Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.14 Co nowego?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
259 odpowiedzi w tym temacie

#241 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2348 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 12 grudzień 2018 - 19:37

Te nowe wioski chyba nie lubią się z terenem w MC zbytnio.

 


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#242 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • luc78

Napisano 12 grudzień 2018 - 22:54

szkoda tylko, że skiny villagerów są wciąż takie same niezależnie od biomu.

Przecież mają nowe skórki zależne od biomu i profesji.



#243 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 249 postów
  • Rupson

Napisano 13 grudzień 2018 - 13:56

Przecież mają nowe skórki zależne od biomu i profesji.

Ło matko, rzeczywiście. Nie wiem, czy to zamierzone ze strony Mojangu, czy jakiś błąd z mojej strony, ale mi we wszystkich wioskach niezależnie od ich biomu respi się tylko "polanowy" wariant. Dopiero ci zespawnowani jajkami działają jak trzeba

 

Co do bagiennych villagerów... Jako że wątpię, żeby do gry miały być dodane bagienne wioski, zgaduję, że dodany zostanie jakiś sposób na "oswajanie/leczenie" wiedźm. Jeszcze żeby mieli jakieś unikatowe oferty i to naprawdę mogłoby być ciekawe.



#244 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • luc78

Napisano 13 grudzień 2018 - 16:19

mi we wszystkich wioaskach respi się tylko "polanowy" wariant. Dopiero ci zespawnowani jajkami działają jak trzeba

 

 

Co do bagiennych villagerów... Jako że wątpię, żeby do gry miały być dodane bagienne wioski, zgaduję, że dodany zostanie jakiś sposób na "oswajanie/leczenie" wiedźm. Jeszcze żeby mieli jakieś unikatowe oferty i to naprawdę mogłoby być ciekawe.

 

Równinny wariant, nie "polanowy". Wiele filmów na YT pokazało niedzwoniący dzwon, kiedy jednak u mnie dzwonił. Zapewne to i niewłaściwe pojawianie się wieśniaków we wioskach (może coś jeszcze) zostały natychmiastowo naprawione w cieniu snapshota 18w50a. Mało kto tę naprawę zauważyło. Wieśniacy pojawiają się poprawnie u mnie.

 

W odniesieniu do wiedźm, ich model został wzbogacony o kaptur, a SI stało się neutralne. To aż brzmi, jakby miały zyskać handel obok murarza.


Użytkownik luc78 edytował ten post 13 grudzień 2018 - 16:22

  • RupSon lubi to

#245 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4106 postów
  • Aziz

Napisano 13 grudzień 2018 - 19:15

W odniesieniu do wiedźm, ich model został wzbogacony o kaptur, a SI stało się neutralne

Uhhh... Jeden  z trzech  mobów z overworld który potrafi atakować z dystansu i jeszcze go kroją z tej umiejętności? Meh.
 

 

Wiele filmów na YT pokazało niedzwoniący dzwon, kiedy jednak u mnie dzwonił.

To mi przypomniało o pewnym dziwnym fakcie który pojawia się od wielu lat tylko u mnie. Te wagoniki z piecami, ludzie klikają w nie węglem i sobie jadą w pizdu. U mnie od czasu gdy zacząłem grać, dobre osiem lat temu, nigdy nie działały. Jadą do pierwszego zakrętu i stają, mimo że wciąż się z nich kopci.


Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#246 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2348 postów
  • Katniss#2260
  • _Katniss218_

Napisano 13 grudzień 2018 - 19:52

To mi przypomniało o pewnym dziwnym fakcie który pojawia się od wielu lat tylko u mnie. Te wagoniki z piecami, ludzie klikają w nie węglem i sobie jadą w pizdu. U mnie od czasu gdy zacząłem grać, dobre osiem lat temu, nigdy nie działały. Jadą do pierwszego zakrętu i stają, mimo że wciąż się z nich kopci.

U mnie też. A czasem nawet na prostej i z górki stają.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)

Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
WERSJA 2.1 JUŻ JEST!


#247 HelloDoggo

HelloDoggo

    Łowca z Doglasu

  • Użytkownik+
  • 263 postów
  • Selcior#0028

Napisano 13 grudzień 2018 - 19:54

U mnie też. A czasem nawet na prostej i z górki stają.

