mi we wszystkich wioaskach respi się tylko "polanowy" wariant. Dopiero ci zespawnowani jajkami działają jak trzeba
Co do bagiennych villagerów... Jako że wątpię, żeby do gry miały być dodane bagienne wioski, zgaduję, że dodany zostanie jakiś sposób na "oswajanie/leczenie" wiedźm. Jeszcze żeby mieli jakieś unikatowe oferty i to naprawdę mogłoby być ciekawe.
Równinny wariant, nie "polanowy". Wiele filmów na YT pokazało niedzwoniący dzwon, kiedy jednak u mnie dzwonił. Zapewne to i niewłaściwe pojawianie się wieśniaków we wioskach (może coś jeszcze) zostały natychmiastowo naprawione w cieniu snapshota 18w50a. Mało kto tę naprawę zauważyło. Wieśniacy pojawiają się poprawnie u mnie.
W odniesieniu do wiedźm, ich model został wzbogacony o kaptur, a SI stało się neutralne. To aż brzmi, jakby miały zyskać handel obok murarza.
Użytkownik luc78 edytował ten post 13 December 2018 - 16:22
Napisano 13 December 2018 - 19:15
W odniesieniu do wiedźm, ich model został wzbogacony o kaptur, a SI stało się neutralne
Uhhh... Jeden z trzech mobów z overworld który potrafi atakować z dystansu i jeszcze go kroją z tej umiejętności? Meh.
Wiele filmów na YT pokazało niedzwoniący dzwon, kiedy jednak u mnie dzwonił.
To mi przypomniało o pewnym dziwnym fakcie który pojawia się od wielu lat tylko u mnie. Te wagoniki z piecami, ludzie klikają w nie węglem i sobie jadą w pizdu. U mnie od czasu gdy zacząłem grać, dobre osiem lat temu, nigdy nie działały. Jadą do pierwszego zakrętu i stają, mimo że wciąż się z nich kopci.
Napisano 13 December 2018 - 19:52
To mi przypomniało o pewnym dziwnym fakcie który pojawia się od wielu lat tylko u mnie. Te wagoniki z piecami, ludzie klikają w nie węglem i sobie jadą w pizdu. U mnie od czasu gdy zacząłem grać, dobre osiem lat temu, nigdy nie działały. Jadą do pierwszego zakrętu i stają, mimo że wciąż się z nich kopci.
U mnie też. A czasem nawet na prostej i z górki stają.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 13 December 2018 - 19:54
A u mnie w ogóle nie działają... :cU mnie też. A czasem nawet na prostej i z górki stają.
Napisano 13 December 2018 - 20:53
A u mnie w ogóle nie działają... :c
Piece nigdy nie działały i działać do czasu nie działają nadal.
Napisano 13 December 2018 - 20:58
Towarzysze, korzystacie z Javy podczas używania tego wagonu z piecem? Jeśli tak, to faktycznie dziwne.
Aktualizując post z 12 dni temu.
Jeśli Mojang nic nowego przed nami nie chowa, to zostało im do roboty:
6 bloków funkcyjnych: stół łuczarski, stół kowalski, stół kartograficzny, pulpit, przecinarka i ognisko.
1 nowy mob: lis
A także usprawnienie wydajności gry oraz obecnych systemów: generator osad, SI najazdów, SI osadników i silnik oświetlenia.
No i oczywiście nowe tekstury Jappy w ogóle.
Użytkownik luc78 edytował ten post 15 December 2018 - 15:46
Napisano 13 December 2018 - 21:17
Nie, abym nie był w temacie... ale chyba więcej skinów dla wieśniaków nie dodadzą.
Napisano 13 December 2018 - 21:25
Towarzysze, korzystacie z Javy podczas używania tego wagonu z piecem? Jeśli tak, to faktycznie dziwne.
Aktualizując post z 12 dni temu.
Jeśli Mojang nic nowego przed nami nie chowa, to zostało im do roboty:
30 nowych tekstur dla osadników
6 bloków funkcyjnych: stół łuczarski, stół kowalski, stół kartograficzny, pulpit, przecinarka i ognisko.
2 osady nowej architektury: dżungla i bagna
1 nowy mob: lis
A także usprawnienie wydajności gry oraz obecnych systemów: generator osad, SI najazdów, SI osadników i silnik oświetlenia.
