@ref
No i mamy 1.13, czas się wziąć do roboty...
Aktualnie przerabiam komendy, używając funkcji i nowego tagu "#minecraft:tick" do zmniejszenia ścinek wywołanych cmdblockami.
Oraz tworze nowe i przerabiam stare moby.
@Edit
No i mamy już balistę (armaty również, Hakownica wlatuje za chwilę)!
Dla zainteresowanych, planuje je, w pełni funkcjonalne, wypuścić również jako osobną paczkę (datapack+respack), którą można będzie wgrać na swój świat.
Więc jeśli ktoś czekał na takie rozwiązanie, to może już zacierać rączki. Najpewniej pojawi się on wcześniej niż update mapy.
@Edit #2
#Progress. Powoli kończę już konwersję, pozostało przerobić AI bossów i przetestować. Potem biorę się za skryptowanie dalszej części mapy i jak się uda to za ~miesiąc będziecie mieli release v2.0.
Nekromanta i straż Janiela od teraz będą bossami, muszę tylko im wymyślić jeszcze jakieś ciekawe umiejętności bo aktualnie obaj mają tylko dwie. Jak ktoś ma pomysł to piszcie.
Poszerzyłem także różnicę między bossami a minibossami, ci drudzy od teraz będą "normalnymi", mocniejszymi przeciwnikami bez większych specjalnych umiejętności (nie oznacza to, że w ogóle ich nie będą miały) i nie powinny stanowić wielkiego zagrożenia.
Oznaczenie "MiniBoss" przy nazwie oznacza głównie tyle, że mob jest silniejszy niż zwykle i zalecana jest ostrożność.
Bossy zaś dostaną dynamiczny bossbar, pojawiający się każdemu graczu, kto będzie się znajdował w promieniu 32 kratek od bossa.
@Edit #3
Getting closer...
Z aktualiacji istniejącego contentu zostało już tylko AI i loot table'y do skonwertowania (oraz przetestować całość i usunąć błędy).
Użytkownik Katniss edytował ten post 20 July 2018 - 21:14