A u mnie w ogóle nie działają... :c

Nowych użytkowników, którzy planują zrobić serwer EasyHC zapraszam tu! -> ‎Czym dokładnie jest EasyHC?
Doggo pozdrawia! ckSeFMI.jpg
---------------------------------------------------------------------
Jeśli chcesz czegoś dowiedzieć się o Doggo i ich życiu to zapraszam tutaj!


#248 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 595 postów

Napisano 13 grudzień 2018 - 20:53

A u mnie w ogóle nie działają... :c

Piece nigdy nie działały i działać do czasu nie działają nadal.



#249 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • luc78

Napisano 13 grudzień 2018 - 20:58

Towarzysze, korzystacie z Javy podczas używania tego wagonu z piecem? Jeśli tak, to faktycznie dziwne.

 

Aktualizując post z 12 dni temu.

 

Jeśli Mojang nic nowego przed nami nie chowa, to zostało im do roboty:

6 bloków funkcyjnych: stół łuczarski, stół kowalski, stół kartograficzny, pulpit, przecinarka i ognisko.

1 nowy mob: lis

A także usprawnienie wydajności gry oraz obecnych systemów: generator osad, SI najazdów, SI osadników i silnik oświetlenia. 

No i oczywiście nowe tekstury Jappy w ogóle.


Użytkownik luc78 edytował ten post 15 grudzień 2018 - 15:46


#250 TGMplay

TGMplay

    Znawca

  • Użytkownik
  • 332 postów
  • TIDZIMI

Napisano 13 grudzień 2018 - 21:17

Nie, abym nie był w temacie... ale chyba więcej skinów dla wieśniaków nie dodadzą. 


tumblr_mpf43sWsJY1qbsjqno1_500.gif


#251 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 249 postów
  • Rupson

Napisano 13 grudzień 2018 - 21:25

Towarzysze, korzystacie z Javy podczas używania tego wagonu z piecem? Jeśli tak, to faktycznie dziwne.

 

Aktualizując post z 12 dni temu.

 

Jeśli Mojang nic nowego przed nami nie chowa, to zostało im do roboty:

30 nowych tekstur dla osadników

6 bloków funkcyjnych: stół łuczarski, stół kowalski, stół kartograficzny, pulpit, przecinarka i ognisko.

2 osady nowej architektury: dżungla i bagna

1 nowy mob: lis

A także usprawnienie wydajności gry oraz obecnych systemów: generator osad, SI najazdów, SI osadników i silnik oświetlenia. 

No i oczywiście nowe tekstury Jappy w ogóle.

Pozwolę dodać od siebie taki friendly reminder, że:

"To znowu ten czas... Znasz go, przychodzi każdego roku w grudniu i sprawia, że każdemu może zakręcić się łezka w oku... Właśnie tak, to ostatni większy snapshot w tym roku !"

Czyli do 2k19 raczej żadnych ciekawych rzeczy nie będzie.



#252 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4106 postów
  • Aziz

Napisano 13 grudzień 2018 - 23:03

Towarzysze, korzystacie z Javy podczas używania tego wagonu z piecem? Jeśli tak, to faktycznie dziwne.

Yep. Od zawsze to samo.



Ale to nie miejsce na to

Pozwolę dodać od siebie taki friendly reminder, że:
"To znowu ten czas... Znasz go, przychodzi każdego roku w grudniu i sprawia, że każdemu może zakręcić się łezka w oku... Właśnie tak, to ostatni większy snapshot w tym roku !"
Czyli do 2k19 raczej żadnych ciekawych rzeczy nie będzie.


