OTO ZBIÓR INFORMACJI O NADCHODZĄCEJ WERSJI 1.14!
SNAPSHOTY I WERSJE
1.13.2-pre1
-szybsze aktualizowanie światów
-szybszy czas uruchamiania gry
-lepsza wydajność odnajdywania ścieżek żółwi
-lepsza wydajność spawnowania mobów
-inne poprawy wydajności
-poprawki błędów
1.13.2-pre2
-poprawki błędów
1.13.2
Brak zmian względem wersji testowych
18w43a
-dodano bambus oraz bambusowe dżungle
-zmieniono pisanie książki na bardziej intuicyjne
-dodano kusze
-dodano dużo nowych bloków dekoracyjnych
-dodano nowe barwniki i kwiaty
-dodano kilka sugestii społeczności m.in. istnieje od teraz niewielka szansa, że z liści wypadnie patyk
-zaktualizowano listę creditsów
-dodano w grze przycisk do zgłaszania błędów oraz dawania opinii
-dodano Illager Beast
-dodano nowy blok o nazwie Loom, służy do tworzenia wzorów na banerach
-dodano nowy przedmiot: Banner Pattern, służy do tworzenia skomplikowanych w wzorów na banerach w Loom
-nowe tekstury
-dodano pandy
-dodano Pillagerów
-dodano nowe jedzenie: Suspicious Stew, zjedzenie go daje losowy efekt
-zmiany techniczne
-poprawki błędów
18w43b
-poprawki błędów
18w43c
-poprawa wydajności
-dodano czasy ticków serwera do alt+F3
-poprawki błędów
18w44a
-dodano zapowiadane zmiany dla kotów, koty i oceloty są teraz oddzielnymi mobami, kota zdobywamy oswajając dzikiego kota, dodano również nowe skiny dla kotów
-dodano nowe bloki, które w tej chwili nie mają zastosowania: Barrel, Smoker, Blast Furnace, Cartography Table, Fletching Table, Grindstone, Lectern, Smithing Table, Stonecutter, Bell
-gdy użyjemy barwnika na znaku klikając PPM, tekst zmieni kolor
-poprawki wydajności
-dodano ,,Programmer Art'' w menu paczek zasobów
-zmiany techniczne
-poprawki błędów
18w45a
-dodano patrole Illagerów
-składają się z 4 Illagerów i 1 Bestii
-spawnują się wokół wszystkich typów wiosek
-przywódca ma na sobie baner
-dodano rusztowanie
-zmieniono edytowanie znaków na bardziej intuicyjne
-poprawa wydajności
-zmiany techniczne
-poprawki błędów
18w46a
-dodano latarnie
-mogą być zawieszone pod blokiem lub postawione na nim
-świecą trochę jaśniej od pochodni
-poprawiono AI Pillagerów
-od teraz patrol Illagerów składa się z 5 losowych Illagerów
-usunięto Bestię z patroli
-zwiększono dystans rozciągnięcia rusztowania zanim runie
-zmiany techniczne
-poprawki błędów
18w47a
-dodano siedzibę Pillagerów
-pojawia się na tych samych biomach co wioski
-generuje się dzięki dodanemu wcześniej blokowi Jigsaw
-dodano rajdy
-gdy zabijemy Illagera z banerem, zostanie nałożony na nas efekt Bad Omen, gdy wejdziemy z tym efektem do wioski, rozpocznie się w niej rajd, czyli zostanie zaatakowana przez Illagerów
-zmieniono tekstury niektórych bloków
-poprawki błędów
18w47b
-ulepszenia wydajności
-poprawiono zachowanie spawnowania mobów, by było bliższe do tego 1.13.2
-zmieniono niektóre tekstury
-naprawiono niegenerujące się prawidłowo twierdze
-zmniejszono ilość spawn Pillagerów w ich siedzibach
-poprawki błędów
18w48a
-od teraz naprawianie przedmiotów odbywa się w Grindstone, a nie w Crafting Table'u
-w Grindstone można też usuwać zaklęcia (z wyjątkiem przeklętych), a za każde usunięte zwrócona nam zostanie część expa
-zmieniono wygląd wiosek na równinach
-ich generacja odbywa się teraz poprzez blok Jigsaw
18w48b
-naprawiono poważny błąd crashujący grę
-naprawiono problem z portem serwera
18w49a
-zmieniono wioski na sawannach
-dodano śnieżne wioski
-dodano jagody i krzaki jagód
