Koledzy wyżej już tak się rozpisali że nawet nie będę próbował tego podbić. Ja powiem od siebie tyle: Mapa jest fantastyczna pomimo swoich wad, widać że bardzo się starasz i fantastycznie to wychodzi. Podziwiam ilość trudu włożonego w modele, story-line oraz ogóle dopracowanie. Życzę powodzenia przy dalszych aktualizacjach, bo naprawdę robi wrażenie. Jak na coś takiego ambitnego, powinno być znacznie bardzie rozpromowane.
[1.13.2][Adv] - "Mroczna klątwa" v2.1
#121
Napisano 03 January 2019 - 01:19
- Katniss lubi to
#122
Napisano 04 January 2019 - 15:40
Koledzy wyżej już tak się rozpisali że nawet nie będę próbował tego podbić. Ja powiem od siebie tyle: Mapa jest fantastyczna pomimo swoich wad, widać że bardzo się starasz i fantastycznie to wychodzi. Podziwiam ilość trudu włożonego w modele, story-line oraz ogóle dopracowanie. Życzę powodzenia przy dalszych aktualizacjach, bo naprawdę robi wrażenie. Jak na coś takiego ambitnego, powinno być znacznie bardzie rozpromowane.
Dzięki za opinię.
Co do wad, mógłbyś je wypisać, będę lepiej wiedział na co zwrócić uwagę w "aktualizacji" v3.0, która na chwilę obecną się tak rozrosła, że to praktycznie nowa mapa osadzona w tym samym uniwersum i z podobną historią do oryginalnego v3.0.
No od promocji to akurat nikogo nie znam, pomijając to, że absolutnie wszystko na tej mapie jest zrobione przeze mnie. A na inne fora będę to wrzucać jak już skończę pracę nad mapą i jedyne co zostanie to ew. bugfixy.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#123
Napisano 22 January 2019 - 17:09
@ref
Czyli wygląda na to, że nie będzie wad...
No trudno. (to w odniesieniu do posta wyżej)
Jak niektórzy z was pewnie wiedzą, wersja v3.0 będzie całkowitym overhaulem wszystkiego.
Mapa dostanie także autorski resourcepack w rozdzielczości (a jakże) 16x16. Kisiel powinien się ucieszyć
Lekki spoiler z wyglądu resourcepacka (wzorowany ekstremalnie mocno respaczką Conquest 32x32)
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#124
Napisano 22 January 2019 - 19:59
Niektóre teksturki wyglądają naprawdę ładnie, brawo. Robiłeś je od zera czy zmieniałeś rozdzielczość tekstur z conquesta i nanosiłeś poprawki? Chodzi mi głównie o piece czy crafting table bo bardzo podobne ^^
"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"
#125
Napisano 22 January 2019 - 20:43
Niektóre teksturki wyglądają naprawdę ładnie, brawo. Robiłeś je od zera czy zmieniałeś rozdzielczość tekstur z conquesta i nanosiłeś poprawki? Chodzi mi głównie o piece czy crafting table bo bardzo podobne ^^
W większości rescale conquesta a potem malowałem po tych jakże pięknych, zamazanych liniach.
Aczkolwiek wszystkie bloki mają też trochę mojej inwencji twórczej (np. Crafting Table i Smithing Table). Bez tego się po prostu nie da, bo tekstury są całe zamazane.
(No i oczywiście wszystko wykonane z tego samego materiały ma tą samą paletę kolorów, to też trochę zajęło czasami)
Piecyk chyba jeszcze trochę poprawię, ta klapa paleniska mi nie pasuje.
Będę też, prawdopodobnie jutro, robił różne półki na książki i inne takie ozdoby, żeby mieć czym wypełnić przestrzenie. Więc jak masz jakieś propozycje to pisz.
A same lokacje (np. pomieszczenia w domach) będą mniejsze i bardziej "realistycznie" umeblowane niż aktualnie.
- Evoken lubi to
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#126
Napisano 17 February 2019 - 11:27
@ref
Dawno nie było nic związanego z postępami nad terenem, a postępy są i to duże. Zostało jakieś 40% heightmapy do zrobienia a potem tylko rozkładanie terenu, drzewek, ozdób, itp.
Mniej więcej tak będzie wyglądać biom leśny/równinny (domyślny). Tylko drzewka będą inne i będzie więcej ich rodzajów, dodam także krzewy.
Domyślnych tekstur nie daje bo na mapie będzie własny resourcepack.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#127
Napisano 23 February 2019 - 16:57
@ref
#Progress
To już są prawdziwe lokacje z mapy (aczkolwiek póki co, bez budowli), a nie tylko sample stylu.
@Edit
Nowe drzewka
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#128
Napisano 28 February 2019 - 22:44
Trochę dziwnie wyglądają te liście na twoim screenie. Takie trochę jak bazgroły, pewnie zależy od ustawień minecrafta, jakości grafiki itd.
"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"
#129
Napisano 01 March 2019 - 06:11
Trochę dziwnie wyglądają te liście na twoim screenie. Takie trochę jak bazgroły, pewnie zależy od ustawień minecrafta, jakości grafiki itd.
A to dziwne, bo wyglądają bardzo podobnie stylem do tych z conquesta (IMO zbyt gęste i będę musiał je przerzedzić jakoś i zmniejszyć ich "kwadratowość").
