Wnioskujac po tym ze siedzisz caly czas na forum i krytykujesz serwery w poszukiwaniu atencji lub dramy sam jestes "brzydki i nudny" mnie np poczatek zaciekawil i uwazam ze jest ladny a z txt Conquest jeszcze ladniejszy. Widac nie byles na obecnych polskich serwerach "RPG" ze wypowiadasz sie w taki sposob bo na ten moment moge smialo stwierdzic ze nie ma nawet 1 dobrego takiego serwera polskiego podkreslam. Ale jak mowilam pare postow wyzej kazdy ma swoj gust a jako "mapmaker" jak sie okreslasz nie powinienes krytykowac czyjejs pracy wiedzac ile czasu to pochlania i jak duzo pracy trzeba wlozyc w to zeby rozwijac siebie i swoj serwer kazdy z nas sie uczy mozna podpowiedziec cos w postaci tipow a nie czystego hejtu.
Nie byłem na innych polskich serwerach RPG bo żadnych nie ma, a ten tutaj co powtórze raz jeszcze nie jest RPG . Jako mapmaker z wieloletnim doświadczeniem mogę otwarcie oznajmić, że włożony czas nie jest żadnym wyznacznikiem jakości. Deep in Dungeon powstawało 6 miesięcy, ale efekt końcowy nie wynika z poświęconych 6 miesięcy tylko z moich umiejętności. Równie dobrze mógłbym posadzić przed komputerem moją babcię i w te 6 miesięcy może nauczyła by się sterowania i podstawowych mechanik minecrafta.
Chcecie tipów? Proszę bardzo.
1. Prawdziwe RPG. Wybór klasy na początku, związane z nią spelle i role. Rozwój postaci i customowe moby.
2. Obniżka kosztów gildii. Na chwilę obecną gracz musiałby zabić mniejwięcej 200 000 potworów żeby uzbierać na gildie bez kupowania serwerowej waluty za prawdziwą.
3. Normalne dialogi z NPC. Nie jakieś śmieszne loopy przez /msg.
4. Porządna mapa. Kiedy zobaczyłem tą pustkę to aż się oplułem.
5. Brak mikropłatności, bo śmierdzą.
Użytkownik MrKisiel edytował ten post 16 August 2018 - 01:19