-krzaki jagód są powszechne w tajdze, wzgórzach tajgi i górach tajgi
-rzadko znajdziemy je w śnieżnych odmianach tych biomów
-przechodzenie przez krzak zadaje obrażenia
-roślina ma 4 fazy wzrostu: sadzonka, brak jagód, trochę jagód, dużo jagód
-niewyrośnięty krzak da 1-2 jagody, maksymalnie dojrzały da 2-3
-można przyspieszać ich wzrost mączką kostną
-od teraz na każdy level efektu Bad Omen przypadają 2 fale
-Bestia ma szansę pojawić się w każdej fali
-musisz odeprzeć jedną falę zanim pojawi się kolejna
-nowa funkcja loot table: Copy_NBT
-poprawki błędów
18w50a
-w beczkach można magazynować przedmioty
-Blast Furnace służy do szybszego przepalania rud i metali
-craftuje się go z pieca, 3 gładkich kamieni i 5 sztabek żelaza
-Smoker służy do szybszego pieczenia jedzenia
-craftuje się go z pieca i 4 kłód (logs)
-dodano dźwięk dla dzwonka
-dodano Jellie
-dodano wioski w tajgach
-zmieniono wygląd wiosek pustynnych
-Wieśniacy i Zombie Wieśniacy mają nowy wygląd
-dodano nową profesję: Mason
-oferty dla niej pojawią się później
-wyleczeni Zombie Wieśniacy zachowują swoje oferty
-kapitanowie patroli Illagerów dają przy śmierci efekt Bad Omen na poziomie 1-3, kapitanowie siedzib dają go tylko na 1 poziomie
-kapitanowie spawnują się od teraz w siedzibach Pillagerów
-Bestie pojawiają się w fali 2, wiedźmy w 4, a evokerzy w 10
-zmieniono niektóre tekstury
-poprawki błędów
19w02a
-dodano ognisko
-można na nim upiec 4 sztuki jedzenia, ale wolniej niż w piecu
-wytwarza dym, gdy stoi na bloku siana
-dodano funkcjonalność dla Stołu Kartograficznego
-blok ten pozwala na łatwiejsze i szybsze klonowanie, rozszerzanie oraz blokowanie mapy
-zablokowanej mapy nie można już rozszerzyć
-dodano funkcjonalność dla Pulpitu
-można na nim położyć książkę przy użyciu PPM, tym samym klawiszem przekładamy kartki
-otwartą stronę widzą wszyscy gracze
-przełożenie kartki emituje sygnał redstone'owy
-kompratorem możemy sprawdzić postęp czytania
-poprawa wydajności
-poprawki błędów
-dodano komendę /teammsg, która pozwala wysłać wiadomość do wszystkich członków drużyny
19w03a
-dodano kompostownik
-służy do produkcji mączki kostnej z upraw
-tworzymy go z 3 desek i 4 płotków
-dodano dźwięki dla beczki, Grindstone, krzaka jagód, sadzenia i zbierania upraw, Blast Furnace i Smokera
-zmieniono model i teksturę ogniska
-poprawki błędów
19w03b
-poprawki błędów
19w03c
-poprawki błędów
19w04a
-dodano funkcjonalność dla przecinarki
-pozwala ona na prostsze wytwarzanie schodów
-tworzy się ją z 3 kamieni i 1 sztabki żelaza
-poprawki wydajności
-poprawki błędów
19w04b
-dodano dodatkowe receptury do przecinarki
-poprawki błędów
19w05a
-dodano nowego osadnika: Wandering Trader
-pojawia się on losowo w wiosce
-ma on losowe oferty z różnych biomów
-zawsze idzie z nim kilka lam
-dodano dźwięki stawiania i niszczenia latarni
-Illager Beast nazywa się teraz Ravager
-zmieniono częstotliwość wypełniania warstwy w kompostowniku
-poprawki błędów
19w06a
-dodano nowy ekran powitalny i nieco poprawiono czas uruchamiania
-zaktualizowano LWJGL do wersji 3.2.1
-cząsteczki są teraz tworzone przez indywidualne tekstury, nie są już w formie jednego pliku particles.png
-uniemożliwia to włączenie dotychczasowych paczek zasobów, ale Mojang pracuje nad rozwiązaniem tego problemu
-korekty do Wandering Tradera
-dodano nowy tag dla bloków w formie przedmiotów: BlockStateTag
-zawiera on mapę właściwości stanu bloku, które zostaną nadpisane po jego postawieniu (nie ma to wpływu na model przedmiotu)