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#130
Napisano 03 March 2019 - 11:58
Tak, wyglądają podobnie i nawet ładnie, ale to jak patrzysz z bliska Twoje drzewa w oddali za to wyglądają już trochę dziwnie, duża gęstość może mieć tu znaczenie. Ogólnie to chyba jakość screena też nie jest jakaś super i może to dlatego, a może już po prostu jestem zbyt przyzwyczajony do shaderków i wyższej rozdzielczości
Skorzystam z okazji i się zapytam, jak myślisz kiedy mniej więcej wyjdzie nowy updejt?
- Katniss lubi to
"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"
#131
Napisano 03 March 2019 - 13:07
Tak, wyglądają podobnie i nawet ładnie, ale to jak patrzysz z bliska Twoje drzewa w oddali za to wyglądają już trochę dziwnie, duża gęstość może mieć tu znaczenie. Ogólnie to chyba jakość screena też nie jest jakaś super i może to dlatego, a może już po prostu jestem zbyt przyzwyczajony do shaderków i wyższej rozdzielczości
Skorzystam z okazji i się zapytam, jak myślisz kiedy mniej więcej wyjdzie nowy updejt?
No nie wiem, im dłużej patrze na te drzewa, tym bardziej mi zaczynają przeszkadzać. Coś z nimi jest... Pniaki są ogólnie brzydkie, a liście chyba po prostu zbyt gęste, dirt jest zbyt ciemny a coarse_dirt zbyt "bleh".
Update wyjdzie jakoś pod koniec 2019/początek 2020
Bonus:
- Evoken lubi to
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#132
Napisano 06 April 2019 - 23:54
Jakie są wymagania systemowe? hehe
#133
Napisano 07 April 2019 - 05:48
Jakie są wymagania systemowe? hehe
W sumie to nie jest nawet takie głupie pytanie...
Całkiem wysokie w porównaniu do innych map, ze względu na ilość komend. Ja w każdym razie mam cały czas 17-18 TPS (nie mylić z FPS) na mapce.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#134
Napisano 07 April 2019 - 13:03
Mój komputer radzi sobie z wiedźminem 3 w Full HD na średnich detalach i (chyba) bez postprocessingu, a na ostatniej wersji tej mapki miałem w miare płynne 60 FPS, ze spadkami do 30. Nie używałem optifine.
Aczkolwiek chwilami klatki spadały mi do 5-10 kiedy na ekranie zaczynało się dziać zbyt wiele.
Moja mapa PvP-minigame - Wojny Mobów 2
Dwadzieścia cztery zróżnicowane klasy, pięć trybów gry, osiem aren, bogata customizacja. Zapraszam!
#135
Napisano 14 April 2019 - 06:32
@ref
Teren jest już praktycznie skończony.
@Edit
Trochę pozmieniałem resourcepacka, a przynajmniej tyle ile póki co z niego było (głównie palety kolorów).
No i naprawiłem te przeklęte pniaki...
#Evelance
Użytkownik Katniss edytował ten post 15 April 2019 - 17:43
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#136
Napisano 21 April 2019 - 07:58
@ref
Praca idzie pełną parą.
Dokańczam już respurcepack, stylem się wiele nie zmieni. Jedynie wewnętrznie go uporządkuje, bo teraz to jest chaos. No i jeszcze meble trzeba zrobić.
Potem tylko poprawić nieco teren i można już budować pierwsze lokacje.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#137
Napisano 26 December 2019 - 23:20
Robisz to jeszcze?
#138
Napisano 27 December 2019 - 09:16
Robisz to jeszcze?
Nope.
Jest nawet napisane w pierwszym poście, że nie.
Robię coś innego i nie mam czasu robić i to i tamto jednocześnie.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#139
Napisano 27 December 2019 - 20:09
Jakby ktoś chciał - 300 screenów z produkcji mrocznej.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
#140
Napisano 01 February 2020 - 14:44
A ten nowy projekt to z minecraftem związany?
"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: adventure, mapa, rpg, questy, custom, npc, map, adv, Katniss, 1.13.2
Serwery Minecraft - Kopalnia →
Stanowiska →
Poszukuję →
MapMakingNapisany przez DeChrist , 17 Jun 2022 mapa, tworzenie, pomoc, budowanie i 6 więcej |
|
|
||
Serwery Minecraft - Kopalnia →
Stanowiska →
Zostanę →
Zostanę technikiem serwera minecraft rpgNapisany przez OverosPL , 20 Dec 2021 minecraft, rpg |
|
|
||
Serwery Minecraft - Kopalnia →
Stanowiska →
Poszukuję →
Custom World GeneratorNapisany przez Baxtereq , 05 Dec 2020 custom, world, generator |
|
|
||
Minecraft →
Dyskusja o grze →
Ankieta
Ciekawy pomysł na serwer?Napisany przez VlordiusPL , 25 Jun 2020 Minecraft, RPG, FreeBuild, Serwer i 2 więcej |
|
|
||
Serwery Minecraft - Kopalnia →
Pluginy →
Skript →
Sk na custom zombieNapisany przez Procix94 , 22 Apr 2020 zombie, custom |
|
|