Do końca roku dwa tygodnie tylko, to chyba nie problem
Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#253 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • luc78

Napisano 15 grudzień 2018 - 15:46

Jednak nie będzie bagiennych i dżunglowych wiosek. To MY mamy zbudować wioski w tych biomach, jeśli chcemy, a nowe pokolenie wieśniaków, które się tam narodzi przyjmie wygląd odpowiednio bagienny lub dżunglowy.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



#254 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 249 postów
  • Rupson

Napisano 15 grudzień 2018 - 16:59

Jednak nie będzie bagiennych i dżunglowych wiosek. To MY mamy zbudować wioski w tych biomach, jeśli chcemy, a nowe pokolenie wieśniaków, które się tam narodzi przyjmie wygląd odpowiednio bagienny lub dżunglowy.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Mojang chyba uświadomił sobie, że żeby wyrobić się z tym updatem do świąt 2020 będzie musiał odchudzić co nieco listę nowości.



#255 CichyCreeper

CichyCreeper

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 275 postów
  • JanuszMinecrafta

Napisano 15 grudzień 2018 - 18:07

Ja myślę że tylko trollują i dodadzą ;)


choinka-sterowana-z-minecrafta-1.8-2014.


#256 Igs_Diaxmen

Igs_Diaxmen

    Nowy

  • Użytkownik
  • 52 postów
  • Igorus_XT

Napisano 16 grudzień 2018 - 10:42

Ciekawe kiedy będzie wersja 1.14 ;P


Witam polecam wam najlepszy hosting minecraft oraz VPS 

możecie się zarejestrować pod tym linkiem -----> http://crafthost.pl/...x.php?id=110113


#257 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • luc78

Napisano 16 grudzień 2018 - 18:53

Ciekawe kiedy będzie wersja 1.14 ;P

Kiedy będzie gotowa.

 

Wygląda na to, że Mojang zaplanował palmę dla pustyni, tylko dlatego żeby mieli z czego wykonać drewniane elementy dla pustynnej wioski. Bo obecnie jest tam drewno z dżungli, które nie powinno tam być.


Użytkownik luc78 edytował ten post 16 grudzień 2018 - 20:01


#258 RupSon

RupSon

    Znawca

  • Użytkownik
  • 249 postów
  • Rupson

Napisano 16 grudzień 2018 - 21:22

Kiedy będzie gotowa.

Wygląda na to, że Mojang zaplanował palmę dla pustyni, tylko dlatego żeby mieli z czego wykonać drewniane elementy dla pustynnej wioski. Bo obecnie jest tam drewno z dżungli, które nie powinno tam być.


A moim zdaniem "dżunglowe" elementy bardzo pasują pustynnych wiosek, zwlaszcza drzwi. Choć, w zasadzie, drewnianych elementów w architekturze pustynnej nie powinno być w ogóle, ale to chyba konieczne patrząc na dziwne powiązania płodności villagerów z drzwiami

#259 luc78

luc78

    Znawca

  • Użytkownik
  • 230 postów
  • luc78

Napisano 16 grudzień 2018 - 23:39

A moim zdaniem "dżunglowe" elementy bardzo pasują pustynnych wiosek, zwlaszcza drzwi. Choć, w zasadzie, drewnianych elementów w architekturze pustynnej nie powinno być w ogóle, ale to chyba konieczne patrząc na dziwne powiązania płodności villagerów z drzwiami

Mojang kieruje się zasadą, że wioska jest zbudowana z materiałów występujących na biomie tej wioski. Dżunglowe elementy w pustynnej wiosce są jedynym odstępstwem od tej zasady. Prawda, że obecnie na pustyni nie ma w ogóle drzew, lecz są zmuszeni zastosować w niej drzwi, gdyż służą one za licznik osadników w systemach rozmnażania się osadników, pojawiania się golema i wykrywania złego omenu wobec najazdów. Na dziś mogą sobie pozwolić na dżunglowe elementy, ale gdy wprowadzą palmy na pustynie, to logicznym posunięciem powinno być użycie palmowych elementów w pustynnej wiosce.

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik luc78 edytował ten post 16 grudzień 2018 - 23:45


#260 Igs_Diaxmen

Igs_Diaxmen

    Nowy

  • Użytkownik
  • 52 postów
  • Igorus_XT

Napisano wczoraj, 20:00

w 1.14 trochę dziwnie villagery będą wyglądały ale ok


Witam polecam wam najlepszy hosting minecraft oraz VPS 

możecie się zarejestrować pod tym linkiem -----> http://crafthost.pl/...x.php?id=110113





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

1 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


    TGMplay