-poprawki błędów
19w07a
-dodano lisy
-są to moby nocne
-są zwinne i szybkie
-rozmnaża się je jagodami
-dziecko rozmnożonych przez nas lisów będzie udomowione
-zjadają jedzenie rzucone na ziemię
-można je czasem spotkać w nocy w wioskach
-narrator jest teraz dostępny w menu, włączamy go kombinacją CTRL+B
-obrazy są teraz rozbite na indywidualne tekstury
-poprawki błędów
19w08a
-Żelazny Golem spawnuje się od teraz we wszystkich wioskach
-poprawki do niewidzialności, żeby działała poprawnie w różnych przypadkach
-dodano skórzaną zbroję dla konia
-można ją barwić
-tekstury od efektów mikstur są teraz podzielone na indywidualne pliki
-można teraz używać znaku ' do robienia cytatu w komendzie, dzięki temu łatwiej jest wstawiać tekst w NBT
-nie można już zakładać zbroi na lisy, delfiny i pandy za pomocą dozownika
-zmieniono hitbox i wyskość oczu lisa, zapobiega to ich utonięciu podczas pływania
-lisy, które zostały oswojone w poprzednim snapshocie, teraz już takie nie będą
-poprawki błędów
19w09a
-dodano nowe dźwięki dla bloków dźwiękowych: Iron Xylophone, Cow Bell, Didgeridoo, Bit, Banjo i Pling
-ostatni dźwięk znajdował się w plikach już wcześniej, ale dotychczas był nieużywany
-nowe dźwięki aktywujemy za pomocą bloku żelaza, piasku dusz, dyni, bloku szmaragdu, snopu siana i jasnogłazu
-sprite'y dla cząsteczek mogą być teraz konfigurowane w paczkach zasobów
-poprawki błędów
19w11a
-usprawnienia w dogodności
-dodano nowy baner z globusem, obecnie jest dostępny tylko przez komendy i w trybie Creative
-zmiany w handlu
-dodano wiele nowych ofert
-wieśniacy levelują teraz w nowy sposób
-UI handlowania zostało zmienione
-ceny zależą od twojej reputacji oraz popytu na towar
-wieśniacy uzupełniają listę towarów 2 razy dziennie (jeśli mają dostęp do miejsca pracy
-wieśniacy będą od teraz trzymać w ręku przedmiot, który chcą wymienić za ten, który ty trzymasz
-wieśniacy mają od teraz plan dnia, przykładowo przez pewien czas pracują, a potem wychodzą, by spotkać się z innymi
-wieśniacy idą do swoich łóżek i miejsc pracy
-każda profesja ma określony blok, na którym wieśniacy pracują
-wioska nie jest już wykrywana na podstawie drzwi, a na podstawie łóżek, miejsc pracy i miejsc spotkań
-żelazne golemy pojawią się, gdy spotka się wystarczająca liczba wieśniaków
-dodano crafting dla Smithing Table i Fletching Table
-Smithing Table craftujemy z 4 desek i 2 sztabek żelaza
-Fletching Table craftujemy z 4 desek i 2 krzemieni
-oba bloki są używane przez wieśniaków jako miejsce pracy
-dla gracza bloki te nie mają jeszcze zastosowania
-bloki zniszczone przez TNT od teraz zawsze wypadają
-poprawki błędów
19w11b
-poprawki błędów
19w12a
-ulepszono spawnowanie żelaznych golemów
-dzieci wieśniaków bawią się teraz ze sobą
-usprawnienia w handlu i AI wieśniaków
-dodano schody z gładkiego piaskowca i gładkiego czerwonego piaskowca
-napisano na nowo system dźwięków
-zredukowano jąkanie podczas odtwarzania dźwięków
-poprawki błędów
19w12b
-poprawki błędów
-poprawiono spawnowanie Żelaznych Golemów
-lekko zwiększono ich szansę na zespawnowanie
-teraz wystarczy, że rozmawia ze sobą 5 wieśniaków zamiast 10, by pojawił się Golem
-wieśniacy niedawno uderzeni przez Zombie dają większą szansę na zespawnowanie się Golema
19w13a
-przycisk przystępności jest teraz dostępny w menu głównym
-poprawki w przystępności i u narratora
-zmiany w najazdach
-liczba fal najazdu zależy od poziomu trudności: łatwy-3, normalny-5, trudny-7