No i oczywiście nowe tekstury Jappy w ogóle.
Pozwolę dodać od siebie taki friendly reminder, że:
"To znowu ten czas... Znasz go, przychodzi każdego roku w grudniu i sprawia, że każdemu może zakręcić się łezka w oku... Właśnie tak, to ostatni większy snapshot w tym roku !"
Czyli do 2k19 raczej żadnych ciekawych rzeczy nie będzie.
Napisano 13 December 2018 - 23:03
Yep. Od zawsze to samo.Towarzysze, korzystacie z Javy podczas używania tego wagonu z piecem? Jeśli tak, to faktycznie dziwne.
Pozwolę dodać od siebie taki friendly reminder, że:
"To znowu ten czas... Znasz go, przychodzi każdego roku w grudniu i sprawia, że każdemu może zakręcić się łezka w oku... Właśnie tak, to ostatni większy snapshot w tym roku !"
Czyli do 2k19 raczej żadnych ciekawych rzeczy nie będzie.
Napisano 15 December 2018 - 15:46
Jednak nie będzie bagiennych i dżunglowych wiosek. To MY mamy zbudować wioski w tych biomach, jeśli chcemy, a nowe pokolenie wieśniaków, które się tam narodzi przyjmie wygląd odpowiednio bagienny lub dżunglowy.
Napisano 15 December 2018 - 16:59
Jednak nie będzie bagiennych i dżunglowych wiosek. To MY mamy zbudować wioski w tych biomach, jeśli chcemy, a nowe pokolenie wieśniaków, które się tam narodzi przyjmie wygląd odpowiednio bagienny lub dżunglowy.
Mojang chyba uświadomił sobie, że żeby wyrobić się z tym updatem do świąt 2020 będzie musiał odchudzić co nieco listę nowości.
Napisano 15 December 2018 - 18:07
Ja myślę że tylko trollują i dodadzą
Napisano 16 December 2018 - 10:42
Ciekawe kiedy będzie wersja 1.14 ;P
Witam polecam wam najlepszy hosting minecraft oraz VPS
możecie się zarejestrować pod tym linkiem -----> http://crafthost.pl/...x.php?id=110113
Napisano 16 December 2018 - 18:53
Ciekawe kiedy będzie wersja 1.14 ;P
Kiedy będzie gotowa.
Wygląda na to, że Mojang zaplanował palmę dla pustyni, tylko dlatego żeby mieli z czego wykonać drewniane elementy dla pustynnej wioski. Bo obecnie jest tam drewno z dżungli, które nie powinno tam być.
Użytkownik luc78 edytował ten post 16 December 2018 - 20:01
Napisano 16 December 2018 - 21:22
Kiedy będzie gotowa.
Wygląda na to, że Mojang zaplanował palmę dla pustyni, tylko dlatego żeby mieli z czego wykonać drewniane elementy dla pustynnej wioski. Bo obecnie jest tam drewno z dżungli, które nie powinno tam być.
Napisano 16 December 2018 - 23:39
A moim zdaniem "dżunglowe" elementy bardzo pasują pustynnych wiosek, zwlaszcza drzwi. Choć, w zasadzie, drewnianych elementów w architekturze pustynnej nie powinno być w ogóle, ale to chyba konieczne patrząc na dziwne powiązania płodności villagerów z drzwiami
Mojang kieruje się zasadą, że wioska jest zbudowana z materiałów występujących na biomie tej wioski. Dżunglowe elementy w pustynnej wiosce są jedynym odstępstwem od tej zasady. Prawda, że obecnie na pustyni nie ma w ogóle drzew, lecz są zmuszeni zastosować w niej drzwi, gdyż służą one za licznik osadników w systemach rozmnażania się osadników, pojawiania się golema i wykrywania złego omenu wobec najazdów. Na dziś mogą sobie pozwolić na dżunglowe elementy, ale gdy wprowadzą palmy na pustynie, to logicznym posunięciem powinno być użycie palmowych elementów w pustynnej wiosce.
Użytkownik luc78 edytował ten post 16 December 2018 - 23:45
Napisano 17 December 2018 - 20:00
w 1.14 trochę dziwnie villagery będą wyglądały ale ok
Witam polecam wam najlepszy hosting minecraft oraz VPS
możecie się zarejestrować pod tym linkiem -----> http://crafthost.pl/...x.php?id=110113