-gdy do wioski wejdzie kolejny gracz z Bad Omen, poziom efektu dla całej wioski wzrośnie
-wyższy level Bad Omen oznacza większą szansę na to, że atakujący będą mieć zaklętą broń
-po udanym odparciu najazdu na około 2 dni w grze zostaniesz Bohaterem wioski, oznacza wdzięczność ze strony wieśniaków i niższe ceny w handlu
-gdy zadzwoni dzwon wieśniacy na krótko schowają się w najbliższym domu
-poprawki błędów
19w13b
-zmieniono interfejs handlu
-dzwoniące dzwony odkrywają teraz wszystkie pobliskie moby, które mogą pojawić się w najeździe
-poprawki błędów
19w14a
-koty mogą teraz spawnować się naturalnie w wioskach i nie tylko podczas generacji świata
-Pillgaerowie nie mogą już otwierać drzwi
-poprawki błędów
19w14b
-poprawki wydajności
-poprawki błędów
1.14-pre1
-poprawki błędów
-optymalizacja
-w ekranie optymalizacji świata dodano opcję usunięcia pamięci podręcznej świata, by była wczytywana ponownie przy następnym ładowaniu
1.14-pre2
-poprawki wydajności
-poprawki błędów
1.14-pre3
-poprawki błędów
1.14-pre4
-usprawnienia wydajności
-poprawki błędów
1.14-pre5
-optymalizacja portali do Netheru, będą teraz utrzymywać świat załadowany po drugiej stronie portalu przez 15 sekund po przejściu obiektu
-poprawki systemu oświetlenia
-naprawiono błąd z niepoprawnym zaznaczaniem bytów bloków
-zaktualizowano napisy końcowe
1.14
Brak zmian względem wersji testowych
1.14.1-pre1
-usprawnienia wydajności
-poprawki błędów
1.14.1-pre2
-płonące strzały mogą teraz podpalać ogniska
-poprawki błędów
1.14.1
-płonące strzały mogą teraz podpalać ogniska
-usprawnienia wydajności
-poprawki błędów
1.14.2-pre1
-papugi nie spawnują się już tylko na trawie
-dodano licznik chunków do ekranu debugowania po stronie serwera
-najazdy pojawiają się teraz tylko w pełni załadowanych chunkach
-zwiększono zasięg szukania dla dzwonu z 48 do 64 bloków
-poprawki błędów
1.14.2-pre2
-poprawki błędów
1.14.2-pre3
-poprawki błędów
-błędy podczas ładowania regionów mają teraz więcej informacji diagnostycznych w pliku log
1.14.2-pre4
-poprawki błędów
-wszystkie światła zostają obliczone ponownie przy pierwszym uruchomieniu świata zapisanego w starszej wersji
1.14.2
-papugi nie spawnują się już tylko na trawie
-dodano licznik chunków do ekranu debugowania po stronie serwera
-najazdy pojawiają się teraz tylko w pełni załadowanych chunkach
-zwiększono zasięg szukania dla dzwonu z 48 do 64 bloków
-błędy podczas ładowania regionów mają teraz więcej informacji diagnostycznych w pliku log
-wszystkie światła zostają obliczone ponownie przy pierwszym uruchomieniu świata zapisanego w starszej wersji
1.14.3-pre1
-poprawki błędów
-panikujący wieśniacy mają większą szansę na zespawnowanie Żelaznego Golema
-poprawki wydajności
-farmerzy spędzają teraz więcej czasu przy farmach podczas pracy
-farmerzy mogą teraz zawsze rozdawać jedzenie, nawet jeśli inni wieśniacy go nie potrzebują
1.14.3-pre2
-Vindicatorzy nie pojawiają się już w patrolach
-podwojono minimalny czas spawnowania (z 5 do 10 minut)
-patrole nie pojawiają się, gdy poziom światła uniemożliwia spawnowanie potworów
-patrole mogą teraz pojawić się w każdym biomie z wyjątkiem grzybowej wyspy
-spanikowani wieśniacy muszą teraz spać i pracować, więc nie mogą już być cały czas w panice
-ostatnie spanie i ostatnia praca są teraz poprawnie zapisywane u wieśniaków
-zmieniono system enchantowania na ten sprzed 1.14
-efekt nasycenia nie jest już potrzebny do postępu ,,How did we get here?''
-poprawki błędów
1.14.3-pre3
-ponownie można naprawiać przedmioty łącząc je na polu craftingu
-pochodnie, latarnie i płyty naciskowe można od teraz umieszczać na szybach i kratach
-latarnie można od teraz zawiesić pod szybą i kratą
-można wyłączyć raidy komendą /gamerule disableRaids true
-poprawki błędów
1.14.3-pre4
-poprawki błędów
1.14.3
-panikujący wieśniacy mają większą szansę na zespawnowanie Żelaznego Golema
-poprawki wydajności
-farmerzy spędzają teraz więcej czasu przy farmach podczas pracy
-farmerzy mogą teraz zawsze rozdawać jedzenie, nawet jeśli inni wieśniacy go nie potrzebują
-Vindicatorzy nie pojawiają się już w patrolach
-podwojono minimalny czas spawnowania (z 5 do 10 minut)
-patrole nie pojawiają się, gdy poziom światła uniemożliwia spawnowanie potworów
-patrole mogą teraz pojawić się w każdym biomie z wyjątkiem grzybowej wyspy
-spanikowani wieśniacy muszą teraz spać i pracować, więc nie mogą już być cały czas w panice
-ostatnie spanie i ostatnia praca są teraz poprawnie zapisywane u wieśniaków
-zmieniono system enchantowania na ten sprzed 1.14
-efekt nasycenia nie jest już potrzebny do postępu ,,How did we get here?''
-ponownie można naprawiać przedmioty łącząc je na polu craftingu
-pochodnie, latarnie i płyty naciskowe można od teraz umieszczać na szybach i kratach
-latarnie można od teraz zawiesić pod szybą i kratą
-można wyłączyć raidy komendą /gamerule disableRaids true
-poprawki błędów
1.14.4-pre1
-podejrzana potrawka z maku daje widzenie w ciemności zamiast szybkości
-dodano komendę /debug report
-optymalizacja wydajności
-poprawki błędów
1.14.4-pre2
-wieśniacy przechowują teraz więcej przedmiotów
-wieśniacy pamiętają plotki po przemienieniu w Zombie
-ulepszono wyszukiwanie ścieżek u wieśniaków
-wieśniacy mogą pracować bez uzupełniania zapasów w tym czasie
-plotki o graczu, który uzdrowił wieśniaka zombie są pamiętane dłużej
-przycisk The Player Activity w Realms został usunięty
-poprawki błędów
1.14.4-pre3
-naprawiono problem z ładowaniem chunków
1.14.4-pre4
-naprawiono niepoprawną teksturę Pillagera
-komendy /reload i /forceload są teraz dostępne dla mistrzów gry
-function-permission-level to nowe ustawienie w server.properties, które pozwala ustawić do których komend funkcje mają dostęp
-poprawki błędów
1.14.4-pre5
-poprawki błędów
-usprawnienia wydajności
1.14.4-pre6
-naprawiono 2 błędy
-usprawnienia wydajności
-naprawiono wyciek pamięci
-usunięto przesunięcie osi obrotu kamery w pierwszej osobie
-poprawiono ładowanie chunków podczas podróży z dużą prędkością
1.14.4-pre7
-poprawki błędów
-optymalizacja wydajności przy renderowaniu liści
1.14.4
-podejrzana potrawka z maku daje widzenie w ciemności zamiast szybkości
-dodano komendę /debug report
-wieśniacy przechowują teraz więcej przedmiotów
-wieśniacy pamiętają plotki po przemienieniu w Zombie
-ulepszono wyszukiwanie ścieżek u wieśniaków
-plotki o graczu, który uzdrowił wieśniaka zombie są pamiętane dłużej
-przycisk The Player Activity w Realms został usunięty
-naprawiono problem z ładowaniem chunków
-naprawiono niepoprawną teksturę Pillagera
-komendy /reload i /forceload są teraz dostępne dla mistrzów gry
-function-permission-level to nowe ustawienie w server.properties, które pozwala ustawić do których komend funkcje mają dostęp
-usunięto przesunięcie osi obrotu kamery w pierwszej osobie
-poprawiono ładowanie chunków podczas podróży z dużą prędkością
-optymalizacja wydajności przy renderowaniu liści
-wieśniacy czekają z uzupełnieniem zapasów do momentu, gdy któraś oferta będzie tego wymagała
-oblężenia wiosek nie występują już na grzybowych wyspach
-moby nie próbują już znaleźć ścieżki przez bambus
-pinged the human (?)
PLANOWANE NOWOŚCI
Nazwa update'u
Oficjalna nazwa aktualizacji 1.14 to Village&Pillage, co polsku znaczy ,,Wioski i plądrowanie''.
Zmiany w tajdze
W głosowaniu, który biom zostanie zaktualizowany jako pierwszy, zwyciężyła tajga. Zostaną do niej dodane jagody oraz lisy. Pojawi się również możliwość rozpalenia ogniska.
Nowy wygląd wiosek
Wioski będą miały różną architekturę w zależności od biomu w jakim zostały zbudowane.
Nowości u wieśniaków
Wieśniacy będą mieć ubiór dostosowany do biomu, w którym żyją. Ich inteligencja zostanie ulepszona. Będą np. przeznaczać na pracę określony czas.
Plądrowanie
Wioski będą atakowane przez Pillagerów, zabijających wieśniaków i niszczących plony. Będzie im towarzyszyć nowy wrogi mob: Illager Beast, którego zabicie będzie dużym wyzwaniem.
Kusze
Do gry zostaną dodane kusze. Będą one zadawać większy damage niż łuk oraz wystrzelone z nich strzały będą lecieć dalej. Ich minusem jednak będzie dłuższy czas naciągania. Pojawią się również nowe enchanty specjalnie dla tej broni. Będzie można np. wystrzelić 3 strzały naraz, strzelać fajerwerkami lub szybciej naciągać cięciwę
Data premiery
Nowy update pojawi się w przyszłym roku na Java Edition, zaś dla Bedrock Edition zostanie podzielony na 2 części. Jedna wyjdzie na święta, druga w 2019. W pierwszy snapshot zagramy prawdopodobnie 24 października.
Nowe skiny kotów
W grze pojawi się 9 nowych wyglądów kotów. Osiem jest już ustalonych, jeden zostanie wyłoniony w konkursie. Oprócz tego koty staną się mobami zupełnie oddzielnymi od ocelotów. To oznacza, że by mieć kota musimy szukać jego dzikiej odmiany, a nie ocelota.
Rusztowanie
Będzie ono pomagało przy budowaniu. Pozwoli szybko dostać się np. na szczyt budynku. Gdy zniszczymy jego dolną część, cały zostanie zebrany. Będziemy wytwarzać je z bambusów.
Bambusy i pandy
Znajdziemy je w dżungli. Pandy będą leniwymi mobami lubiącymi jeść bambusy. Osobniki z czerwonymi oczami zaatakują nas po uderzeniu ich. Bardzo rzadko będzie można znaleźć brązową pandę.
Nowy system walki
System walki zostanie ponownie przebudowany, bo ten z 1.9 wciąż wzbudza wiele kontrowersji.
Nowe półbloki i schody
W grze pojawi się wiele nowych wariantów półbloków i schodów np. z sandstone'a.
Nowa grzybowa krowa
Do gry zostanie dodana specjalna grzybowa krowa koloru brązowego.
Nowy blok z redstone'a
Zostanie dodany nowy redstone'owy blok, który będzie wydzielał różny sygnał w zależności od siły uderzenia.
Nowe wymiary
Twórcy wspomnieli o dodaniu nowych wymiarów. Do tego dojdzie w dalszej przyszłości, chcą Mojang chce się obecnie skupić na Neterze i Kresie.
INNE NEWSY
Minecraft: Dungeons
Jest zupełnie nowa gra Mojangu osadzona w uniwersum Minecrafta. Będzie to dungeon crawler, w którym zmierzymy się ze znanymi minecraftowymi mobami, jak i wieloma, których w podstawowej grze nie ma. Produkcja wyjdzie w przyszłym roku wyłącznie na PC.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Zmiany w add-onach
Add-ony będą pozwalały już nie tylko na modyfikowanie istniejących mobów, ale też dodawanie nowych. Pojawi się również skryptowane API. Beta-testy tych funkcji rozpoczną się 3 października.
Inspiration Island
W Marketplace pojawi się nowa, darmowa mapa o nazwie Inspiartion Island.
Minecraft w Xbox Game Pass
4 kwietnia Minecraft w edycji Bedrock zostanie udostępniony w Xbox Game Pass.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Użytkownik Kaktuscraft edytował ten post 26 July 2019 - 09:01